X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תנועות השמאל הקיצוני החובקות מפלגות-עבר ותקשורת-הווה, המפריחות סיסמאות שלום ומדברות שלום בכל הזדמנות כאילו המטרה היא שלום עם עריצים - ולא האמצעי, אם בכלל, פועלות בין במתכוון ובין בלא יודעין להרחקת השלום במזרח התיכון
▪  ▪  ▪
מרחיקים במקום לקרב [צילום: AP]

על-ידי החנופה של קיצוני השמאל בישראל כלפי כנופיות הטרור במרחב, משדרים פעילי השמאל הקיצוני והקולני בישראל מסר ברור של כניעה, פחד, עייפות, התקפלות, הינתקות, התגוננות - וכל אלה מעודדים את גורמי הטרור להגביר את פעילות הטרור שלהם ומרחיקים את בוא השלום.
האמת ניתנת להיאמר, כי אני מצר על השלום עם מצרים - תמורתו שילמנו ביוקר ולא רק במסירת שדות נפט בסיני, ואיני מייחל לשלום עם סוריה, אך איני מבין כיצד לא קוראים פעילי השלום וקיצוני השמאל את המפה המדינית, אשר כמקורבים לפלשתינים - היה צפוי כי תשרור הבנה בנושא זה אצלם.
ראשי זרועות הטרור לסוגיו רואים בעצרות-עם המתקיימות בישראל אשר נושאן הוא כמיהה לשלום - חולשה, ומקבלים בכך עידוד להגברת הטרור.
לשיטתם, הטרור מצליח עם כל עצרת מחאה ישראלית נגד המדיניות של מדינת ישראל, שכן מחאות השלום הן התגלמותה של הצלחת הטרור, וההצלחה נתפשת אצלם ביצירת חיץ בחברה הישראלית, וביצירת תסיסה נגד מדינת ישראל וממשלתה - מבית. על-ידי כך, השלום מתרחק.
הדרך לכריתת חוזה שלום עם מדינות טרור בהן מתקיים שלטון עריץ, בהנחה כי מישהו כאן חפץ בכך, היא על-ידי יצירת מצב בו כנופיות הטרור יהיו מעוניינות בשלום, ואפשר להגיע למצב זה רק על-ידי הכרעה צבאית ומכה אנושה לטרור ולתומכיו.
דרכי החנופה העלובות בהן נוקטים גושי השלום - לא נתפשות שם כפי שהן נראות כאן, והכוונה של שלום עכשיו לא מובנת אצל הצד הנגדי כהווייתה, אלא בהיפוכה. שם ברור כי יש עימות, וברגע שצד מבקש שלום - הוא נכנע לצד הנגדי.
מכיוון שהצד הנגדי אוחז בדרך הטרור, והמוסר שלו הוא חינוך להתאבדות מגיל הגן, הרי בקשת השלום הישראלית מעודדת טרור ויוצרת אשליה כי הטרור בדרך הנכונה ומטרותיו עומדות להתגשם. רק במצב של חוסר תקווה לטרור - יבוא שלום, ורק שלום מסוג זה - יכול אולי להועיל למדינת ישראל.
לא מן הנמנע כי במצב של שלום, אותו יבקשו הפלשתינים לאחר הכרעתם, מה שיתקיים בפועל זה ניתוק, ולא יחסי גומלין כמקובל במצב של שלום בין מדינות; אין תחום בו יש להם משאב שיכול לעניין את מדינת ישראל, ולא יכולים להתקיים יחסי גומלין, כאשר צד אחד לא מסוגל לתרום מאום לצד השני.
קיצוני השמאל בישראל, משתפים פעולה עם כנופיות הטרור ומשחקים לידיהן מבלי להבין את המנטאליות שלהן, ויתרה מכך, הם גם לא מנסים להבינה, שכן ישנן דרכים ליצור הבנה באמצעות לימוד דרכי החשיבה והתקרבות אמיתית, עם מבט בגובה העיניים אל הפלשתינים ואל מנהיגי כנופיות הטרור - דבר שהוא רחוק מהשגה אצל השמאלנים כאן, ולכן הם גם רחוקים מהבנה, ופועלים בכיוון ההפוך.

תאריך:  24/04/2011   |   עודכן:  24/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שלום עכשיו מרחיקים את השלום במזה"ת
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
יש לטפטף לחמא"ס
רפאל1  |  24/04/11 10:47
 
- שלום עכשיו? סתם בצחוק לא רציני
חץ  |  25/04/11 19:33
2
למה בן עזרא מתנגד לשלום ?
אביהו מלאכי  |  24/04/11 12:19
 
- בקרוב גם פעילי השלום יצטערו גם
ירון זכאי  |  25/04/11 01:31
 
- התייחסות לירון זכאי
אביהו מלאכי  |  25/04/11 07:56
 
- ה"שלום"הזה רוצח אותנו,אם לא שמ
קורןנאוה טבריה  |  25/04/11 07:47
 
- השלום " רוצח " ,נאווה ?
אביהו מלאכי  |  25/04/11 08:04
 
- אביהו מלאכי
רונן גולדשטיין  |  25/04/11 15:46
3
שמאל=פרעה עכשיו! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  25/04/11 08:07
4
שלום עכשיו וקיצוני השמאל
רונן גולדשטיין  |  25/04/11 15:39
 
- זו פרנסתם-סרסורי ה"שלום"מפרעה
קורןנאוה טבריה  |  26/04/11 06:17
5
השמאל-הסרטן בגוף היהודי
monimal  |  26/04/11 01:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
הפגנת האחד במאי באותה שנה הייתה בעיצומה של תקופה בה חש המיעוט הערבי תחת מכבש של נישול והפקעת קרקעות, שהתנהלו בקצב מוגבר בשנים 1958-1957    אותה משטרה שהפליאה מכותיה במפגיני 1958, עמדה מהצד ולא מנעה את המתקפה האלימה נגד חתני וכלות פרס ישראל בימינו אנו
ד"ר צ'לו רוזנברג
היושר האינטלקטואלי מחייב את אנשי השמאל להשיב למספר שאלות המעיקות מאוד על מי שאיננו משוכנע שהכרזה על מדינה פלשתינית בספטמבר, הסכמה של ישראל לכך ואף עזרה להגשמת החלום "הציוני" הפלשתיני יגרמו לסוף סכסוך הדמים בין שתי הישויות המבקשות להגשים את מאווייהן הלאומיים באותו חבל ארץ
שאול דישי
כמה זמן לוקח לאנשים טובים להבין שהמצב לא טוב ונושק יום-יום לגרוע?! מתי יבינו כולם שדמוקרטיה היא הדבר היחידי שדרוש על-מנת להיטיב את המצב הבינוני העכור?!
ציפורה חלפון
הגורל היהודי לא יניח לנו לברוח מזהותנו ההיסטורית ומייעודנו להיות עם סגולה ואור לגויים. זה כבר נקבע לפני יותר מארבעת אלפים שנה, כשהתגלה האלוקים לאברהם אבינו אבי האומה. ההתעלמות שלנו כעם מהר-הבית לא תצליח. יבוא יום ונשוב לשם בעל-כורחנו
אברהם זנגביל
שתי בעיות קשות מעסיקות את דעת הקהל בישראל בשנים האחרונות. מוצעת דרך פעולה אמיצה העשויה להביא למפנה    שיטה חדשה ומפתיעה בעלת שני מרכיבים: הצהרתי ומבצעי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il