X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם אירופה לא תתעשת יהפוך שקר האסלם להיות חלק מהותי של ההיסטוריה הגרמנית ויצמיח רגליים איתנות עד אשר בעוד כמה עשרות שנים ילמדו בבתי הספר האירופיים שמוצאם של השבטים הוויזיגותים והאוסטרוגותים הוא ממכה שבחצי האי ערב. גבלס יעדיף להישאר בגיהינום גם אם תוצע לו חנינה. בתסריט כזה יהא השקר אויבה של המדינה
▪  ▪  ▪
האסלם שייך גם הוא לגרמניה? [צילום: AP]

ידועה אמירתו הארסית של תועמלן הנאצים יוזף גבלס כי אנשים יאמינו לכל דבר שקר שהמדינה תפיץ אם אך יחזרו על שקר זה פעמים רבות. אמונת הבריות בכזב תמשך כל זמן שהשלטון יוכל להבטיח שהמעמד הפוליטי, הכלכלי והצבאי של המדינה לא יפגע כתוצאה מן הכזב. שומה על השלטון לדכא כל ניסיון לחשוף את האמת שהיא אויבו המר ביותר של השקר. ממילא נובעת המסקנה שהאמת היא אויבת המדינה.
בחלומות הביעותים הקשים ביותר שלו (אם היו לו כאלה) גבלס לא ראה היתכנות שבגרמניה תשקוד אוכלוסיית אזרחים מוסלמית, בעזרת פוליטיקאים אחדים, על בנייתו והפצתו של כזב בלתי נתפס שהאסלם מהווה מרכיב מהותי בהיסטוריה של העם הגרמני, וכי לא אחר מאשר נשיא גרמניה, סמל השלטון הגרמני, מסייע לכך, אם כי בהיסח הדעת.
באוקטובר האחרון, בנאום חגיגי לרגל מלאת עשרים שנה לאיחוד גרמניה הצהיר נשיא הרפובליקה כריסטיאן וולף כי האסלם שייך גם הוא לגרמניה. וולף דיבר על אסלם ועל המוסלמים. אמירתו עוררה סערת זוטא בעיתונות הגרמנית, ובסקרי דעת קהל עלה כי רק 24% מהנשאלים תומכים בעמדתו בעוד ש-66% מתנגדים.
לפני כ-4 שנים יצא וולפגנג שויבל, אז שר הפנים של גרמניה, בהצהרה דומה, נלהבת יותר לפיה אסלם הוא חלק מגרמניה וחלק מאירופה וכי גרמניה מקדמת בברכה הגירת מוסלמים אליה, אך דבריו לא עוררו הדים ראויים לתשומת לב. רק לאחרונה החלה דעת הקהל הגרמנית לגלות סימני אסלמופוביות, ולמי שהיה בכיר בבנק המרכזי של גרמניה, תילו סרצין, יש תרומה להתפתחות זו בכך שבקיץ האחרון התפרסם ספרו בו הוא מייחס למוסלמים עצלות השכלתית ונטייה להיות נתמכים על-ידי שרותי הסעד של המדינה יותר מקבוצות אתניות אחרות.
הצהרתו של נשיא גרמניה נועדה, כנראה, לשכך את שערוריית סרצין, אך לאחרונה הצהיר שר הפנים החדש של גרמניה הנס פטר פרידריך כי האסלם אינו חלק מגרמניה מבחינה היסטורית, ובכך הוא עורר תגובות היסטריות מצד ארגונים אסלמיים ופוליטיקאים בגרמניה. החלה תעמולת כזב עזת פנים להחדיר לציבור הגרמני תודעה כוזבת בדבר היות האסלם חלק מגרמניה . שר הפנים לא התכוון אלא לבטא עובדה היסטורית פשוטה, ידועה לכל, אך תגובות הנגד שהועלו היו חפות מכל טיעון ענייני הסותר עובדה פשוטה זו. התגובות לא היו אלא סיסמאות ונבובות אשר מתוכנם היה גבלס מתחלחל, אמנם, אך את צורתם הוא היה משבח.
