X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נתניהו נותן למצב עם הפלסטינים להתדרדר עד שבספטמבר תהיה הכרזת עצמאות שלהם באו"ם - בלעדינו ובלי ידידינו זו הכרזה פוליטית, ורשימת הנזקים שייגרמו לישראל בעקבות התנגדותנו לה לא תספיק לעוד מאמר נוסף!
▪  ▪  ▪
עובד בהילוך אחורי. רה''מ בנימין נתניהו [צילום: פלאש 90]

אם לשפוט לפי אי-תגובתו של נתניהו לאלימות המילולית נגד חנה מרון בהפגנה בתל אביב השבוע ("הלוואי שהיו מורידים לך גם את הרגל השנייה..."), הוא שוב צועד ב"רוורס". האם על אלה הבריונים מסתמך ראש הממשלה בכוונתו להמשיך בקדנציה נוספת? בעבר נשאר לעמוד על הבמה בכיכר ציון כשבריונים קראו לרצח ראש הממשלה רבין ז"ל. האם שכח את תוצאות הדיבורים ללא תגובה?
לפני כשנתיים סגר עם ליברמן קואליציה בין הליכוד לימין הקיצוני. הוא לא שקל את עתיד הרוב, כי אז היה מתרץ בפנינו את שיקוליו מדוע לא לסיים את הסכסוך עם השכנים בדרכי שלום. אנשים עם ראש על הכתפיים כדן מרידור, יוסי פלד וגדעון סער, הלכו איתו כנגד דרישת החברה הישראלית. אנשים אינטליגנטים הטוענים ליושרה הציבורית, פעלו כמוהו ברוורס. אתם באמת מאמינים שבדרך הזו נגיע לאנשהו...? או שהכיסא יותר חשוב מהמדינה?
גם מפלגת העבודה ביצעה מחדל פוליטי גדול, ובחוסר אחריות הצטרפה לממשלה. ה"נחמדים" כפואד ובוז'י, שלא לדבר על אהוד ברק וה"סנצ'ו פנצ'ה" שלום שמחון, ביזו את עצמם ואת בוחריהם, ועל כך עוד ישלמו מחיר פוליטי כבד.
מדוע אנחנו צריכים לשלם את מחיר הטיפשות?! מדוע המדינה, שקמה בעמל רב של דור המייסדים - הורינו - חייבת להישאר תמיד מאוימת מבפנים ומבחוץ?
כל יום נוסף שנתניהו הולך ברוורס - נגרם לנו נזק בלתי הפיך. הנה מספר דוגמאות:
בשריפה בכרמל הוא הלך ברוורס, הצהיר שהוא רוצה פתרונות מיידיים של המדינה לנפגעי השריפה, שהייתה בעצם מחדל של ממשלו! היום, לאחר כחצי שנה, איפה הוא והיכן הבטחותיו? "פינג פונג" בין משרד ראש הממשלה למשרד האוצר, ובתווך - מערך הכיבוי המתפרק.
בנושא גלעד שליט - נתניהו הבטיח עוד טרם עלייתו לראשות הממשלה שיביא פתרון. כל דרדק יודע שכל יום שעובר - המחיר עולה. אי-העשייה מהווה פגיעה קשה באמון החיילים בשולחיהם - המדינאים! המוטיבציה לשירות בצה"ל נפגעה, וזה בעיניי הדבר הגרוע ביותר. בתוך כלל הבעיות שלנו עם הערבים, צריך לתקן יום אחד את נושא החינוך שם - הקניית שנאה ליהודים היא תופעה חמורה ביותר. אבל זה יוכל לבוא רק במסגרת הסכם כולל, ולא ב"דיבור ברוורס". כשלא יראו שם כובע פלדה ישראלי - יוכל לבוא גם השינוי המצופה בחינוך הפלסטיני.
ובנושא מדיניות החוץ - הרי שר חוץ אין למדינה שלנו. אין כמעט מדינה שמכירה בו ומוכנה לדון איתו, להוציא אולי הרוסים. ונתניהו - הוא איננו מחליף את שר החוץ, מהשיקולים שכבר הזכרנו, ונותן למצב עם הפלסטינים להתדרדר עד כדי כך, שבספטמבר תהיה הכרזת עצמאות שלהם באו"ם - בלעדינו ובלי ידידינו. לא צריך אותם ואותנו לצורך ההכרזה. זו הכרזה פוליטית, ורשימת הנזקים שייגרמו לישראל בעקבות התנגדותנו לה לא תספיק לעוד מאמר נוסף! ומה עושה ראש הממשלה? מתכנן מסע דילוגים לשכנע מדינות ידידותיות לבל יצביעו למען מדינה פלסטינית! מה זה אם לא רוורס!? הלא קל וזול יותר לעשות מסע דילוגים לרמאללה!
יאללה נתניהו, זה ממש נמאס עלינו - תחליף מהלך, או תתפטר! תן למישהו אחר, אמיץ יותר, לנהל את המדינה!

