X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אנחנו לא חושבים שאם הגענו לגיל 60 נגמרו לנו החיים. להפך, עכשיו אנחנו מתחילים לחיות, כי הילדים מסודרים, לנשים כואב הראש תמיד, ואנחנו פוחדים לצאת לפנסיה מוחלטת פן נזקין מהר ולא נדע מה לעשות עם עצמנו
▪  ▪  ▪
להתגייס לצבא לא רק בגיל צעיר

תתארו לעצמכם איזו מהפכה ניתן לעשות בכל כוחנו הצבאי, הכלכלי והחברתי, במידה ויוחלט שגיוס החובה של גברים לצבא מתחיל בגיל 60!!. כך פשוט - ממש לפני היציאה לפנסיה ניתן לגברים להוכיח שהם עדין גברים וניתן לצעירים את פרק הזמן שלהם ללימודים גבוהים, לרכישת מקצוע, לקידום הכלכלה, לעשות אהבה ולהקמת משפחות .
בקיצור אנחנו לא חושבים שאם הגענו לגיל 60 נגמרו לנו החיים.. להפך, עכשיו אנחנו מתחילים לחיות, כי הילדים מסודרים, לנשים כואב הראש תמיד...ואנחנו פוחדים לצאת לפנסיה מוחלטת פן נזקין מהר ולא נדע מה לעשות עם עצמנו....האם אינכם חושבים שבן 60 יצליח להפעיל כלי נשק לא פחות טוב מצוציק שרק גמר תיכון
צה"ל זה לא מה שהיה פעם, אין כבר ריצות בצה"ל ואין א"ש לילה ואין סדרות עם ברחשים או מסעות עם ציוד כבד על הגב.הכל כיום ממוכן, ממוחשב ואוטומטי,האם אנחנו בני ה-60 עם ניסיון חיים עשיר,.. קור רוח... ומוטיבציה... לא נצליח להפעיל את מערכות הנשק של הצבא? בטח שנצליח ואפילו טוב יותר (ולכולנו גם יש משקפים טובות..).
בקיצור מהיותנו רגילים לצעקות או לקבל פקודות כל היום (מהאישה..), ומהיותנו רגילים לאוכל טפל שהיא מבשלת..אז את הטירונות ממש נעבור בקלות. בכלל לא קשה לנו לקום בבוקר (צעירים שמעירים אותם לפני 10 בבוקר הופכים לזומביס במשך היום..), אין לנו בעיות לא לישון בלילה..ואם כבר נרדמים מתעוררים לסכנה הכי קטנה (כמו יתוש מתקרב)
מצד שני נזכיר שיש טיפול רפואי מלא וחינם ( ולא צריך "מושלם"), יש גם טיפול שיניים חינם וכל מיני הטבות שמקבל כל חייל, כולל כרטיסים בזיל הזול להופעות,ערבי בידור ולא פחות חשוב, אשתך תראה פתאום גבר בא לחופשה קצרה ולא איזה קליקר..הבנים יקנאו בך והנכדים יתגאו בך...ואשתך תאלץ לפתות אותך בכל מיני תבשילי שולחן (או תרגילי מיטה) כדי שלא תחפש צעירות ממנה.
מישהו שחשב על אותם רעיונות בארצות הברית טוען גם שלפי מחקרים, בחורים צעירים חושבים על סקס כל 10 שניות לעומת בני ה-60 שחושבים על סקס רק פעם ביום בקושי. נוצר לדבריו חסכון של כמעט 28.000 שניות ביממה שיכולים להיות מוקדשים לבטחון המדינה מכל מגוייס בן 60... וגם זה יתרון חשוב.
ובל נשכח את ההווי של בני ה-60, איזה סיפורים הם יספרו בערב ע"י המדורה, סיפורים שהצעירים אפילו לא חלמו עליהם...ואיזה חברים ניתן למצוא...ואיזה עסקים ניתן לרקום... תראו איזה יתרונות ישנם פה...מדהים ממש.
