X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: לא לקללת הרכבת הקלה לא לגלנט וטוב שנפסל מינויו על הסף ביבי, זגזגן בלתי נלאה היידי (מוזס), לא לדעות הקדומות ולקינוח: האיש והשן ההומניטרית - הפרופסור למדעי האדם!
▪  ▪  ▪
יואב גלנט. מתברר שיש דבר כזה מסמך גלנט [צילום: דו"צ]

רכבת תקלה
האם עיריית תל אביב לא שמעה על קללת הרכבת הקלה? נכון שהמדענים ממליצים עליה כדי לצמצם את פליטת גזי החממה. אולם אין חכם כמונו הירושלמים בעלי הניסיון. ובכן הצעתנו לאחות התל אביבית ולשאר ערי ישראל: אל תכניסו ראש בריא לתשתית חולה. כאן זה לא אירופה. הכבישים צרים ומפוקקים להחריד, רק שתדעו מה מחכה לכם. 12 שנות עבודה, עיר מבוצרת ומטרד רציני לתושבים, מסחר בהשבתה, תקציבי עתק בסדר גודל של מאות מיליונים.וכוח אדם בלתי נדלה. מדובר בסאגה בלתי נגמרת שלא שווה את המאמץ וההשקעה.
כידוע החכם לא נכנס למקום שהפיקח יודע איך לצאת ממנו. אז תכניסו את זה טוב טוב לראש: לא לרכבת הקלה! לתשומת לב רון חולדאי ועמיתיו. ובא לעירכם גואל.
גלנט 2
מסמך גלנט? עכשיו מתברר שיש דבר כזה. אם המסמך המקורי התברר כמזוייף ושייך לסא"ל הרפז, הרי המסמך המדובר כעת הוא אותנטי, של אותו אדון בשינוי שם הפרשה - פרשת הקרקעות. אלא שתצהיר זה, הראוי לתואר הלא מחמיא גלנט 2, אשר הוגש על ידו למינהל מקרקעי ישראל, כפי שהצביע מבקר המדינה, הוא שקרי במידה זו או אחרת.
ואהוד ברק, שמיהר להכריז על המינוי של גלנט לרמטכ"ל הבא של ישראל, מבלי לפשפש בעברו, הוא אותו 'אהוד ברח' הפזיז, הזכור לשימצה עוד כשר ביטחון, בקדנציה הראשונה שלו, בבריחתו בפרשת צאלים, ולאחרונה מפרישתו המפתיעה ממפלגת העבודה. החיפזון מהשטן כבר אמרנו?
אין ספק אילו מינויו של גלנט הוכשר בבג"צ, הרי מבחינת האווירה הציבורית ריח רע היה נודף ממנו, וטוב שנפסל על הסף. במיוחד שידועות הפרשיות, שבהן קצינים בכירים הודחו מצה"ל בגלל הצהרות כוזבות. אז איזה מודל לחיילים היה משמש המינוי, המשדר גם אפלייה מעמדית של החייל מספר אחת בצבא, בחסות השר ברק?
שיר האלופים
"הולך ומסתבך, מסתבך והולך, והולך והולך ומסתבך." מכירים? אלה שורות משירו של המשורר נתן זך. האם זהו שיר האלופים במהדורת 2010 - 2011?.
תזכורת: אלוף גלנט, האיש והקרקעות, סגן אלוף הרפז, האיש והזיוף, ואלוף בר לב רודף השמלות כבר אמרנו? והרשימה עוד ארוכה (לבעלי הזיכרון הקצר: אלוף צ'ייני, מפקד חיל הים והחשפניות, הרֶכב הצבאי בשימוש משפחות תת אלופים פארס ותמיר ועוד). כולם מפקדים מהוללים שמעדו, זכו לסוללת תומכים, וסיימו קריירה צבאית (או משטרתית) מפוארת בשקר. מה קרה לצה"ל? האם לרמטכ"ל החדש אלוף גנץ יהיו הפתרונים?
די לזגזג
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ידוע כזגזגן בלתי נלאה. לא רק מבחינה מדינית, גם מבחינה כלכלית. עיין ערך מס ערך מוסף על ירקות והמס על הדלק ועוד. אולם מתברר כשאין ברירה, ביבי יודע לקחת מנהיגוּת. כך היה בכיבוי השריפה בכרמל, וכך הפעם במינוי בזק של אלוף גנץ לרמטכ"ל, כדי להחזיר את היציבות לצבא בעקבות פרשת גלנט.
