X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יותר מכל מוכרת בירת-אוסטריה לתייריה בזכות השניצל, השטרודל והוולס, כמו גם בזכות ארמון שיינברון וכנסיית סטפן הקדוש. אבל ישנה גם וינה האחרת, הלא כל-כך מוכרת - זו של סאונות-עירום משותפות לגברים ולנשים; של בית הבושת הגברי, הייחודי לעיר; ושל מסיבות הפיג'מות העליזות, המתקיימות, לחלופין, מדי סופשבוע, בביתו של מארח-תורן
▪  ▪  ▪
סודות נסתרים [צילום: ראובן לייב]

מדרך הטבע מעוררת וינה אסוציאציות ברורות לשניצל, לשטרודל, כמו גם לארמון שיינברון, לבית הספר הספרדי לרכיבה ולכנסיית סטפן הקדוש. אלא שמצויה גם וינה האחרת, שצפונותיה נגלות רק למי שהוא באמת וינאי בלשד-עצמותיו.
רק מעטים יודעים, מן הסתם, את דבר קיומן של סאונות העירום, החבויות ב"חמי אוברלה" - קומפלקס ענק של מרחצאות טרמליות של מי-מרפא, בפרבר נידח של וינה, שמעייניו קולחים ממעמקי האדמה. סאונות אלה, שלוש במניין, בטמפרטורות של 45, 60 ו-75 מעלות, מיועדות לנשים ולגברים, בני 14 ומעלה. אלה מצווים לשהות במחיצתן בעירום מלא לפרק-זמן מומלץ של 20 דקות בלבד, מחמת החום הכבד השורר בהן. בחלל האוויר של הסאונות נישאים אותה שעה ניחוחות-בושם נעימים של אקליפטוס, ורדים ומנטה.
מדי יום מציפים את הסאונות האטרקטיביות בני קשת רחבה של גילים. כך, למשל, נוהגים בשעות הבוקר לנהור אליהן נשים וגברים בגיל העמידה, לרוב גמלאים, ואילו בשעות אחר-הצהריים שוטפים אותן צעירים וצעירות, בהן גם נשים הריוניות.
בתום השהייה בסאונות מתפנים באיהן לאתנחתה של מרגוע, בדממה מוחלטת, בכיסאות הנוח, שעומדים לרשותם באולם הסמוך, עדיין בעירום מלא, כשאפילו בגד-ים או מגבת הם בבחינת מחוץ לתחום עבורם. לעת לילה מתקיים ברחבתו הפנימית של האולם נשף-ריקודים סוער, על-פי מיטב המסורת הווינאית, בלבוש אדם וחוה.
שוויון-זכויות
אטרקציה מקורית נוספת, ומן הסתם גם ייחודית, היא בית הבושת הגברי החדש, ששמו ומשכנו עוברים אצל הווינאים מפה לאוזן. בשונה מבתי הבושת השיגרתיים, מוצג בו לראווה היצע גדול של גברים-חתיכים, כשכל אישה, הנקלעת ביודעין למקום, בוררת לה גבר כלבבה. מטבע הדברים מתנהל בית הבושת, שזה מקרוב הוקם, בסיסמה של "שוויון-זכויות לאישה". בין כתליו מעניקים גברים, בני 20 ומעלה, את חסדיהם, ללא מורא וללא משוא-פנים, לאותן נשים העורגות לשירותיהם. מבדיקה שערכתי עולה, כי נשים נזקקות לשירותי-מין שכאלה לא פחות משנזקקים להם הגברים.
פופולריות מאוד באחרונה הן גם מסיבות הפיג'מות העליזות, הנערכות מדי סופשבוע בביתו של אחד המארחים שבחבורת הנפגשים. בדרך כלל הן מתקיימות בקרב חוג-מכרים מצומצם, או בקרב חברים משותפים ממקום העבודה. באי המסיבות מחויבים לעטות על גופם חלוק-לילה בלבד, ואת זמנם הם חולקים, תוך כך, בין שיחות על ענייני דיומא, בסעודה לשמה, ובמה שהם מכנים "שעשועי-לילה". לעת אשמורת שלישית מתפרקדים כולם על מחצלאות לשינה בצוותא. לדברי אותם פיג'מאים, מהוות עבורם המסיבות האלה מקור לתעצומות כוח ונפש לקראת שבוע העבודה הממשמש, בצד, מה שהם מכנים, קירוב-לבבות הדדי והידוק הקשר החברתי.

תאריך:  11/05/2011   |   עודכן:  11/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה דרורי
לא מצאתי בכל הפירסומים שלהן איזו פעילות כנגד סיוע לנשים למשל, להתנגד למרכיבים האיסלאמיים המדכאים נשים ערביות
אליקים העצני
השואל מדוע ישראל אינה מצליחה להסביר את עמדותיה, דומה למי שיקצץ לפרפר כנף אחת, וגם את השנייה, ואחר כך ישאל מדוע איננו עף. במלחמת הקיום על צדקת דרכה, ישראל מובסת. הערבים מפיצים בעזות-מצח את שקר הדה-לגיטימציה שלנו, ואנו איננו מעזים לבטא את האמת העירומה בדבר אפסות הלגיטימיות הפלשתינית
יואב שכטר
אומנם יום השואה מביא עימו רגשות והלך רוח קשים במיוחד, אך אלו שנכחו בבית אבות בשכונת יד-אליהו במהלך טקס משותף עם תלמידי תיכון "רוז-מצקין", נדהמו מהיחס החם ומהכבוד הרב שרוחש הנוער עבור אותם קשישים ניצולי שואה
אהוד פינקלשטיין
עיריית ת"א-יפו ומשטרת ישראל החליטו שביום העצמאות לא אוכפים את החוק בעיר    יום העצמאות הפך ליום העבריינות והאנרכיה
עידן יוסף
מי שלא רוצה להניף דגל ביום העצמאות בל יעז גם לטעום מהמנגל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il