X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מסתבר ששיחות על שלום מעוררות את אויבינו למלחמה. אנו מבקשים להיטיב והם ששים להחריב ישראל צריכה לקבוע את גבולות הביטחון שלה בעצמה, על-פי האינטרסים הלאומיים שלה, ולא על-פי שאיפות הטרוריסטים
▪  ▪  ▪
פניהם למלחמה [צילום: AP]

שוב פעם רצח. שוב, משפחה נמחקת. משפחה יהודית. שוב דרישה לגינוי. מתי כבר נפנים שדיבורים לחוד ומעשים לחוד. הרצח מזכיר לנו מקרי רצח דומים ובהם הרצח המזוויע של משפחת חתואל, במהלכו נרצחו אם ובנותיה הרכות, ואף בוצע בהן וידוא הריגה.
מול טרור נדרשות נחישות, אמונה ופעולה נחרצת. לא ניתן להתקפל ללא תמורה מצד אחד, ולדרוש גינוי והתנערות מצד שני. כל עוד הפלשתינים לא מוכנים להכיר בזכות העם היהודי לכונן מדינה יהודית בארצו, לא ייכון שלום. כמאמר דוד המלך בתהלים: "אני שלום, וכי אדבר - המה למלחמה". מסתבר ששיחות על שלום מעוררות את אויבינו למלחמה. אנו מבקשים להיטיב והם ששים להחריב.
ישראל צריכה לקבוע את גבולות הביטחון שלה בעצמה, על-פי האינטרסים הלאומיים שלה, ולא על-פי שאיפות הטרוריסטים, אמר ראש הממשלה, בנימין נתניהו.
מנהיג הימין שנבחר על מצע הליכוד צריך לנהוג מעשה מנהיגות ולספח לאלתר את שטחי C ואת מרבית שטחי B ולהותיר לפלשתינים את שטחי A להקמת מדינה עצמאית. רוצים להקים מדינה - יתכבדו. רוצים הכרה במדינה, הבה נכיר בה גם אנו. תהיה להם מדינת שטחי A, שטחי עזה ומדינת הרוב הפלשתיני בירדן. ובאשר לטענות על אי-רציפות טריטוריאלית, ילמדו מארה"ב הגדולה שבה אלסקה והוואי נפרדות מלב היבשת.
הגיע הזמן להפסיק לדבר על פינוי התנחלויות. כשם שערבים מתגוררים בשטחי הקו הירוק, גם בנקודות מבודדות כג'יסר א-זרקא ופרידיס, הנמצאות בלב אוכלוסיה יהודית, וגם בשטחים נרחבים בגליל, במשולש ובנגב, ואין פוצה פה ומצפצף, כך גם ליהודים מותר להתגורר בהתנחלויות מבודדות כאיתמר ואלון מורה, וגם בבקעת הירדן, בשטחי אריאל ובגוש עציון.
כי המתנחלים יושבים שם בדין, בזכות ולא בחסד. למעשה, כל ארץ ישראל המערבית לרבות הגדה המערבית, מותרת להתיישבות יהודית, וזאת בהחלטה של החוק הבינלאומי התקפה משפטית עד היום. חבר-הלאומים הסמיך בשנת 1920 את הבריטים לממש את הכרזת בלפור, שהכירה בקשר ההיסטורי של העם היהודי עם פלשתינה, ובזכותו לכינון מחדש של ביתו הלאומי.
הממשל בפלשתינה הונחה לעודד התנחלות צפופה של יהודים על אדמות מדינה וקרקעות בור: "ויפעל לפיתוח מערך התנחלויות צפוף ועיבוד נמרץ של האדמה". ואיתמר, מוכר כיישוב קהילתי-חקלאי.
