X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ורד כהן עורכת דין משרד בר-און ,כהן, עורכי דין
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
אני לא חוגגת עצמאות. גלעד שליט נמק בכלאו. בתנאים בלתי נתפסים. ואפילו אין מידע עכשווי כלשהו לעניין מצבו הבריאותי, קל וחומר מצבו הנפשי. ואנחנו? גודשים את בתי הקפה, ממלאים את הכיכרות בחגיגות ופסטיבלים, רוקדים לצלילי המוזיקה, קונים, אוכלים, ישנים, מבלים. בושה למדינה שלנו! בושה לחברה שלנו, המתייחסת לגלעד שליט כפצע מטריד, מדמם אך ניתן להתעלמות
▪  ▪  ▪
גלעד שליט. עדיין נמק בכלא [צילום: פלאש 90]

תאר לעצמך מצב נורא, בו אדם אחר מגן עליך בגופו. סופג כדור שהיה מיועד אליך. קופץ לכביש ובולם בגופו רכב משתולל, מקריב את חייו למענך. אותו אדם לא מת אלא "רק" הפך להיות נכה לצמיתות. שוכב בודד במוסד שכוח אל. מכלה את ימיו בחישוב קיצו לאחור. איך היית מרגיש? מצב רוח לחגיגות?! הרי לא יעלה על הדעת שמצילך יינמק, כמת החי, ואתה תעמוד מנגד.
אני לא חוגגת עצמאות. גלעד שליט נמק בכלאו. בתנאים בלתי נתפסים. ואפילו אין מידע עכשווי כלשהו לעניין מצבו הבריאותי, קל וחומר מצבו הנפשי. ובינינו - קשה כל כך לתאר את מצבו ?! עצום עינייך ושווה את דמותך כלואה אלפי ימים, שנה אחר שנה אחר שנה, בידי שובה חייתי, כשאתה קורבן להתעללות פיזית ונפשית. הרי יהא זה נס באם לא תצא מדעתך לאחר יומיים בשבי. שם זה לא צווארון לבן. זה לא בית הכלא, עם תנאים דלוקס, שאנו מעניקים לבכירי המפגעים בנו לכלותנו. סיפור אחר לגמרי. כל כך נשגב מבינתך מה מצבו של הילד האומלל הזה ?!
הילד הזה לא בחר להתגרות בגורלו. הילד הזה לא הסתכן מרצונו. הילד הזה הוקרב על ידינו כבשר תותחים. לא פחות. את הילד הזה שלחנו להילחם באוייב אכזר ביותר, להגן על מדינתנו. הילד הזה עובר ייסורי שאול, ולא ניתן להגזים בתיאור התופת. בודד. משווע לחיבוק מאוהביו. צמא למילה אחת חמה. דמויות הוריו הולכות ומתרחקות. סובל סבל בל יתואר.
ואנחנו ? גודשים את בתי הקפה, ממלאים את הכיכרות בחגיגות ופסטיבלים, רוקדים לצלילי המוזיקה, קונים, אוכלים, ישנים, נחים, מבלים, קוראים, נהנים עם אוהבינו, עושים לביתנו ועושים לנפשנו.
כיצד ניתן להעמיס על כתפיו הצעירות של הילד האומלל הזה, ועל כתפי הנוער (כן, עדיין נוער!) המובחר שאנו שולחים להגן על גבולותינו, את המחלוקות הפוליטיות, את השסעים האידיאולוגיים?!. ותחסכו ממני את הביקורת.... אין בנמצא טעם "ביטחוני" או "פוליטי" כלשהו שיהווה הצדקה להמשך הסתאבותנו, תוך הקרבת הילד האומלל הזה. ומי שסבור שמדובר בילד אחד אל מול "שיקולים מערכתיים" - מוטב שיחשוב פעמיים. גלעד שליט הוא דמותה של האומה כולה. הטיפול הכושל בגלעד מלמד יותר מכל דבר אחר על הריקבון הפושה בחברה הישראלית.
יוסיפו שרינו לשבת בישיבות, כנסים, אסיפות וועדות, מול שולחנות עמוסי תקרובת, יוסיפו לתפור את חליפותיהם, לארגן את תקציביהם, לרבות האישיים. יוסיף ראש הממשלה שלנו בהתנהלותו הנהנתנית, ידאג לאשתו, לבניו ולמשפחתו, יצא לחופשותיו ויעמלן את בגדיו, כאילו לא אירע דבר. מתעלם בהתנשאות מדמויותיהם המיטשטשות של נועם ואביבה שליט, מדקלם פעם בתקופה את ה"אנחנו איתכם" ו"נעשה הכל" המסורתיים.
באותו זמן ממש כשאנחנו ישנים בלילה, על מצעים ריחניים, זרוק בבור כלאו מה שנותר מגלעד שליט, אשר תחת לבנות את חייו הלך למלא את חובתו, והקריב את חייו השפויים לטובתנו. אנחנו שלחנו אותו!. גם אם זה יעכיר את שמחתכם לרגל החגיגות הצפויות, הרשו לי לבטא בקול את תחושתי : בושה לנו ! בושה למדינה שלנו ! בושה לחברה שלנו, המתייחסת לגלעד שליט כפצע מטריד, מדמם אך ניתן להתעלמות. כלום צריך להזכיר את מאורעות העולם בחודשים האחרונים כדי להבין מה צריכה לעשות אומה שרוצה להתקומם ?!?!
אביבה ונועם שליט - סליחה סליחה שאני, הקטנה ממעש, לא יכולה לעשות דבר על-מנת לנענע את קברניטי השלטון, האטומים והאדישים. סליחה שאני עושה את הדבר היחיד שבכוחי - מתפללת יום יום, זועקת לשחרורו של בנכם, אשר מדינה כולה צריכה ליפול לרגליו בבקשת סליחה. לפני שנרצה לחגוג עצמאות - בואו נוכיח שאנו שווים את החגיגה.

