X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לבני טענה לאחרונה בדיון בכנסת כי המו"מ שנוהל בזמנו בין ממשלת אולמרט לבין אבו-מאזן נפסק רק בשל הבחירות בדיקה פשוטה של לוח הזמנים תוכיח את חוסר הרצינות של טענה זו
▪  ▪  ▪

יו"ר האופוזיציה, ח"כ ציפי לבני, טענה לאחרונה בדיון בכנסת כי המו"מ שנוהל בזמנו בין ממשלת אולמרט לבין אבו-מאזן נפסק רק בשל הבחירות. בדיקה פשוטה של לוח הזמנים תוכיח את חוסר הרצינות של טענה זו. הפגישה האחרונה בין אולמרט לבין אבו-מאזן נערכה בספטמבר 2008, ובה הציג אולמרט לאבו-מאזן מפה מפורטת ועקרונות מפורטים להסדר. הבחירות לכנסת נערכו בפברואר 2009. כלומר - חלפו חמישה חודשים שבהם אבו-מאזן לא השיב ולא התייחס כלל לוויתורים הגדולים והמוגזמים שהוצגו בפניו. הפסקת המו"מ במשך חמישה חודשים אינה יכולה להיות מוסברת בכך שנערכו בחירות. זו טענה בלתי סבירה לחלוטין.
גם אם נניח, לצורך הדיון בלבד, כי אולמרט וממשלתו היו טרודים מעל לראשם במערכת הבחירות, הרי מי שהיו אמורים לתת את תשובתם היו הפלשתינים, שכידוע לא היו עסוקים במערכת בחירות כלשהי...
יש לזכור כי מדובר בעצם במו"מ מביש שבו מנסה הצד הישראלי לשכנע את הצד הפלשתיני ליטול ממנו שטחי מולדת שנכבשו כדין ובצדק במלחמת ששת הימים, אולם הצד הפלשתיני אפילו אינו משיב להצעה !!
חשוב לציין כי לאחר כשלון המו"מ הצהיר מר אולמרט במפורש כי האחריות לכשלון חלה על הצד הפלשתיני. "אם לא הגענו להסכם עד הנה - בראש ובראשונה זו תוצאה של חולשתם, של חוסר רצונם וחוסר אומץ הלב של המנהיגות הפלסטינית. כל היתר זה תירוצים וניסיונות להסיט את תשומת הלב מהדבר המרכזי". (אולמרט, 15/03/09).
ניתן היה לצפות מציפי לבני, אשר מצדיקה השכם והערב את הימצאותה באופוזיציה בנימוק שיש לחתור לפתרון מדיני, כי תסביר מדוע מדיניות הנסיגות והוויתורים של ממשלת אולמרט נכשלה. ובמיוחד היא צריכה להסביר לציבור מדוע עשרות שיחות שהיו לה כשרת-חוץ עם אבו-מאזן ועם המנהיגות הפלשתינית לא הניבו כל תוצאה. לבני גם צריכה להסביר מה היא מתכוונת לעשות בעתיד שלא עשתה עד עתה כשרה בכירה בממשלה - איזה ויתורים נוספים היא מתכוונת להציע? על מה היא עוד לא ויתרה שעליו היא מתכוונת לוותר?
לפיכך, טענתה של ח"כ לבני הינה חסרת כל בסיס והיא מתעלמת באופן בוטה מכל העובדות הברורות. אני מציע לח"כ לבני לחפש את האשמה לכשלון המו"מ בצד הפלשתיני, לא להסיט את תשומת הלב מהדבר המרכזי ולא להסית כנגד ראש הממשלה הנוכחי.

תאריך:  25/03/2011   |   עודכן:  25/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם (פריצי) פריד
המירוץ ההיסטורי של עיר הקודש    תת-אלוף עתיקות    שופטים על המיקרופון    נציג הליכוד הליברלי    החסינות של בעל הפרקליטה
ציפי לידר
מדוע נאסרו החיות הטמאות לאכילה? ומי הוא האיש העומד מאחורי המניפסט האנטי חזירי? ומה בין הלכות כשרות למות בני אהרן? על אקולוגיה רוחנית בפרשתנו
אבי דוידוביץ
שלמה קלדרון, נשיא לשכת המבקרים הפנימיים, הוביל את הביקורת הפנימית בישראל לאחת מנקודות השפל בתולדותיה    בצעד חסר תקדים ניתק הארגון העולמי של המבקרים הפנימיים את קשריו המקצועיים עם הלשכה הישראלית    קלדרון מנסה להסתיר את האמת על הנסיבות שהובילו להחלטה המשפילה על ניתוק הקשר    האם סוף כל סוף הוא יסולק מתפקידו כנשיא הלשכה?
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - רב ראשי עם פגם אתי, ישראל כמדינה מממנת טרור, יופיטר והשור, נקודת זכות ל"אסף הרופא", פרס לקניוק וחשוב לצפות ב"מבט שני"
צ'לו רוזנברג
ירי הטילים מעזה והתגובה הרפה של ישראל שוחקים את אחד ההישגים החשובים של מבצע "עופרת יצוקה": ההרתעה    עזה היא קן צרעות שיש להילחם בו כל הזמן, ללא חשש ומורא    בשלב זה, רק ההרתעה שישראל תיצור יכולה למנוע טילים על ישראל בתדירות שאנו עדים לה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il