X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אבו מאזן בוועידת הליגה הערבית. המדינה הפלשתינית - ללא יהודים [צילום: AP]
פלשתינאציות: 'יודן ריין'
הגזענות הפלשתינית, בממדים נאציים מפלצתיים, נחשפת מחדש, בדבריו של אבו מאזן על מדינה פלשתינית נקייה מיהודים אבו מאזן לא היה הראשון: המנהיג הערבי חוסייני שיתף פעולה בפועל עם היטלר לטובת 'הפתרון הסופי'

בואו ננסה לדמיין לעצמנו, מה היה קורה אילו ראש הממשלה בנימין נתניהו היה משבץ בנאומו המבריק בוושינגטון, פיסקה אחת נוספת, הקובעת כי מדינת ישראל מוכנה להרחיק לכת לעבר דרישות הערבים הפלשתינים, ואפילו להעניק לה מתנות חינם נוספות מעבר לדרישותיו של אבו מאזן, אבל בתנאי אחד, בל-יעבור: שלאחר ההסכם עם הפלשתינים לא יימצא בתחומי מדינת ישראל אף לא ערבי אחד. לא רוצים ערבים מול האף. עופו לנו מהעיניים. תלכו לכם למדינה הפלשתינית, ותשאירו את מדינת ישראל נקייה מערבים.
לא צריך הרבה דמיון כדי להעריך, איזו מהומת-אללה הייתה קמה בעולם כולו. אבו מאזן וחבר מרעיו היו מאשימים את ראש ממשלת ישראל בגזענות נאצית בוטה, ואילו דוברי 'ערביי 48', אחמד טיבי ומחמוד בראכה ושאר אוכלי החינם הסמוכים על שולחננו, היו מרעישים כנסת ומלואה בזעקות שבר מתחסדות: "נחשפה הגזענות הישראלית".
התרחיש הזה אכן התרחש, אבל במהופך. יו"ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן, הכריז שוב השבוע בכינוס של הליגה הערבית בקטר, כי "על המדינה הפלשתינית העתידית להיות ריקה מיהודים".
בגרמנית, יש להודות, זה נשמע הרבה יותר אותנטי: 'יודן ריין' (בתרגום לעברית: נקי/ה מיהודים). ובמילה אחת: פלשתינאציות.

דין בנאצים ועוזריהם

אבו מאזן יכול היה לטעון להגנתו כי מדובר במעידה, פליטת פה, שאינה הופכת אותו לגזען אנטי-יהודי נקלה, שראוי היה – אילו חיינו במדינה מתוקנת - להעמידו לדין על-פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם. אלא שאין זו הפעם הראשונה שאבו מאזן מציב עצמו בשורה אחת עם תמצית האידיאולוגיה הנאצית המצמררת, שייחלה לעולם שכולו 'יודן ריין'.
בפגישת תדרוך עם התקשורת המצרית בסוף יולי 2010, הוא דיווח על-אודות עמדותיו באשר לעקרונות היסוד להסדר המדיני, והוסיף: "אני מוכן להסכים לקיומו צד שלישי שיפקח על ההסכם, דוגמת כוחות נאט"ו, אך לא אסכים שיהיו יהודים בכוחות נאט"ו, ולא שיחיה בינינו ולוּ ישראלי אחד על האדמה הפלשתינית". שוב גזענות מתועבת מבית מדרשם הידוע לשימצה של היטלר והימלר, מנגלה ואייכמן. יא אבו מאזן - היטלר וחבריו גאים בך!
אפשר רק לנחש, שאם זו דעתו של אבו מאזן, מכחיש השואה המתון-לכאורה, זוהי גם דעתם של מרבית הפלשתינים, לרבות ערביי ישראל ודובריהם המיליטנטיים, הרואים עצמם פלשתינים.
והעולם כולו, שומע ושותק. אף אחד ממאות ארגוני השמאל הקיצוני הקיקיוניים, המנצלים את הדמוקרטיה הישראלית כדי להאשים את ישראל בגזענות (למרות שישראל ממשיכה גם היום לפרנס את רצועת עזה ולספק חשמל ומים לאויביה, אף שאין לה שום מחויבות משפטית ומוסרית כלפי אויביה), לא קם. אף אחד מבין הארגונים הבינלאומיים למיניהם השוטמים את ישראל ומאשימים אותה שחרית וערבית בגזענות, ואף דורשים להעמיד את בכיריה לדין בלונדון ובהאג, לא מחה. יכול להיות שארגונים גזעניים אלה בארץ ובעולם מסכימים בעצם עם תורת ה'יודן ריין' הגזענית של אבו מאזן?

