X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
איתמר אמורה להיכלל בתוך הטריטוריה של המדינה שרק גבולותיה יהיו זמניים, אך ריבונותה תהיה בלתי מוגבלת. צה"ל לא יוכל להיכנס, כפי שהוא עושה היום, אל עומק השטח, להטיל עוצר על כפרים ולעצור חשודים. השטח יהיה חוץ-לארץ והחשודים אזרחים זרים, שלא יהיה ניתן להעבירם דרך גבול ריבוני אל כלא בישראל
▪  ▪  ▪
מדינת הגבולות הזמניים קוראת רחובות על שם השאהידים [צילום: פלאש 90]

תמונות הזוועה מהטבח, שלציבור לא ניתן לראותן וראש הממשלה בוודאי נחשף להן, קשורות קשר ישיר ל"מדינה-בעלת-הגבולות-הזמניים" שהוא עומד להעניק לעם שממנו יצאו המפלצות הרצחניות. איתמר אמורה להיכלל בתוך הטריטוריה של המדינה הזאת, שרק גבולותיה יהיו זמניים, אך ריבונותה תהיה בלתי מוגבלת. צה"ל לא יוכל להיכנס, כפי שהוא עושה היום, אל עומק השטח, להטיל עוצר על כפרים ולעצור חשודים. השטח יהיה חוץ-לארץ והחשודים אזרחים זרים, שלא יהיה ניתן להעבירם דרך גבול ריבוני אל כלא בישראל.
ישראל תצטרך לסמוך על ממשלת רמאללה שהיא תחקור, תעצור, תשפוט ותעניש את הרוצחים. היש בעולם אפילו שוטה אימבציל אחד, שיאמין בכנות כי תרחיש כזה יכול שיקרה בפועל? הלא הממשלה העתידית של "מדינת-הגבולות-הזמניים" קוראת כיכרות, בתי ספר ואצטדיונים על שם רוצחים שביצעו מעשים כאלה בדיוק, רואה בהם גיבורים וקדושים. וגם זאת: בכיכרות הקרויים ע"ש השהידים האלה, היו צעירי פייס-בוק מתקהלים ומריעים לרוצחי איתמר, ואיזו ממשלה במזרח התיכון החדש מעיזה היום ללכת ראש בראש עם "רצון העם" העולה מן הכיכרות?
לממשלת ישראל שסירסה את עצמה לא תהיה ברירה אלא לפנות לאו"ם או לנא"טו, שיצוו על הכוחות הבינלאומיים שיהיו מוצבים על הגבול "הזמני" בין ישראל לפלשתין, על-מנת שהם יעשו את כל מה שכוחות צה"ל והשב"כ עושים היום בכפרים החשודים ואת מה שהמשפט בישראל היה עושה ברוצחים. מי שמאמין שאכן זה מה שיקרה - שיקום!.
אצבע אלוהים אכזרית הציגה באיתמר בפני קברניטי ישראל את התרחיש הצפוי הזה, להמחיש להם את ההבדל התהומי שבין "רשות" לבין מדינה, שכל התערבות במתרחש בגבולותיה, אפילו הם "זמניים", תיחשב תקרית בינלאומית, פגיעה בריבונות זרה.
אלא, שזוועת איתמר ממחישה רק מוקש אחד שטומנת לנו השתלת הריבונות הפלשתינית לתוך ארצנו. מנהיגי רמאללה מצהירים במפורש, שרק מפאת חולשתם הם נטשו לעת עתה את הטרור ונאבקים בדרכים דיפלומטיות, אולם "אופציית הרובה" חיה וקיימת.
על כן, לאחר שנתניהו ישתול בפיהם הריק שיניים של ריבונות, מה ימנע מהם לנשוך? הלא הגבולות ייקראו "זמניים", מפני שהערבים טרם באו על סיפוקם לגבי גבולות 67', ירושלים ההיסטורית, "טיהור" השטח מיהודים, החזרת הפליטים, ויחד עם הזמניות הזאת הם ימשיכו לראות את ישראל ככובשת, כפי שממשיכים לראות בנו כובשים בעזה. השוני יהיה בכך, שמעתה יעמדו לרשותם במלחמתם בנו כלים ואמצעים שלא יכלו לחלום עליהם כשהיו עדיין בחזקת "רשות".
