X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הפרסומות ממשיכות, יום-יום, כמו במשטר טוטליטרי, בו האזרח אשם בכל והשלטון גוער בו: אתה האזרח הקרימינלי, שותה המים, בגללך, רק בגללך, חזיר, ישראל מתייבשת וכו'...
▪  ▪  ▪
עופי מהמסך

קשה לי להתחרות בטקסט והמשחק המעולה של מערכון "ארץ נהדרת", בו "שיחזרו" ביום ו האחרון שחקני התוכנית את העינויים שעובר כל אזרח הצופה בטלוויזיה וזוכה לראות, ובעיקר לשמוע, את הפרסומת של "ישראל מתייבשת".
זוהי פרסומת עם היסטוריה בת שנה לפחות, המון ורייציות על הנושא, שממציא עבורנו, האומללים, זה ששולט בנו מלמעלה, ההוא מהשלטון, שלא מרפה, מסובב לנו את הסכין בתוך בשרנו. הפרסומת היא עינוי מתמשך, על כל הוורייציות שלה, בה מואשם האזרח הישראלי הצנוע, כאחראי למחסור במים: ישראל מתייבשת, אין לנו מים, אל תשתמשו במים, בגללכם האזרחים אין לנו מים, גם אם תשלמו ים של כסף כל חודש, לא יהיה לנו מים. אל תשימו לב לגשם שיורד בחוץ, זה לא שווה פרוטה שחוקה, זה כלום, אל תשימו לב. תחסכו, אל תשתמשו, אל תתרחצו, אל תנקו, אפשר להתקלח רק פעם בשבוע ואת כל הילדים באמבטיה אחת. אתם? עלובים שכמותכם, הימנעו ככול האפשר מלפתוח א-ת ה-ב-ר-ז!!!!!!
האזרח במערכון ארץ נהדרת, נאנק וזועק במר ליבו: די, אבל עכשיו בדיוק יורד גשם, אולי אפשר לכמה ימים להפסיק את הפרסומת? ומה אני אשם שהכנרת מתייבשת? לא הייתי בכנרת כבר 10 שנים, לא שתיתי מן המים. אני אוגר בחוץ מי גשם בדלי כדי לרחוץ את הרצפה. את יכולה להפסיק עכשיו, בחורף, ולחזור עם הפרסומת באביב. די, ל א י כ ו ל י ו ת ר!
והפרסומות ממשיכות, יום יום, כמו במשטר טוטליטרי, בו האזרח אשם בכל והשלטון גוער בו: אתה האזרח הקרימינלי, שותה המים, בגללך, רק בגללך חזיר, ישראל מתייבשת וכו.
המערכון ב"ארץ נהדרת" מחזיר אותנו לפרסומת הקודמת של "ישראל מתייבשת" בו אומרת נערת ישראל-מתייבשת בערך כך": מתפילים מים, כן, טורחים להתפיל בשבילכם אזרחי ישראל העלובים, הבלתי ראויים. מלאכת ההתפלה נעשית למענכם, טורפי מים שכמותכם, אבל מה? זה יהיה מוכן רק בעוד שלוש שנים. שמעתם? שלוש שנים. בינתיים , אין לנו מים, אומרת הנערה הקשוחה, עם הבעה של יוסף סטלין וקול של חסן נסראללה, רק בעוד שלוש שנים! עכשיו ישראל מתייבשת, זוכרים?!!!
אז לממשלה החצופה, לשלטון הכל יכול הרודה בנו במסים ובאיומים, אנחנו מזכירים לכם כי אולי הפרסומת מפחידה את הצופים. אבל מה יש להם להיבהל? כבר משלמים מס מים ומע"מ מים, ודמי מים. לא שכחנו שזו אשמתכם. אתם השקרנים, המזניחים, המזלזלים, המצפצפים, אתם לא התפלתם מים בזמן, אתם גם עכשיו לא מתפילים מספיק מים ומספיק מהר, יכולתם להתקין כבר מזמן תשתיות התפלה. זוהי חובתכם לאזרח משלם המסים והבלו והולך לצבא ומקבל משכורות עלובות. אתם אשמים שאין תחבורה ציבורית, שאין מים, אלה התשתיות האלמנטריות, לכל מדינה בעולם. תפסיקו לאיים ותפסיקו להתנשא ולהתהלל כמה טוב לחיות בישראל, זו עם הכלכלה הכי טובה. רק שכחתם לרגע כי אין מים ואין תחבורה ואין כסף לרוב האנשים.
אין לנו שלוש שנים לחכות למים מותפלים! אין לנו שלוש שנים לחכות שתעופו כבר מהכסא - הביתה. הפסיקו עם הפרסומות! אתם מבזבזים את כספנו!!! התחילו להתפיל מים ומהר, התחילו לבנות רכבות ורכבות תחתיות והפסיקו להתהלל כל היום. כדאי שתתחילו לעבוד בשבילנו, זה הג'וב שלכם - אנחנו משלמים!!! אתם - עברתם את הגבול!