פרקליטי השטן

לא רק הצהרותיו של ראש הרשות הפלשתינית לנקות את השטחים מיהודים היא גזענית פלשתינית בעליל, המצדיקה כאמור העמדתו לדין בישראל על-פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם. גם ההסתה הממוסדת במערכות התקשורת והחינוך הפלשתיניות כנגד יהודים, היא גזענות פלשתינית בעליל. והגדרת הרש"פ ואבו מאזן את המחבלים שרצחו יהודים באכזריות ובדם קר כגיבורים לאומיים, עד כדי קריאת רחובות וכיכרות על שמם, גם היא גזענות פלשתינית בעליל.
יש בישראל סניגורים נאמנים לרשעות הפלשתינית, הטוענים כי צריך להבין את מצוקתם ותחושותיהם של הפלשתינים. במילים אחרות: יש להתייחס אליהם כאל ילדים מופרעים. להם מותר מה שאסור לאדם מהוגן מן היישוב, מפני שכמו ילד מפגר, אין הם אחראים למעשיהם. ה'כיבוש', טוענים פרקליטי השטן, הוא שהביא את מנהיגיהם לאמירות אנטישמיות מפלצתיות. כאילו שלפני ה'כיבוש' של 67', ולפני ה'כיבוש' של 48', הייתה התנהגותם שפויה במרוצת כל המאה שעברה, בגדר ילד-טוב-אורשלים-אל-קודס.
האמת היא, שהגזענות הפלשתינית נולדה עוד בטרם ידעו הפלשתינים שהם פלשתינים, ונחשבו אז לסתם ערביי א"י/פלשתינה. כבר בעיצומה של השואה כרתו הפלשתינים ברית עם הצורר היטלר, באמצעות מנהיגם הנערץ המופתי הירושלמי שייח' אמין אל-חוסייני, מנהיג כנופיות הטרור הערבי בא"י של שנות השלושים. בפגישתו ב-28 בנובמבר 1941 עם היטלר בלשכתו בברלין, הוא לחץ עליו להפעיל כוחות צבא נאציים על-מנת להכחיד את היישוב היהודי בא"י ולעשותה 'יודן ריין'. מאוחר יותר סייר במשרפות אושוויץ בחברת אדולף אייכמן, ולבסוף הצטרף ליחידת אס.אס. שפעלה בבלקן, וסייע בהקמת יחידה ערבית במסגרת הוורמאכט.
אותו גזען פלשתיני היה שותף לתוכנית הרשע להנחתת צנחנים נאצים בארץ, על-מנת שירעילו את מקורות המים בראש העין, של יהודי תל אביב (כשנתפסו בידי הבריטים נמצאה ברשותם כמות רעל שביכולתה לחסל 25,000 איש). חוסייני גם לחץ על ממשלות באירופה לחסום יציאת יהודים לא"י ודרש מהם לגרש את היהודים לפולין על-מנת שיוסגרו לנאצים.
בשנות פעילותו בשירות הנאצים (1945-1941), זכה חוסייני לשכר חודשי שהיה כפול משכרו של פילדמרשל בצבא הנאצי. עוזרו הקרוב של אייכמן, ויסליצני, הצהיר ביולי 1946: "לדעתי מילא המופתי שנמצא מאז 1941 בברלין, את התפקיד המכריע בהחלטות הממשלה הגרמנית להשמיד את יהודי אירופה. בכל פגישותיו עם היטלר, ריבנטרופ והימלר, לחץ להשמדת היהודים. בשידוריו ברדיו ברלין הוא עלה אפילו עלינו בהתקפותיו האנטישמיות".
ההערצה לנאצים, שאותה הפגין חוסייני, נמשכת גם היום בחברה הפלשתינית. מכון מבט לתקשורת הפלשתינית מגלה כי הן שבועון חמאס והן העיתונים היומיים של פתח, כתבו על אודות היטלר בנימה חיובית. עבור חלק מהפלשתינים, הדמות שמאחורי השם ראויה להערצה. ישנם פלשתינים ששמם הפרטי הוא היטלר: היטלר סלאח (אל-חיאת אל-ג'דידה, 28.9.05), היטלר אבו-אלראב (שם, 27.1.05), היטלר מחמוד אבו-ליבדה (שם, 18.12.00). אל-חיאת אל-ג'דידה הסביר (13.4.00) כי "ישנם אנשים מבוגרים, חלקם ערבים, הנושאים עד עתה את השם היטלר היות שאבותיהם, שהוקסמו ממנו, קישרו את ילדיהם לשמו".
הגזענות האנטישמית השטנית חיה וקיימת במקומותיהם, ואבו מאזן, שכנראה לא יועמד לדין על-פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם, יוכל להמשיך ולנופף בהצהרות גזעניות מסלידות, על-מנת לרצות את נתיניו, שגם הם, מן הסתם, דוגלים באידיאולוגיית ה'יודן ריין' הנאצית.