הסטאטוס הריבוני שישראל תעניק לחדלי האישים מרמאללה ייתן בידם חרב חדה להילחם בה - בריתות צבאיות עוינות, מצעדי "פליטים" לעבר הגבולות "הזמניים", נטרול צה'ל במלחמתו בטרור, חרמות , אינספור תקריות בינלאומיות - הכל, כדי שלא לתת ל"סכסוך" לרדת מסדר היום העולמי והפנים-ישראלי. היוזמה החדשה של נתניהו, פרי של פאניקה ולא בפעם הראשונה, רק תצייד אותם באמצעי לחימה ריבוניים להמשיך את מלחמתם בנו ברמות מסוכנות בהרבה.
וגם את מניעת הגעתם לגבולות 67', כביכול מטרת התרגיל כולו, נתניהו לא ישיג. להפך, מעמד המדינה, הוא גופו, יקל על הפלשתינים להגיע לשם. התוצאה נטו מנאום בר-אילן ב' של נתניהו תהיה נסיגה אל הקו הירוק - בשני שלבים.
"תסריט איתמר" יהיה אקטואלי גם אם נתניהו יפנה את איתמר מתוך "הגבולות הזמניים". רוצח יוכל לחדור גם לתוך ישראל ולהיעלם מעבר "לגבולות הזמניים". מה תעשה ישראל? תצא לעופרת יצוקה (ולגולדסטון ב'), והפעם בתנאים בינלאומיים גרועים פי כמה, של מלחמה נגד מדינה?. "מדינת-הגבולות-הזמניים" היא גול עצמי של שוער מבוהל. אבל מה קרה ליתר השחקנים, האם נסתתרה בינתם?

תאריך:  16/03/2011   |   עודכן:  16/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מדינת הגבולות הזמניים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יצירת חמסטן ליד כפר סבא
טס  |  16/03/11 13:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב איציקוביץ
מי שההיסטוריה ידועה לו, פוגרום איתמר מזכיר את פוגרום קישינב ואת מאורעות תרפ"ט. מעיר ההריגה לבית ההריגה. פוגרום הרצח של חמשת בני משפחת פוגל הי"ד הזכיר לי את רצח דודתי הי"ד, לפני שנים, ליד הכניסה לרפת, בכפר יהושע. מהמארב נורה צרור. לימים איתרו את הטרוריסט בכפרו והוא נהרג
בעז שפירא
מגיע אמן התקשורת, לוליין לשוני ומתמרן בלתי נלאה ו"מסבר את אוזניהם" של בני משפחת פוגל האבלים מוכי האסון והצער אך חדורי אהבת עם ישראל וארץ ישראל, בדברי רמייה והטעיה שאין בהם כדי לנחם כלל, ובמבט מפוכח יש בהם כדי להדאיג, לייסר ולייאש
ד"ר יחיאל שבי
מסתבר ששיחות על שלום מעוררות את אויבינו למלחמה. אנו מבקשים להיטיב והם ששים להחריב    ישראל צריכה לקבוע את גבולות הביטחון שלה בעצמה, על-פי האינטרסים הלאומיים שלה, ולא על-פי שאיפות הטרוריסטים
דודו אלהרר
רצח תינוקות אינו אמור להיות מנוף לבנייה והוא צריך להיות מטופל במישור הפלילי ובמלוא החומרה    אנחנו חייבים להשיב לחיינו את ערכה המלא של המילה התיישבות    הנוער הטוב מגוש דן צריך להקים - בעזרת המדינה וצה"ל - גרעינים להתיישבויות פורחות
סיני גז
נראה שבפייסבוק וביוטוב ענייני צנעת הפרט, איסורי פרסום וסתם טעם טוב לא ממש מעניינים מישהו. בתוך אזור הדמדומים הזה יש מי שמנסים ליצור שיח עכור, אלים וזועם שמטרתו לנתב באמצעות זרמים תת-קרקעיים את הדיון הציבורי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il