X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הנשיא ברק אובמה, הטוען שהוא מכיר את האיסלאם והעולם הערבי - מעניין האם הוא חושב לרגע באמת שהפלשתינים עם ה"כבוד" העצמי הערבי, יסכימו אי פעם למדינה מפורזת מנשק? בקיצור ביבי, מותר לך להסכים לכל הצעותיו של אובמה כי הן לעולם לא יתממשו!
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו וברק אובמה. להסכים להכל [צילום: AP]

ממש לפני שהגיע לוושינגטון, שמע ביבי את נאום המזרח-התיכון של ברק אובמה, נאום הזוי המערבב משאלות לב עם אידאליזם ליברלי אמריקני עקר, כזה המראה חוסר הבנה בסיסי של הנשיא האמריקני במהות האיסלאם הנוכחי, ובסיכון שהוא מהווה לאזור ולעולם החופשי.
אני זוכר שזמן קצר לאחר שנבחר, נשא הנשיא האמריקני נאום מרגש בקהיר ובו הציג את האיסלאם כצור מחצבתו והיו לו רק שבחים לדת זו אף שזו הפכה להיות דת אלימה, דת של שינאה ודיכוי, "דת השטן" בפי אנשים שערקו ממנה - וזאת כפי שהראו העובדות של המאה ה-20 ובעיקר העשור הראשון של המאה ה-21 .. אולי הוא לא הכיר את העובדות, או שבחר להתעלם מהן, או שהיה טיפש או שהיה צבוע. ועל נשיא כזה לא ניתן לסמוך.
בפגישתם הראשונה בוושינגטון, בנימין נתניהו אמר לנשיא אובמה שהוא מסכים לעיקרון של שתי מדינות לשני עמים, כאשר הוא יודע שזו בסך-הכל סיסמה המהווה תעמולה אצל הערבים ולעולם לא תתגשם, כי הם לא יכירו במדינת ישראל כמדינת העם היהודי. כאשר אובמה יצא לעתונאים, הוא הכריז שהוסכם עם מר נתניהו על מדינה ערבית לצד מדינה יהודית...ואז...אבו-מאזן ברח מוושינגטון ולא שב לשם יותר.
ראשי משרד החוץ האמריקני האשימו אז את נתניהו שהוא "סידר" את הנשיא בכך שלא איפשר לרם עימנואל להיות נוכח בפגישה, כי זה היה מונע מהנשיא לומר את ה"שטות הזו" (מדינה-יהודית) - מה שפגע בסיכוייה של ארה"ב להיות "מתווך הוגן" מבחינת הפלשתינים.
בחזון המעוות שהציג אובמה לנתניהו עכשיו, הוא מדבר שוב על "מדינת יהודים", על קוי 67' ומוכיח שאינו מבין באסטרטגיה הביטחונית של ארץ-ישראל בכלל, ובשאיפות הפלשתיניות בפרט.
אני מניח שאי-שם באיזה ארון בסטייט-דיפרטמנט ישנן דוחו"ת המצביעות על התנגדות אלימה של הפלשתינים להצבת "גדר ההפרדה" הישראלית אפילו ברוב התוואי שהוא לאורך הקו הירוק ("גבולות 67'").
פירוש הדבר לכל בר-דעת שהפלשתינים אינם רוצים מדינה משלהם לאורך קווי 67'... שקו זה לא מקובל עליהם וכל מה שהם רוצים זה את כל ארץ-ישראל (ובלי היהודים) ולכוון זה הולך כל ה"חינוך" וכל מערך ההסתה שלהם.
בנוסף, הנשיא ברק, אובמה כאדם הטוען שמכיר את האיסלאם והעולם הערבי - מעניין האם הוא חושב לרגע באמת- שהפלשתינים עם ה"כבוד" העצמי הערבי, יסכימו אי פעם למדינה מפורזת מנשק?. בקיצור ביבי, מותר לך להסכים לכל הצעותיו של אובמה כי הן לעולם לא יתממשו!

תאריך:  22/05/2011   |   עודכן:  22/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תסכים ביבי, תסכים לכל
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
אילו הכיר חוסיין אובאמה את האי
קורןנאוה טבריה  |  22/05/11 10:03
2
עוד מדינה פלשתינאצית בגבולות א
קורןנאוה טבריה  |  22/05/11 10:14
 
- להיות חרדית מילא,אבל גם פסיכית ל"ת
לקורןאוה-אושויץ  |  22/05/11 11:42
3
תגובה
צנחן  |  22/05/11 11:43
 
- לא רק צודק. צריך להיות גם חכם ל"ת
דרורי  |  22/05/11 12:03
 
- אין שום חוכמה בהצעות שלך
רונן גולדשטיין  |  22/05/11 14:26
 
- תצאו לכל הרוחות מאושוויץ שלכם ל"ת
סכנה?.הסרוב מובטח  |  22/05/11 22:02
4
מנסיוננו המר- הסכמה תחיב אותנו
ד''ר אברהם שלום  |  22/05/11 17:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חנן וייס
צה"ל לא "סופר" ולא מתעד את המילואימניקים. המילואימניק, מבחינת הצבא, מתנדב להגן על המדינה על חשבונו. כדברי הסניגור הצבאי הראשי, אל"ם אהוד בן-אליעזר: "אין לנו כוח-אדם על-מנת לטפל במילואים"
איתמר לוין
ל"ג בעומר מהווה נקודת מפגש לשתי תופעות העומדות בניגוד מוחלט לתפישת עולמה של היהדות ולהלכה: פולחן קברים ומכירת ישועות בעד תרומות    זה גובל בעבודת אלילים בגזל, וזה עלול להיות חילול השם    צריך להפסיק את זה
איתמר ברתור
ב-ynet עשו מעשה קסמים. לקחו עובדות כלכליות שמתאימות לתיאוריות פוליטיות של מחנה אחד (פאשיסטי במיוחד...) והתאימו את הכותרת והמסקנה לתפיסת העולם של מחנה אחר (מי אמר עוכרי ישראל?). יושרה? אתם תגידו
אורי אליצור
נתניהו הציג בכנסת את קווי המינימום שיש עליהם הסכמה רחבה של הציבור. מה שיצא מזה למעשה הוא נאום שמציג את עמדת ציפי לבני. אבל יש גם קצת חדשות טובות
איתמר ברתור
פייסבוק היא "הרשת החברתית" ומכשירי הסלולר "מחברים בין אנשים". הרשת החברתית" הוא גם שמו של הסרט שובר הקופות על פייסבוק - אך קשה לחשוב על המצאה אחת שהפכה אותנו לפחות חברתיים מאשר המפלצת של צוקרברג. פייסבוק הפכה לעיר מקלט לקשרים וירטואלים ולהימנעות מ"העולם האמיתי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il