X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עיקר הטענה הציונית מסתכמת ברצון לבית ייחודי שבו יתקיים קולוניאליזם חד-גזעי, ובו רק חברי הכת יוכלו לתת דין ודברים בהנהגה ושלטון התורה הציונית היא למעשה התגלמות התנ"ך היהודי, רק במכבסת מילים
▪  ▪  ▪
אבסורד תהומי [צילום: פלאש 90]

זר לא היה מבין, לא מבין, ולעולם גם לא יבין. לפחות לא במובן המעשי של האג'נדה הציונית. האבסורד התהומי, ולעיתים רבות גם המנותק מהמציאות ומקו המחשבה השפוי - הוא אשר הופך את הרעיון הציוני למשוגע, הזוי ומסוכן ביותר.
חשוב להבין כי באג'נדה הציונית אין שמאל וימין. אין לשם או לכאן. הציונות מצווה את חברי כתה להאמין בעם עליון ועם נחות, לאחד מותר ולאחר אסור. התורה הציונית היא למעשה התגלמות התנ"ך היהודי, רק במכבסת מילים. היהדות שהפכה לציונות, או הציונות המולידה ניאו-יהדות.
הניתוק מהאחיזה במציאות מותנה דווקא מאותה זוויות עין בה מתבונן הזר. על אחת כמה וכמה אם אותו זר מבקש להוות חלק אזרחי בתוך הכת הציונית. אף גורם לעולם לא יוכל להשלים עם כת המבקשת לקרוא תיגר והשתלטות קולוניאליסטית כפי שמציע הרעיון הציוני.
עיקר ההתנגדות לציונות מגיע דווקא ממקום של שפיות ונכונות מחשבתית. הציונות מייצגת מחשבה הפוכה מכך. מחשבה של בעיה רבה במישורים כמו אפליה וקיפוח, כלכלה וחברה, ממשל וביטחון. אך גם היא מציגה טיעונים וסייגים אותם יש למזער ולפרק כראוי.
עיקר הטענה הציונית מסתכמת ברצון לבית ייחודי ובו יתקיים קולוניאליזם חד-גזעי, ובו רק חברי הכת יוכלו לתת דין ודברים בהנהגה ושלטון. המיעוט הנמצא במקום מהווה סוג של אזרח משנה, ולעיתים, כידוע, אף גרוע מכך.
בלתי מתקבל על הדעת כי אדם שפוי בנפשו יאמין ברעיון כה מסוכן. למעשה קיימת חובה קודם מצד יהודים להתנגד לרעיון לכשעצמו, כשהצד האחר יהווה גורם אשר יחבור לאותה מלחמה נגד הרעיון ההרסני. לא בכדי, אגב, ישראלים רבים תמהים לנוכח ההצהרות הפלשתיניות אשר מסרבות להכיר בפלישה הציונית. אך האומה הערבית ממשיכה להוות משקל שפוי באי-הכרתה בקולוניאליזם הציוני הנוראי.
כמי שסוקר את עיתוני העולם ומתעדכן מדי יום בתקשורת הזרה, בלתי אפשרי להתעלם מחוסר ההבנה אותה מפגינים גם בתקשורת הישראלית-ציונית. תקשורת מסוגרת ומתבדלת, המהווה קול שופר המייצג את עמדות המשטר הציוני, ללא הבדלי ימין ושמאל. שוב, מונחים אשר לא קיימים בתוך הרעיון הציוני.
לסיום חשוב לציין, להבדיל מדברי הפתיחה וקיטלוג הציונות כמדשאה אחידה עם התנ"ך, חשוב להדגיש כי הציונות נטולת אמונה, בדיוק כפי היהדות. בשתיהן כולם יכולים להיות חברים, ובשתיהן קיים אותו חוסר איזון בין אזרחים. למעשה, אין עסקינן בתורת גזע, כי אם חמור מכך - תורה מחשבתית בה כל המאמין יכול להיות חבר, כל המעוניין לטבוח יכול לטבוח. להבדיל מהתורה הנאצית שהאמינה בתורת גזע ולא תורה תודעתית. וזה גם כמובן עונה על הטיפשות שבהשוואה בין הציונות והנאציזם.
אך גם בבחינת הנאציזם וגם בבחינת הציונות אפשר למצוא מכנה משותף ממנו בלתי אפשרי להתעלם: שניהם פועלים ללא מעצורים, ואחד גמר את הדלק כשהאחר דולף ומדליפו בשנים אלו ממש, ורואה את החושך בקצה המנהרה נחותת הנפש אותה יצר בפלישת הנכבה ב-1948 כשהכריז את הקמתה האבסורדית.

