|
תאריך:
|
01/05/2011
|
|
|
עודכן:
|
01/05/2011
|
"שפוך חמתך" או "פרוס עלינו שמי שלום" (א') |
|
1 |
|
|
הנבחרים הם אלה העונים על דרישות הבחירה, אתה נלחם בהן. זו הטעות שלכם! עם הבחירה, זה עם שנבחר לקיים הרבה מאד חובות, שעמים אחרים לא היו יכולים לעמוד בהם, כמוך. עם סגולה זה עם שחלה עליו החובה להיות אור לגויים, כדי לקרב אותם, אתם, כביכול, אוהבים את כל העמים, ומרחיקים את גאולתם. אתם שנואים על הגויים הרבה יותר מן היהודים המכירים בסגולת ישראל, כי דרככם מעכבת את גאולת ישראל, ובכך מעכבת את גאולת העולם.
ברור שהגדת הרפורמים מוצאת חן בעיניך, אז, מה אתה מחדש? אחוות העמים שלכם כולה שקר וצביעות! הרי, התנועה ה"ציונית" קמה, משום ש"אחוות העמים" סירבה לכלול את היהודים. בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותנו, ובכל דור ודור יש לגויים סייענים, ואפילו יועצים ומסיתים נגד יהודים. אלה נקראו על ידי תנאים ואמוראים - מלשינים, מוסרים ורודפים, ועל אלה חל דין רודף! הנביא הגדיר אתכם: מהרסים ומחריבים, וגם ניבא, שאתם תצאו מאיתנו ותלכו בדרך האבדון.
גם את השלום הצלחתם להפוך לדבר תועבה. ממש! רק חולי נפש יכולים לראות בנטבחים יהודים, על דרך השיגרה, "קרבנות שלום". רק המחשבה שאתה מלמד תנ"ך מעבירה צמרמורת. כמה ילדים כבר שבית בקוריך? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה |
|
|
|
|
|
הבחירה שלי פוסלת אמירה שפוך את חמתך על מי שלא יודע אותך - את אלוהי - ובשמו לא קראו . אני אישית מעדיף שישפוך אהבתו על כל גויי העולם בכל היבשות. |
|
כתובת IP: |
109.160.132.193 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בחירה של אהבה |
|
|
2 |
|
|
הנקמה, נגיד, שהרי, עם ישראל נושך שפתיים ומלווה את המתים בשתיקה "מכובדת". אבל, כשאיזה יהודי מבטא את הכאב, מיד קופצים כל הקרלינסקים, "זה לא יהודי". רק להירצח בכל דור ודור זה יהודי. אז, כשהיהודים מניחים את הנקמה לבורא כל היצורים, גם זה לא טוב. ומה שהכי לא טוב, היא אמירת האמת. באה ההגדה ה-fan killer ואומרת את האמת על הגויים, שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותנו, וזה מפריע לקרלינסקי. למה צריך להזכיר לעם ישראל את העובדה שעשו שונא ליעקב. זה הורס את כל תיאוריות השקר של השמאל.
ליהודים שקיימו בסתר סדר פסח במרתפים, בספרד של האינקויזיציה, לא היו צריכים לומר זאת, את חיו ומתו את המציאות הזו. גם המוזלמנים, במחנות ההשמדה, ידעו את האמת, אבל, המנוולים המובילים אותנו שוב כצאן לטבח, חוטפים איזה טיק בעין, כשבלי שום טאקט מזכירים, שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותנו. זה לא טוב לפוליטיקה של ה"שלום". איך יקדמו את "תהליך השלום" אם עם ישראל ידע את האמת? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
