X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הדרך הראשונה היא פשוט לאכול; איכלו רק מזון "ג'אנק" מלא בשומנים ובדברים בלתי מזוהים הדרך השנייה היא לבצע תאונת דרכים; כזאת שתגרום לכם לא להיפצע קל השלישית - לקפוץ מתחת לגלגלי רכבת והרביעית - לקפוץ מבניין גבוה
▪  ▪  ▪
חניית הנכים היוקרתית

במשך שנים רבות אני רואה כיצד נהגים ממש חומדים את חניות הנכים, החמדנות הזאת והשאיפה הזאת לזכות בתוו נכה עוברת את כל גבולות הדמיון. בכול פעם אני רואה את החידושים וההמצאות של הנהגים אשר מחנים את רכבם בחניות נכים המסומנות, להלן כמה שיטות הנפוצה ביותר, מחנים את המכונית בחניית הנכים ושמים פתק על השמשה "פקח יצאתי לרגע לחנות", פקח יצאתי לרגע לגן הילדים" ועוד פתקאות כגון אלו.
יש נהגים שפשוט מחנים את המכונית ויוצאים לסידורים מחוץ למכונית, כאשר מגיע הפקח רצים למכונית ומזיזים אותה, יש כאלו המשאירים אדם במכונית ויוצאים לשעה או חצי שעה , אם יש אדם במכונית זה בסדר, אפשר לחנות בחנית נכים. יש כאלו אשר יושבים במכונית וממתינים לאישה שתצא מהקניות בסופר או פשוט חונים ומדברים בטלפון, או גולשים באינטרנט. רבות הן הדרכים אשר הנהגים הישראלים מראים את השתוקקותם לתו הנכה, פשוט סמל סטאטוס.
על כן אני רוצה לתת מספר עצות למשתוקקים לקבל תוו נכה למכונית כיצד לקבלו ואף בצורה חוקית.
הדרך הראשונה לאכול.
פשוט מאוד אתם גם תיהנו מהאוכל וגם תזכו בתוו נכה אבל בצורה חוקית, פשוט תוכלו כל מזון שנקרא ג'אנק פוד, בעברית אוכל מהיר ומהנה, מלא בשומנים ודברים בלתי מזוהים. כך תוסיפו רעלים ושומן רב לגופכם, בנוסף לכף תקנו רק מזון המכיל כמה שיותר חומרים משמרים, צבעי מאכל, תוספי מזון כימים מהמגוון של תוספי E. חייבים לאכול רק מזון שמכיל מונוסודיום גלוקומט ועוד תוספי מזון בתוספת שמן טראנס, שמן מכונות, גריז, זפת פחמי ועוד. כך תקבלו מחלת סרטן או מחלה קשה אחרת ואז תקבלו בזכות ולא בחסד תוו נכה למכונית.
הדרך השנייה - לבצע תאונת דרכים
כן פשוט תגרמו לעצמכם להיות מעורבים בתאונת דרכים אבל לא עם מכונית אחרת בכדי לא לפגוע בנהגים אשר אינם מעוניינים בתג הנכה היוקרתי. תתנגשו בקיר מגן, בסלע או בסתם עץ חזק, תשתדלו לא להיפצע קל, עדיף לאבד רגל או לקבל שיתוק חלקי, אז תוכלו לזכות בתג נכה עם סימן עגלה, הוא הרבה יותר יוקרתי מתג נכה רגיל.
אם תעשו את התאונה קשה יותר אפילו תזכו לעגלת נכים שאחרים ידחפו אתכם ,אם תשתכללו אז תוכלו לרכוש על חשבון הביטוח עגלת נכים ממונעת ושימותו כל הקנאים, גם תוו נכה עם סימן עגלה וגם כיסא גלגלים שיגלגל אתכם לכל מקום ממש יוקרה.
הדרך השלישית - לקפוץ מתחת לרכבת נוסעת
איזו יוקרה זאת ואיזו תעוזה, לקפוץ מתחת לרכבת נוסעת, עדיף כך ששני הרגליים יהיו מתחת לגלגלי הרכבת הנוסעת כך תאבדו את שתי הרגליים בצורה סימטרית וכך על בטוח תזכו ביוקרה של תוו הנכה עם עגלה, אולי יתמזל מזלכם והרכבת תקנה לכם כיסא נכים ממונע כאות הוקרה, אפילו תזכו באשפוז ארוך בבית החולים, יבואו לבקר אתכם חברים, תקבלו לינה חינם בבית החולים, שלוש ארוחות ביום על חשבון המדינה, אחיות צעירות יטפלו בכם,תקבלו פיזיותראפיסט חינם, מה רע? פשוט תזכו מכול העולמות .
