X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
הפלשתינים אינם עם ומעולם לא היו עם; הם מהגרים ממדינות המזרח התיכון, הנמצאים בשלטון חמולות, ללא היסטוריה משותפת וללא מורשת לאומית ותרבותית כלשהי. לפיכך, ניתן לפעול לדה-לגיטימציה של הערב-רב הזה הקורא לעצמו "פלשתינים"
▪  ▪  ▪
לא היו ולא נבראו [צילום: AP]

מה שמנסים לעשות הפלשתינים בארצות רבות בעולם כיום, זה להשיג הכרה בהם כמדינה, אף ש-92 מדינות כבר הכירו ב"מדינת ערפאת" לפני כ-15 שנים. נושא ההכרה חשוב להם, כי הם יודעים שעל-פי כל הכללים החברתיים, התרבותיים והפוליטיים הבינלאומיים הם אינם עם הזכאי למדינה!
כל מי שלמד את נושא ההתיישבות בארץ ישראל ב-150 השנים האחרונות, יודע כי בסוף המאה ה-19 היה ישוב דליל של ערבים מקומיים, והיהודים שכנו בארץ בכמות לא פחותה במרכזים כמו: צפת, יפו, טבריה, עזה, חברון וירושלים (שם היהודים תמיד היו הרוב). לאחר סילוק האימפריה העותומאנית משטחי ארץ ישראל והתבססות הבריטים, החלה הגירה ערבית של רעבים ומחפשי עבודה ממצרים ומסוריה לשטחי ארץ-ישראל. תנועה זו הוגברה בעידוד לאומנות דתית מוסלמית במזרח התיכון - כתגובה לתנועה הציונית ולעליית יהודים והתיישבותם בארץ-ישראל.
התנועה הערבית הזו הייתה (ונשארה) תמיד תנועה דתית איסלאמיסטית קיצונית, שביסודה היא אנטי-יהודית ואנטי-ציונית, ובשיאה הראשוני (1929) החלה במסעי הרג נגד האוכלוסיה היהודית (חברון) והמשיכה בכך ביתר-שאת באלימות רצחנית במאורעות של שנת 1936 עד שנת 1939.
עם תחילת מלחמת העולם השנייה, המנהיג של ערביי ארץ ישראל היה חאג' אמין אל-חוסייני, אשר ברח לבסוף ומצא מקלט בחצרו של היטלר, שם קיבל הבטחה לבקשתו להשמדת היישוב היהודי בארץ ישראל. חאג' אמין אל-חוסייני חזר למזרח התיכון אחרי מלחמת העולם השנייה, אולם הבריטים לא עצרו אותו, כי הם היו אלו אשר טיפחו את התנועה המתועבת הזו של ערביי ארץ ישראל נגד היהודים על-פי הסגנון הישן של "הפרד ומשול"... וזכור לכל כי במלחמת השחרור ב-1948 הם סייעו באופן אקטיבי לכנופיות הערביות הן בנשק והן בפעילות צבאית נגד הכוחות היהודיים.
כאשר הערבים הובסו סופית בשנת 1949, נראה היה כאילו התנועה הערבית בא"י מתה. המילה "פלשתיניות" לא הוזכרה כלל ,לא על-ידי השלטון הירדני ביהודה ובשומרון, ולא על-ידי המצרים ברצועת עזה. אלא שכל זה לא הפריע להם לעודד כנופיות רצחניות של ערבים מקומיים, בשתי הטריטוריות הללו, לפעול ב"אופן לא רשמי" לפגיעה ביהודים בגבולות מדינת ישראל. פעילות זו הייתה הגורם העיקרי ליציאת מדינת ישראל למלחמה נגד המצרים בשנת 1956. המצרים, כזכור, הובסו, ואז הבין השלטון הירדני שסופו יהיה מר אם לא יפסיק את פעילות הטרור נגד מדינת ישראל, ואכן השנים 1957 עד 1967 היו שנים שקטות יחסית ביו"ש ובעזה, והתנועה ה"פלשתינית" השתתקה.
כאשר כבשנו את רצועת עזה ויו"ש ב-1967 הבינה הליגה הערבית שארץ-ישראל לא "תשוחרר" על ידה בכוח. לפיכך החליטה להקים את מה שכינתה ה"תנועה הפלשתינית", במגמה להחזיר לערבים בלחץ בינלאומי ובטרור את השטחים שאנחנו שחררנו מהשלטון המצרי ומהשלטון הירדני. מאז, המערכת הערבית/מוסלמית העולמית (בסיוע האנטישמיות במערב אירופה וכספי שוחד ממדינות המפרץ) מנסה לשכנע את העולם בדיכוי כביכול של ה"עם הפלשתיני" וגזילת "מדינתו", אדמותיו וכולי - ובו זמנית, מנהלת המערכת מסע לדה-לגיטימציה של מדינת ישראל כמדינת העם היהודי. הפרדוקס הגדול פה הוא שהפלשתינים אינם עם ומעולם לא היו עם. הם מהגרים ממדינות המזרח התיכון, הנמצאים בשלטון חמולות, ללא היסטוריה משותפת וללא מורשת לאומית ותרבותית כלשהי, ולפיכך ניתן לפעול לדה-לגיטימציה של הערב-רב הזה שקורא לעצמו "פלשתינים".
אסור לתת לעולם לשכוח שהסכמה למדינה פלשתינית תביא לכך שכל מיעוט שהוא, בכל מדינה בעולם, יוכל לדרוש לקבל לגיטימציה כמדינה נפרדת והדבר יגרום לכאוס באזורים רבים בעולם, בייחוד במדינות כמו עירק, טורקיה ולבנון. מסיבות שעדיין לא מובנות לי ולאנשים מלומדים אחרים, מדינת ישראל בחרה שלא לפעול בקו הסברה זה והעדיפה (עד היום) להתמודד עם הפרופגנדה וההסתה נגדה ב"הסברה אנמית", בהתגוננות בלתי פוסקת מהשקרים של הערבים וידידיהם באירופה ובהתנצלויות מגוחכות. הגיע הזמן שהמדינה תרים את הכפפה, ותתחיל לנצל את כל "הכוח היהודי" בתקשורת העולמית ותפתח במסע לדה-לגיטימציה של הפלשתינים כמדינה. יש לנו תחמושת בשפע למטרה זו, מבלי שנזדקק לשקרים או להסתות.