ידעוך"-שפוך עליהם מאורך ומטובך העליון למען ידעו "כי אני ה'" ואין עוד מבלעדי.-ארבע הכוסות,הן כנגד ארבע לשונות הגאולה:"והוצאתי","והצלתי","וגאלתי","ולקחתי".אך ישנה לשון גאולה חמישית:"והבאתי אתכם אל הארץ".ולפיכך מוזגים כוס חמישית,אך אין שותים אותה,מפני שלקיום הבטחה זו אנו עדיין מצפים עוד,"עד שיבוא אליהו".[תולדות אסתר]-מפני מה נקרא חג השבועות "זמן מתן תורתנו" ולא "זמן קבלת תורתנו"? מפני ש"זמן מתן תורתנו" היה רק פעם אחת,ואילו "זמן קבלת תורתנו" לא פסק מעולם,בקבלת התורה חייב יהודי לעסוק מדי יום ביומו.[חידושי הרי"ם]-חג השבועות נקרא "זמן מתן תורתנו" ולא "זמן קבלת תורתנו",משום שנתינת התורה היתה בשווה לכל ישראל,כנגד זה קבלת התורה איננה בשווה אצל כל אדם מישראל,כל אחד מקבל את התורה לפי ערכו ולפי השגותיו.[ר' מנדלי מקוצק]-"ויהי בימי שפוט השופטים"-דור אשר שפט את שופטיו.[בבא בתרא]ואמר ע"כ הבעש"ט:שופטים השופטים ומייסרים את העם כשהוא נמצא בעת צרה,במקום לנחמו,ומלמדים עליו זכות ומשתתפים בצערו-שופטים כאלה ראויים שיהיו הם עצמם נשפטים.-"ויהי"לשון צרה היא, לפיכך נאמר כאן פעמיים "ויהי":לא זו בלבד שהיה הציבור מענה ומבזה את שופטיו ודייניו,"ויהי רעב בארץ",היה גם רעב ארצי פשוט, שהניחו להם לסבול רעב ולא סיפקו להם מחיה ושכר.[תיקון משה]- "וילך איש מבית לחם יהודה"-כאן אין נקראים בשמותיהם אלא רק "הוא ואשתו ושני בניו".שכידוע אלימלך נשיא שבט יהודה היה ועשיר היה וכילי היה.ומחמת רוב קמצנותושהיו העניים משחרים לפתחו קם וברח בהסתר פנים.ורק כאשר נתיישב בשדה מואב הכריז מי הוא ומה ייחוסו הרם.-הגיורת רות לאצארוס, אשתו של פרופסור משה לאצארוס,שנתגיירה וחיברה כמה ספרים על היהדות,אמרה פעם כי על יסוד התבוננותה הממושכת ראתה כי כמעט כל יהודי שנשתמד הוא מטבעו אדם חסר מצפון ומושחת, ועוד קודם שנשתמד היה כזה,וכל גר,המחליט לקבל את היהדות כדתו,מצטיין באצילותו ובמידותיו הטובות עוד קודם שנתגייר.-וזכתה רות המואביה בזכות אצילותה ומדותיה הטובות שממנה בא דוד מלך ישראל וממנה עתיד להיוולד משיח צדקנו,וזכתה לאורך ימים ונחת וזכתה לראות את שלמה המלך על כס מלכותו. ושנזכה לגאולה שלימה ב"ב אמן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ |
|
|
4 |
|
|
מתוך "אגרת תימן" שרשם הרמב"ם.
"ואתם, אחינו, דעו, שה' ירטנו (סיבך אותנו) ברוב עוונינו עם זאת האומה, רצוני לומר: אומת ישמעאל, המרבה לצערנו, ולהוציא דינים מדתם להרע לנו ולמאוס אותנו, כמו שיעדנו יתעלה: "ואויבינו פלילים".
ולא עמדה כלל על ישראל אומה יותר מרעה ממנה, ולא מי שהפליג להשפילנו ולהפחיתנו ולחזק שנאתנו כמותם.
עד שדוד מלך ישראל, כשהראו לו ברוח הקודש הרעות אשר יעברו על ישראל[באחרית הימים] – לא צעק ולא היליל ולא בקש תשועה על האומה זולת ממלכות ישמעאל, אמר: "אויה לי כי גרתי משך שכנתי עם אהלי קידר"
ולחלק העיקרי:
" ואנחנו, עם היותנו סובלים מהכנעתם ושקרותם ופחזנות מה שאין ביכולת האדם לסבלו, והפכנו כמו שאמר הנביא: "ואני כחרש לא אשמע , וכאלם לא יפתח פיו, וכמו שיסרונו החכמים ז"ל שנסבול שקרי הישמעאלים וכזבם, ונשמע ונדום.
ושמו הערתם על זה על דרך החידוד משמות בניו "ומשמע ודומה ומשא"[בראשית כה יד] : שמע ודום ושא.
