X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האם הטירוף של מועמר קדאפי - המצווה לירות בבני עמו כדי לשמור על כיסאו - חוזר ומופיע במחוזותינו? מי החליט להורות לשוטרים לירות כדורי פלסטיק שפצעו עשרות מתיישבים צעירים בחוות גלעד? מאות שוטרים - בשביל מה?!
▪  ▪  ▪
שליט מטורף לדוגמה - לא ראוי במדינת ישראל [צילום: AP]
גם אנו, שחזרנו למולדתנו האחת והיחידה, בין אם בגלל הציונות בתחילת המאה העשרים, ובין אם כפליטי השואה - גם אנו זכאים להמשך המורשת

איציק וולף
מועצת יש"ע: האלימות בחוות גלעד - יותר מבעמונה

   איציק וולף
הרב דרוקמן: הירי במאחז - מזכיר תקופות אפילות

   איציק וולף
"הדין ימוצה עם פורעי חוק"

רק שליטים מטורפים הנאחזים בכיסאם עד מוות, יצוו על פיקודיהם לירות באחיהם. אפקט הפרפר של המהפכות המתחוללות במדינה אחר מדינה באזורנו - נראה שמגיע גם אלינו. וזאת - כשאוויל אחד זורק אבן למים, עשרה חכמים לא יוכלו להפסיק את המערבולת...
מי החליט להורות על ירי שוטרים בכדורי פלסטיק שפצעו עשרות מתיישבים צעירים? אלה, שישנו במיטתם, והתעוררו לקול הבולדוזרים המחריבים את ביתם, יצאו החוצה, ונפצעו מהירי. אף אחד מהם לא זרק אבנים לעבר השוטרים, אף שוטר לא נפצע, והפצועים היו רק מקרב עוברי-האורח ואלה שהתעוררו מרעש הבולדוזרים. גם אם צעקו וקיללו - על זה לא יורים. למשימה כזו אין צורך לשלוח אלף שוטרים. אלה חסרים ברחובות הערים כדי לשמור על החוק, שהפך כאן לחוכא ואטלולא.
האם גם המתנחלים שבנו נגד החוק הטורקי את בתיהם בחניתה, לפני מאה שנה, זכו לתגובת הרס ויריות מאחיהם? אפילו הטורקים לא העזו להרוס בית שהספיקו תוך לילה להקים את גגו. זה היה החוק.
כיצד יהודים, שהגיעו לאחר אלפיים שנות גלות, כה חסרי ביטחון באשר לזהותם ושורשיהם, וממשיכים למלא את פקודות הפריץ בן-ימינו, כדי לרצות אותו? והאם עלינו לאכול באושים בגלל הטעות הפטאלית של ממשלת המערך, שבזמנו, לאחר הצלחתנו במלחמת ששת הימים, לא החילו את החוק הישראלי על "השטחים"?
כל ארץ ישראל נבנתה בזכות כיבוש יהושע ושנים-עשר השבטים, כולל אלה שעלו לארץ מאה שנה קודם לכן, התיישבו בגולן, אז "הבשן", אבל שינסו מותניהם והצטרפו לכבוש את הארץ המובטחת לאברהם אבינו. גם אנו, שחזרנו למולדתנו האחת והיחידה, בין אם בגלל הציונות בתחילת המאה העשרים, ובין אם כפליטי השואה - גם אנו זכאים להמשך המורשת.
אין לנו להתנצל על קיומנו. זכותנו על אדמת ארץ ישראל קודמת לזכותם של כל המהגרים שהגיעו לכאן במהלך מאה השנים האחרונות ממדבריות ערב, והמציאו בשנות השישים ישות חדשה בשם "פלשתינים". ישות שאפילו לא מצליחה להתגבש לכלל מדינה, בגלל חלוקתה למדינת חמאס ולמדינת אש"פ. הדבר היחידי המשותף לכל ערב-רב הערביים הללו, הוא הרצון לסלק את הישראלים, עד האחרון שבהם, מארץ ישראל. וכל התמימים ויפי-הנפש, המאמינים שמישהו סביבנו בכלל חושב על שלום - שימשיכו לנהוג כבנות-יענה ולטמון ראשם בחול. משם לא תבוא ישועתם.

