X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מלני פיליפס - סופרת ועיתונאית בריטית ידועה - פרסמה לאחרונה, בכתב ובראיון לטלוויזיה, האשמה קשה נגד קברניטי ישראל - על מפלה מבישה במלחמה - שאפילו לא ידעו שהם נמצאים בה: המלחמה על המידע והתודעה במלחמה כזו, משרד החוץ חייב לשמש חיל חלוץ, אך הוא נשאר בחוץ
▪  ▪  ▪
בניין משרד החוץ. העובדים בו לא יודעים את תפקידם האמיתי [צילום: האתר הרשמי]

אחרי שלא הצליחו לחסל את ישראל במלחמה גלויה ובטרור, מצאו האויבים את הדרך המנצחת: השמצה והסתה חובקות-עולם, שיאחדו את כל שונאי היהודים במסע למצור וחרם על המדינה, עד שתתמוטט תחת כתם ה"אפרטהייד", כמו משטר הלבנים בדרום-אפריקה. הנשק שנבחר למטרה זו היה - הפצת שקרים ועלילות דם, שמדינה נורמלית הייתה הודפת אותם ללא כל קושי, אך מדינת ישראל התגלתה כחסרת חיסון לכך. וזאת - בגלל מערכות ביטחון, משפט ותקשורת חולות ומשרד חוץ שאינו יודע את תפקידו.
אוניית הדגל ושדה ניסוי הנשק למערכה זו התגלו על מסכי הטלוויזיה בעולם ביום הראשון לאינתיפאדה השנייה: "רצח הילד מוחמד א-דורה", בבימוי רשלני של צלם הטלוויזיה הצרפתית, אותו חשפתי ללא קושי תוך זמן קצר. ראש הממשלה ושר הביטחון שקיבל את הדוח על כך, החליט להתעלם ממנו ולאפשר לעלילת הדם לצבור תאוצה בעולם כולו. התקשורת, פרט לגדי סוקניק בערוץ 2, נהגה כמוהו, והעיתון לאנשים חושבים התייצב לצד מפיצי העלילה. במשך עשר השנים שחלפו מאז מילא פיו מים גם דובר צה"ל, וההסבר שקיבלתי לכך היה - זה תפקידו של משרד החוץ להזים את שקרי האויב. מנהל מחלקת ההסברה של משרד החוץ הסביר לי שלא כדאי לעורר את הפרשה מחדש, אבל, מסיבה שאין לה הסבר, שגריר ישראל בפריס התערב להכשלתו של פיליפ קרסנטי - פטריוט יהודי מצרפת - שנכנס למאבק משפטי מול הטלוויזיה הצרפתית, שנתנה גיבוי מלא לעלילת הדם.
ד"ר יהודה דוד - גם הוא פטריוט ישראלי - שנתן ראיון לטלוויזיה, בו הוכיח ש"פצעי הירי" שהציג אביו של הילד אינם אלא צלקות מניתוח שהוא ביצע בנוכל אחרי שזה הותקף בסכינים או בגרזנים של החמאס, ציפה לשווא שמשרד החוץ יסייע לו לעמוד בתביעה משפטית של מפיצי עלילת הדם. לעומת זאת, דוקטור יהודי מכובד מארגון "רופאים לזכויות אדם" התנדב להגן על הניירת המבולבלת שסיפקו רופאים ירדניים להצדקת טענותיו של האב ה"פצוע", אחרי שזה זכה לביקור מתוקשר של מלך ירדן בבית-החולים וצולם בטלוויזיה כשכולו עטוף בתחבושות.
לשיא שערורייתי הגיעו עובדי משרד החוץ, כשבמסגרת מאבקם להעלאות שכר הכשילו את ביקור המשלחת הגדולה מרוסיה, שתוכננה מזה זמן, בראשותו של הנשיא דמיטרי מדבדב. הם יכולים היו להרוויח נקודות במאבק זה (שאין לי עמדה לגבי צדקתו) לו היו מודיעים שמפאת חשיבותו המדינית של הביקור - הם יסייעו לו כמחווה פטריוטית, מבלי להפסיק את העיצומים האחרים. מי שמכיר את המנטאליות הרוסית, יכול לתאר שביטול הביקור לא יתפרש אצלם כדחייה טכנית שלו למועד אחר אלא - כהוכחה שלישראל "אין בעל-בית" (וברוסית - "נייט חוז'אינה"), שפירושו - אין ערך לעשות איתם עסקים רציניים. וזו כבר לא תקלה ביורוקרטית אלא - כישלון אסטרטגי.
המשימה החשובה המצפה כיום לשר החוץ היא - לנער את המנגנון שנרדם בשמירה, ולהביאו למילוי התפקיד האמיתי שנועד לו בחזית ההסברה של ישראל - החזית שנבחרה על-ידי אויבי המדינה למסע הניצחון שלהם, אחרי שזו ננטשה על-ידי מי שאמורים להגן עליה.

ניתוח מלא של המערכה על התודעה מופיע בספרי "ללמוד מהחיים" היוצא לאור בימים אלה.
תאריך:  13/01/2011   |   עודכן:  13/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
למי נחוץ כזה משרד חוץ?
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
"מסיבה שאין לה הסבר"?
הנה אני מסביר לך  |  13/01/11 15:37
 
- חשבתי לתומי שמשרתים במשרד החוץ
yoni207  |  13/01/11 19:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר מוטי גולן
הצורר והרשע מאירן אינו הראשון בהיסטוריית השנאה והמשטמה לעם ישראל; קדמו לו צוררים רבים במהלך "היסטוריית הדמים והשנאה" וכבר היו לעמנו צוררים גדולים וגם קטנים ממנו    ראש לצוררינו היה אותו רשע הידוע לשמצה בשם "עמלק"    דברים לפרשת "בשלח"
ד"ר צ'לו רוזנברג
מכות על מכות מקבלים אזרחי ישראל מן הממשלה, אך השיירה עוברת ללא קושי    אזרחי המדינה לא יקומו על שום דבר, משום שהם אדישים, כאלו היושבים בסלון ביתם, מקללים ותו לא    הגיע הזמן לצאת לרחובות כדי להפגין בצורה דמוקרטית נגד הצעדים הפסאודו-כלכליים של הממשלה    קדימה, קדימה, קומו...
אלכסנדר ס. שכטמן
ההצהרות האחרונות של מפלגת 'ישראל ביתנו' והעומד בראשה, מהוות סכנה לישראל לא פחות מאותם ארגוני זכויות אדם שאותם מבקש ליברמן לחקור, ומחייבות לא רק מעורבות אזרחית חזקה יותר אלא גם חקירה שתבדוק את מקורות סוד כוחו של האיש שעלול לזכות בבחירות הבאות בראשות הממשלה
ראובן לייב
יוזמה חדשה של ארגוני נשים וגברים בארץ לפיצול "יום המשפחה", הנחגג בסוף חודש שבט, ל"יום האם" ול"יום האב" במועדים נפרדים, כדי שכולם יצאו נשכרים    היה הייתה משפחה הודית שהנהיגה בבאר-שבע את היום הזה, אך מנהגה חלף, ועכשיו חוזר
חניאל פרבר
מדוע נאמר במסכת ראש השנה במשנה ראש השנה לאילן ולא לאילנות? מהו הקשר בין העץ לאדם? כיצד קשור המשפט האדם הוא עץ השדה לחג? ומה ניתן ללמוד ממחזור החיים בטבע על האדם ועל ט"ו בשבט?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il