X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני מתחנן בפניך, שלח את עורכי הדין שלך לפרקליטות בפעם האחרונה, הצע פיצוי הולם למתלוננות, שלם להן הון, צרף לתשלומים מכתב התנצלות כן, מלב אל לב. והכי חשוב לנו, הציבור הישראלי הדומם, תגיד שאתה מצטער, התנצל. קח אחריות
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

משה, כן אני מרשה לעצמי לקרוא לך משה ולא אדוני הנשיא לשעבר, אולי די.
רחם עלינו.
אל תעשה את זה לנו הישראלים, אל תיתן למצלמות לצלם אותך מתייצב למאסר. אתה, שישבת על הכיסא שהוצע לאלברט איינשטיין ושישבו עליו, חיים ויצמן, זלמן שזר ויצחק נבון כל אחד עם סגנונו ובתקופתו.
אל תעשה את זה לגילה, כן גילה לא רק אתה קיים בעולם, אל תרמוס אותה עוד, תפסיק לחשוב רק על עצמך, אתה לא לבד בעניין חביבי. תן לה מנוח לנפשה, תן לה לנסות לחזור לחיים ולסיים את הסיפור המתמשך הזה.
אני מתחנן בפניך, שלח את עורכי הדין שלך לפרקליטות בפעם האחרונה, הצע פיצוי הולם למתלוננות, שלם להן הון, צרף לתשלומים מכתב התנצלות כן, מלב אל לב, להן, למשפחותיהן והכי חשוב, כן הכי חשוב, לנו הציבור הישראלי הדומם.
תגיד לנו שאתה מצטער, ספר לנו שאתה מבין שטעית, פעמיים, פעם אחת כשעשית את המעשים ופעם שנייה שהכחשת את המעשים עד הלום. התנצל. קח אחריות. מכאן הכול יהיה יותר קל.
כנס מסיבת עיתונאים, פרוץ בבכי בלתי נשלט ושפוך ליבך מול כולנו, בקש סליחה מכל מי שרק אפשר: מהמתלוננות, מבני המשפחה שלהן, מגילה, מבני המשפחה שלך, בניך ובנותיך, נכדיך ונכדותיך. שכנע את כולנו מול המצלמות שאתה באמת מתחרט, שאתה באמת מבין. שכנע אותנו באותה אדיקות ששכנעת אותנו אז שאתה בעל סף גירוי נמוך כל כך, שאתה כוחני להחריד ובעיקר שאתה אשם.
שכנע את הרכב השופטים שאתה מבין את חומרת מעשיך, את ליקוי המאורות שהבאת במו ידיך (ולא רק) עלינו הציבור הישראלי, עלי ועל שכמותי, שרצינו שתוכיח שאפשר לבוא מישראל השנייה ולהיות בן אדם ולהצליח בתפקיד רם וסמלי כל כך.
שכנע אותם, הם יבינו ואולי גם הפרקליטות תבין, שאין כל צורך שתרצה עונש מאסר. שחיינו הלאומיים יהיו שלווים יותר ושפויים יותר אם נבין כולנו שאתה מבין שאתה חולה, שהתנהגת באלימות וברוע כלפי המתלוננות תוך ניצול השררה שאנו שמנו בידיך, אוי לנו.
אל פחד, אם הפרקליטות לא תבין, השופטים יבינו ואם גם הם לא יבינו, נפנה כולנו יחד למחליפך בתפקיד שלבטח יבין את המשמעות הקשה עבור כולנו באם תושם אחרי סורג ובריח.
עשה לפרשייה הזו סוף מוחלט, עצור את כדור השלג הענק הזה בטרם יתרסק לבדו על חומות כלא מעשיהו כשאתה במדים כתומים לשנים ארוכות וקשות. אל תיתן לפרק השני בקריירה שלך להסתיים הכי גרוע שאפשר. צמצם את הנזקים לכולם, גם לעצמך.
עשית את כל הדרך מקרית מלאכי לקריית הממשלה ומשם לבית הנשיא. אל תעשה את הדרך מבית הנשיא לכלא מעשיהו. זה אולי מגיע לך, בעצם לא אולי, זה מגיע לך, אבל זה בטח לא מגיע לנו.

תאריך:  02/01/2011   |   עודכן:  02/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
די משה די
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
Only Harakiri
ovadya2  |  2/01/11 16:59
2
מה אפשר לדרוש מנפל
עממי  |  2/01/11 19:46
3
אישית ליואב יצחק !
החושף  |  2/01/11 21:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שאול רוזנפלד
אליק רון - שהופשט עירום ועריה בידי ועדת חקירה ממלכתית על תפקודו הכושל בפרעות של ערביי ישראל ב-2000, ומי שיצא בשן ועין מפרשת התארים המזויפים של מכללת לַטביה - מוצא דווקא באירועי הכרמל את השבר הנורא של המנהיגות בראשות נתניהו, ולא פחות מכך את התקווה החלופית הגדולה בדמות ציפי לבני
יוני בן-מנחם
שנת 2010 חלפה מבלי שהפלשתינים השיגו הישגים מדיניים ותסכולם וייאושם רק גברו. עיניהם נשואות כעת אל חודש ספטמבר 2011, שאמור להיות חודש מכריע מבחינתם    רק משא-ומתן ישיר עם ישראל יקדם אותם לעבר המדינה הפלשתינית העצמאית
ראובן לייב
בחלוף 800 שנה מאז שהתפתחה, יש ל"קבלה" היהודית עדנה והיא זוכה לפופולריות רבה גם בקרב מי שאינם יהודים    הזמרת מדונה היא הנושאת בדגל    הרב עובדיה יוסף הוציא פסק-הלכה האוסר לימוד במרכזי קבלה למיניהם    חוקרים: מדובר בקבלה נוצרית
איתמר לוין
התקשורת חרצה את דינו של משה קצב עוד בטרם הוגש כתב אישום    שני הצדדים ניהלו בה את המשפט, אך התנהלותן של המשטרה והפרקליטות היו צורמות במיוחד ועל גבול שיבוש ההליכים    דווקא ההרשעה מחייבת חשבון-נפש
אהוד פרלסמן
למקרא הכתוב בפסק הדין, לא ניתן לדעת אם לצחוק או לבכות    הרכב של בית משפט יכול לשלוח כל אזרח ישראלי לשנים ארוכות בבית הסוהר, כעונש על פשעים שנבדו במוח קודח כלשהו    בית המשפט הוסיף ממד חדש למושג "אקטיביזם שיפוטי"    הכסדום אנו?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il