אגב, כתב המנדט דחה מכל וכל את טענת הערבים לזכויות פוליטיות לאומיות בפלשתינה כ"תושבים ילידיים", לטובת היהודים. כל אותם ערבים הממהרים לכנות עצמם תושבים מקוריים של הארץ, מתהדרים בשמות המצביעים על מקורם: המיליונר הפלשתיני בשאר אל-מסרי, יוזם העיר הפלשתינית החדשה, רוואבי, הוא בכלל מצרי במקורו וכמוהו בני מסארווה, אנשי הכפר מיסר ואחרים. השמות תעמרי, חג'אזי, מוגרבי, ימאני, הינדי, מצביעים על מקורם של המהגרים שהגיעו לארץ ישראל מארצות הסביבה.
הקהילייה הבינלאומית הממהרת להכיר בזכותם של הפלשתינים - אם זה מקרוב באו - למדינה ריבונית, מתמהמהת להכיר בזכות זהה של עמים מושרשים וותיקים דוגמת הכורדים, הבאסקים, הפלמים, הקטלונים, הטיבטים והקורסיקאים. זו צביעות לשמה.
ובינתיים, ממשיכים האנטישמים הפלשתינים לרצוח ולשחוט. השיטה היא אותה שיטה, רצח נתעב של משפחה שלווה שמתיישבת בשטחים המותרים להתיישבות יהודית על-פי החוק הבינלאומי.
על ראש ממשלתנו לנקוט ביד חזקה, לחזק ההתיישבות, להילחם מלחמת חורמה בפורעים ולהמשיך לבנות בכל מקום ואתר. פוגעים בנו בתל אביב, בחיפה, בצפת וגם באיתמר, ואנו נמשיך לבנות בחיפה, בתל אביב, בצפת וגם באיתמר.
נתניהו אל תתמהמה, תקבע עובדות בשטח. תן להם לרוץ אחריך, תן להם להגיב. תוביל ותכריז: יתנו - יקבלו, לא יתנו - לא צריך!

תאריך:  15/03/2011   |   עודכן:  16/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אני שלום וכי אדבר - המה למלחמה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אתה פשוט תותח
אפרת  |  16/03/11 11:41
2
כל מילה בסלע
עלית  |  16/03/11 12:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דודו אלהרר
רצח תינוקות אינו אמור להיות מנוף לבנייה והוא צריך להיות מטופל במישור הפלילי ובמלוא החומרה    אנחנו חייבים להשיב לחיינו את ערכה המלא של המילה התיישבות    הנוער הטוב מגוש דן צריך להקים - בעזרת המדינה וצה"ל - גרעינים להתיישבויות פורחות
סיני גז
נראה שבפייסבוק וביוטוב ענייני צנעת הפרט, איסורי פרסום וסתם טעם טוב לא ממש מעניינים מישהו. בתוך אזור הדמדומים הזה יש מי שמנסים ליצור שיח עכור, אלים וזועם שמטרתו לנתב באמצעות זרמים תת-קרקעיים את הדיון הציבורי
ח"כ אנסטסיה מיכאלי
אודי, רות, יואב, אלעד והדס נכנסו לרשימה ארוכה וכואבת של ראיות לטיבם של שכנינו, לאופיים ולטבעם של השבטים שלפני מאות שנים התנחלו בגבולות ארצנו ההיסטורית, ומתנחלים בה עד היום    ח"כ אנסטסיה מיכאלי בתגובה על טבח משפחת פוגל באיתמר
מנחם ברוד
על כל קורבן צריכה לקום שכונה    על כל נפש שנגדעה, צריכים להיקבע יסודות לבתים יהודיים רבים    זו צוואתם של הקדושים הי"ד
יוסף דוריאל
שמענו את שר הביטחון מזהיר מפני "צונאמי מדיני של דה-לגיטימציה של ישראל", אם לא ניכנע לסחטנות שונאי ישראל שמעבר לים, התומכים בצביעות זדונית במסע האיסלמו-נאצי לחיסול מדינת ישראל, אלא שאף אחד לא שאל מה תרומתו של אהוד ברק לאותו מסע דה-לגיטימציה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il