התנצלות על האירועים בחוות גלעד

ולראש הממשלה שלנו, יש לייעץ שלא להיגרר אחרי החלטות שגויות של מישהו, שפקודתו לירות ביהודים מתיישבים בארץ אבות, תביא לגל מחאה שיגרור את המדינה לשפיכות-דמים, חס וחלילה. המדינה חייבת להתנצל על האירועים בחוות גלעד, לבנות מה שנהרס, ולהמשיך ולבנות את ארצנו, על כל אדמתה.
ואיפה כוח הזרוע של שלטון החוק שלנו כשמדובר בבנייה לא חוקית ערבית המכסה כבר את רוב הגליל והנגב? מה עושה השר הממונה על כך, סילבן שלום, כדי למנוע את הפיכת הארץ לערבית, בשיטת "עוד עז ועוד בית", לה הטיף אחד העם?
בביקורי באמסטרדם לפני חמש שנים, ביקרתי בתערוכת WORLD PRESS PHOTO. הצילומים שקיבלו פרס ראשון בתחרות היו צילומי הגירוש האלים של יהודים מגוש קטיף. היו אלה צילומים כה מזעזעים, כמותם לא נראו מעולם בשום כלי תקשורת ישראלי. העולם נדהם מהמעשה המביש הזה, וגמל לצלם בהענקת פרס ראשון.
כשראיתי את צילומי פציעות הצעירים, שלא עשו דבר מלבד לגור בארצם, בשומרון, נקרע לבי. הכיצד יכולים יהודים לעשות לאחיהם כדבר הזה. אם אנו שותקים למראה כיבוש הארץ של הערבים על-ידי בנייה לא חוקית מאסיבית, ואנו אין-אונים כלפי זה - מדוע להפעיל את כוח הזרוע כלפי אחינו? די להתבזות ולחוסר עמוד-השדרה שלנו.
לולא החליט הרצל על רעיון הקמת מדינת ישראל, ועשה את כל ההכנות המדיניות לקראת זה, ולולא בן-גוריון שלא שעה לדעת כל והחליט על הכרזת המדינה - לא היה לנו איפה להתקיים כדי להישרד.
די להיות עלובים בגלות. דבר לא הציל אותנו שם מכל השואות והפוגרומים. וכשאלה מתעצמים בימים אלה בכל אתר ואתר, והכרזות אנטישמיות נשמעות גם מפי ידוענים ומובילים כמו ג'ון גליאנו - למה יש לנו לצפות מהעולם? אם לא נגן על עצמנו, נשמור על חיותנו בתוך גבולות המבטיחים את ביטחוננו - אין לנו סיכוי להתקיים.

תאריך:  02/03/2011   |   עודכן:  02/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קדאפי בישראל?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עליס-תעשי טובה !
אבנר צפוני  |  2/03/11 19:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דניאל גיגי
תעשיית הרמייה והשקר במערכת החינוך שוב נחשפת, כשאין מישהו שבאמת מנסה לברר את השורשים שלה או למצוא דרכים להתמודד איתה. מנהלים, מורים ותלמידים משתפים פעולה כי המערכת, מבלי לדעת, מעודדת, כשהיא ממקדת את תשומת הלב בציונים ולא בלמידה לשם למידה. מערכת תמריצים שקולה יותר יכולה לבנות מערכת חינוך ערכית יותר שתוביל גם להישגים טובים יותר
מנחם רהט
מכתב התמיכה והעידוד ששיגרו רבנים מן הציונות הדתית לנשיא שהורשע באונס ועבירות חמורות נוספות, בנוסף לעבירות על תורת ישראל, מטילים צל כבד על שיקול דעתם של הרבנים, ומוציאים שם רע לציבור נאמני הציונות הדתית
דודו אלהרר
ההתלבטות המופגנת של מדינת-ישראל באשר להחלת ריבונות מלאה בשטחי יהודה ושומרון, משחקת לידי הערבים מבלי להביא להם תועלת כלשהי    אם כך - מה הטעם?    ישראל חייבת לזקוף גווה מול כל העולם ולהסביר שאם יהודה ושומרון כבושים, אזי כל מדינת-ישראל כבושה
ראובן לייב
מסעדת "שמאלץ" שבראשון-לציון היא התגלמות השופרא דשופרא של מעדני המטבח המזרח-אירופי של פעם, המותירים בקולינריה המשובחת שלהם טעם של עוד    סוד משף הצמרת של המסעדה על ה"בייבי" בעלת הטעם הפולני שלו
אריאל כהנא
מגובה 30 אלף רגל נראה שנתניהו מנווט את הספינה לא רע. בכלל הכלכלה יותר מבסדר. הביטחון היה בסדר עד הגראד בבאר שבע. החינוך בתנופה. התחבורה עם חזון. הבעיות החברתיות מקבלות מענה. כך גם מערכת הבריאות שזכתה לזריקת אדרנלין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il