X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האם הפיוס בין הפת"ח לחמאס טוב לשלום? או טוב להמשך הטרור? הסכם הפיוס הפלשתיני - תרגיל מבריק של הונאה
▪  ▪  ▪
אין הבדל בין הארגונים

הברית הטקטית המפתיעה של הסכם הפיוס בין החמאס לפת"ח היא תרגיל פוליטי מבריק של הונאה. תרגיל שמממש מחדש את "תורת השלבים" של ערפאת, בגירסה חדשה שמשמעותה היא שאבו מאזן "המתון" יוכל להמשיך לנהל מערכה מדינית, כביכול לגיטימית למען השלום, ובמקביל איסמעיל הנייה והחמאס ימשיכו בטרור, ובהתנגדות לכל פשרה והסכם עם ישראל. אשליית "האחדות הפלשתינית" תזכה להמשך תמיכה והכרה מצד "העולם הנאור", ומצד "אנשי הרוח" של השמאל הנאיבי בישראל. "האחדות" יוצרת את האשליה וההונאה שכביכול יש הבדל יסודי בין הרשות של אש"פ לבין הרשות של החמאס, שיוצר רשות חדשה ומתונה. ואולם במבחן המטרה לחיסולה של "הישות הציונית" אין שום הבדל בין שני הארגונים. החמאס לא משנה אסטרטגיה, אלא רק טקטיקה, שתוביל אותו בשלבים, להשתלט גם על אש"פ וגם על הגדה המערבית, לאחר הבחירות. החמאס לא השתנה. הרשות מראמללה נכנעה.
האמנם הפיוס הפלשתיני טוב לשלום?
ההתפתחות האחרונה תוביל בקרוב את כל אותם המומחים והפרשנים המוכרים מ"מחנה השלום" של "אנשי הרוח" והשמאל הנאיבי והדוגמטי, להסביר שהפיוס הפלשתיני יוביל את החמאס למתינות ולזניחת הטרור... שיש בחמאס "מתונים" ו"קיצונים"... שצריך לחזק אותם... שבחמאס יש "דרג מדיני מתון"... ו"דרג צבאי קיצוני"... שחל "מפנה דרמטי" בעם הפלשתיני למען פשרה ושלום... וכי רק הממשלה של ביבי וברק אשמה בקפאון ובחוסר "הפתרון"...
ראוי להזכר באותם הדברים, של כל אותם המומחים, שאמרו זאת אחרי הסכם אוסלו... אחרי ההינתקות... וממחזרים את כשלונות נביאותיהם.
פולחן הפרשנים מהשמאל שטעו בגדול
ראוי לזכור ולהזכיר את כל אותם אנשי הרוח, הביטחון והשלום שניבאו לנו שיגיעו ימות המשיח של שלום וביטחון של מזרח תיכון חדש, לאחר הסכמי אוסלו ולאחר ההינתקות. כל אותם פרשנים של מחנה השלום, שיצרו אופטימיות מגויסת ומזויפת, שחותמים על עצומות בתביעה "ליוזמות מדיניות", טועים פעם אחרי פעם. יש סכנה שהכשלון הטוטלי שלהם, בהערכות מצב שגויות, מבלי להודות בתוצאות, יחזור על עצמו, בעקבות הסכם הפיוס הפלשתיני. אנשים אלה גורמים להעמקת המחלוקות והקרע בתוכנו.
זו האמת של מנהיגי החמאס
ראוי שכולנו נעשה הכרות מחודשת עם החמאס, כפי שהיא משתקפת מדבריהם של מנהיגיו. הכרות ללא פרשנות של כל אותם אנשי הרוח, הביטחון והתקשורת שטעו והטעו פעם אחר פעם. החמאס לא משנה אסטרטגיה של מטרותיו. זו האמת שלו:
איסמעיל הנייה
"נאמר זאת בפני כל העולם. לעולם לא נכיר בישראל. הציונות עומדת מאחורי סחר הסמים והאלכוהול, למען יוקל עליה לשלוט ולהתפשט. על אש"פ לחזור בו מההכרה בישראל".
מוחמד אזהאר
"יש להמשיך בהתנגדות ולנהל משא-ומתן רק על כניעתו של האויב ונסיגתו מפלשתין, כמו שהוא נסוג מעזה. איננו מקבלים את המשא-ומתן ואת הפגישות אשר מוכרות את המולדת. הקץ לא יבוא עד אשר ילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגום".
חאלד משעל
"מוות לישראל! מוות לאמריקה! לפני שישראל תמות, היא לא תימלט מכניעה והשפלה. לפני שהם ימותו בעזרת האל, אמריקה לא תהיה שם לעזור וגם לא הגנרלים שלהם".
"תורת השלבים" בגירסה החדשה של פיוס פלשתיני
ממשלת הפיוס הפלשתינית שאמורה לקום ולהכין את הבחירות, יעודה לזכות בתמיכת עצרת האומות המאוחדת בספטמבר, בהמשך קבלת הסיוע הכספי והגדלתו מהמדינות התורמות, ובהגברת המחלוקות בציבור הישראלי, בעזרת ארגוני השמאל של שלום עכשיו, הקרן החדשה, ושאר ארגוני הנשים ו ארגוני "אנשי הרוח".
האם הפיוס הפלשתיני טוב להמשך הטרור?
אחרי ההכרזה הצפויה על הכרזת המדינה הפלשתינית ה"מאוחדת" אמורות להתקיים הבחירות, שבהן החמאס ינצח בודאות, כפי שהוא ניצח בבחירות הקודמות, בלחץ אמריקני ובפיקוח בינלאומי של 500 משקיפים בראשותו של ג'ימי קארטר. זוכרים?
ממשלת פלשתין החדשה תוביל מחדש את "תורת השלבים" הטרוריסטית. תיפתח אינטיפדה שלישית בתביעה ל"זכות השיבה"... ושוב יגבר הלחץ על ישראל לעשות ויתורים ומחוות למען השלום... וחוזר חלילה.
צריך לחתור ולחלום על שלום ריאלי, אבל אסור להאמין בשלום וירטואלי. לקחי האשליות והכשלונות של כל התוכניות, ההסכמות וועידות השלום מאז אוסלו ועד אנאפוליס, מחייבים התפכחות של החשיבה הלאומית.

