X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אובמה אשר הטיף בעבר לשלום עולמי ולפירוק הנשק האטומי, הפך בפועל להיות יותר בוש מהנשיא בוש. על-פי החוק הבינ"ל ארה"ב ביצעה פשע בינ"ל כאשר ביצעה תקיפה לא חוקית במדינה ריבונית - פקיסטן. החוק הבינ"ל מופר כאשר האינטרסים הלאומיים והביטחוניים של מנהיגי העולם הנאור דורשים זאת
▪  ▪  ▪
חיסול בן-לאדן. כשלון התחזית האופטימית [צילום: AP]

כל מנהיגי העולם הנאור והדמוקרטי, כולל ברק אובמה, המטיפים ותובעים לאכוף את ה"חוק הבינלאומי", נוהגים בשקר ובצביעות כשזה נוגע להם. גם הדיפלומטים והאקדמאים, במדינות הדמוקרטיות, נוהגים בפועל, בניגוד ל"חוק הבינלאומי", כאשר האינטרסים הלאומיים, הביטחוניים והכלכליים שלהם דורשים זאת.
הנשיא אובמה, מודל של כשלון החזון
לפני שנתיים יצא אובמה למסע נאומי חזון בפראג, בברלין ובקהיר. נאומי תקווה של שלום עולמי, פירוק נשק גלובלי ואטומי, על בסיס "חוק בינלאומי" מוסרי והומני. בתמורה לנאומים זכה בפרס נובל לשלום. הוא ניהל מדיניות שלום נאיבית של פייסנות, על-מנת להיות שונה מהנשיא בוש. לא עבר זמן רב והוא הבין שהריאליה שונה לחלוטין.
המדיניות האמריקנית מפגינה מאז בלבול וצביעות, בניגוד לעקרונות ה"חוק הבינלאומי", ובניגוד לכל מה שאובמה הטיף בעבר. כל מה שקורה היום, במהפכות במדינות ערב, בלוב, בסוריה, במצרים ובסעודיה, מוכיח עד כמה המדיניות של אובמה, סלקטיבית. בפועל אובמה הפך להיות יותר בוש מבוש. אמריקה מנהלת מדיניות דו פרצופית אמריקה ואירופה בפשיטת רגל מוסרית.
פרשת חיסולו של אוסמה בן-לאדן
על-פי ה"חוק הבינלאומי", ארה"ב ביצעה פשע בינלאומי, היא ביצעה תוקפנות לא חוקית במדינה ריבונית פקיסטן. היא ביצעה רצח ללא משפט, תוך פגיעה בחפים מפשע. פעולה פיראטית על אדמת מדינה ריבונית. זרקה את גופתו של בן-לאדן לים, ללא קבורה. ביצעה פעולת טרור וחיסול ללא אישור האו"מ, תוך עירפול והסתרת מידע. במילים "ישראליות" חיסול ממוקד מוצדק של ארכיטרוריסט, ללא בג"צ וללא בצלם...
הצביעות של הנשיא אובמה
אובמה היה התקווה הגדולה של האנושות הנאורה. הוא רצה לפתוח מהלך היסטורי של דיאולוג ופיוס עם העולם המוסלמי. הוא רצה לבנות עולם חדש על-פי ה"חוק הבינלאומי". ואולם כיום הוא מוכיח התנהלות של מדיניות הפוכה לחלוטין. מדיניות של צביעות וסלקטיביות בניגוד לכל מה שהטיף.
בסוריה, מנהל בשאר אסד הרג ודיכויי אלים ואכזרי של הפגנות אזרחיות למען חופש. ארה"ב שותקת ומתעלמת, ומסתפקת בהודעות גינוי צמחוניות. באירן, אמריקה התעלמה לחלוטין מהדיכוי האכזרי של האופוזיציה, בעקבות תוצאות הבחירות המזויפות שבהן ניצחה האופוזיציה.
בתימן, בעירק, באפגניסטן והבפקיסטן, מבצעים האמריקנים חיסולים יום יומיים בניגוד ל"חוק הבינלאומי", ללא תגובה ומחאה בינלאומי של האו"מ והמועצה לזכויות אדם.
אובמה מול אוסמה: סיכומים והערכות
משמעות מותו של אוסמה בן-לאדן הוא חיזוק מעמדו של אובמה, ולא מעבר לזה. חיזוק פוליטי אישי של הנשיא, וחיזוק מוראלי לעם האמריקני לאחר רצף כשלונות מדיניים, צבאיים וכלכליים.
מותו של בן-לאדן לא ישנה לטובה את מעמדה של ארה"ב באפגניסטן, בפקיסטן, בעירק ובארצות ערב נוספות, שבהן התחוללו מהפכות. אוסמה בן-לאדן, סמל הג'יהאד המוסלמי הגלובלי, אומנם מת, אבל הטרור האיסלאמי חיי וימשיך לפעול בעוצמה נגד המערב כנקמה. רוב מנהיגי העולם יצאו בהודעות דרמטיות של ניצחון היסטורי גדול, בעקבות חיסולו של בן-לאדן. כולם אמרו שמעתה העולם יהיה מקום בטוח לחיות בו.