הכותב הוא ממייסדי איגוד מזרחים נגד ישראל.
תאריך:  20/05/2011   |   עודכן:  20/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האבסורד הציוני
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
אילמלא ידענו עוד מקודם
ע. הנביא  |  20/05/11 13:48
2
ניסן ג'רבי חד מתמיד
עיתונאי מהברנז'ה  |  20/05/11 14:48
 
- על ניקיון כפיה של הבראנז'ה...
קוסא מחשי  |  20/05/11 18:17
3
מאמר מוטרף והזוי
מראה מראה....  |  20/05/11 15:16
4
בושה לאתר שנותן במה לבוגד. ל"ת
רואה צאן  |  20/05/11 15:41
5
הציונות בעיה עולמית
מזרחי אנטי ציוני  |  20/05/11 23:54
6
וכמובן המאמר חשוב!
מזרחי אנטי ציוני  |  21/05/11 00:00
7
מנסים להיות
תצ  |  21/05/11 10:52
8
התיאולוג האיסלמי אל גזלי בתגוב
קורןנאוה טבריה  |  21/05/11 11:20
9
האבסורד במאמר.בניגוד לאימפריאל
קורןנאוה טבריה  |  21/05/11 13:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גורי גרוסמן
הגענו לרגע האמת - אם חפצי חיים אנו, ניאלץ לאמץ את רוח תש"ח ולהתייצב מול מהלכי האימים, להפסיק לגמגם ולהציב את הקווים האדומים שלנו    ה"ויתורים הכואבים" האמיתיים שאנחנו נדרשים לעמוד בהם בימים אלה אינם שטחי מולדת, אלא הנכונות לעמוד על האינטרסים הקיומיים שלנו
אברהם (פריצי) פריד
על תשלומי ביטוח מהירים    סוס הברזל הנופל ומדורות החשק    על יום רע, שופט אמיץ ואישה שרוצה לעצב לנו את הדוגמניות
נסים ישעיהו
אין שום תוחלת ושום תועלת במאמצים שלנו להשיג שלום עם אויבינו. לכל היותר אנחנו יכולים לחתור לשלום במשמעות של ביטחון אישי, אבל זה רק אומר שעלינו להפגין עוצמה כזאת שתרתיע את אויבינו אפילו ממהלכים כגון זה שאירע ברמת הגולן בתחילת השבוע, מהלכים המבטאים את זלזולם המופגן (והמוצדק כמובן) בכוחנו הצבאי. כי ככל שאנחנו חותרים לשלום, עוצמתנו הרוחנית נחלשת והולכת, וזה הכי טבעי בעולם
נרי אבנרי
אזהרה! שורות אלה עלולות לגרום לאניני טעם, הרהורי הגירה. כדי לא להעמיס על מצפוני אחריות לדילול אוכלוסיית היהודים בישראל, אני מתחנן בפני מי שרגיש למילים גסות, לדלג...    יו"ר קרן המטבע הבינלאומית דומיניק שטראוס-קאהן, הוא לא הרשע בסיפור האונס. הוא הקורבן. קורבן של הזין שלו    תשובה לליעד מודריק
נפתלי רז
היחסים בין ישראל לירדן התקררו. המלך עבדאללה השני לא מסתיר את אכזבתו העמוקה מהזלזול שמפגין כלפיו נתניהו, מהפרת הסעיף בהסכם השלום שמעניק למלך ירדן מעמד מיוחד בירושלים המזרחית, ומאי-ריסון "פרחחים ימניים" מסוגו של ח"כ אריה אלדד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il