X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התאוותנות הבלתי נשלטת של כותבי מאמרים להיות חדשניים הביאה כמה מהם להעלות לאחרונה בתקשורת (גם באתר זה) את שאלת המוסריות או החוקיות בהוצאה להורג של הארכי-טרוריסט אוסמה בן-לאדן ת.נ.צ.ב.ה (תהיה נשמתו צרובה באש הגיהנום)
▪  ▪  ▪
בן-לאדן. ארכי-טרוריסט [צילום: AP]

קראתי פובליציסטים יפי-נפש ,עיתונאים ומשפטנים הטוענים שפעולת החיסול האמריקנית של בין-לאדן פגעה כביכול ב"חוק הבינלאומי" ולמעשה פעולה אמריקנית זו כותבת מחדש את "חוקי המלחמה"...
ראשית "החוק הבינלאומי" אינו דבר ממשי. כל זב ומצורע בכל מקום בעולם ממציא לנו לבקרים לצרכיו "חוקים בינלאומיים" שאינם קיימים... בהמשך לכך חשוב גם לציין שאין דבר הנקרא "חוקי מלחמה". נכון שיש אמנות שונות, כמו "אמנת זנבה" לטיפול בשבויי מלחמה (או שימוש בסוגי חימוש מסוימים), אבל אין חוקים לגבי מי שאתה הורג, מתי ולמה - בנושא זה יכול ביה"ד הבינלאומי להחליט רק על כל מקרה לגופו בייחוד את נפגעו במזיד אנשים לא חמושים, נשים וילדים (פשעי מלחמה).
הציבור אינו מודע לעובדה ש"אמנת זנבה" לגבי שבויי-מלחמה, אינה מכסה ואינה נותנת מגן לטרוריסטים ולכן האמריקנים מסוגלים "לחטוף" טרוריסטים בכל מקום בעולם ולהעביר אותם ישר לגוואנטנמו לחקירות אינטנסיביות מבלי שמישהו יכול לצייץ. (אגב, גם הטרוריסטים לא מכבדים את אמנת זנבה: ראה התייחסותם כיום לגלעד שליט ובעבר לרון ארד).
רק אנחנו בארץ ברוב סיכלותינו וטימטומינו החלטנו לתת לאסירי הטרור מעמד של שבויי-מלחמה-לוקסוס, והשד יודע מה עלה במוחם המעוות של האחראים לכך במדינה, לרבות שופטי בית המשפט העליון המגינים על זכויותיהם של חלאות אדם אלו.
בין-לאדן כארכי-טרוריסט, ששפך דם נקיים של אלפים, לא נהנה משום הגנה של שום חוק חוץ מהבל פיהם של פובליציסטים ועיתונאים המנסים להיות מקוריים, פלוס קישקושים מצידם של כמה משפטנים רודפי פרסומת ואירגוני זכויות אדם (המגדירים עצמם ככאלה ללא כל סמכות).
כרוצח המונים אין ספק שדמו של בין-לאדן הותר זה מכבר לכל מי שיצליח לפגוע בו ולכן כבר לפני 10 שנים האמריקנים הכריזו על פרס בינלאומי על ראשו חי או מת... אם היה פסול בדבר, היינו שומעים על כך כבר אז.
חיסולו של בין לאדן לא שינה דבר ב"חוקי המלחמה",המנהיגות הציונית למשל גיבתה חיסולים ממוקדים של פושעים נאצים בתום מלחמת העולם השניה, ואפילו מפקד המודיעין המצרי בעזה, מוסטפה חאפז, חוסל ב-1955 בגלל מעורבותו בשילוח הפדאיון.
לפני כ-40 שנה גולדה מאיר פקדה על ראש המוסד להוציא להורג את כל מי שהיה קשור לטבח הספורטאים הישראלים במינכן (ללא משפט...שומו שמים..), ומכאן ש-50 שנה של "חיסולים ממוקדים" על-ידי צה"ל והמוסד, הפכו זה מכבר להיות חלק בלתי נפרד מתורת המלחמה שלנו בטרור (ועדיין לא נשמע ציוץ על כך מבית-הדין הבינלאומי בהאג), נזכיר רק שהיחידים שתמיד מחו על כך, היו מדינות וארגונים התומכים בטרור וכל מיני "ארגוני זכויות" מטעמם (ואנטישמים במהותם).
"החיסול הממוקד" הינו נשקם של המוסריים באמת. הוא בא להעניש רק את האשם, או לפגוע בראשי הנחשים למניעת פיגועים, (ובין השאר לחסוך לכולנו בתי-משפט עם שופטים רחמנים) ולנטרל מראש חטיפות של חיילים כבני ערובה לשחרור הנבלים.
במזרח התיכון ברור כיום לכל טרוריסט נבל וחורש מזימות נגדנו שזמנו יבוא מוקדם משחושב.

תאריך:  07/05/2011   |   עודכן:  08/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אין חוק בעולם המגן על טרוריסטים מסיכול ממוקד
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
דמו של טרוריסט מותר! ל"ת
להוסיף ל10הדיברות  |  7/05/11 21:37
2
השמאלנים מגינים רק על מוסלמים
מקס פאואר  |  9/05/11 19:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דודו אלהרר
"אִם כל האנושות כולה, למעט אדם אחד, היא בדעה אחת, ואם אותו אדם הוא בדעה אחרת, האנושות לא תהא מוצדקת בהשתקתו של אותו אדם יותר מאשר הצידוק של אותו אדם, אילו היה הכוח בידו, בהשתקת האנושות כולה" (ג'והן סטיוארט מיל - "על החירות")
עמנואל נבון
המטרה האמיתית של ההצבעה בספטמבר היא לא הכרזה על מדינה שכבר הוכרז עליה, ולא הכרה במדינה שכבר קיבלה הכרה, אלא השגת שלושה דברים מן הקהילייה הבינלאומית
מנשה שאול
המלך מודאג מן הקיפאון במסלול הפלשתיני    הוא מעוניין בחידוש המו"מ להקמתה של מדינה פלשתינית שתבטיח את המשך קיומה של הממלכה
עמוס גורן
להפיכת יום הניצחון על גרמניה הנאצית ליום משמעותי באמת בחיים הציבוריים בישראל יהיה ערך פוליטי תרבותי וחינוכי
מיכל מנין
יובל אברמוביץ הבין שכל החוכמה היא לעשות את זה בלי קשר לתוחלת החיים שלך ולמועד המוות שלך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il