X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
במדינת ישראל שואפת לשלטון חונטה רודנית-ליברלית העושה שימוש להרע בכל כלי הממלכה שניתנו בידה, כדי לחתור לשלטון המאבק בנשיא לשעבר משה קצב איתגר את המערכת מכתב הרבנים הוא "מעשה אמיל זולה": הצילו, נעשה עוול נוראי בישראל
▪  ▪  ▪
אויבי השלטון [צילום: פלאש 90]

"נשיא ארגנטינה הודח מכיסאו על-ידי גנרלים מחילות היבשה". עד לא מזמן הייתה זו כותרת נפוצה למדי בחדשות מארצות דרום אמריקה. למקווים לשלטון לא הייתה בגרות להתחרות על-פי הכללים, אז הם החליפו את הכללים, והופ! יש שלטון חדש. בניתוח מושגי, לרשות המבצעת שם ניתן כלי נשק כדי להשתמש בו נגד אויב חיצוני, והיא עושה בו שימוש שלא כשורה כנגד אויב פנימי.
במדינת ישראל שואפת לשלטון חונטה רודנית-ליברלית. מקור כוחה הפנימי הוא שכבת אוכלוסיה אשכנזית "סמולנית" הולכת וקטנה (ונספחים מומרים שלה), ומקור כוחה החיצוני הוא אינטרסים וכספים של מעצמות המערב, הרואות בהקמת מדינת ישראל שגיאה שיש לתקנה. חונטה זו, שנוסדה על-ידי נשיא בית המשפט העליון לשעבר, אהרן ברק, עושה שימוש להרע בכל כלי הממלכה שניתנו בידה, כדי לחתור לשלטון, כדי לחסל את כל מתחריה.
אנו לא ניכנס כאן לפארודיות הנקראות אקטיביזם שיפוטי, "הלכת אפרופים", לפסק דין "המזרחי" ההזוי, לפרשנות ה"חוקתית" לחוקי הכנסת ולפסילתם, ועוד דברים עליהם היה ראוי אהרן ברק להיכנס לכלא לכל חייו. אהרן ברק (ויורשיו), עוד מימי פרשת רבין וחשבון הדולרים ב-1977, יושב כנציג המשפט ליד מקלע, ומולו עוברים בשורות נציגי הרשות המחוקקת והמבצעת, והוא מתעלל בהם. מדי פעם רק מכוון, מדי פעם יורה צרור ליד רגליהם ומעלה אבק, מדי פעם פוצע ומדי פעם הורג.
כמה עובדות:
  • ראש ממשלה מתפטר בגלל עבירה שדרשה רק כופר כספי;
  • שר מתאבד;
  • ראש ממשלה נשפט בהליך פלילי;
  • ראש ממשלה מחולץ מהליך פלילי;
  • נשיא נאשם באונס בהליך חסוי;
  • שר אוצר בכלא;
  • שר משפטים מודח;
  • שר חוץ תחת חקירה עשר שנים;
  • שר הפנים בכלא ("מאיפה היה לו כסף לג'קוזי?");
  • שר הבריאות בכלא;
  • מועמד למפכ"ל המשטרה מודח;
  • מועמד לרמטכ"ל מודח;
  • מועמד ליועץ לביטחון לאומי מודח;
  • מועמד לפרס ישראל מודח.
כל אחד מהם מודח בהחלטה שיכולה הייתה להיות מוחלטת אחרת, ברצון ירום הודו, השופט.
שום דבר מההליכים ההזויים האלה לא התקיים לפני 77'. שום דבר כזה לא קרה ברשות השופטת.
תאמרו, אבל יש גם שחיתויות ודאיות. כן, נאמר, אבל הם לא עם אג'נדה. לקולונלים אהרן ברק ודורית ביניש יש אג'נדה להרס המדינה, ולכן הם מסוכנים יותר מכולם. האג'נדה מתנסחת מאוד בנימוס: "תואיל המדינה לנמק עד ה-1.4 מדוע תינתן ללאום היהודי עדיפות בחוקי המדינה". מניסיון יהודי רב-שנים, עדיף מדינה מושחתת קלות על מדינה מושמדת. כשהרמזור יתוקן נתחיל להעמיד לדין נהגים עבריינים.

אתגר ושמו קצב

משה קצב נקלע לשורת הנידונים כמעט במקרה. כנער מעברה לשעבר המאמין אמונה דתית כמעט במדינה ומוסדותיה, הלך להתייעץ על עניין דיסקרטי עם נחש. לא היה צחוק רע וגדול כזה אשר נשמע בלשכת היועץ המשפטי לממשלה כאשר הנשיא משה קצב עזב אותה, הקרס נעוץ בגבו, וחוט הניילון משתלשל מאחוריו.
המאבק בנשיא איתגר את המערכת. כל כלי הנשק נשלפו: ריכוך ארטילרי, הדלפות לתקשורת, חקירה ללא תלונה, הדלפות מחקירות, שכנוע מתלוננת לשקר, חיסיון לחקירה, חסימת הגנה ("שיבוש הליכי משפט"), הכוונה מהבג"ץ לפרקליטות, למשטרה וחזרה, החלפת אנשים שלא עמדו בציפיית ההרשעה, ועוד ועוד. התוצאה הושגה.
ללא שום הוכחה, ללא שום ראיות, בהתנגדות פרקליטי החקירה, על בסיס עדה מפוקפקת אחת, שהחמירה את עדותה פעמים מספר לפי צרכי המערכת, הורשע נשיא מדינת ישראל באונס, קבל עם ועולם. כל הדיבורים על "עשרות הנשים" היו כלום.

