X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פאינה קירשנבאום כבר ראתה עצמה מככבת כיו"ר ועדה החוקרת את ארגוני השמאל. היא כבר ראתה איך היא מככבת בכותרות העיתונים ובראיונות לכל אמצעי התקשורת על ממצאי החקירות. היא כבר ציפתה להזדמנות לחשיפה ציבורית שתוציא אותה מאלמוניותה. והנה כשהחלום כבר מתייצב במלוא הדרו על הסף, בא בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל, וטרף את כל הקלפים
▪  ▪  ▪
חברת-הכנסת פאינה קירשנבאום. תישאר באלמוניותה? [צילום: פלאש 90]

פאינה קירשנבאום חשה מצוקה קשה. היא כבר למעלה משנתיים בכנסת ולא הצליחה לזנק לקדמת הבמה כמו חלק מחברותיה. קשים החיים של חברת כנסת אלמונית, כשאחרים גונבים את כל ההצגה. נראה, שבשבועות האחרונים היא פעלה בלהיטות רבה מתוך קנאה בחברותיה, הרצות קדימה וזוכות לכיסוי תקשורתי, והיא מזדנבת לה מאחור בתודעה הציבורית ומקומה בתקשורת נפקד.
חברת כנסת חדשה במפלגתה, אורלי לוי אבוקסיס, פילסה את דרכה לקדמת הבמה בזכות טיפול שקט בנושאים חברתיים. רהיטות לשון בתוספת דיבור רך שקט ולא מתלהם הוסיפו רק מס ערך מוסף להתיצבותה כמובילה במשבצת, שהוזנחה במידה לא מועטה מימיה של תמר גוזנסקי בכנסת.
כך קרה שמתנגדים לקו הפוליטי של תמר גוזנסקי משמאל גילו אהדה לעבודתה בנושאים חברתיים בכנסת, כך היום גם מי שמתנגד למה שמייצגת "ישראל ביתנו", מגלה אהדה רבה לכל פעולותיה של אורלי לוי אבוקסיס בכנסת. השקדנות והנמרצות בעבודתה זכו גם לכסוי תקשורתי מאוד מפרגן.
אנסטסיה מיכאלי התחילה את דרכה בצניעות רבה וטיפלה בנושא חשוב, כמו ההזנחה הבלתי נסבלת בכל הקשור לספר לתלמיד. טיפול, שלצערי, זכה לחשיפה תקשורתית צנועה, למרות שלזכותה ייאמר, שהיא הייתה הראשונה שהביאה לסדר היום של הכנסת את המחויבות שלנו כמדינה לגדל דור, שהספר הוא לא רק מליצה נבובה - "אנחנו עם הספר", אלא הוא חייב להיות חלק מהווית חיינו ובעיקר מהווית חייו של הדור הצעיר.
לצערי, הקול המתון, השקול והצלול בנושא ערכי כמו ספר הומר אצל אנסטסיה מיכאלי בהתלהמות צעקנית וולגארית נגד האוכלוסיה הערבית ונציגיה בכנסת ישראל. כאן היא הצליחה ביתר עוצמה לייצב את מקומה בקדמת הבמה התקשורתית. הופעה בסגנון של "פאטריוטיזם" אלים ובוטה על דוכן הכנסת הפנה אליה את כל הזרקורים. הופעה שנצרבה חזק בתודעה הציבורית.
בין הסגנון המתון המחושב והשקול, בו מתמידה אורלי אבוקסיס, ובין הסגנון המתלהם אותו אימצה לאחרונה, לצערי, אנסטסיה מיכאלי, החליטה פאינה קירשנבאום, שהדרך להיחלצות מהאלמוניות תהיה הפוזה הכי בוטה והכי מתריסה, בה בחרה לאחרונה אנסטסיה מיכאלי. לנגד עיניה של פאינה קירשנבאום עמדה דוגמה נוספת של חברת כנסת חדשה הרי היא יוליה שמואלוב ברקוביץ.
מאלמוניות בספסל האחורי והמרוחק היא החליטה לסלול את דרכה לקדמת הבמה בעוצמות הוולגריות הכי היסטריות שאפשר להפעיל. בוועדות ובישיבות הכנסת מציגה את דבריה בבוטות ובגסות. מרבה בהצגות של פאטריוטיזים עם פוזות הנעות בין מליצות והצגות סמנטליות חסרות תוכן על קדושת ערכי המשפחה עם תוספות מבחילות של תשפוכת דברי חנופה למר תשובה בישיבת וועדת הכלכלה.
פאינה החליטה שהיא חייבת לא להישאר מאחור. נראה היה שהיא מצאה את הנוסחה הגואלת שתתן לה כרטיס כניסה לתודעת הציבור. נראה היה שהיא מצאה את הנוסחה הבטוחה איך להראות הכי פטריוטית מול סכנת הבגידה של ארגוני השמאל. היא התראיינה יום יום בכל אמצעי התקשורת, כשהיא מפריחה לכל עבר אמירות בדבר השמאל , התוקע סכין בגב האומה. פאינה קירשנבאום כבר ראתה עצמה מככבת כיושבת-ראש ועדה החוקרת את ארגוני השמאל.
היא כבר ראתה איך היא מככבת בכותרות העיתונים ובראיונות לכל אמצעי התקשורת על ממצאי החקירות. היא כבר ציפתה להזדמנות לחשיפה ציבורית שתוציא אותה מאלמוניותה. היא ראתה עצמה מתרוצצת בין אולפני ערוצי הטלוויזיה, כמי שתדווח יום יום על "בוגד" X ו"בוגד" Y. כל דיווח יביא עימו את התהילה התקשורתית ... והנה כשהחלום כבר מתייצב במלוא הדרו על הסף כבר עוד דקה דקותיים קורם עור וגידים, הפלא ופלא בא בנימין נתניהו, ראש ממשלה בישראל, וטרף את כל הקלפים.
חלומה של פאינה קירשנבאום נכרת באבחת החלטה מכיוון שהיא לא ציפתה לו. לי נותר לקוות שהיא לא תעלי על סדר היום באושי חלומה - חלום עועים חדש. אודה, שאני חושש, שברוח הנביא ישעיהו בפרק י"ט 14 "ה' מָסַך בְּקִרְבָּהּ רוּחַ עִוְעִים", אנחנו עוד נרה את אביגדור ליברמן מוסך בקרבה, פאינה קירשנבאום, רוח עועים של שנאה והדרת האחר, אותה היא תנסה לעלות על סדר היום הציבורי.

