X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בנימין נתניהו. לבער את השקר [צילום: פלאש 90]
פי-נוק-יו
ישראל תמיד אימצה את נתיב הדמוקרטיה רק הערבים אזרחי ישראל נהנים מזכויות דמוקרטיות אמיתיות מתוך 300 מיליון ערבים רק מחצית האחוז חופשיים מי שמכחישים את הסכנה מאירן גרעינית טומנים ראשיהם בחול מוכן לפשרות כואבות היהודים אינם כובש זר ביהודה ובשומרון גבולות 67' אינם בני הגנה ירושלים לעולם לא תחולק

מהי הגאווה בכך שישראל אימצה תמיד את נתיב הדמוקרטיה?, האם זו בבואה של נתיב סוחרי הרהיטים או סוחרי הגומי, מוכרי הארץ במחיר מיצובישי? או אי יווני או בית משפט מוטה. האם זה הכינוי למדינה שמסרה עצמה בידי רוצחיה? מהי עבודת האלילים של מולך הדמוקרטיה אם לא תעודת הלידה המזויפת של אובמה.
הבחירות השקריות שבהן ניצח בוש. מפקדי הארגזים. שינוי חוקת הליכוד. די לדמוקרטיה מהסוג הידוע, הונאת ההמונים!. האם מילוי הכנסת בשונאי ישראל היא הדמוקרטיה. מה יש להתגאות בכך? מהי ההתחזות הזאת?
בנימין זאב הרצל בספרו מדינת היהודים כותב במפורש כי הוא מתנגד לדמוקרטיה וכי הוא בעד מונרכיה דמוקרטית מפני שדמוקרטיה היא שלטון האספסוף. בשם סיסמת הדמוקרטיה כביכול הסתערה ארצות הברית לתוך הגיהנום העירקי, האפגני והפקיסטני וטבעה בו ועוד ידה נטויה. בשם הדמוקרטיה נתערערו כל המשטרים באזור ונכנסו לסחרור של הרס עצמי.
מי שטומן ראשו בחול מפני הסכנה האירנית מיהו אם לא אתה עד עתה. וכי בידי מי לעשות אם לא בידך וכל קודמיך. מי מוליך עצמו שולל על-ידי תולעים זמניות. מי הולך שולל על-ידי ראשי מוסד אשר במשך שנים טענו בקולי קולות כי אין לחשוש מאירן ורק לאחרונה דיבור על השטות שבהפצצה באירן עד שהוסה על-ידי מי שמוחזק לשר הביטחון.
מי היא החכמה לומר את המנטרה: היהודים אינם כובש זר ביהודה ושומרון כשאתה עצמך הופך אותם לזרים ומאיים עליהם בגירוש ובהפקרה למפלצת המכונה פלשתינית. הרי זו סיסמה זהה לשקר, למנטרה הנבובה "ירושלים השלמה והבלתי מחולקת" כשבהינף אחד אתה מדבר על חלוקתה והוצאתה מידי ריבונות ישראל באמצעות אימוץ תוכנית ה"אגן הקדוש" של ימ"ש האפיפיור ושמעון פרס.
מי שמך לשלח לתוך שטח יהודי ריבוני - יהודה ושומרון מליוני ערבים כבעלי זכות שיבה. לא רק שיסכנו אותם ולא יאפשרו את קיומם אלא לא יאפשרו את קיום כל היהודים שיושבים על קו החוף כמו הסיסמה ירדן היא פלשתין. מדינה פלשתינית בירדן היא זרוע אירנית פקסיטנית שתהווה איום הרבה יותר גדול על ישראל מהמצב האיום הנוכחי.
לעומת זאת אנו בעד גבולות 67, אלו הגבולות שהגענו אליהם בסוף 'ששת הימים' תשכ"ז. גבולות 1967 הם גבולות בני ההגנה בתוספת גבולות תשל"ד[מלחמת יום הכיפורים] צה"ל ממערב לתעלה. על ראש דמשק אמנה ופרפר ובידו כל סיני אם יש מי שנאמן לאלוקיו ולארצו ואם אין מי שנאמן אין גבול לבגידה. מי שהשיג את ישראל אל נקודת המוצא של גבולות 67 היא מפלגתך בראשות מנחם בגין. מי שניסה לעצור ככל יכולתו את האסון שאתה מוליך אליו וקרא לך מלאך חבלה הוא יצחק שמיר.
מי היא החבורה של היהודים האמריקנים המרוקנים מדעת, המתאפקים כשלא צריך והבלתי מתאפקים פרט למחיאות כפיים סוערות כהדי חנופה לכל דובר שיבוא למלא אוזניהם בהבליו ובשקריו. איפה הייתם בשואה? האם לא גירשתם את פיטר ברגסון [הלל קוק] מי שבא להציל? איפה הייתם 25 שנה ביחס לפולארד פרט לתקופה האחרונה שבה העניין הפך לאופנתי כדי למגר את הארץ באמצעות גלעד שליט.