תאריך:  03/02/2011   |   עודכן:  03/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לפעול לדה-לגיטימציה של הפלשתינים כעם
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
...נו סוף סוף....
אורה הכפולה  |  3/02/11 12:42
 
- אורה ,ומה עם הסודנים
נבו  |  3/02/11 23:11
2
מחוות האדאולוגיה הציונית
מראה מקום   |  3/02/11 21:18
3
ונתחיל בשמם
בן יהודה  |  4/02/11 15:55
4
סוף סוף דברים לעניין
עמיש  |  7/02/11 11:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אברהם פכטר
יש לו את הכישורים הצבאיים המתאימים. אין לגביו קשיים משפטיים וערכיים למינוי. אין לו בית גדול ופרדסים ולא כביש גישה פרטי והוא ותומך במפלגה הנכונה. העברת האחריות למינוי צבאי למשפטנים או למבקר המדינה היא טעות מנהיגותית של הדרג הפוליטי
ראובן לייב
"ליליות" התל אביבית היא, בעצם, הרבה יותר ממסעדה    בצד הקולינריה שלה היא משלבת מפעל סוציאלי הומניטרי ראשון מסוגו בארץ, כשהיא מכשירה למסעדנות בני-נוער בסיכון    על מלאכת הקודש הזו מופקד, בין השאר, נועם דקרס, שף הצמרת עתיר-הניסיון
יוני בן-מנחם
ההתקוממות העממית בתוניסיה ובמצרים החזירה לאזרחים במדינות ערב את ביטחונם העצמי ואת התחושה כי ביכולתם ליצור "שינוי", אולם קשה להעריך אם תצליח להקים משטר דמוקרטי במדינות אלה    היא גם הוכיחה כי "כוח העם" יעיל יותר מ"כוח הטרור" כדי לחולל שינוי במשטר
מרדכי א' שורץ
מסתבר שהבחירות בישראל הן קתרזיס להמונים המולעטים בבדיה שישראל היא דמוקרטיה ורשויות השלטון בה מיישמות הלכה למעשה את עיקרון "שלטון העם, בידי העם ולמען העם" (לינקולן). ולא היא. הבחירות הן כסות לשלטונה של חונטת מיעוט שהשתלטה על מוקדי הכוח במדינה
ד"ר דויד שוורץ
האם ישראל התכוננה לתרחיש/תסריט בו תקרוס מצרים של מוברק יחד עם קריסה של הפרדיגמה של מדיניות ישראל?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il