X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מדוע אני מקווה שההוראה האמיתית הייתה לחסל את בן-לאדן בו במקום מדוע אוליבר סטון עוד יעשה סרט על החיסול ומה שסביבו את מי שכח אובמה ומי מגנה את ה"רצח" של בן-לאדן
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

ברק אובמה

נאומו של נשיא ארה"ב על חיסולו של בן-לאדן היה אובמה במיטבו: נאום רהוט, יפה, באנגלית נאה אך לא מיופייפת, ענייני ובנוי לתלפיות. רק דבר אחד היה חסר בו: פרגון לקודמו.
היה זה ג'ורג' בוש, הנשיא האמריקני המושמץ ביותר מאז ריצ'רד ניקסון, שיצא למצוד אחרי בן-לאדן. היה זה בוש שהניח את היסודות המודיעיניים והמבצעיים שאיפשרו בסופו של דבר את החיסול. אבל אובמה הזכיר אותו רק פעם אחת: בוש ואני, אמר, הדגשנו שאין המדובר במלחמה נגד האיסלאם.
מסתבר שהמנהג הפרעוני להשמיט את שמותיהם של מנהיגים קודמים, שקם לתחייה במצרים שאחרי מובראק, אינו מוגבל למזרח התיכון בלבד.

החמאס

תגובתו של החמאס על חיסולו של בן-לאדן דיברה על "רצח השאהיד". אין כאן שום סימני שאלה, אלא רק סימני קריאה: אלו האנשים שאיתם מתחבק אבו מאזן. אלו האנשים שאיתם העולם רוצה שנדבר. אלו האנשים שימשיכו את מורשתו של בן-לאדן, משום שבדיוק כמותו הם מנהלים מלחמת חורמה דתית נגד כל מי שאינו מוסלמי.
את ההכרזה הזאת של החמאס צריכה ישראל להפיץ בכל העולם, לשדר ללא הרף, להפציץ בה את אמצעי התקשורת ודעת הקהל. אולי-אולי יתחילו להבין עם מי יש לנו עסק.

חי או מת

נכון שרשמית ארה"ב הודיעה שהיא רוצה את ראשו של אוסמה בן-לאדן "חי או מת". נכון שרשמית גם עכשיו אומרים בוושינגטון, שאם החיילים היו יכולים - הם היו לוכדים אותו חי. אבל אני מאמין ומקווה שלא כך היה.
תארו לעצמכם שבן-לאדן היה נלכד חי ומובא למשפט בארה"ב. כמה פיגועים, או לפחות ניסיונות לפיגועים, היה אל-קאעידה מבצע במטרה לחטוף בני ערובה כדי לדרוש את שחרורו? המערב היה נאלץ להשקיע במשך שנים משאבים עצומים בהתגוננות בכל פינה בעולם. שלא לדבר על העלויות של המשפט, שאותו מן הסתם היה בן-לאדן הופך לקרקס תקשורתי, ואשר היה נגרר במשך שנים.
לכן, טוב עשו הכוחות האמריקניים שחיסלו את רב-המרצחים הזה. וכדאי גם לנו ללמוד, שלעיתים הצדק נעשה דרך כוונות הרובים ולאו-דווקא באולמות המשפט.

תיאוריות קונספירציה

היה ברור שזה יגיע: אולי מדובר בכלל בכפיל? אולי בן-לאדן נלכד חי ומוחזק בגוונטאנאמו? אולי הכל בלוף אחד גדול, שנועד להעלות את הפופולריות של ברק אובמה? ומה החיפזון הזה לקבור אותו בים? מי אמר שבאמת נעשו בדיקות דנ"א?
התשובה לכל אלו היא, שמדובר בבלוף הרבה יותר מדי גדול מכפי שהוא יתאפשר. על כך חלה האמירה הישנה: אתה יכול לרמות חלק מהאנשים כל הזמן, אתה יכול לרמות את כל האנשים חלק מהזמן, אבל אתה לא יכול לרמות את כל האנשים כל הזמן. אז תיאוריות קונספירציה זה דבר נחמד, ואוליבר סטון אולי עוד יעשה מזה סרט, אבל כאן זה נגמר.
אגב סטון, במאי הסרט JFK: גם אני סבור שיש יותר מדי חורים בגירסה הרשמית לגבי רצח קנדי. מצד שני, יש הרבה היגיון בדבריו של הסנטור ארלן ספקטור, שהיה מיועציה של ועדת וורן שחקרה את הרצח. "חבר'ה", אמר לפני כמה שנים, "אנחנו חיים במדינה בה אי-אפשר לשמור כלום בסוד. אז אתם חושבים שסוד כזה גדול היה נשמר במשך 40 שנה, בלי שאיש יבוא ויגלה אותו?" הדברים בהחלט יפים גם לענייננו.

תאריך:  03/05/2011   |   עודכן:  03/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ארבע הערות אחרי החיסול
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
איתמר לוין,אנא קרא אותי ותבין
שלום כלפה  |  3/05/11 09:48
 
- הקריאה כוונה לחשיפת צביעות
שלום צודק  |  3/05/11 10:43
2
איתמר לוין , אידיוט מושלם !
שלמה הכהן  |  3/05/11 11:36
3
לאיתמר בעיה בהבנתהנקרא לא הבין
ירדנה  |  3/05/11 11:36
4
אובמה הוא טווס נפוח המתהדר  ל"ת
בנוצות לא לו  |  3/05/11 12:18
5
אמנון רובינשטיין וחיסול אוסמה
א.פוליססט  |  3/05/11 15:43
6
אדרבא בא
סתם_1  |  4/05/11 00:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריה אולבסקי
ניצול השואה רפאל אולבסקי, שעבר דרך אושוויץ וברגן-בלזן, הפך לאחת הדמויות הבולטות בקרב הניצולים ששיקמו את חייהם במחנה העקורים    ב-49' עלה לארץ והפך ליו"ר המיתולוגי של ארגון שארית הפליטה ברגן-בלזן בישראל    בעזבונו נמצא פנקס קטן המתעד בקצרה אך בצורה מדויקת להפליא חוויות ומאורעות מחיי הניצולים במחנה ההשמדה
ד''ר מוחמד ותד
היום, יום השואה, אני עומד בפניכם עטוף בגלימת אלוהים, חובש את כובע האמונה ונושא את שם האדם, זועק את זעקתם של אלה אשר היו איתנו ואינם עוד    שנים חלפו והפצע עודנו חי    למכחישי השואה אני בז בכל רמ"ח אבריי - זו צריכה להיות דעתו של כל בן-תמותה עלי אדמות
עמי דור-און
אם אומנם עצרת האו"ם תחליט להכיר בספטמבר במדינת "פלשתין" ואם החמאס ינצח בבחירות שיתקיימו בעוד כשנה, תהיה זו פעם ראשונה מאז תום מלחמת העולם השנייה שארגון טרור - שאחד מיסודותיו הוא החרבת ישראל - יהפוך לחבר שווה זכויות באו"ם
אסנת פלאוט
הכלל החשוב ביותר הוא - אל תפחדי לחלום! ינסו להפחיד אותך ויאמרו לך שלא תצליחי, אך אל תקשיבי לניסיונות ההפחדה    אל תתייראי גם מרואי חשבון וממס הכנסה - הם לא ינסו לפגוע בך לרעה    זיכרי: את הדוגמנית הטובה ביותר של העסק שלך
יהודה יפרח
הצעת חוק חשובה עשויה לשנות את מצבם הבלתי אפשרי של רבע מיליון אזרחי ישראל החיים ביהודה ושומרון. הכול תלוי בוועדת השרים לחקיקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il