תאריך:  27/02/2011   |   עודכן:  27/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ח"כ קירשנבאום פיספסה את הצ'אנס לצאת מהאלמוניות
תגובות  [ 24 ] מוצגות  [ 24 ]  כתוב תגובה 
1
"הדרת האחר" ??????
יוסף בוזגלו  |  27/02/11 10:13
 
- תגובה ליוסף בוזגלו
ליוסף בוזגלו  |  27/02/11 14:05
 
- לבוזגלו
בוזגלו  |  3/03/11 08:10
 
- אני יפה, אני עבד נרצע של לברמן
קירשנבאום אני יפה  |  1/03/11 08:47
2
עוד יבוא היום ועם ישראל יעמיד
קורןנאוה טבריה  |  27/02/11 10:41
 
- קרןנאוה את סיקירקית?
הסיקיריקים ז"ל  |  27/02/11 15:07
 
- נאווה
רונן גולדשטיין  |  27/02/11 15:08
 
- ליברמן לראשות הממשלה
גילה פ.  |  28/02/11 00:07
3
ישראל ביתנו קירשנבאום זה אסון. ל"ת
נטשה בן עמי  |  27/02/11 12:44
4
משתתפת בצערה של פאינה
סבטלנה קירשנהאום  |  27/02/11 13:46
5
צריך להגיד מילה טובה לביבי
ישראלי ישראלי  |  27/02/11 14:40
6
אם או בלי קרשנבאום
אלישמע  |  27/02/11 15:45
 
- השנאה מטמטמת אותו
לא יעזור לאלישמע  |  1/03/11 10:30
 
- אני לא מתלהם ואתה גיס חמישי. ל"ת
אלישמע  |  1/03/11 14:44
 
- te
te  |  1/03/11 15:35
 
- עוד פסיכופט ברשת ל"ת
אלישמע  |  1/03/11 17:23
7
זבל מצחין, כל כלב יגיע יומו...
מטאטא  |  27/02/11 16:08
 
- משעשע
גילה פ.  |  28/02/11 00:38
8
ריקוד בובות הסמרטוטים
יוני שדה  |  27/02/11 20:51
 
- מה קשר בין קלינסקי לקרן החדשה? ל"ת
ליוני שדה  |  1/03/11 11:04
9
קירשנבאום בלטה שאין לה מהלהגיד ל"ת
רובי גלילי  |  28/02/11 17:01
 
- מסכים איתך ל"ת
טו  |  28/02/11 20:01
10
פאינה , מששתף בצערך.
יועץ הסיעה  |  1/03/11 17:18
11
גם אני משתתפת בצערה של פאינה  ל"ת
שולה.  |  3/03/11 11:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפורה חלפון
אתגר עומד בפני מנהיגי הנגב: להושיב יהודים ובדואים יחד ולהגיע לתוצאה טובה לחברה; וגם לתכנן מהלכים עתידיים שישפיעו על עתיד הנגב בעשור הקרוב    על מנהיגי הנגב להבין שיש כאן דבשת וחייבים להביט בה מלפנים ומאחור, לטפל בה, כאן ועכשיו!
אריה פרי
דווקא כעת, כאשר יש אפשרות לנצל את המומנטום באזורנו ולחסל סופית את ארגון החמאס, בוחרת ממשלת ישראל לשבת בחיבוק ידיים - את המלחמה כנגד הטרור והמשטרים הדיקטטוריים באזור היא משאירה לשכנים...
אריה גל
אני רוצה חלוקה לגמרי אחרת של העוגה בין הטייקונים לעובד הפשוט    למה אסור לי לרצות בו בזמן גם "מדינה יהודית"?
צביקה ובר
מלחמת צרכנים איפה שאפשר, ברכב    אנחנו חייבים רכב אבל לא חייבים רכב חדש    קדימה להתארגנות צרכנים ראויה    השנה לא קונים רכב חדש
גבריאל בן-עמי
ההתרחשויות במדינות ערב כיום אינן דוגמה להחלפה דמוקרטית של שליטים    להפך, זוהי דוגמה לדרך שבה אספסוף מתלהם מפרק מוסדות מדינה בכוח הזרוע ומוליך אותה למשטר עריצות אחר    גם צרפת הגדולה נפלה לאחר המהפכה לתהומות של עריצות ומונרכיה אבסולוטית, ורק כ-100 שנה מאוחר יותר עלה בידי הצרפתים לכונן מערכת פוליטית דמוקרטית אמיתית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il