X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עד אשר מרגלית יתנצל או יחטוף תביעת דיבה, כדאי כבר עכשיו לשנן את הטקסט הבא שייאמר על ידו, מן הסתם, כאשר גם לפרקליטות יימאס מהאיש המושחת שהוא מייצג "חינם", ברק: "נכון, הייתי חבר של ברק, עקבתי אחריו, אבל מעולם לא האמנתי שהוא יהיה קשור בכל כך הרבה שחיתויות שגם יוכל להסתיר אותן ממני, מבני משפחתו, מחבריו ומכולי עלמא"
▪  ▪  ▪
מרגלית. מוקצה מחמת מיאוס וביאוס

דן מרגלית, עיתונאי ומראיין ותיק, כתב בעבר ספר שנקרא כמדומני "ראיתי אותם", ומי שקרא את הספר, כמוני, מבין מיד כי שמו של הספר לקוח משמו של שיר שנכתב על-ידי המשורר הלאומי חיים נחמן ביאליק "ראית יתיכם שוב בקוצר ידכם" (בהמשך ניגע במילה "שוב").
מרגלית, היה חבר אישי של אהוד אולמרט במשך שנים, אבל כשהבין כי חברו, שנבחר ב"פוקס" לראשות הממשלה, לא מייעד לו תפקיד כלשהו בשירות הציבורי, אם בכלל, הוא החליט "להכנס" בו ואף לחשוף את שחיתויותיו-לכאורה, וזאת במסווה של אכזבה ממנו על-רקע מלחמת לבנון השנייה (מעניין מה עניין שמיטה למיטה?!). חלקנו האמנו לו, רובנו לא. בעיקר לאור העובדה שהסבריו נשמעו מעט מגוחכים: "האמת, לא ידעתי על מעלליו של אולמרט, למרות למעלה משלושים שנות חברות".
אין כיום בישראל מישהו שהוא יותר מושמץ משר הביטחון אהוד ברק, ובצדק. ההשמצות כלפיו הן נגזרת של השחיתויות בהן הוא מעורב. ובמקרים שלו אין לכאורה, כל עוד הוא לא מעמיד את עצמו ואת מעשיו לבדיקת הגופים והגורמים המוסמכים. כך שהוא אשם גם אם טרם הוכחה אשמתו. כולם זוכרים לברק את ההתחלה: הניסיון לטשטש את העובדה שהיה נוכח באסון צאלים א', שם נערך תרגיל של יחידה מובחרת שיעדה היה חיסול סדאם חוסיין בעירק, משם זה נמשך בעמותות הפיקטיביות ובמיליונים שגויסו על-ידי חברות קש והמשיך בניסיון של רעייתו השנייה נילי פריאל לנצל את קשרי בעלה כדי לעשות לובי לחברות ועל הדרך לקצור מיליונים וכלה בהעסקת העובדת הזרה והלא חוקית בביתם.
לאחרונה הוציא מרגלית, יחד עם שותף, ספר בשם "הבור". הספר עוסק ברמטכ"ל היוצא גבי אשכנזי, שם הוא מוצג כמושחת, מניפולטיבי ולא מקצועי. הספר, גם בלי לקרוא אותו, הוא הגרסה של ברק מול זו של אשכנזי, שרובה טרם נמסרה או טרם פורסמה. למרגלית זה לא מזיז. גם על הילד שהוא גורר אחריו, ד"ר רונן ברגמן, זה לא עושה רושם ולא מריח מסריח. מבחינת השניים, הם ישימו על המוקד את אשכנזי יהיה אשר יהיה, ולא חשוב אם הם עושים זאת בשליחותו של מי שהשחיתויות לכאורה של אולמרט מחווירות מול אלו שלו - ברק.
עד אשר מרגלית יתנצל או יחטוף תביעת דיבה, כדאי כבר עכשיו לשנן את הטקסט הבא של מנחה "ערב חדש", טקסט שייאמר על ידו, מן הסתם, כאשר גם לפרקליטות יימאס מהאיש המושחת שהוא מייצג "חינם", ברק: "נכון, הייתי חבר של ברק, עקבתי אחריו, אבל מעולם לא האמנתי שהוא יהיה קשור בכל כך הרבה שחיתויות שגם יוכל להסתיר אותן ממני, מבני משפחתו, מחבריו ומכולי עלמא".
מרגלית יקירי, אתה ראית אותם בקוצר ידם אמנם, אולם רק בדיעבד, ואילו אני רואה אותך בקוצר ידך ב"שידור חי", כמו כל עמך ישראל, אבל לך זה לא מזיז. מעניין מדוע. לי יש הסבר אחד, קטן, שאינני בטוח בו, אבל אנסה בכל זאת, בתקווה שלא אגרום עוול למי שלא ראוי לכך. בשנת 2001 הועלה אחד מסגני האלופים בצנחנים לדרגת אלוף משנה. מדובר בלוחם אמיץ ומוכשר אמנם, אבל לצה"ל זה לא הספיק כדי לקדם אותו, ולכן למעלה מעשור הוא עונד על כותפותיו רק שלושה פלאפלים. מה גם שלקצין הזה יש פה בגודל של מנחת מטוסים.
השבוע החליט שר הביטחון ברק לאשר לרמטכ"ל הנכנס בני גנץ את כל ההמלצות להעלאה בדרגה של קצינים שהומלצו על-ידי גבי אשכנזי, למעט אחד, של אל"מ ארז וינר, שהיה עוזרו האישי של אשכנזי. רוצה לומר: קידומו של אל"מ, מה שלי לא היה ידוע עד כה, נתון בידיו של שר הביטחון. וזה מוביל אותנו לשאלות הבאות: האם גם קידומו של אותו אל"מ, שהפעם האחרונה שבה הוא קודם הייתה לפני עשור, תלוי ברצונו הטוב או הרע של שר הביטחון?! נזכור נא: מי שכל כך משווע לקידום בדרגה הוא לא אחר מאשר אהרון חליווה, חתנו של מרגלית (נשוי לבתו), שלאחרונה התבטא בגנות ישיבות ההסדר וזכה לקיתונות של צוננים גם מרא"ל ב(מיל.) גבי אשכנזי?
ומילה לסיום: מרגלית נחשב בעיניי לאורים ותומים בתקשורת במשך שנים. לא עוד. מלחמתו המכוערת באהוד אולמרט, המעבר לכתיבה בחינמון "ישראל היום", מלחמתו המכוערת להמשיך להנחות את ערב חדש ודביקותו באחד השרים הכי מושחתים שכיהנו אי פעם בממשלת ישראל, השר ברק - הפכו אותו בעיניי למוקצה מחמת מיאוס וביאוס.
ואילו ביאליק, מן הסתם, לו היה חי בתוכנו, היה כותב לצמד-חמד מרגלית את ברגמן את המילים הבאות: "... ומה-שפך התמיד מעל כל-במה על קודקודיכם, זרמת מלים נבובות, מזרת מוץ ונערת, להפך יקר הגיגיכם לשיקוץ משומם ולתועבה? מי הפריח בבשרכם, להמקו, צרעת מתנבאים נכפים, טמאי נפש מתקדשים, שבע תועבות ושמונה שרצים בלבם, המשוועים כל-היום, אחוזי עווית ומרתיחי קצף, לגדלות, ובתפשם בפיהם את-המרבה ובתבעם אותו מזולתם, נפשם תרועה, וידם לשכר, כאלו כבר בצעוהו; ומי השליח בכם להקת חורצי עט ולשון, עדת נגועי אלוהים, אכולי משטמה ומזי קנאה, לסכסך אתכם איש באחיו ולהאכילכם את-בשרכם ולפגל עליכם כל-קדש בהבל פיהם ובמגע אצבעם? מי התיר אגדתכם ויחצנה בין נערים אווילים?"

