X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כמה אפשר להצליף בך? מתי תתנערי ותקומי על כל משנאייך דורשי רעתך, אויבייך מתוכך? כנופיות של קנאים וסיקריקים בימינו עוטות על עצמן מחלצות זכויות אדם, ובשם זכויות האדם שאינן אלא בצע כסף וטימטום גמור, תובעות לך הרס וחורבן
▪  ▪  ▪
אדמתי, רחומה עד מוות, וּראי לאן הגעת [צילום: פלאש 90]

ליבי עלייך מדינתי המסכנה. מדינוֹנֶת חבוטה שכל כלב חורץ לשון משתלח בך בפרא רישעתו וההגנה עלייך מתמהמהת. כמה אפשר להצליף בך? מתי תתנערי ותקומי על כל משנאייך דורשי רעתך, אויבייך מתוכך? כנופיות של קנאים וסיקריקים בימינו עוטות על עצמן מחלצות זכויות אדם, ובשם זכויות האדם שאינן אלא בצע כסף וטימטום גמור, תובעות לך הרס וחורבן.
אוהבייך, והם רבים מספור, עומדים חסרי אונים מול קומץ עתיר ממון ואמצעים השולט בכל. בימים רחוקים נשאנו לך שיר מזמור - אדמה אדמתי, רחומה עד מוות, וּראי לאן הגעת. רַחוּמָה?
את שהיית מאורשת לנו בדם, שאדם ונדם על גבעות שייח'-אבּרֵק וח'ארתִייָה. יפה ורעננה אוהבת ונאמנה. מה נאמר לך היום? אולי כבר אז נזרעו זַרְעֵי הפורענות שהבאישו לאיטם דונם פה ודונם שם מכל מה שנגאל. איך טעינו להבטיח שנלבישך שַׂלְמַת בטון ומלט, ובאותה נשימה ממש, להישבע שנפרוש לך מרבדי גנים? ככה אוהבים מולדת? אז כפינו עלייך הררי מלט ובטון, ואבנים שנחצבו מצלעותייך באלימות אין דומה לה, ושכחנו את המרבדים. מרבדי גנים נועדו לנוי. אין מהם תשואה כספית ולא הולכים למכולת עם "נפש". חוצפה.
אֵיכָה הָיְתָה לְזוֹנָה קִרְיָה נֶאֱמָנָה מְלֵאֲתִי מִשְׁפָּט צֶדֶק יָלִין בָּהּ וְעַתָּה מְרַצְּחִים: כַּסְפֵּךְ הָיָה לְסִיגִים סָבְאֵךְ מָהוּל בַּמָּיִם: שָׂרַיִךְ סוֹרְרִים וְחַבְרֵי גַּנָּבִים כֻּלּוֹ אוֹהֵב שׁוֹחַד וְרוֹדֵף שַׁלְמוֹנִים יָתוֹם לֹא יִשְׁפּוֹטוּ וְרִיב אַלְמָנָה לֹא יָבוֹא אֲלֵיהֶם (ישעיהו פרק א)
סר חינה של המילה 'כִּבּוּשׁ'. פעם המילה הזאת הייתה דגל! "בֶּערים, בַּכפרים את דגלנו נרים ועליו - הגנה וכִבוּש" (חיילים אלמונים. יאיר). המטרה הייתה להגשים חלום בן אלפיים בשובנו לציון, ואין מטרה בלא יעדים. יעדים - משיגים. כובשים. כבשנו חלק קטן ממולדתנו, אבל כבשנו. כבשנו את הכבוש והגזול, אבל כבשנו! כבשנו! הראו לי עַם שלא כבש את אדמתו. אין.
כל האדמות על פני תבל - נכבשו. כל הגבולות בעולם נקבעו בעקבות מלחמות עקובות מדם. על הגבול מציבים הרתעות וכשהסכנה מאיימת, נלחמים על הגבול. זו דרך העולם.
כשאין לאדם אדמה, אין לו חיים. משום שאין חיים אלא על פני האדמה. גם היונה חייבת מנוח לכף רגלה על האדמה ובאותה הזדמנות לשבוע מתנובתה. הדבר המופלא בעולם שאוצר בקרבו אינספור חיים למשך הנצח, הוא האדמה.
נוצרנו מן האדמה ואליה נשוב. מה חיינו בלי האדמה? ובכל זאת באים הכסילים הנבונים ונבערי החכמים ומצביעים על קדושת החיים מול זילוּת האדמה. הבוז לאדמה היה לנחלת רבים ההולכים ומשתטים לנגד עינינו, על פני האדמה הזאת שהם כה בזים לה.