וכבר הרגלנו עצמנו ,גדולים וקטנים לסבול הכנעתם, כמו שציוה ישעיה ואמר: "גוי נתתי למכים ולחיי למרטים"[ישעיהו נ. ו] ועם זה כולו לא נמלט מחוזק רעתם והתפרצם בכל עת, וכל אשר נסבול כדי לעמוד עמהם בשלום יעוררו עלינו מלחמה וחרב, כמו שאמר דוד: "אני שלום וכי אדבר המה למלחמה".
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה |
|
|
5 |
|
|
גם אותי מטרידים הכתובים שקנו להם בכתבי הקודש, שיש בהם ביטויי סלידה מגוי אחר .
מה שמעודד אותי , זה הפלוראליזם שמאפשר לי לא לקבל ביטוי ב"תהילים" ע"ט ,המבטא חמת זעם כלפי האחר ,ואני יכול לאמץ חזון של שלום לדוגמא מישעיהו ב' או י"א. |
|
כתובת IP: |
109.160.132.193 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמית גורן |
|
|
|
|
|
אותם גויים שיאמרו ויישמו: קומו ונעלה אל הר בית ה' אלוקי יעקב, וירנו מדרכיו ונלכה באורחותיו, כי מציון תצא תורה ודבר ה' מירושלים.
העיקשות שלכם להתעלם מן הרוע, כאילו, בכך ייעלם, הוא הרוע בתמציתו. אי הקריאה לילד בשמו, זהו פשע! אפילו התורה קוראת לרשע, רשע: ויאמר לרשע, למה תכה רעך? וכאן, כל אלה שמצדיקים רצח יהודים, מצדיקים גירוש יהודים מבתיהם, כאן, בארץ ישראל, נחלת אבותינו, מאוהבים ברוצחי העם היהודי. זה מבחיל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה |
|
|
6 |
|
|
כתוב: ה' עוז עמו יתן ה' יברך את עמו בשלום. קודם העוז, ורק הוא יכל להביא את השלום. קודם השמדת הרוצחים, ואז, ממילא, יהיה שלום. מי שרואה סתירה בדברים, מובן מאליו שהוא מושיט יד לידים מגואלות בדם יהודים, כדי ללחצן לשלום. ה"שלום" שמייעדים לנו כל שונאינו, בראשות השמאל היהודי, הוא שיא השפל המוסרי. זו תורת הנצרות, ששום נוצרי עדיין לא קיים. רק היהודים נדרשים תמיד להגיש את הלחי השניה, לנגב את הרוק, לקרוא לזה גשמי ברכה, ולהושיט יד ליורקים ולרוצחים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה |
|
|
7 |
|
|
אני מעדיפה את הנוסחים אד המאה העשירית . חנה שרה , אם את חשה שאת נבחרת , אינך צריכה לשפוך את חמתך על גויים שאינם יודעים את האל בדרך שאת אימצת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לחנה שרה |
|
|
|
|
|
כתוב: משנאיך ה' אשנא. ואתם, כמו קירות אטומים, מדקלמים. אני, למשל, לא שונאת את הסינים, לא את היפנים, לא את ההודים ולא שום עם שלא השתתף במשך כל הדורות בהשמדת יהודים לתיאבון. אני בהחלט שונאת את שונאי ישראל, ואני גאה בזה. כל המרחם על האכזרים, סופו, מתאכזר אל הרחמנים. כאן, אפילו, זה הפוך. לפני הכל, השמאל שונא את היהודים, ובגלל השנאה הזו הוא מאמץ אל ליבו את גדולי רוצחי ישראל ואת האג'נדה שלהם - תכנית השלבים.