לכן כל דבריך ביבי לא יקומו ולא יהיו. ערבים [בצירה] אבו מאזן והניה ואובמה חאליפו של בןלאדן כי תרד מן הבמה בקלון ובבושת פנים. הם שבט אפו של הקב"ה שימגרם כסנחריב בבוא עיתם. דבר אחד מדבריך לא יקום ולא יהיה פרט לקלון זכרון הנאום כמו זכרון שלטונך.
וליהודי ארץ ישראל, יהודי יהודה ושומרון התייצבו והיו לאנשים. בחרו את מוסדותיכם ואת הנהגתכם כיהודים ועבדי ה', המתכוונים לקדש שמו ובחרו את מנהיגיכם מתוככם וראו בהתיישבות בכלכלה ובבנין ובהגנה על כל מאחז וישוב את תפקידכם. סרבו לכל פיתוי. אנשי הגושים שזכו בפיס כמו אנשי קו החוף ויושב ירושלים הנגב והגליל אל תחשבו כי אליכם הרעה לא תגיע. ערבות הדדית היא התנאי הקיומי לתל אביב לירושלים לגבעת אריה ולגבעת רונן ולאחרון המאחזים שהוקם בלילה השחור הזה וכל הלילות והימים הבאים..
סלקו את הנהגת מועצת יש"ע ובחרו לכם הנהגה משלכם. דאגו לבטחונכם, לכלכלתכם ולכבודכם. אל תאפשרו הקמת ערים פלשתיניות המנוהלות על יד האיחוד האיורפאי וארגונים אנטישמיים אחרים.
אם לא תפעלו כאיש אחד תהיה ארוכה הדרך וקשה כדי להינצל מהישראלנים ומהערבים שעשו יד אחת להעביר אתכם מן העולם.
התכוננו היום למחר. תנו לשמש לעלות וחושך לבער. אם לא תשחררו את הר הבית לשם חידוש עבודת השם לא תשחררו את שכם ולא את חברון לא את עצמכם ולא את עמכם ולא תביאו שלום.
נתניהו אומר שהישראלים מאפשרים חופש פולחן לכל הדתות במקומות הקדושים פרט לדת היהודית. בערו את השקר!, די לפינוקיו!.

תאריך:  25/05/2011   |   עודכן:  25/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פי-נוק-יו
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
אמת ויציב-יישר כוח!!! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  25/05/11 14:41
2
יפה אמר!!! ל"ת
הניה  |  25/05/11 22:11
3
הבעיה בעם ישראל ולא בא"י
אליהו חיים  |  25/05/11 23:01
4
אצ"ג בתגובה:"קינה היא ולא קוננ
קורןנאוה טבריה  |  26/05/11 05:44
5
שאלת...
reutbr  |  28/05/11 07:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חניאל פרבר
עם ישראל תאומים-תאומים זה לזה ותאומים לקב"ה    מהו הדמיון בין השמות סיוון, סיני וסין?    השמחה הגדולה בחודש זה היא קבלת התורה בחג מתן תורה
איתן קלינסקי
צר לי שהבית עליו אני נמנה כששים שנה הביא את האסיפה של פועלי כימיקלים צפון לכלל החלטה שכולם עוזבים את ההסתדרות. עוזבים גוף שנתן יד לתוצאה הרסנית - ממאה אחוז עבודה מאורגנת במפעל, השומר על זכויות הפועלים, הפך למפעל שמחצית כוח האדם העובד מועסקת על-ידי ספסרי כוח אדם
רבקי פינצ'וק
איה מקומו של הקשיש בחברתנו כיום?    יחסנו למבוגרים מאיתנו הולך ומידרדר משנה לשנה    רק אם נבצע שינוי דרסטי ביחסנו אליהם, יהיה בכוחנו לקבל ולהנחיל ידע, ערכים ואמונה, בדור החדש ההולך וגדל בארץ
אברהם בן-עזרא
עקרונות הנאום של בנימין נתניהו הם אותם עקרונות מצע הליכוד, פרט להצהרה הנדיבה בדבר הסכמה להקמת מדינה פלשתינית, כפוף לתנאים הרחוקים מהסכמתם - אך באותה מידה, מפיו של נתניהו הם נשמעים תנאים מוצדקים
איתמר לוין
בן כספית ומעריב מעוותים את נתוני הסקר שלהם עצמם, כאשר הם טוענים שרוב הציבור סבור שנתניהו היה צריך לומר "כן" לאובמה    מסתבר שאין שום מעצור בדרך למימוש אג'נדה פוליטית שמאלנית ואנטי-ביבי מסחרית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il