הדרך הרביעית -לקפוץ מאחד מהבניינים הגבוהים בת"א
אם לקפוץ מבניין גבוהה אז רק בתל אביב , עדיף מבניין יוקרה, זה יעשה הרבה רעש, אם תקפצו מבניין בירוחם מי ידע, חבל על הזמן, חוץ מזה אני חושב שבירוחם לא תמצאו בניין גבוה. אז אם קופצים מבניין גבוהה חשוב מאוד לא לקפוץ על הדשא, תמיד תבחרו בנין שיש למטה פסל, עדיף לקפוץ עליו וכך על בטוח שתשברו רגל או תאבדו את הרגל או שהכי הטוב אם לא תהרגו, תקבלו שיתוק בכול הגוף ממש כייף לא??.
אז תקבלו תוו נכה אפילו בלי וועדה רפואית, תוו נכה עם עגלה, וכך תגשימו חלום מתוק וישן לקבל תג נכה, ותבורכו בכניסה למועדון היוקרתי לבעלי תוו הנכה.
אלה חברים מקצת הדרכים הבדוקות לקבל תג נכה, רק בדרך הזאת תגשימו חלום ישן לזכות בתג הנכה בצורה חוקית. שיהיה לכם בהצלחה. מה לא עושים בכדי לזכות בחנייה בתל אביב או בירושלים, אם אתם מתגוררים במצפה רמון, אז לא כדאי לכם להילחם על תג נכה, אלא עם אתם חונים פעם בחודש בתל אביב.
רק שתדעו שהעיר בראשותו של חולדאי נלחמת קשות בנכים ובחניות הנכים ואפילו פועלת בניגוד לחוקים ולנהלים אבל זה סיפור לכתבה אחרת.
לסיום אני רוצה להצהיר בזאת כמי שיש לו 100% נכות אני מוכן לוותר על התג הנכה לכל המשתוקקים לכך, לכל החונים בשקיקה בחניות נכים. אני מוכן לצאת מהמועדון היוקרתי הזה, אני נשבע שאם תהיה דרך להתפטר מתג הנכה אני בחיים שלי לא אחנה בחניית נכים ואף לא לידם.

תאריך:  26/01/2011   |   עודכן:  26/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הדרך הקלה והחוקית לקבל תג נכה למכונית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יש עוד דרך אחת
נחמה   |  26/01/11 16:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרון בר-און
ישראל מתמודדת עם מצב ביטחוני וסביבה משתנה. השאלה הנשאלת היא אלו תכונות צריך שיהיו לאדם המיועד לתפקיד הרמטכ"ל שיאפשרו לו להצליח בעולם בלתי צפוי. המפה הנומרולוגית של יואב גלנט מספרת שאין תוכו כברו ושהוא אדם לחיץ
מנחם רהט
נסיכי הליכוד בני בגין ודן מרידור שוב חטאו השבוע לשולחיהם כשהצביעו שוב ברוח מרצ נגד ועדת החקירה הפרלמנטרית    זה מה שהם למדו ממורם ורבם אריאל שרון, כשהעניק את קולות מצביעי הליכוד לשמאל הרדיקלי ולחמאס
איתן קלינסקי
משטר פאשיסטי אינו קיים בישראל אך נתיבי ההתנחלות לפאשיזם נסללים בעוצמה רבה. המרחב הדמוקרטי מקבל את מהלומותיו בסדרה של חוקים הזוכים לרוב בכנסת, כשנקודת המוצא של אותם חוקים היא הדרת האחר, כשהאחר הוא חמישית ממדינת ישראל
עמוס גבירץ
כאשר המדיניות פוגעת באנשים אשר כל פשעם הוא אי-השתייכות לעם הנכון, הרי שמדובר במדיניות גזענית ובחוקים גזעניים    חובה עלינו להיאבק לביטולם! זה מה שמרטין לותר קינג עשה בארה"ב, וזה מה שארגוני זכויות האדם מנסים לעשות אצלנו
צבי גיל
לקראת יום הזיכרון הבינ"ל לשואה, ביום ה' (27.1), ראוי לפרסם את המנשר הלא מוכר בארץ ובעולם, שהייתי בין מחבריו    "אנו, כמי שכבודם האנושי חולל עד עפר... קוראים לעולם כולו להתאחד סביב ערכי זכויות האדם והשוויון בין בני האדם ללא הבדל דת, גזע, לאום, מעמד חברתי או מין"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il