X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שנאת עיתון הארץ הייתה כבר לחוכא ואיטלולא בקרב חלק גדול בחברה הישראלית, ואנשים כבר מתלוצצים על העיתון של האנשים שחושבים שהם חושבים ואין שום חשיבות למחשבותיהם, או בקיצור 'אִיל-אַרְדְּ'
▪  ▪  ▪
עיתון מוּטֶה אינו עיתון כלל ועיקר [צילום: פלאש 90]
עיתון מוּטֶה אינו עיתון כלל ועיקר. אין ב'הארץ' אפילו מראית עין של איזוּן המחייב עיתון ראוי ולו במידת מה. יש קו ברור ומוחלט הגורע אותו מזה הקרוי עיתון

אקדים ואכתוב שלדעתי 'הארץ' הוא עיתון מצוין לעוכרי ישראל. הוא עושה עבודה נהדרת למענם ונזק בל יתואר למדינת-היהודים, נקודה!. כל היתר נגזר מקביעה מפורשת זו והיא הלוּז של רעה האופפת את חיינו במחלצות עיתון.
כל הביקורות מבית אינן יכולות לירושה העצומה שקיבל לידיו הבוס הכל יכול מר עמוס שוקן, ונגזר עלינו לסבול את נוכחותו כאן עם השפעתו האיומה ברחבי העולם. שנאת עיתון הארץ הייתה כבר לחוכא ואיטלולא בקרב חלק גדול בחברה הישראלית, ואנשים כבר מתלוצצים על העיתון של האנשים שחושבים שהם חושבים ואין שום חשיבות למחשבותיהם, או בקיצור 'אִיל-אַרְדְּ'.
העיתונאי מר עוזי בנזימן היה מכותביו הבכירים של הדבר הנורא הזה והיום הוא עורך את אתר 'העין השביעית' שמגיע בדרך כלשהי גם אלי. הבוקר, מספר לנו עוזי הנ"ל על כתבה מאת דייוויד רמניק העורך הראשי של ה'ניו-יורקר': "... לא פחות מ-15 עמודים הקדיש השבועון האמריקני היוקרתי כדי לפרוש לפני קוראיו את דמותו של היומון הישראלי שבארץ כל כך אוהבים לשנוא".
אין ספק, יריעה רחבה המדגישה ביתר שאת עד כמה חביב בעולם הפאשקוויל התומך בחרמות ונידויים על מדינת-ישראל, ובעיקר על הרוב היהודי הבוחר פעם אחר פעם כנסת וממשלה בניגוד לרוחו המבעיתה. והנה עיקר מאמרו:
"... דיוויד רמניק, העורך הראשי של כתב העת האמריקני, בילה שעות לא מעטות בשיחות עם ההנהגה הנוכחית של הארץ ועם אחדים מעיתונאיו המרכזיים, כדי לפצח את סוד התנהלותו. הוא זיהה את עמוס שוקן, המו"ל, כדמות מפתח המשפיעה מאוד על עמדותיו המערכתיות של העיתון וכמי שמוכן לשלם מחיר כלכלי כבד לא מבוטל כדי שהשקפת עולמו (בעיקר ביחסי יהודים-ערבים בתוך ישראל ויחסי ישראל עם הפלשתינים בשטחים) תונחל לקוראי העיתון, גם כאשר היא מנוגדת באופן מובהק לגישתו של חלק הארי של הציבור הישראלי.
הסקירה המחמיאה של רמניק עומדת בניגוד אירוני לאופן שבו מתואר הארץ מעל דפי מתחריו. נראה שאין כמעט יום שבו אחד מהכותבים ב"ישראל היום" אינו תוקף את הארץ. כך עושים גם, באופן עקבי, חלק מבעלי הטורים במעריב ובידיעות אחרונות.
הארץ מתואר בעיתונים אלה כהתגלמות השטן. הנימה העולה מהאזכורים אודותיו מפליאה בעוצמת העוינות הנושבת ממנה. הוא מוצג כעיתון המשרת את אויבי ישראל, כאנטי ציוני, כמי שנעול על תפיסת עולם שמאלנית קנאית, ואפילו כמי שמטה את דיווחיו כדי לשרת את האידיאולוגיה המדינית המיוחסת לו" (העין השביעית, עוזי בנזימן).
האם מעבד התמלילים הזה הוא רק "מוצג" כעיתון המשרת את אויבי ישראל, או שמא הוא ממש ממש משרת אותם?, האם עמוס שוקן ונתיניו מוכנים לעטות על עצמם זהות ציונית? (איזו בדיחה!) והגרוע מכל, האם הוא משקף את הדעות הרווחות בחברה היהודית במדינת היהודים?, המתקפות על 'אִיל-אַרְד' כל-כך צודקות עד שאין להבין איך הוא עדיין מתקיים למרות הממון הרב. איך הכסף אינו אוזל?.
יש פה גם עדות מפי הגבורה שאכן מר עמוס שוקן הוא הוא הרוח החיה (כמעט כתבתי 'הרעה') המבקש להנחיל את השקפת עולמו: "גם כאשר היא מנוגדת באופן מובהק לגישתו של חלק הארי של הציבור הישראלי".
עיתון מוּטֶה אינו עיתון כלל ועיקר. אין ב'הארץ' אפילו מראית עין של איזוּן המחייב עיתון ראוי ולו במידת מה. יש קו ברור ומוחלט הגורע אותו מזה הקרוי עיתון ומותיר ממנו מִנְשָׁר נגד מדינת היהודים, שרק הגבלה משמעותית על חופש הביטוי שהיה כבר להפקרות - יצילנו מנזקו.
אין לעמוס שוקן את האומץ לצרף שניים שלושה כותבים נגד רוח העיוועים המנשבת מעדנות ברחוב זלמן שוקן, ולתת בכך ביטוי והבעה של המגוון הקיים ב'שוק הדעות' הישראלי. כל עוד לא יעשה כן, תמשיך העגלה העלובה הזו לקרטע לה בשדותינו כשהיא רומסת בדרכה הנלוזה כל חלקה טובה.