תאריך:  08/05/2011   |   עודכן:  08/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חגי הדס
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא חוגגת עצמאות
תגובות  [ 19 ] מוצגות  [ 19 ]  כתוב תגובה 
1
גלעד ישן בשמירה והפקיר חבריו
ליהיא ל.  |  8/05/11 17:07
2
הנחת האשמה לפתחי הממשלה
יהודה פ"ת  |  8/05/11 17:34
3
ומתי את תחגגי עצמאות?
פנחס  |  8/05/11 17:53
4
רוכבת על הגל
יוא"ב  |  8/05/11 18:28
5
אז לא
אורי פ  |  8/05/11 19:27
6
231 ישראלים נהרגו בגלל עיסקת ט
אורי אשקלון  |  8/05/11 21:56
7
ל-6, הצחקת אותנו. ראש הממשלה..
דני בז  |  9/05/11 02:07
 
- כי אם גלעד יהרג במבצע חילוץ
אפסים כמוך ירוצו   |  9/05/11 11:34
 
- כשראש הממשלה קיבל החלטה
ירדנה  |  10/05/11 17:17
8
כתבה מפגרת
דן ה  |  9/05/11 02:36
9
צודקת 100% ל"ת
אלה  |  9/05/11 03:17
10
מסכן לקוח שיפול לעו"ד כזאת
לקוח אומלל  |  9/05/11 11:11
11
נפלתם על הראש !!
רודף צדק   |  9/05/11 14:18
12
כואב הלב
יוסי קי  |  9/05/11 15:08
13
שיואו..יש עו"ד כאלה טיפשות.
עורכת דין טיפשה  |  10/05/11 14:37
14
עורכת דין מצוינת
עופרי  |  10/05/11 20:35
15
צודקת לחלוטין!!!
רועי123456789  |  10/05/11 20:42
16
חלאה מסוגיך תחגוג ליל בדולח!
sailor  |  10/05/11 21:07
17
לירדנה ולטיפש המכונה "אפסים
דני בז  |  11/05/11 21:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פסח רויטמן
רק לעיתים נדירות ב-63 שנות קיום המדינה היה מצבה הביטחוני כה טוב ומצבה המדיני כה גרוע. במלאת 63 שנים לישראל, ניתן לומר שאנו מדינה בוגרת יותר, חכמה יותר ומאוחדת יותר מאי-פעם. אך האם כל זה יחזיק עד עצמאות 64?
נסים גבאי
בחור נאה, בלונדיני, גבוה ומרשים היה אלישע ברמן ז"ל, אך חייו נקטעו במלחמה ארורה    מותו מטריד אותי עד היום    אולי היה הוא עוד חלל, אך בשבילי הוא ההוכחה שכל המלחמות יותר ממיותרות
גבי שפר
צריך לשוב להבין ולהתריע, שלב-ליבו של חוסר הפתרון של הסכסוך הוא בעמדות ראש ממשלת ישראל ורעיו במפלגות הימין והמפלגות הדתיות והחרדיות. אין כל ספק שנתניהו ושותפיו אינם מוכנים לוותר על הגדה המערבית
רוני אלוני סדובניק
פטנט ה"גמלאות" מאפשר לעבוד בשנות הפריון והאון עד הגיענו לגיל בו עייפים אנו וברצוננו לחיות במנוחה וליהנות מיתרת חיינו    יש לחשוב מחדש על הדרך ההוגנת והנכונה לאפשר לנו האזרחים לפרוש בגיל מתאים לגמלאות    הנחות-יסוד למודל חדש
אורי אבנרי
אבד הכלח על אל-קאעידה. האביב הערבי יוצר מערכת אידיאלים חדשה, שאינה מקדשת עבר אלא פונה אל העתיד. הצעירים בכיכר תחריר הפכו את בן-לאדן לנחלת העבר. לג'יהאד יהיה עתיד רק אם האביב הערבי ייכשל ויאכזב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il