תאריך:  01/05/2011   |   עודכן:  01/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יש לנו "פרטנר" חדש לשלום - החמאס
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
למתי דוד
רונן גולדשטיין  |  1/05/11 17:16
 
- "הוגה דעות"
יוא"ב  |  1/05/11 18:52
2
ההונאה היא עצמית
אלון פלג  |  1/05/11 21:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קובי לירז
תוכנית חדשה על שום מה? האם רק משום שאין ברירה? האם כדי להוכיח את הידוע - שאין פרטנר אמיתי שמסוגל להביא לסוף הסכסוך? או שאולי יש אפשרות אחרת?
גרשון אקשטיין
כאזרח, הייתי מצפה שמקבלי ההחלטות במדינה וקובעי המדיניות יחליפו דיסקט ויפנו את גורמי המודיעין והמחקר של מערך אמ"ן, הביטחון והחוץ לאור המצב החדש, ויחלו לראות את מצרים כמדינת עימות בפוטנציה
ד"ר סלאח עודטללה
סגן שר האוצר, הרב יצחק כהן, אינו יודע באמת מה מתרחש במחלקות השונות בבתי החולים. מדובר במערכת שקורסת עקב תגמול נמוך ושעות עבודה רבות של עומס ועייפות. הבעיה היא כללית ולא של הפריפריה. אנו מאוחדים מאחורי מטרה משותפת אחת ויחידה והיא - הצלת מערכת הבריאות הציבורית
טליה פישמן
זאת הפעם הראשונה שנשיא כלשהו מתכנן להוציא צו אקזקוטיבי במסגרת דיון בנושא מימון מפלגות. בפועל נשיאים השתמשו בצווים אקזקוטיביים כדי לקדם נושאים שהקונגרס לא דן בהם קודם לכן. השאלה היא אם לא נפרץ כאן גבול חדש. מתנהל לו במשך עשרות שנים דיון דמוקרטי בנושא של מימון מפלגות ומועמדים לנשיאות, ופתאום בא נשיא ומחליט להתערב בדיון הזה ולשים עליו את חותמו
צ'לו רוזנברג
הופעתו של ראש הממשלה בצורה כה בהולה העידה, כאלף עדים, על הפתעה מוחלטת. מותר לנתניהו לבוא אל העם והעולם ולטעון שאין בכוונתו להציע שום תוכנית מדינית כי לדעתו אין כל אפשרות לקדם אותה, אך צריך להגיד זאת בריש גלי, ללא התפתלויות מיותרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il