תאריך:  01/06/2011   |   עודכן:  01/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פלשתינאציות: 'יודן ריין'
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
ממה אתה מופתע ?????
מורה נבוכים  |  1/06/11 12:57
2
בואו לא נבלבל את השמאל שלנו
ד"ר ג. בן עמי  |  1/06/11 18:32
3
ולפני מלחמת ששת הימים
גדעון אמיר  |  1/06/11 22:52
4
אין מה לצפות מד"ר להכחשת השואה
אברהם מערב השומרו  |  2/06/11 06:45
5
ג'ואן פיטרס בתגובה:"אכן,שכתוב
קורןנאוה טבריה  |  2/06/11 10:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף גולן
תרבות עצימת העיניים מול מסחרם של אנשי העסקים הישראלים בחו"ל היא בעייתית במיוחד כשמדובר בסחר עם אירן ואסור לעבור על כך לסדר היום
ראובן לייב
קרדיולוג-מומחה מסביר לקוראי News1 מה ניתן לעשות כשאתה לבדך וחש, לפתע, כאבים חדים באזור החזה שלך    גם אם נותרו לך 10 שניות בלבד בטרם שתאבד את הכרתך - אל תיכנס לפאניקה    זה, עדיין, לא סוף העולם!
אהרון רול
ההרכב שנקבע בבית המשפט המחוזי ואושרר בבית המשפט העליון - דהיינו שופט ערבי ושתי נשים המזוהות כפמיניסטיות לעומתיות - לערעור במשפט משה קצב משדר רצון עז להרשיע באונס נשיא לשעבר ולשלחו לשנים ארוכות מאחורי סורג ובריח בעבירות בזויות ומבזות למען יראו וייראו
עו"ד אברהם פכטר
נאום אובמה על המזרח התיכון היה נאום של כותרות והצהרות יפות ללא תוכן מעשי ויכולת ביצוע. נאום נתניהו בפני שני בתי הקונגרס היה נאום אמיץ, משקף את דעת הרוב בישראל, איתן, לא מתחנף, לא מייפה את המציאות ולא מתיישב עם הצהרות אובמה. הנאום של נתניהו הוא הבסיס למדיניות ולתוכנית העתידית של ישראל
ד"ר ישראל בר-ניר
זו מסורת בישראל להקדיש את מלוא תשומת הלב, בדיונים שיש להם השלכות פוליטיות, לדברים הבלתי רלוונטיים. זה ממש תחביב לאומי. הוויכוח הנוכחי איננו שונה מוויכוחים אחרים. מי שמאמין שאם הנושא לא יילמד בבתי הספר הוא יימחק מהזיכרון, כדאי שיחשוב עוד פעם. כל הוויכוח העוסק בשאלת ה"אם" הוא לפיכך דוגמה נוספת לתרגיל בחוסר תכליתיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il