רנאת קונאסט יו"ר מפלגת הירוקים הגרמנית מיהרה להאשים את השר שהוא "מנפץ כלי חרסינה". חבר אחר במפלגתה, ממוצא טורקי, האשים את השר בחוסר הבנה של החברה הגרמנית. יו"ר "האגודה המוסלמית הליברלית" התרעמה על השר כיוון ש"דבריו הם סטירת לחי למוסלמים". הגדיל לעשות יו"ר הקהילה הטורקית בגרמניה בהכריזו כי "אם שר הפנים חפץ במלחמה הוא ישיג את חפצו".
אף לא אחד מתוקפיו של השר ניסה להסביר מדוע השר שוגה. וכך הולך ומתהווה לו שקר חדש שמן הסתם יחלחל במשך הזמן אל ראשם של הבריות וידבק אל אונות המוח הקולקטיבי של מה שקרוי דעת קהל, כפי התהוותו של כזב הישות הפלשתינית הקיימת בארץ הנקראת פלשתין מאז בריאת העולם, וכזב כיבושה של אל קודס על-ידי ירושלים, ולא ההיפך. אין בעולם (וגם בארץ אין הרבה) מי שאינו מאמין בקיומו של עם פלשתיני. אף אחד בעולם לא שמע על עם כזה לפני מלחמת ששת הימים.
אם אירופה לא תתעשת יהפוך שקר האסלם להיות חלק מהותי של ההיסטוריה הגרמנית ויצמיח רגליים איתנות עד אשר בעוד כמה עשרות שנים ילמדו בבתי הספר האירופיים שמוצאם של השבטים הוויזיגותים והאוסטרוגותים הוא ממכה שבחצי האי ערב. גבלס יעדיף להישאר בגיהינום גם אם תוצע לו חנינה. בתסריט כזה יהא השקר אויבה של המדינה.

תאריך:  16/03/2011   |   עודכן:  16/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השקר עלול להצמיח רגליים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אין לי בעיה שגבלס יתהפך בגיהינ ל"ת
דג  |  16/03/11 16:49
2
אלעס איז...
הערש מענדל  |  17/03/11 11:02
3
הקמת מאגר מידע על שמאלנים
חשדנית  |  17/03/11 12:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דוד אדלר
דווקא היעדר הסימטריה בהתייחסות לדברי יהורם גאון מוכיח שאין עדיין שוויון בשיח התרבותי - אין עדיין שני צדדים בוגרים, בוטחים בעצמם, שווים. זו נקודה שצריכה להטריד אותנו, את כולנו, שוחרי השוויון האמיתיים. כי כל עוד לא יהיו שוויון והוגנות בשיח התרבותי לא יהיה שוויון אמיתי, אלא מדומה
עו"ד יוסי עבדי
בעוד אבו מאזן מגנה את רצח משפחת פוגל, הוא עתיד להעניק הטבות כלכליות למבצע הרצח הנורא. על כן: אבו מאזן - אל תגנה; שנה את החוק הפלשתיני המעניק הטבות לרוצחים. בכך, תעשה הרבה יותר מכל גינוי
ד"ר צ'לו רוזנברג
שר הביטחון חוזה צונאמי בינלאומי על ישראל אם לא תיעשה פעולה מדינית ממשית מצידה של ישראל. הקביעה מפחידה. השאלה היא, האם מר ברק הוא שר ביטחון מטעם האו"ם או שמא שר הביטחון של מדינת ישראל, שבין יתר תפקידיו הרבים, חייב לדאוג שפעילות דיפלומטית רבת היקף תצא לדרך מירושלים?
דניאל גיגי
הגשת כתב האישום החמור נגד אולמרט בפרשת הולילנד מסמלת יותר מכל את המשבר התרבותי בו נמצאת החברה הישראלית    השחיתות הפוליטית, כמו מחלה ממארת, מתפשטת לכל מוסדות השלטון, ואין מי שיעצור אותה או יילחם בה    עברו למעלה מ-10 שנים מאז ביצע אולמרט את המעשים המיוחסים לו, ורק היום, לאחר שתיפקד כראש ממשלה, הוא מועמד לדין    רק שינוי תרבותי עמוק יביא לשינוי
דרור אטקס
העקרונות המובילים את מדיניות ההתנחלות היו ונותרו שניים: צריך לנשל את הפלסטינים מכמה שיותר אדמות, ולא משנה מה קורה בפועל, העיקר הוא הדימוי. לעזאזל החוק והצדק, העיקר שניראה כאילו ישראל היא מדינת חוק המכבדת זכויות אדם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il