X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
גוף ציבורי שמסרב לגלות את מקורות המימון שלו כבר לא מעורר חשד, כי בעצם הסירוב שלו נחשף הרֶשע כמה זמן עוד ניתן למלוכלכי הידיים האלה - הממלמלים "ביקורת לגיטימית על השלטון" ו"נשמת אפה של הדמוקרטיה" - לנבור ולפשפש בחיינו בכפותיהם המטונפות?
▪  ▪  ▪

הארגונים הרעים שהכתירו עצמם כארגוני זכויות אדם, עומדים על רגליהם האחוריות מרוב חרדה. חגיגות הכסף ומשתאות הממון בסכנה ותלויים על בלי-מה. אם יש חשש נורא שכזה ומאבק חסר פשרות נגד הקמת ועדת חקירה שתבדוק את מקורות המימון שלהם - יש להם מה להסתיר. יֵש וָיֵשׁ! גוף ציבורי שמסרב לגלות את מקורות המימון שלו כבר לא מעורר חשד, כי בעצם הסירוב נחשף הרֶשע. מה אתם חוששים כל-כך? טינופת ידיכם מצחינה למרחוק גם ללא חקירה. אבל יחקרו! בקרוב מאוד תחל זרימה שלכם אל חדרי חקירות. לא תימלטו.
הנבזות הנקראת בפיהם "דמוקרטיה" או "חופש הביטוי" תישאר נבזות. גם אם יעטפו אותה בשמות תמימים כרוכים בנייר צלופן וסרטים חגיגיים - נגד צחנה אין מרפא. כל פרשנות מלומדת לא תרחיק את הריח. בנוסף לפעילות המרושעת שלהם, הם מתחזים לצדיקים ומוסיפים בכך עוד חטא על פשעיהם. ארורים תהיו. נבלות! רונן שובל, יו"ר המהפכה הציונית השנייה "אם תרצו", כותב במאמרו "רודנות בשם החופש" את הדברים הבאים:
  • "...המאבק על הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת מקורות המימון של ארגונים העוסקים בדה-לגיטימציה של ישראל הוא סימבולי ומכונן. הוא מייצג מאבק רעיוני עמוק בחברה הישראלית בין רוב דמוקרטי, שמאס במציאות האנטי-דמוקרטית שבה הוא שרוי, לבין מיעוט אנטי-דמוקרטי, המבקש להמשיך לכפות את רצונו על הרוב. מאבק בין הדמוקרטיה הלאומית, השואבת את סמכותה מהעם, לבין האליטוקרטיה האנטי-ציונית, השולטת במוקדי ייצוג הכוח".
מה נשאר? כמובן - "זכויות המיעוט נגד עריצות הרוב". המיעוט הזה המנוּוָל, הדשן, העשיר והשאנן מתחפש למסכן נרדף ובעודו נהדף ממלמל לו "ביקורת לגיטימית על השלטון" ו-"נשמת אפה של הדמוקרטיה". הדבר מגוחך! הלא מדינת-ישראל מעניינת את עכוזיהם, הם מוכרים אותה בכסף מלא כסוחרי סוסים נקלים, הדמוקרטיה מהם והלאה והאנשים הללו התובעים לעצמם את הזכות לביקורת על המדינה מסרבים בכל תוקף לביקורת לגיטימית והכרחית עליהם עצמם. כמה זמן העוול הזה יימשך? כמה זמן עוד ניתן למלוכלכי הידיים האלה לנבור ולפשפש בחיינו בכפותיהם המטונפות?
מבקשי רעתה של ישראל היושבים על ה"שיבֶּרים" המרכזיים בתקשורת ובאקדמיה, בתמיכתם בארגונים הללו בשם ערכים דמוקרטיים, כורתים את הענף שכולנו יושבים עליו. מפעיליהם של הכנופיות הללו מרחוק תובעים מהם בתמורה לבצע-הכסף עוד ועוד הלשנות והכפשות נגד בני עמם, נגד משפחותיהם, נגד עצמם, והם נענים בחפץ לב - העיקר הכסף הכסף הכסף... כִּסְדֹם הָיִינוּ לַעֲמֹרָה דָּמִינוּ.

תאריך:  24/02/2011   |   עודכן:  24/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כסדום היינו לעמורה דמינו
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
13 שרים בגדו בבוחר בליכוד
כנסו לשמות חברים  |  24/02/11 16:09
 
- פשששששששששש, איזו בגידה
גילה פ.  |  24/02/11 17:45
2
שמאל ממורמר
יצחק שמעון  |  24/02/11 23:34
3
כל האגודות מדווחות על המקורות
יריב א.  |  25/02/11 06:41
 
- אולי
גילה פ.  |  25/02/11 08:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
עופר וולפסון
ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר כי יאפשר להעניק חופש הצבעה לחברי סיעת הליכוד בהצבעה על ועדות החקירה הפרלמנטריות למימון ארגוני השמאל    בעקבות ההחלטה, ב"ישראל ביתנו" החליטו להשהות את המהלך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il