תאריך:  27/04/2011   |   עודכן:  27/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו שוב עובד ב"רוורס"
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
אינני מצדד בביבי אבל בז לכל
פישלזון  |  27/04/11 15:55
2
גיבוב של שטויות סמולניות
הפחדות מצחיקות  |  27/04/11 16:07
 
- כפה שלום עליינו ועל כל ישראל
משה לופיאנסקי  |  30/04/11 05:10
3
מה אתה?קרימינל  ל"ת
רואים רואים  |  27/04/11 16:10
4
ממשלת מחדל
דויד מנחם דלויה  |  27/04/11 16:10
5
עוד אחד מברית שלום שלא רצו  ל"ת
מדינה יהודית  |  27/04/11 16:30
6
הורדתי את האיוולת הזאת למחשב
ברוריה מקרית חיים  |  27/04/11 16:41
7
על צד סמול? על צד האוייבים!
חץ  |  27/04/11 17:08
8
ה"אבות המייסדים" הקימו
חנה שרה  |  27/04/11 18:07
9
ברוריה.אני מהאוהב.
מהפך 77  |  27/04/11 18:23
10
עשרה קבין
ע. הנביא  |  27/04/11 22:47
11
נתניהו
בנימין רפאל  |  28/04/11 03:25
12
רחשי לבו של ביבי
משה לופיאנסקי  |  30/04/11 04:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דודו אלהרר
דודו אלהרר משיב לסלמאן מצאלחה על טענתו כי "הנפקת שטרות חדשים עם תמונות של סופרים, יכלה להיות הזדמנות שבה יוכיח השלטון את נאמנותו כלפי האזרחים הערבים"    הערבים לא רוצים בשום שוויון במדינת היהודים, הם רוצים משהו אחר...
מתי דוד
מתי דוד מציג את תוכנית הפעולה של חלום המהפך השלטוני השמאלני, שתכלול את מדינת פלשתין בגבולות בטוחים ומוכרים, את שולמית אלוני, יהושע סובול, יעל דיין, עמוס עוז ונעמי חזן, את לימודי הנאכבה בתוכנית הלימודים ואת ה"שיר לשלום"
דניאל גיגי
מנהיגות אמיתית היא מנהיגות שאמורה להוביל את העם לחזון בר-קיימה. כבר בימי פרעה נזקק העם למנהיגות וחזון כדי לצאת מעבדות לחירות, אבל נראה שהלקח של יציאת מצרים נשכח ושהמנהיגות היום "נגררת" ולא מובילה. ממשלת נתניהו לא מייצרת חזון כלכלי ומדיני שיאפשר חיים נורמליים במדינה ולכן נגררת אחר רצונות העם ולא מובילה אותו לחזון טוב יותר. מנהיגות אמיתית נמדדת ביכולותיה להראות לעם את הדרך בדיוק כמו משה רבינו, ולא ביכולתה לספק את תשוקות העם כפי שנוהג נתניהו
איתן קלינסקי
"תּוֹרָה אַחַת יִהְיֶה לָאֶזְרָח וְלַגֵּר הַגָּר בְּתוֹכָכֶם" - המצווה, שנוסחה בספר שמות ומורה עלינו לדעת את נפש הגר, חייבת לאתגר את החברה הישראלית ועלינו לתת לה ביטוי יישומי
מנחם ברוד
לא המתפללים אמורים לדאוג לביטחונם, אלא כוחות הביטחון, שמתפקידם לאבטח את חופש התפילה במקומות הקדושים. מי שהחליטו להפקיר את קבר יוסף אינם מבינים את משמעותו לעם היהודי, אך מתברר שיש יהודים המוכנים למסור את נפשם בעבור המקום הקדוש הזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il