X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
למותק אין שם, הבובה היא לא אישה, היא בובה או בובל'ה במקרה הטוב. כשהיא הולכת ברחוב היא שומעת על מיני כינויים השמורים רק לנשים. היא כבר לא נפגעת, היא כבר רגילה לשמוע שאלה דימוייה בחברה שלנו
▪  ▪  ▪
אוצר מילים שמשפיל את המין השני [צילום: AP]

מותק תכיני לי קפה, בובה תדפיסי לי מכתב, את פצצה היום, כך בערך נשמעת שיחה של בוס למזכירה, או של מנהל קטן שהפך בעיני רוחו לגדול. למותק אין שם, הבובה היא לא אישה, היא בובה או בובל'ה במקרה הטוב.
הבובה שהיא מותק מסיימת את עבודתה או את לימודיה בבית הספר או באוניברסיטה או את יום עבודתה בצבא, עוברת ברחוב, אז היא שומעת מאחורי גבה ברחוב איזו כוסה, היא לא איזה איבר מין מהלך לא??, או שהיא נקראת על שם איבר מינה, כן כוסה, הכוסה אינה מגיבה, היא ממשיכה בדרכה. היא כבר לא נפגעת כבר רגילה לשמוע שאלה דימוייה בחברה.
אם הכוסה היא ילדה בבית הספר או סטודנטית באוניברסיטה או עובדת במוסד זה או אחר ויש כמה גברים שמתכנסים לדון בדבר מה חשוב, תמיד השיחה לבסוף גולשת. אז יכול לעלות אחד מגאוני הדור את הבובה על שולחן הדיונים וככל העולה על דמיונו הפרוע לומר על הבובה ממש זנזונת הבובה שלנו וחברו ישאל, מה היא נותנת??, וזה שאפילו לא יודע את שמה של מותק יענה ויאמר ככל שעולה על רוחו ועל דמיונו - היא גם בטח מוצצת, כן הכוסה מהמשרד. ואז ואם יש למי מן הגברים עניין לסגור איתה הוא יאמר עליה, היא זונה מה אתה לא יודע?, כן זונה, מזדיינת עם כל אחד. זה שלא מכיר את מותק ישאל איך אתה יודע?, וזה שיש לו חשבון עם הזונה יגיד, אתה שוכח שאני יצאתי איתה, היא ממש נותנת, ממש זונה.
כך מופקר שמה של מותק שמזמן לא זוכרים את שמה, והמותק הופכת למתרוממת, לקלת דעת וזונה, לכוסה קלת השגה. מעניין אן פעם חשבתם האם יש את כל אותם כינויים לגברים, האם פעם שמעתם על כינוי כמו כוסה לגבר?, או אולי נקרא לו זיין, הנה הזין הולך, או שנשמע שעל גבר אומרים זונה, כי הוא שכב עם מספר נשים, או שהוא יקבל מייד טפיחה על כתפו מחבריו, ממש דון ז'ואן, לא זונה.
האם פעם שמעתם על גבר שיומרו עליו בובה, או מותק, או מוצץ, לא ולא, הוא הרי גבר, גברים ששוכבים עם כל אחת לא קוראים לו זונה, לא מוצץ או מלקק, רק לנשים יש את כל אותן מילים מיוחדות. אוצר עשיר ומגוון של כינויים שאותם המציאו הגברים בכדי להשפיל, לפגוע , לנצל נשים, בואו נחשוב למה אין את כל אוצר המילים הזה על גברים, אה מה אתם אומרים בני זונות.
על כן אם אנו רוצים להפסיק עם הוולגריות הזאת, השפלת המין השני ,יש צורך לשים מחסומים בחברה. החוק למניעת הטרדות מיניות אשר חוקק הוא חיובי אך לא מספיק, צריך להרחיב אותו גם על שפה עילגת ומשפילה. לשם כך צריך לחוקק חוקים,לכתוב תקנות אשר יחמירו עם יוצרי דימויים כגון אלו לגבי המין השני.
רק כאשר נמגר את המילים הללו, את אוצר המילים המשפיל לגבי המין השני, אולי רק אז תפחת משמעותית התופעה של גברים החושבים שהם יכולים להשפיל, לאנוס, לסמם, לתת סם אונס בכדי לאנוס, להטריד מינית את הנשים אשר בקרבתו. האישה לא כוסה, לא בובה, לא מותק ולא נותנת ,לא זונה ולא כלל הביטויים העסיסיים שהמציאו רדודי המוח והפין שאינו מזדקף בלי וויאגרה ואגו שלא מתנפח בלי השפלת הזולת.

תאריך:  29/01/2011   |   עודכן:  29/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קוראים לי מותק
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
כל מילה פצצה ל"ת
אילנית   |  29/01/11 11:24
2
גאה בך, אבל אתה בודד במערכה ל"ת
שולמית ק.  |  29/01/11 12:04
 
- אם כולן
אלכס לוין  |  29/01/11 12:19
3
בתור גבר
גבר כלשהו  |  29/01/11 20:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים גבאי
נבחרי העם נתפסים בקלקלתם בתדירויות מדהימות ובסנסציות לא פחות מהממות - ואנחנו עושים פרצופים תמהים, מעוותים את המוח באי-אמון וממשיכים לסופרמרקט כדי לא לפספס את המבצע הבא
גד גזית
כולנו רוצים להמשיך לחיות באשליה הנעימה, שבבריכה שלנו המים צלולים ושוחים בה רק דגי זהב, ולא נוכל להסכים שאיזה גנרל מעולה וגם מאפיונר, יקלקל לנו את ה"מציאות" המשתקפת ממי הבריכה: אצלנו, רק מי שנתפס אינו ראוי!
יוני בן-מנחם
לערוץ "אל-ג'זירה" הייתה חשיפה עיתונאית ענקית וחשובה של סודות המשא-ומתן בין ישראל לרש"פ בתקופת ממשלת אולמרט, אך השידור שלו לא היה מאוזן והוטה לרעתה של הרש"פ    ממשלת רמאללה הופתעה ונגרם לה נזק תדמיתי אדיר בקרב הציבור הפלשתיני
יוסי בלום הלוי
כל החבורה העטה בימים אלה על גלנט אינה צדיקה ונקיית-כפיים, ומעטים הם אלה בהיסטוריה של מנהיגות מדינת ישראל שהיו נקיי-כפיים, במיוחד הדור הזה של ממשיכי דרכה של מפא"י ההיסטורית בהנהגה הקיימת של מדינת ישראל
קובי קמין
הסופרת רות אלמוג סיפרה לרזי ברקאי בתוכניתו כי הופתעה מגדלותו ומאצילותו של ראש צוות השופטים, הסופר משה שמיר, שבחר בספרה למרות היותו רומן שמאלני    "היה זה מעשה אמיץ מצידו", אמרה ברוחב לב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il