תאריך:  16/03/2011   |   עודכן:  16/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אדמתי אדמתי
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
אפשר לחיות לאו דוקא ב"אדמה" זו
יריב א.  |  16/03/11 17:46
 
- טיפש בתשלום... בֶּעעעע ל"ת
דודו אלהרר  |  16/03/11 18:26
 
- ליריב... יעני...
דודו אלהרר  |  16/03/11 21:41
 
- לרמתך לא הרד. המשך יבוא מעו"ד
יריב א.  |  17/03/11 15:26
2
פלוגה, עלי עלי בהר, פלוגה
כבוש תכבושי  |  16/03/11 18:14
3
אחרי שקוראים תגובת ה"פובליציס"
שולטי  |  17/03/11 00:57
4
תגובה
צנחן  |  17/03/11 05:08
5
בשמאל יעדיפו "אדמה אהובה"
זהר ל  |  17/03/11 13:53
6
דודו! מה לך ולאדמה?
פועה  |  17/03/11 19:11
 
- פּוּ...
דודו אלהרר  |  20/03/11 08:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פוריה פריד
לקראת חג האביב הקרב ובא כשבאוויר מריחים את ריח הפריחה, צומח לו הסחלב האציל ומלא היופי שיכול לשמש כמתנה מרשימה עם המון משמעות    קצת על המיתוסים והסמליות הטמונה בסחלבים וטיפים לגידול נכון ושמירה על הסחלב בכל בית
שלמה פרלה
אם אירופה לא תתעשת יהפוך שקר האסלם להיות חלק מהותי של ההיסטוריה הגרמנית ויצמיח רגליים איתנות עד אשר בעוד כמה עשרות שנים ילמדו בבתי הספר האירופיים שמוצאם של השבטים הוויזיגותים והאוסטרוגותים הוא ממכה שבחצי האי ערב. גבלס יעדיף להישאר בגיהינום גם אם תוצע לו חנינה. בתסריט כזה יהא השקר אויבה של המדינה
דוד אדלר
דווקא היעדר הסימטריה בהתייחסות לדברי יהורם גאון מוכיח שאין עדיין שוויון בשיח התרבותי - אין עדיין שני צדדים בוגרים, בוטחים בעצמם, שווים. זו נקודה שצריכה להטריד אותנו, את כולנו, שוחרי השוויון האמיתיים. כי כל עוד לא יהיו שוויון והוגנות בשיח התרבותי לא יהיה שוויון אמיתי, אלא מדומה
עו"ד יוסי עבדי
בעוד אבו מאזן מגנה את רצח משפחת פוגל, הוא עתיד להעניק הטבות כלכליות למבצע הרצח הנורא. על כן: אבו מאזן - אל תגנה; שנה את החוק הפלשתיני המעניק הטבות לרוצחים. בכך, תעשה הרבה יותר מכל גינוי
ד"ר צ'לו רוזנברג
שר הביטחון חוזה צונאמי בינלאומי על ישראל אם לא תיעשה פעולה מדינית ממשית מצידה של ישראל. הקביעה מפחידה. השאלה היא, האם מר ברק הוא שר ביטחון מטעם האו"ם או שמא שר הביטחון של מדינת ישראל, שבין יתר תפקידיו הרבים, חייב לדאוג שפעילות דיפלומטית רבת היקף תצא לדרך מירושלים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il