טרור משפטי

ואם אמרנו עבריינים, לא כולם כאלה. רוב חיינו מתנהלים בתחומים האפורים. פוליטיקאי עושה הסכם קואליציוני בו מבטיח למתחרה כיסאות, נציב מס מגיע לפשרה עם נישום, אלוף בצה"ל מקים פרגולה.
נציג מערכת המשפט ראשית מגדיר עצמו כעומד מעל לכל חשד. הוא לעולם אינו שוגה והוא לעולם לא ישלם על טעות. הוא הצדק. ועכשיו, הוא פנוי לצלוף בכל מי שפועל בתחום האפור. ההסכם הקואליציוני יוגדר כשוחד, נציב מס הכנסה יישלח לכלא, האלוף יקבל קידום מותנה בהתנהגות טובה. כדי להבטיח את האגף, הוא יוצר ברית עם התקשורת: היא לא נדרשת לשום קנה-מידה, ומותר לה הכל, והוא בתמורה יוצג כנציג האל עלי אדמות. כלומר, האגו העליון של קליפת הציונות החילונית.
הטרור המשפטי עושה את שלו: בעוד העם נע ימינה, המדינה נעה "סמולה". סיפוח יהודה ושומרון נעצר, אוהבי המדינה מוגדרים כ"אויבי העם", אויבי העם מקבלים מעמד של "ידידי בית המשפט", מדינת אויב מוקמת בשטחך, ומבוצע תהליך להפיכת מדינת 67' ל"מדינת כל אזרחיה".
"נבחרי העם" רועדים. הרי יעמידו אותם לדין על חשבון טלפון, הסגלוביץ' התורן יזמן אותם בחשאי עם עוד 200 צלמים למתקן בפתח תקוה. בהמשך הם "יתלוצצו עם רופאיהם" ויבינו את המסר: אין דבר קדוש יותר מרודנות הליברליזם.

רבני "אמיל זולה"

למכתב הרבנים יש מן הסתם מספר רבדים:
הראשון, עובדתי ופשוט. גם אני, כמו הרבנים שברשימת החותמים, כמו הרבה עיתונאים, נחשפתי לחומרי המשפט שהודלפו ישירות ממשרד המשפטים. פשוט "דרום אמריקה". מערכת אכיפת חוק שקרנית, כוחנית ונקמנית, משטרה מאולפת למצוא רצון החונטה, כל דיני הראיות מכופפים, דם בעיניים, שיסוי כלבי הדמוקרטיה לציד הקרבן. באין מגן אחר, הרבנים עושים "מעשה אמיל זולה" וקוראים בפשטות: הצילו, נעשה עוול נוראי בישראל.
וברובד השני: משה קצב הוא פרט, הוא סימפטום: גונבים את מדינת ישראל, מבטלים את עצמאותה, מבטלים את הסמכות של עם ישראל בתור הריבון. על זה צריך, כמו ישעיהו בשעתו, כמו ירמיהו בשעתו, לעמוד בכיכר ולזעוק, גם אם כל התקשורת הבזויה וההמון המוסת יחשבו שיצאת מדעתך, שאתה מגן על אנסים. ועל הישרות, האחריות ואומץ הלב מגיע להם יישר כוח עצום.

תאריך:  09/03/2011   |   עודכן:  09/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החברה הפתוחה ואויביה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עם חסר חוליות
חלופיניו  |  10/03/11 12:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הלל ויס
ברור מדוע מצאו נתניהו וליברמן, ראשי מועצת היהודים והערבים, שפה משותפת עם האפיפיור    לשניהם יש דחף בלתי נלאה להשכין שלום בעולם על-ידי ביטול זכויות האומה הישראלית על ארץ ישראל ולממש את השליחות הנוצרית באמצעות גירוש והפקרת היהודים
מנחם רהט
אריה דרעי, שכיכב בזירה הפוליטית בשנים 1988-99, נחשב אז לנשק הסודי של השמאל, שתפקידו היה לקושש קולות בימין ולהעבירם לטובת השמאל    בימין חוששים ששבעת המנדטים שאמור דרעי להשיג בבחירות הבאות, יאפשרו הקמת ממשלת לבני-רמון-דרעי-מצנע    דרעי: "הם מפחדים"
ראובן לייב
אזרח מן השורה, אב לארבעה ילדים, מארגן לבוקר ה-15 במרס מאבק-הזדהות של כל המדינה עם החייל החטוף גלעד שליט, שבו תיפסק העבודה, לחמש דקות, ותיעצר גם התנועה בכבישים וברחובות    משאת-נפשו: להגיע ל-2 מיליון משתתפים - מספר שממנו יהיה קשה להתעלם
עו"ד אברהם פכטר
עסקת הטיעון, בה נהג דרס שתי נערות בנות 14 על אי-תנועה ויצא בעונש של 1,000 שקלים, עבודות שירות + תנאי, היא שערוריה משפטית כפולה. העונש על פציעה קשה של שתי נערות תמימות הוא עלבון למערכת אכיפת החוק
דניאל גיגי
מתחילים לראות שינוי לטובה במפלגת העבודה. הדבר הבולט הוא פתיחת השיח במפלגה וניסיון לייצר את הדרך האידיאולוגית שאבדה לה. הבעיה היא שהשינוי בינתיים הוא קוסמטי בלבד ואין עדיין מהפכה אמיתית במפלגת העבודה שתוכל להחזיר אותה למעמדה. שינוי אמיתי דורש תהליך של הפקת לקחים, ולקיחת אחריות על הכשלים שהובילו את המפלגה למצבה העגום כיום. לא נראה שתהליך כזה יתחיל בקרוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il