תאריך:  19/02/2011   |   עודכן:  20/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישראל מתייבשת
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
רפובליקת בננות קלריקלית
עידן סובול  |  19/02/11 17:00
 
- כשאומרים מדינה מתכוונים
לעוד דבר  |  19/02/11 23:06
2
מי באמת אשם שאין מים
יוני שדה  |  19/02/11 19:38
3
אך איפה הם הימים ההם?...
ראספוטין בן מדביד  |  19/02/11 22:05
4
משעמם לך ??? ?????
עוד סתם אזרח  |  19/02/11 22:38
 
- פרלצן מזדמן מסתרך (מסכים איתך)
(789239)  |  20/02/11 00:32
5
והכי הכי ישראל מתביישת!!!!!!!! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  20/02/11 03:41
6
כשראש ממשלה הוא שבשבת
עופר צינה  |  20/02/11 09:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גד גזית
תפקידו של הרמטכ"ל המצרי הוא לעסוק בסכנות החיצוניות שאורבות למצרים, שאחת מהן היא ישראל, ולא בהלכי הרוח החברתיים שבתוך מצרים!    תפקידו של הרמטכ"ל הישראלי הוא לעסוק בסכנות החיצוניות שאורבות לישראל, שאחת מהן היא מצרים!    ולכן מצופה ממנו שיתעניין בהלכי הרוח בתוך החברה המצרית יותר מאשר הרמטכ"ל המצרי
יואב יצחק
בשקט בשקט נוצר בישראל מונופולין חדש שבמרכזו העיתונים ידיעות אחרונות ומעריב    המדובר בסכנה אמיתית וקרובה לחופש העיתונות ולחופש הביטוי    היכן הממונה על ההגבלים העסקיים???
מיקי פרי
התחלופה המהירה שראינו השבוע, בה הרמטכ"ל היוצא גבי אשכנזי לבש לראשונה מזה תקופה ארוכה את מדי השרד האזרחיים החדשים שנתפרו במיוחד למידותיו, והרמטכ"ל הנכנס, שהספיק לתת נשיקה חטופה לחיים האזרחיים, ו"נחטף" בחזרה לדגל - היא סיומה של תקופה סוערת ורגישה נורא במטכ"ל ובמשרד הביטחון
ד"ר צ'לו רוזנברג
המשטר באירן אינו רחוק כל-כך מקריסתו, העם מורעב, ללא זכויות, השפלות וללא עתיד ורוד    נכון שהניסיונות עד כה לא צלחו אך לבסוף פול ייפול המשטר
עמוס גורן
העברית המדוברת, המשודרת, הננאמת ועכשיו גם הנכתבת, מוצפת ב"זה". אומנם בהקשרים של אמנות ושירה יש מקום, ולפעמים גם טעם, לשימוש חופשי יותר ב"זה", אך על כלי התקשורת ללמד את המגישים להתנסח בעברית רהוטה, אם אינם מעוניינים לגלוש סופית לדיבור ב"פיג'ן היברו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il