X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסרטונים בהם נראה הטרוריסט בן-לאדן - לא רק צונזרו או טושטשו, אלא הוסר מהם הדיבור כליל והם הורשו לפרסום כסרטונים אילמים. זאת על-מנת שלא לאפשר העברת מסרים במקרה. כך ארה"ב של אמריקה מוצאת לנכון להתייחס לאויב ולהגן על עצמה. כך גם צריך לנהוג כלפי האויב
▪  ▪  ▪
הסרטונים צונזרו [צילום: AP]

ארה"ב מקפידה שלא לכלול במרקע שום פרט העלול לחזק את ההסברה הנוגדת להסברתה הרשמית, ועקב זאת עלולה להחליש במשהו את עמדותיה או לערער על יושרה, מוסר, צדק ודין במהלכיה.
לכן, הסרטונים בהם נראה הטרוריסט בן-לאדן - לא רק צונזרו או טושטשו, אלא הוסר מהן הדיבור כליל והם הורשו לפרסום כסרטונים אילמים. וזאת, על-מנת שלא לאפשר העברת מסרים במקרה, מפי הטרוריסט אל אזרחי ארה"ב והעולם, אף על-פי שמסרים אלו מצויים ונגישים דרך מקורות עוינים כאל-ג'זירה ועוד.
כך ארה"ב של אמריקה מוצאת לנכון להתייחס לאויב ולהגן על עצמה. כך גם צריך לנהוג כלפי אויב, והתוצאה היא כי בצורה כזו כמדיניות ללא פשרות - אין מי שמבקר את מהלכי הממשל ואת מכלול שיקוליו, שהם יותר מתגאים מאשר נגועים בנקמה, כשיקול לגיטימי עד כדי חיסול מוחלט של האויב ללא משפט וללא כורח ביטחוני.
כך צריך להתייחס אל אויבים, שלו היו מטופלים אצלנו לפי המודל המוסרי של ארה"ב - לא הייתה יכולה להתקיים דרישה של שחרור אלף אסירים ביטחוניים תמורת גלעד שליט כי לא היו אלף אסירים ביטחוניים, ולא היו מתקיימים שחרורים של מחבלים החוזרים אל עבודתם כטרוריסטים וממשיכים להרוג יהודים בגלל יהדותם, כולל פעוטות, ושוב, רק בגלל שהפעוטות ממוצא יהודי.
אכן, במצב כזה האוניברסיטה הפתוחה הייתה מפסידה כמה סטודנטים לתארים אקדמיים, אך הפסד זה היה שווה כל אגורה לאור היתרונות הבטיחותיים, וגם המוסריים, הנובעים מביטול הצורך לשחרר רוצחים - ללא משפט, בניגוד לדין ותוך זילות ערכי המוסר.
לא שמענו על תנועות מחאה בתוככי ארה"ב נגד מבצע החיסול של בן-לאדן - רק שבחים וברכות, על ההצלחה, על החיסול והטיפול בגופה, על הנחישות והמהירות ועל סופה המוצלח של המרדף אחרי האויב - ללא שום קשר למצבו, ללא שום קשר לשאלה האם קיומו מסכן את אזרחי ארה"ב, כי די במה שעולל ובמה שהוא מטיף.
אצלנו, אחד כזה [יש כמה כאלה] מבלה ב"בית סוהר" עם תוכנית לימודים, טלוויזיה ותקשורת, השפעה ממלונו וניהול אורחותיו כאח"מ לכל דבר, ועוד יצא לחופשי עטור תארים אקדמיים והילה של גיבור לאומי.

תאריך:  12/05/2011   |   עודכן:  12/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אוסאמה בן-לאדן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יתרון הממשל בארה"ב על התקשורת הוא מוחלט
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אנחנו התרגלנו לפרוצדורת
זקן  |  12/05/11 15:36
2
אם התיאוריה שלך נכונה למה סדאם
לא הפסיק לברבר  |  12/05/11 15:45
 
- מי שמדבר על דביליות...
מבקר התגובות  |  12/05/11 23:58
3
חייבים ללמוד מהאמריקאים ל"ת
DP Israel  |  12/05/11 17:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד ישראל וינברג
למרות האמור בחוזר המגביל את מספר העוברים המועברים בהפריה חוץ גופית לשלושה, עדיין ישנן לא מעט יחידות בארץ אשר לא ממלאות אחר ההנחיות ומעבירות יותר עוברים מהמותר, זאת מבלי לגלות לנשים על קיומו של החוזר ועל המומלץ בו
טליה פישמן
מאחורי הקלעים של החתונה המלכותית: מדוע הנשיא אובמה לא הוזמן וכיצד זה קשור לפסל של צ'רצ'יל? היכן הייתה הדוכסית פרגי בזמן החתונה? ומדוע אופרה ווינפרי הציע לה לככב בתוכנית ריאליטי?
גד גזית
טוב ונכון עשתה היהדות על שטרחה להשתנות ולהתחדש במאות השנים האחרונות, אך אין טעם וצורך להמציא לצורך ההתחדשות, תימוכין במקורותיה העתיקים והראשוניים של הדת
אורי גנני
מכתב פתוח שני להורי החייל החטוף גלעד שליט: אני מציע לכם להסתכל טוב בכל אדם שאתם פוגשים ולחשוב שהוא עלול להירצח על-ידי אחד המחבלים שישוחררו בעסקה לשחרור בנכם    כדאית היא מלחמתכם? מופנית היא כלפי הגורמים הנכונים?    חישבו שוב...
נורית גרינגר
האמת נמצאת בערים אשקלון, שדרות ובאר שבע - ערים המופגזות מרצועת עזה. אלא שהאמת לא תצא לאור ללא הסברה ודיפלומטיה ציבורית נכונה    למרות זאת ראש הממשלה ושרי ממשלתו לא הבינו עדיין את חשיבותו של שיעור זה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il