X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
גבולות וטריטוריה נידונים, אך המהות - הקיום שלנו כעם יהודי במולדתו ההיסטורית - אינה נדונה העיתונאי אמנון אברמוביץ' משיב לכתב זר מדוע ברק כה שנוא עריצות מחשבתית: החושב באופן עצמאי, מואשם מיד כאויב האנושות ומודר מחוץ למחנה מה חטאו המוסלמים המערביים והמוסלמים מישראל?
▪  ▪  ▪

1.
שמחה רבה, שמחה רבה. נמצא הפרטנר האובד. מסמכי הרשות הפלשתינית לימדו שיש פרטנר והוא מוכן במחווה של רצון טוב, לספח את מעלה אדומים וגם את אריאל למדינת פלשתין. עוד לימדו המסמכים שיו"ר האופוזיציה הציעה להעביר כמה יישובים ערבים לשלטון הרשות. מעניין. עריקאת אמר בסרקאזם "ירושלים הגדולה בהיסטוריה" ומיד מתייחסים לזה ברצינות ומתרפקים עליו כמשיח. אבל הוא חוזר ואומר שהכל שטויות וירושלים (סליחה, אל-קודס) שייכת להם.
למרות מאחזי העיניים בינינו המבטיחים שלום שלום ואין שלום, צריך לזכור שבלי הכרה פלשתינית בישראל כביתו הלאומי של העם היהודי, לא ייכון פה שלום, משום שבלי הכרה כזאת הסכסוך לא יסתיים. את זה לא מוצאים במסמכים הללו. רק גבולות, טריטוריה, קצף על פני המים, בעוד שהמהות, כלומר הקיום שלנו כעם יהודי במולדתו ההיסטורית (לפחות חלק ממנה), אינה נדונה.
2.
מדוע ברק כה שנוא? שאל כתב זר את אמנון אברמוביץ', וזה השיב (לאחר כמה ניסיונות לא מוצלחים) שברק "עבד עלינו". ברשותכם, אסביר לכתב הזר את הדברים: ברק פגע באמונת היסוד של השמאל הישראלי, זו שהונשמה מחדש השבוע, אמונת ה"יש פרטנר". ברק חשף בקמפ-דייוויד את התרמית הפלשתינית שבשיתוף עם אתרוגנים כאברמוביץ' וחבריו הסתננה לתודעה הישראלית הציבורית, שבסופו של דבר הוויכוח כאן הוא על כמה ק"מ לפה ולשם. ברק לא כפר באמונת היסוד הזאת, הוא פשוט העמיד אותה למבחן. התוצאה: מלחמה שפרצה בראש השנה והסתיימה שנתיים מאוחר יותר במבצע חומת מגן. השנאה לברק היא שנאה של בני דת למי שפירק את יסודות אמונם. אצל אברמוביץ' זה מכונה "עבד עלינו".
3.
כדי להתרשם מאופי השנאה הדתית של חסידי השמאל כלפי ברק, צריך רק להציץ במתרחש בציבור החרדי. הנה, השבוע אישר הרב עובדיה יוסף את גיורי הרבנות הצבאית, ומיד, באחת, נמחקו כל זכויותיו והוא הוקע בידי קיצוני החרדים כ"רפורמי", לא פחות! יש קשר בין אמונה דתית קנאית לסובייטיזציה של השיח כפי שעשה השמאל בתקשורת הישראלית משך שנות דור - מדובר בעריצות מחשבתית שכל הסוטה ממנה, כלומר כל החושב באופן עצמאי, מואשם מיד כאויב האנושות ומודר מחוץ למחנה כראשון הפושעים.
4.