תאריך:  27/02/2011   |   עודכן:  27/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
'אִיל-אַרְדְּ'
תגובות  [ 23 ] מוצגות  [ 23 ]  כתוב תגובה 
1
130 מדינות בעולם מיוצגות בהארץ
סמי וסוסו  |  27/02/11 13:58
 
- עיתונאי חייב לדווח אמת
מינו  |  27/02/11 19:23
2
ובכן הדברים פשוט נכונים.
חפטליהו  |  27/02/11 14:15
3
מי שאוהב את הארץ לא קורא את
sssssssss  |  27/02/11 22:10
4
עיתון לאנטישמים="חושבים"!!! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  28/02/11 07:44
5
"איך הכסף אינו אוזל"-איך באמת?
הניה  |  28/02/11 08:15
 
- הם קיבלו כסף מבן לנאצים  ל"ת
מה הפלא  |  28/02/11 11:49
 
- הנה כמה הסברים אפשריים
כנס וקרא  |  28/02/11 12:04
 
- התיזה הנכונה היא ...
שטרייכר האיום  |  28/02/11 17:42
6
תקשורת בארץ
יוד אלף  |  28/02/11 08:34
7
הארץ "עיתונו של היינריך היינה"
דן הרפז  |  28/02/11 09:05
8
קורא את הארץ ומיילל...
פועה  |  28/02/11 11:33
9
עיתונו של יוליוס שטרייכר
יהודי החרד לעתידו  |  28/02/11 12:09
10
תמשיכו ליילל ולחרוץ הארץ ימשיך
פרעוש  |  28/02/11 14:12
 
- אביזר שהארץ מציב בפני אחרים...
הגדרה-מראה  |  28/02/11 18:00
11
עיתון השמאל שטרנהל מפרסם בו
קריאות לשמאל   |  28/02/11 21:05
12
השטירמר לא היה עתון ישראלי
נחום שחף  |  28/02/11 22:33
 
- אכזבה
גילה פ.  |  1/03/11 09:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הלל ויס
האם משה קצב היה כיהודי פרסי ממקורבי אחשוורוש, זימן לו כל יום וכל לילה בתולה חדשה לאחר שהטביל אותה בשמן המור שנה שלמה?    מערכת המשפט, ארגוני הנשים ווירוס הפפילומה עומדים בעמדה נחותה יותר מאשר מגדפי מכתב הרבנים החדש
מיה ברון
כמה מצער לדעת שהאנטישמיות חיה ובועטת במדינת ישראל, תוך שתיקה מוחלטת של מערכות החוק שתחת חסותך השלטונית    כתובות גרפיטי אנטישמיות כבר נכתבות מדי פעם בבתי-כנסת ברחבי הארץ. עד מתי נשתוק? איפה המשטרה? איפה בג"צ?
איילת רז
מה ערכן של הצהרות השוויון המגדרי של השרה לימור לבנת, אם אזרחי ישראל לא זוכים לשמוע אפילו על כך שקבוצה ישראלית מגיעה להישגים בגביע אירופה, רק משום שבקבוצה הזאת משחקות נשים?!    איפה השמאל דורש השוויון?!
אליקים העצני
כשאומרים שהדג מסריח מהראש, מתכוונים - מהראש תחילה. משם הסירחון מתחיל, עד שלבסוף גם כל הגוף מסריח. הציבור שלנו אכן אינו כליל השלמות, אך אין צל של סיכוי לתקן את המצב, כל עוד ההנהגה מעמידה דוגמאות אישיות של שחיתות. התיקון חייב להתחיל מלמעלה
שלמה גזית
ההמונים הממלאים את הכיכרות בארצות ערב לא עושים זאת בהקשר הישראלי. עם זאת, עלינו לעקוב בדריכות אחר הקורה סביבנו, ולהיזהר שלא ליזום צעדים והתבטאויות העלולים לפעול כבומרנג ולהשיג את התוצאה ההפוכה מזו שלה אנו מייחלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il