תאריך:  19/02/2011   |   עודכן:  20/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דן לכף חובה ודן לכף זכות
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
דן מרגלית מסמל את הכיעור של
ישע  |  19/02/11 19:35
 
- תגובה לישע
אברהם צבי  |  28/02/11 23:31
2
עליך להתבייש ב"בור" זה לא ספר
לדן מרגלית  |  20/02/11 00:23
3
תביעת דיבה כנגד הכותב
הומר סימפסון  |  20/02/11 09:24
 
- תגובה להומר סימפסון
יעקב זימר  |  20/02/11 10:49
 
- תירוצים ועוד הבהרה
הומר סימפסון  |  20/02/11 22:15
 
- אי אפשר להתגרש כשיש נכדים
על אב ועל סב  |  20/02/11 11:26
4
טקסט שולי וחד-צדדי שמערבב דעות
עין צופיה  |  20/02/11 13:28
5
אמת נוסח עמוס שריג
שלום אדמוני  |  20/02/11 13:35
 
- שלום לבן אדמוני
פרפקציוניסט  |  20/02/11 18:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שולמית קיסרי
הפרסומות ממשיכות, יום-יום, כמו במשטר טוטליטרי, בו האזרח אשם בכל והשלטון גוער בו: אתה האזרח הקרימינלי, שותה המים, בגללך, רק בגללך, חזיר, ישראל מתייבשת וכו'...
גד גזית
תפקידו של הרמטכ"ל המצרי הוא לעסוק בסכנות החיצוניות שאורבות למצרים, שאחת מהן היא ישראל, ולא בהלכי הרוח החברתיים שבתוך מצרים!    תפקידו של הרמטכ"ל הישראלי הוא לעסוק בסכנות החיצוניות שאורבות לישראל, שאחת מהן היא מצרים!    ולכן מצופה ממנו שיתעניין בהלכי הרוח בתוך החברה המצרית יותר מאשר הרמטכ"ל המצרי
יואב יצחק
בשקט בשקט נוצר בישראל מונופולין חדש שבמרכזו העיתונים ידיעות אחרונות ומעריב    המדובר בסכנה אמיתית וקרובה לחופש העיתונות ולחופש הביטוי    היכן הממונה על ההגבלים העסקיים???
מיקי פרי
התחלופה המהירה שראינו השבוע, בה הרמטכ"ל היוצא גבי אשכנזי לבש לראשונה מזה תקופה ארוכה את מדי השרד האזרחיים החדשים שנתפרו במיוחד למידותיו, והרמטכ"ל הנכנס, שהספיק לתת נשיקה חטופה לחיים האזרחיים, ו"נחטף" בחזרה לדגל - היא סיומה של תקופה סוערת ורגישה נורא במטכ"ל ובמשרד הביטחון
ד"ר צ'לו רוזנברג
המשטר באירן אינו רחוק כל-כך מקריסתו, העם מורעב, ללא זכויות, השפלות וללא עתיד ורוד    נכון שהניסיונות עד כה לא צלחו אך לבסוף פול ייפול המשטר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il