הפיצוץ המחריד בנמל התעופה במוסקבה, החזיר אותי מספר שנים לאחור. עמדתי בתור המתארך ומתארך בנמל התעופה מילאנו, וחשבתי לעצמי שהאירופים השתגעו מסידורי האבטחה. כלבנים הסתובבו בינינו וריחרחו. זה היה לאחר בילויי אינסוף דומים בנמלי תעופה מערביים אחרים. אבל אז ראיתי את הסיבה להתרגשות: מטוס מלא של מוסלמים מהודו. מה חטאו המוסלמים הללו? תהיתי. זהו, שלא. אבל לך תסביר למערב כולו כיצד הגענו לכך שרוב מוחלט של הטרור בעולם מיוצא ומשווק בידי מוסלמים. קיצוניים אומנם, אבל הם מגייסים לפעילותם הרצחנית את הנביא וסיעתו ואת כתבי הקודש. רק רגע, אבל עד כמה שזכור לי גם הרוסים וגם עמיתיהם בממשלות מערביות הבדילו, חזור והבדל, בין המוסלמים שלהם למוסלמים של ישראל. כדי כך הבדילו, עד שבחסות התעמולה הסמי-אינטלקטואלית בקמפוסים שונים במערב נקבעה לה הדעה שלולא ישראל, לא היה טרור בעולם. ספרו זאת למוסבקאים המסכנים. במחשבה שנייה, לא כדאי לספר. זה לא תקין פוליטית.

פורסם בעיתון 'ישראל היום' (28.1.11)
תאריך:  30/01/2011   |   עודכן:  30/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בלי הכרה לא יהיה שלום
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
איך אמר המומחה הגדול ביותר
בני בנקר  |  30/01/11 15:46
2
דרור אתה חי סרט יקרי הנכבד
נבו  |  30/01/11 16:04
3
זה לא משנה אם יש או אין פרטנר
דודי29  |  30/01/11 19:38
4
הקולונל ארווין קט בתגובה:"אם נ
קורןנאוה טבריה  |  31/01/11 05:38
5
ביום שאמנון אברמוביץ חשף את זה
קורןנאוה טבריה  |  31/01/11 06:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד שבתאי אברהם
הרקורד של יואב גלנט ועברו בצבא מרשימים וטובים, עיזבו את הלכלוך. תנו לנו רמטכ"ל אמיץ ואל תרננו שיש גם ישרים וטובים. אני מעריך שהדברים האמורים אינם באופנה, אבל זה מה שרוב העם חושב. העם בעד מבצע יואב
ראובן לייב
בלא להשתהות, אפילו לרגע, צריך עכשיו הרמטכ"ל המיועד לפשוט את מדיו, כדי למנוע כאב ראש מיותר מכולם. לא, חלילה, בשל הישגיו הצבאיים עתירי התהילה, אלא בשל פגיעתו האנושה בטוהר המידות, עם חשיפתו כשקרן וכמפר-חוק סדרתי
גורי גרוסמן
המהומות במצרים ובתוניסיה, ההסתות הערביות ברחבי העולם נגד המשטר הציוני במדינה, קיעקוע הלגיטימיות של ישראל וחשיפת מסמכי "אל-ג'זירה" - כל אלו מהווים הזדמנות פז להסברה הישראלית לחשוף לעולם את הצביעות של הפלשתינים ו"חובבי ציון"
אלישבע ברק-אוסוסקין
המחוקק הגביל בהגבלות מסוימות שביתה בשירות הציבורי. אי קיומן אינו הופך שביתה לבלתי חוקית. הדבר משפיע על האיזונים והמשקל שניתן ללגיטימיות השביתה. הזכות למו"מ קיימת לארגון גם בעת שביתה. סירוב המעביד לשאת ולתת כשהמטרה היא לפגוע בזכות השביתה אינו לגיטימי
דודו אלהרר
על העיתונאי גדעון לוי להבין כי להבדיל מן המהומות במצרים, המופנות נגד השלטון בלבד, לכשיפרוץ עימות בינינו לבין ערביי ישראל, מבחינתם אין הבדל של ממש בין לוי לבין מרזל; שניהם כובשים נאלחים! ולפיכך, שניהם יהודים בני מוות    מסקנה: מלחמה תשליך את לוי אל מחנה היהודים, בין אם ירצה ובין אם לאו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il