שיהיה ברור - כל רודפי ה"שלום", ללא יוצא מן הכלל, הם שונאי ישראל! אני הילד הצועק - המלך הוא עירום. הצבועים חושבים שאם הם יעצמו עינים, האמת תיעלם. אז, זה לא כך; האמת לעולם נשארת! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה |
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
You agree with kalinski because you are as ignorant and naive as Kalinski. I just hope someone will shut him up one day. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
Gilead |
|
|
9 |
|
|
בשעות אלו ממש נטבחים אלפי אנשים בסורייה. איפוא בדיוק התמיכה של "אוהבי האדם" מהסמול באנשים נרדפים, הנשחטים אך ורק מכיון, שהם רוצים חירות. את קלינסקי הפושע וחבורתו מטריד כאשר נהרג טרוריסט ערבוק בעזה, אבל לא מטריד אותו ששוחרי החירות נשחטים בסורייה באלפיהם לקול תרועות תותחי הטנקים. קלינסקי אתה גזען שפל. מיזנטרופ שונא אדם, ויותר מכל אתה שונא את עמך שלך. מה לך ואהבת אדם- אפס מאופס!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מטאטא |
|
|
10 |
|
|
אחינו, מתנחלי הגבעות ביהודה ושומרון, מתנחלי "אל-ח'אלצה" אשר על בתיה הערביים הוקמה קרית שמונה, ומתנחלי "אמלאבס" היא פתח תקווה, בואו נאהב קודם את אחינו, הדתיים, החילוניים, החרדים, הקיצונים, המתונים, ואז נפנה את יתרת משאבי האהבה לבני דודינו. כי מי ששונא את אחיו ואחיותיו, ומתיימר לאהוב את בני דודיו, מי יאמין לו??? ובצדק!!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
11 |
|
|
שלום איש עצוב. כבר נאמר ,שמי שאינו לומד את ההיסטוריה,נדון לחזור עליה...עד שילמד או יעלם(תוספת שלי).
קרית שמונה ופתח תקווה וכך גם ישובי עמק יזרעאל וכל מה שהוקם כאן עד 48, לא קמו בחסותו של כיבוש צבאי. לא קמו בניגוד לכל חוק בינלאומי.לא קמו בחסותם של טנקים וכידונים. מה שהוקם כאן, מאז67, על הגבעות של יהודה ושומרון, הינו לא מוסרי, לא חוקי, אפילו לא מנהג של בני אדם, במאות הזו והקודמת. אבל...גם לא כדאי, אנחנו נחזיר הכל, העולם לא יתן לנו אחרת. הצרה הינה שבינתיים, איש עצוב, 3-4 דורות יקפחו כאן את חייהם(בעיקר צעירים)על מנת שאתה, אולי,תהיה איש עצוב באמת...ולא כפי שאני רואה אותך, איש שמח מאחורי מסיכה עצובה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמעון,חבל שפויים |
|
|
|
|
|
לשמעון, טוב שמול לאומניות חשוכה , יש עוד שפויים כמוך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לשמעון |
|
|
|
|
|
|
|
דב גולדפלם
כל הזמן חוזרים ומזכירים לנו שמדינת ישראל היא מדינת חוק, ואני מזכיר גם בהקשר זה – מדינת חוק לכל אזרחיה, כולל האזרחים הערבים והבדואים
|
|
|
|
|
|
יוסף קנדלקר
אני כותב כבר יותר משבע שנים ולא כתבתי על יום השואה, מתוך חוסר מילים, מתוך אילמות. אני מביא כאן מסמך הנקרא "צוואתו של יוסי רקובר. זו אינה צוואה אמיתית אלא יצירה ספרותית של צבי קוליץ שכתב אותה ביידיש בשנת 1946, אחרי השואה
|
|
|
|
|
|
אורי אבנרי
חמאס אינו כל-כך קיצוני כפי שהוא אוהב להציג את עצמו. הוא הצהיר הרבה פעמים שהוא יקבל הסכם-שלום עם ישראל המבוסס על קווי 1967 אם אבו-מאזן יחתום עליו, ואם העם הפלסטיני יאשרר אותו במשאל-עם או בהחלטת פרלמנט
|
|
|
|
|
|
חן בן אליהו
לא ניתן להתנכר לזהות היהודית ויחד עם זאת לחנך באמת ובתמים לזכר השואה וכיבודה באשר יש בכך סתירה פנימית מובנית ומוכרחת התרחקות מזהות יהודית מביאה עמה בהכרח התנכרות לשואה ונוראותיה, עד כדי הכחשתה
|
|
|
|
|
|
אברהם בן-עזרא
נאומה של השרה לימור לבנת בכנסת היה נאום פוליטי שקול וחכם, קצר ונוקב שייזכר לעד. לא אף על-פי שהנאום נבע מתוך צער אישי, בעקבות פגיעת הטרור השפל ביותר בשרה - אלא כתוצאה מכך. לימור לבנת ידעה היטב כי כנופיות הטרור לא ישלימו גם עם נסיגה לגבולות 1967, ועל כן אין עם מי לדבר שלום. הידיעה הזו קיבלה ביטוי ברור בנאום
|
|
|