לא רחוק היום שכל מנהיגי המערב, כולל אובמה, יאלצו להודות בכשלון התחזיות האופטימיות שלהם. הטרור האיסלאמי יחזור לפעילות. הטרור האיסלאמי, מורכב מקבוצות מקומיות עצמאיות הפועלות בשטחן, ולא תלויות וקשורות למפקדה עליונה של בן-לאדן. קבוצות אלה ימשיכו לפעול באפריקה, בחצי אי ערב, בעירק, ובאירופה. בנוסף לקבוצות טרור מאורגנות, ישנם גם קבוצות של בודדים שימשיכו לפעול.
ארגון אל-קאידה לא יעלם, בעקבות מותו של בן-לאדן, כשם שהטליבאן, החמאס, החיזבאללה ושאר הארגונים המפוזרים בעולם המוסלמי ימשיכו להתקיים ולפעול לנקמה ביתר עוצמה. אוסמה מת אבל נאמניו ממשיכים לחיות באירופה, באסיה, באפריקה ובאמריקה.
ה"חוק הבינלאומי", הטרור המוסלמי, והשמאל הישראלי - מסקנות
ה"חוק הבינלאומי" בבסיסו הוא קטלוג משפטי ששואף לקיום עולם אידיאלי שבחלקו הוא חלום וירטואלי. ה"חוק הבינלאומי" הוא גמיש ונתון לפרשנות אינטרסנטית של בעלי הכח הצבאי והמדיני.
באפגניסטן, בעירק, בפקיסטן, בתימן, בסעודיה, בסוריה ובמדינות נוספות באסיה ובאפריקה לא קיים ולא מופעל ה"חוק הבינלאומי". ה"חוק הבינלאומי" זוכה לפרשנויות מאוד סלקטיביות של גמישות, במועצת הביטחון, בבית הדין הבינלאומי בהאג, במועצת האו"ם לזכויות אדם. פרשנויות הנוגדות את ה"חוק הבינלאומי". אלה הן עובדות החיים.
רק מישראל תובעים לקיים את ה"חוק הבינלאומי" כלשונו התיאורטי. רק את ישראל מאשימים, ב"פשעי מלחמה", כאשר היא נלחמת על קיומה, נגד הטרור הפלשתיני והאיסלאמי. הגיע הזמן שהשמאל הקיצוני והאנרכיסטי בישראל, יפסיק את פעולותו ההרסנית נגד המדינה ונגד צה"ל, בסיסמה "למען השלום" ולמען קיומו של ה"חוק הבינלאומי" הסלקטיבי, לטובת הפלשתינים ונגד זכות ישראל להתגוננות מפני הטרור.
הגיע הזמן לתבוע מ"שלום עכשיו" להפסיק להיות סיירת המלשינים של דווחים לארגונים זרים, המדברים "בשם" ה"חוק הבינלאומי" וכספקי מידע לוועדת גולדסטון.

תאריך:  08/05/2011   |   עודכן:  08/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צביעות החוק הבינלאומי
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
"החוק הבינלאומי" לטובתנו
ניררררררררר  |  8/05/11 16:47
2
קרא שוב מאמרי בנושא מאתמול  ל"ת
יהודה דרורי   |  8/05/11 19:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אברהם פכטר
הנשיא לשעבר משה קצב הגיש ערעור על ההרשעה ועל העונש. בשלב ראשון ידון בית המשפט העליון בבקשת עיכוב תחילת העונש עד גמר הערעור. הסיכויים לערעור ולדחייה - סבירים, אך לא בטוחים    מה הם העקרונות לדחיית ביצוע העונש? ומתי הוא ניתן?    סיכויי הערעור, יש בהם כדי להכתיב את סיכויי הבקשה
גורי גרוסמן
בנימין נתניהו חושש לתפוס מנהיגות, אינו מקבל את ההכרעה היסטורית הנדרשת מה טוב ליהודים, ואינו מכריז מהם גבולותיה של מדינת ישראל. בניגוד לראש הממשלה הראשון, נתניהו נאחז בדרישה מהפלשתינים להכיר בזכותה של ישראל להתקיים כמדינת הלאום היהודי. נתניהו חייב להחליט מהם הקווים האדומים של ישראל
ניצב-משנה (בדימוס) אבי דוידוביץ
המפכ"ל דנינו נכנס לכהונה לא פשוטה במציאות מורכבת ומסובכת    המשטרה נתפסת בעיני הציבור כגוף המתנהל בחוסר יעילות והמתפקד ברמה ערכית נמוכה    על המפכ"ל לקיים בטוב מערכת יחסים כמעט בלתי אפשרית עם דרג פוליטי ממונה, הנוטה להתערבות יתרה בניהול המקצועי של המשטרה    עליו גם לצאת כנגד כוחות פנים ארגוניים המעדיפים את שימור המצב הקיים על-פני התייעלות    בסופו של דבר המפתח לתיקון המציאות הוא הפתיחות והשקיפות
ליאור רזניק
יום העצמאות בצל הזיכרון של אותם אנשים שהקריבו את עצמם, שנהרגו בקרבות ישראל ושנלחמים גם היום רק כדי שנוכל לחיות כאן, לחיות בשקט ולחגוג את עצמאותנו כמדינה. כמו-כן, אגע בנקודה שמלחמת העצמאות עדיין לא נגמרה, היא נמשכת למעשה עד היום הזה
יעל ארצי
שום מומחה בתחום הבליסטי לא הרים גבה כאשר הוצבו המערכות להגנת העיר באר שבע ולאחר מכן אשקלון במקום בישובי עוטף עזה, שלהגנתם היא פותחה, כפי שהצהירו שרי הביטחון עמיר פרץ ואהוד ברק וכל הדרגים שמתחתם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il