X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מחובתם של הישראלים לפסול ולהפוך, סוף כל סוף, את התעמולה נגדם. בטלו את הרטוריקה הפוליטית שמשרתת את המטרות של אויביכם ועוזריהם. זיכרו את דבריו של ד"ר פול ג'וזף גובלס הנאצי ועשו סדר בבית ישראל!
▪  ▪  ▪
לדעת להשתמש נכון בהסברה [צילום: מתוך הסרטון]

החובה שלכם כישראלים היא לפסול ולהפוך, סוף כל סוף, את התעמולה כנגדכם. השתמשו רק בלקסיקון "הסברה" נכון כדי לבטל את הטענה הערבית לירושלים, יהודה ושומרון. הכו, מילולית, במי שמכנה את חלקת הארץ הזאת "כבושה," יותר גרוע, "שנויה במחלוקת". בטלו את הרטוריקה הפוליטית שמשרתת את המטרות של אויבייכם ועוזריהם, שהיא לחסל אותכם. כל מה שעליכם לעשות הוא לומר, מבוקר עד ערב הוא:
בשנת 1948, יום לאחר שישראל הכריזה על עצמאותה, חמש מדינות ערביות התקיפו את מדינת היהודים הצעירה, בניסיונם הראשון להרוס אותה, זאת עוד לפני שהיא אפילו ראתה אור יום אחד של עצמאות. באורח פלא, ישראל שרדה, אבל לא הייתה מסוגלת להגן ולהחזיק בכל אדמות שנתנו לה ובכך, איבדה, זמנית, את הריבונות על חלק ארץ זה, שהוא, חלקה העתיק של ירושלים בירתה, ואדמות יהודה ושומרון, להם הכובש הירדני נתן את השם "הגדה המערבית" וחבל עזה.
בשנת 1967, שוב, עם הצורך להגן על עצמה מפני התוקפנות של הערבים, ישראל נלחמה וניצחה במלחמה, המכונה מלחמת ששת הימים. במלחמה זו, ישראל השיבה, או לומר החזירה לרשותה את החלק העתיק של ירושלים בירתה, ואת אדמות יהודה, שומרון וחבל עזה, אשר, כזכור, היא לא הייתה מסוגלת להגן על ולשמור תחת שילטונה במלחמת העצמאות שלה ב-1948-1949.
כל אדמות יהודה ושומרון הם חלק ממדינת ישראל, חלק בלתי נפרד מהארץ של העם היהודי. ישראל אינה "כובשת". כל ההתישבוית הישראליות ביהודה ובשומרון הן חוקיות ולא נעשו לא חוקיות בגלל הכיבוש הירדני הלא חוקי שלהן במשך 19 שנים, או, בגלל תוכנית החלוקה, שאותה הערבים דחו חד-משמעית.
מאז שהערבים-"פלשתינים," אומה של פיקציה בלבד, ביטלו, שוב ושוב, את תהליך אוסלו, ישראל צריכה עכשיו להכריז שהסכמי אוסלו הם חסר חיים, ושהם לא נושאים יותר כל אחריות למדינה היהודית.
זיכרו, ד"ר פול ג'וזף גובלס, שר התעמולה של אדולף היטלר בגרמניה הנאצית, הידוע לשימצה בדברנות הנאום הקנאית והנמרצת והאנטישמיות הארסית שלו פעם אמר: "אם אתה חוזר על שקר מספיק פעמים, הוא הופך להיות האמת עצמה." פעם אחת ולתמיד, עשו סדר בבית ישראל!

תאריך:  23/05/2011   |   עודכן:  23/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שיעור בדיפלומטיה: שינון האמת חושף את השקרים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מעולה ! ! ! תודה. ל"ת
מעולה !!  |  23/05/11 22:42
2
אנטישמים סלקטיבית מתוצרת כחול
קורןנאוה טבריה  |  24/05/11 06:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם בן-עזרא
מדיניותו של נשיא ארה"ב חוסיין ברק אובמה ביחסו לישראל מעליבה ופוגעת רגשית, יותר משהיא משפיעה במשהו מהבחינה המדינית או המעשית, כי אין לה שום אחיזה במציאות ואי-אפשר כלל ליישמה
אהוד פינקלשטיין
נשאלת השאלה האם בפרויקט "תל-אופן" - השכרת אופניים מתחנות הפזורות ברחבי העיר ת"א - אין פתרונות טובים יותר וזולים יותר להשגת יעדי התוכנית? ומי נתן לעירייה מנדט לפצוח בפרויקטים כלכליים? הצפת העיר באלפי זוגות אופניים תכביד על התנועה ותגרום לפקקי תנועה ולא תקל עליה
זאב בן-יוסף
על הערך המכונן שיש לכינוס ועידת ירושלים רבתי המעניקה מענה מעשי ומדיני כאחד לתוכניות חלוקת ירושלים וחזרה לגבולות 1967
דודו אלהרר
דודו אלהרר, שדרן עבר בגלי-צה"ל, מברך את שר הביטחון על החלטתו להביא לסיום תפקידו של מפקד תחנת הרדיו יצחק טוניק    הוא גורס כי בגל"צ אין קמצוץ של ביטוי לדעותיו של רוב מוחלט בציבור הישראלי, וכי חובה ממלכתית לשים קץ לברדק הזה
משה חסדאי
האיוולת היא מדיניות שתוצאותיה הן בניגוד גמור לאינטרס העצמי של הנוקטים בה. על המדיניות הננקטת לעמוד בשלושה תנאים: חובה היא שתוצאותיה השליליות ייראו בעליל בזמנה, שנית, חייבת להיות דרך פעולה חלופית, שאותה היה אפשר לנקוט. והשלישית, שמדיניות האיוולת נשארת בתוקף יותר ממשך חייו של דור פוליטי אחד. כל התנאים הללו מתמלאים באשר למדיניות האיוולת הננקטת על-ידי הגורמים הפועלים למען הקמת מדינה פלשתינית ביהודה ושומרון ועזה
רשימות נוספות
שטרית לנתניהו: ממשלת אחדות או בחירות  /  מחלקה ראשונה
עזה: העלאת שכר של 9.5%   /  יהונתן דחוח-הלוי
"לא נוכל לחזור לקווי 67'"  /  עופר וולפסון
מלחמת השחרור לא נשלמה עדיין  /  בלפור חקק
אין לו ביצים  /  עקיבה לם
הנאום שראש ממשלת ישראל היה חייב לשאת  /  שלמה גזית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il