דרך אגב, במקרה ואחד מאיתנו יפול בשבי האויב לא ימצא בו שום תועלת מודיעינית כי הוא לא יכול למסור כל מידע (כי הוא שכח אפילו מה שהיה אתמול..) הוא אפילו לא זוכר את המספר האישי שלו...או את שמות מפקדיו...
ולבסוף, בכל הרצינות, למה צעירים שלא הספיקו לחיות, לאהוב את נשותיהם וילדיהם יהרגו בקרב?..אנחנו בני ה-60 לא נמות כל כך מהר כי יש לנו ניסיון רב בהישרדות (במסדרונות מס הכנסה למשל..) , אנחנו גם בגיל שמתרגזים מהר מכל שמוק שמפר לנו את השיגרה כך שאם אוייב כל-שהוא יעלה לנו על העצבים...אוי לו, ואבוי לו...תכתבו לחברי הכנסת שלא מבינים הומור ואולי חוק גיוס בני ה-60 יעבור ברוב מוחלט.

תאריך:  16/06/2011   |   עודכן:  16/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בעד גיוס חובה של בני שישים!
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
כל ההנמקות האלה הן ההנמקה
ארץ נהדרת  |  16/06/11 12:07
2
האמת שבהומור
לוגי  |  17/06/11 06:17
3
הזקנים הצעירים
יורם הר-לב  |  17/06/11 06:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אברהם פכטר
ארדואן בטורקיה זכה בקדנציה שלישית. עו"ד יורי גיא-רון רוצה בקדנציה שניה כיו"ר לשכת עו"ד בישראל. עו"ד דורון ברזילי רוצה בקדנציה ראשונה כיו"ר לשכת עו"ד. עמיר פרץ רוצה קדנציה שניה כיו"ר המפלגה. יתר המתחרים: בוז'י הרצוג, שלי יחימוביץ ואח' רוצים קדנציה ראשונה בעבודה. ורק ברק - צוחק כל הדרך אל "העצמאות"
עו"ד זיו שרון, עו"ד אורית קוך, עו"ד ניר הורנשטיין
ביטול הפטור ממס שבח לדירות להשקעה וקביעת נוסחה ליניארית לחישוב השבח מהווים מיסוי רטרואקטיבי. יש לקוות כי המחוקק ישים אל ליבו כי אין המדובר בעוד צעד קטן לבלימת עליית המחירים בשוק הנדל"ן אלא במהפכה של ממש, ובהתאם לכך יבחן היטב את מכלול ההשלכות של ביטול הפטור ובפרט פגיעה אפשרית בזכות חוקתית של נישומים
דודו אלהרר
כולנו קיבלנו חבילות מהבית וחבילות מבתי ספר וגני ילדים, אבל הם קיבלו חבילות גדולות ומדופנות ועליהן כתובת לועזית. מה להם ולאיחוד האירופי?. גילינו שיש מכנה משותף בין כל החבורה הנבדלת הזאת: הם אשר על המחשבים ומכשירי הקשר וכל האינפורמציה הנוגעת לעמדה "המבוצרת" שלנו נמכרת בעבור נזיד פִיז'וּאָדָה וּבצע פּוּמְפֶּרְנִיקְל לכל דורש
אריה פרי
חשיפת המסמך השערורייתי בו מפקד אוגדת איו"ש מורה להדיר חיילים וקצינים המזוהים עם הימין ממידע על פעולות של הריסת מאחזים ופעולות אחרות נגד המתנחלים, ממחיש עד כמה חדרה הפוליטיזציה השמאלנית לצה"ל
מאיר גלבוע
לפני מספר ימים פורסם דוח שנתי של נציב תלונות הציבור ממנו עולה שמעולם לא הוגשו כל כך הרבה תלונות על-ידי הציבור. נשאלת השאלה עד כמה מאמין המבקר לציבור ועד כמה הוא נוטה לקבוע שהצדק הוא עם הרשויות ולא עם המתלוננים מהציבור?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il