אז קדימה, ביבי. תפסיק לזגזג, קח מנהיגוּת בכל תחומי הכלכלה, הביטחון, החברה והמדינה, ותחזיר את היציבות לאזורנו.
היידי קדימה!
שאלה: נכון, לא נכון?. היידי מוזס, בתו של ח"כ מוזס מ'יהדות התורה', טוענת כי היא מועמדת להיות ח"כית במפלגת קדימה, משום שבמפלגות החרדיות אין חברות כנסת. נכון.
לעומת זאת, טוענת המועמדת הטרייה, שהיא מצירה על כך כי לנשים חרדיות אין שום אפשרויות ביטוי. לא נכון. זוהי ביקורת מופרכת מכל וכל. יש לי אפוא חדשות בשבילה.
נשים חרדיות בימינו תופסות עמדות השפעה בכל תחומי המשק: החל מהייטק, דרך עיצוב ואמנות, ועד תחום התקשורת והפרסום. תשאלו את עדינה בר שלום, בתו של הרב עובדיה, המנהלת בעצמה מכללה חרדית.
אז לפני שגברת מוזס רצה לקדימה, כדאי שהיא תתנער מדיעות קדומות ומיושנות, שאבד עליהן הכלח, על הנשים החרדיות, ותתעדכן בחדשות הטריות והחמות היישר מהתנור החם של מפלגת האם (והאב) שלה. קדימה היידיֱ!
טיפול הומניטרי
כל הכבוד לפרופ' אדי גרפונקל, ראש מחלקת שיקום הפה ודיקן הפקולטה ללימודי שיניים בהדסה, על היוזמה המבורכת של מרפאות שיניים ניידות, המעניקות טיפולי שיניים חינם אין כסף לקשישים נזקקים בבתיהם. ראוי ששילוב מופלא זה של מומחיות מקצועית ואנושיות ממדרגה ראשונה, שמגלם בדמותו פרופ' גרפונקל, ישמש דוגמה ומופת לכל רופאי השיניים בפרט ולרופאי ישראל בכלל.

הבהרה: המדור בשולי הכותרות הוא מדור קליל המגיב בקצרה לידיעות חדשותיות מרכזיות או שוליות (ומכאן שמו). המדור מביע דעה אישית, ואינו בא להחליף את התחקיר העיתונאי האובייקטיבי.
תאריך:  07/02/2011   |   עודכן:  07/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסנת פלאוט
אנשים שהבינו את האושר שלהם, יספרו שאלו הדברים הקטנים שגורמים לשמחה    אחרי גיל פרישה, עם גישה חיובית אפשר להגשים חלומות ישנים ביצירה ובאומנויות! זה האושר!
עפר דרורי
לצערי כבר כשנבחר אובמה ראיתי סימנים ראשונים שאישיותו הכובשת לא מאפשרת לו לעמוד אדיש מול גורמים או מדינות שאינן עושות דברו. ובכל זאת טרחו מנהיגינו לחזור ולהדגיש את ידידותו העמוקה לישראל ואת משענת האיתן של ארה"ב לישראל
דודו אלהרר
גזר הדין במשפטה של המרגלת ענת קם יכול להוות את קו פרשת המים בסוגיית חופש הביטוי. הודאתה המפורשת בריגול חמור נגד בטחון המדינה מחייבת עונש הולם. כאן צריך להתחיל את הטיפול בחופש הביטוי החדש. כאן יכולים להיקבע מסמרות. נראה...
מתי דוד
הכל יבטיחו פוליטיקה נקיה, ערכים, עקרונות, חזונות, רפורמות, צדק ושוויון והשקפות עולם. אנחנו האזרחים נמשיך לריב ולהתקוטט בינינו, כביכול בשם האידיאולוגיות מימין ומשמאל שהפכו לחול וחול של מריבות האתמול ונהיה משועבדים לגל הניצחי של תקוות ואכזבות
עו"ד יוסי דר
קשה לייחס לאיש כמו מיקי איתן שיקולים זרים כלפי גלנט או כלפי אחרים, אם כי דומה שהתנהלותו מונעת גם מתוך הרצון להצדיק את התנגדותו הבודדת למינוי. על-רקע זה חבל שמרוב להיטותו הדביק לאלוף גלנט את הכינוי "מאפיונר" - דבר הגובל ברצח אופי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il