X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קושי אינו מהווה סיבה לוויתור על החזון שלנו הערבים, למרות הקשיים, דבקים בחזונם שלהם אל מול רצונם לכבוש את כל ארץ ישראל המערבית ולהזרים אליה מיליוני "פליטים”, עלינו לומר לכל העולם: "מדינה פלשתינית" לעולם לא תקום על ארצו של העם היהודי
▪  ▪  ▪
בן גוריון. היו לו "נפילות"
מדינה פלשתינית ודאי לא תיצור תשתית לשלום. אבל בינתיים למה לא להתאמן על כמה מתנחלים בירי של כדורי גומי צבעוניים ולהכות בהם ללא רחם. זה קרה בגירוש האלים, הבלתי מוסרי, של אלפי משפחות מגוש קטיף, זה קרה בעמונה, וזה קורה שוב ושוב תחת הנהגתה של הממשלה הרעה הזאת.

שוב יצאו "כוחות הביטחון” של מדינת ישראל, לבושי שחורים, כמו בתקופת הגירוש מגוש קטיף, כדי להילחם במה שמכונה בפי "אבירי" שלטון החוק: בנייה בלתי חוקית. לא ברור מה פירושו של המושג, אך כן ברור, כי הוא משמש להלבנת המאבק במתנחלים ולהשנאתם.
גם ברור כי לשלטון החוק הפינויים האלימים האלה של מתנחלים אינם תורמים; לכל היותר אפשר לומר עליהם שהם עוזרים לכל מיני צדקנים-מטעם-עצמם להתרווח בכורסאות השרים שלהם ולומר לעצמם: הנה סולק עוד מכשול בדרך להקמתה של "מדינה פלשתינית”. רעיון של ממש מאחורי המנטרה הזאת - אין, רק אווילות וחוסר מחשבה לטווח רחוק, כאילו לא נלמד דבר מקריסתם של משטרים באזורנו ומהשתלטותם של רודנים מסוג אחר שהמכנה המשותף האחד והיחיד של כולם הוא השנאה כלפי המדינה היהודית.
"מדינה פלשתינית” ודאי לא תיצור תשתית לשלום. אבל בינתיים למה לא להתאמן על כמה מתנחלים בירי של כדורי גומי צבעוניים ולהכות בהם ללא רחם. זה קרה בזמן הגירוש האלים, הבלתי מוסרי, של אלפי משפחות מגוש קטיף, זה קרה בעמונה - וזה קורה שוב ושוב תחת הנהגתה של הממשלה הרעה הזאת. רעה, לא כי אינה עושה חיל בתחומים רבים, אלא רק בגלל יחסה ליו"ש ולמאות האלפים המתגוררים שם. זמניותה של הקפאת הבנייה נמשכת עד היום, כי למעשה, מאז החלה - לא הופסקה. זה לא מפריע להציב בו בזמן את מציאת הדרך להוזלת מחירי הדירות בראש סדר היום הציבורי.
אז הנה לך, השר לענייני מודיעין דן מרידור, דרך מצויינת להציף את מדינת ישראל בעשרות אלפי דירות. יש לבטל את היחס המשפטי השונה לאדמות, ולא להתייחס אל חלק מהאדמות מעבר לקו הירוק כאל "אדמות פרטיות” ואל החלק האחר כאל אדמות מדינה שעליהן מותר, כביכול, לבנות. כל השטח שייך לעם ישראל, כפי שנקבע בכתב המנדט שאושר בידי כל אומות העולם, כי כך זה היה מאז ומעולם. דוד בן-גוריון הבין זאת מצויין. אילת נכבשה מבלי להניד עפעף. גם באר-שבע נכבשה על-פי הוראתו. איש לא מצא אז לנכון לחפש צידוקים מוסריים או חוקיים לצעדים אלה. כתב המנדט שימש נסח רישום מקרקעין לגיטימי, ומשנכבש שטח כלשהו, מיד הוחל עליו החוק הישראלי. כך זה היה ביפו ובלוד וברמלה ובצפת ובחיפה ובמקומות רבים נוספים.
אנשי שמאל רבים מתרפקים מעת לעת על דוד בן-גוריון. גם אני. אומנם היו לו "נפילות” מעת לעת, בעיקר בעת שהחליט להטביע את "אלטלנה”, אבל ככלל, הוא לא איבד את המצפן. הוא ידע בדיוק מה שהוא עושה - ועשה זאת בנחישות. ללא מורא.
אכן, היום זה עשוי להיות יותר קשה. אבל קושי אינו מהווה סיבה לוויתור על החזון שלנו. הערבים, למרות הקשיים, דבקים בחזונם שלהם. אז אל מול רצונם לכבוש את כל ארץ ישראל המערבית ולהזרים אליה מיליוני "פליטים”, עלינו לומר לעצמנו ולכל העולם: "מדינה פלשתינית" לעולם לא תקום על ארצו של העם היהודי.

לאתר מגזין מראה
הכותב הוא עורך-דין ומרצה למשפט פלילי.
תאריך:  11/03/2011   |   עודכן:  11/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מתגעגעים לבן-גוריון
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
השמאל האנטישמי מתגעגע לבן גורי
קורןנאוה טבריה  |  12/03/11 06:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהורם גאון
שלא תהיינה אי-הבנות, אני לא חוזר בי מאף מילה שאמרתי, חצץ זה חצץ! לא תרבות אחרת גם לא שונה!    יהורם גאון משיב למשתלחים בו
אסף גטניו
הפעם הקדשתי את המאמר לסוגיית הלוביסטים במשטרים המחשיבים עצמם לדמוקרטיים. הסוגייה עולה במשנה תוקף בכל הקשור למאבק על תמלוגי הנפט    במהותם, לוביסטים בשכר הם סרסוריה של הדמוקרטיה. כל תפקידם הוא להטות באמצעות קשריהם את הכרעותינו הדמוקרטיות, לטובת בעלי הון
איתן קלינסקי
התוצאות ההרסניות של מדיניות ההפרטה לא הרתיעו את כל ממשלות ישראל בעשורים האחרונים להעמיק את ההפרטה בעיקר במישור החברתי, כאשר המדינה מתנערת מאחריות, במיוחד במקומות שהאזרח כה זקוק לה ומעבירה את הטיפול לידי חברות קבלניות, עמותות, קרנות שצצות כדי להפיק את המרב מפירות הבאושים של ההפרטה
עפר דרורי
האיש שדרס את שחר גרינשפן, גרם לה נזק בלתי הפיך והפכה ל"צמח" נשלח לעבודות שירות    ואילו האדם שזרק נעל על נשיאת בית המשפט העליון נענש בשלוש שנות מאסר    האין זו פסיקה בלתי שוויונית?
ראובן לייב
יו"ר סיעת "הבית היהודי" בכנסת אינו מהסס להשליך אבן לבאר שהוא שותה ממנה. אחרת קשה להסביר מדוע הוא מבקש להוציא אל מחוץ לחוק שמות פרטיים שורשיים רק משום שאלה אינם מדברים אל בני הדור הצעיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il