X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האם אהוד אולמרט לא ידע על מאות אלפי הדולרים שהסתובבו סביבו? כמו שאהוד ברק לא ידע על גיוס הכספים לעמותות שלו? ויש גם תהיות על המשך כהונתה של אריאלה אנטלר-סגל כפרקליטת מחוז תל אביב, על היחס האמריקני ליונתן פולארד ועל הטיפוסים שמגיעים לכדורגל הישראלי וגם: אפיזודה קטנה מפריז
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

אולמרט והכסף

אהוד אולמרט לא ידע על העודפים שהצטברו ב-17 נסיעות שלו לחו"ל ושהסתכמו בקרוב ל-100,000 דולר. הוא גם לא ידע על הנסיעות שלו שלא שולמו במלואן ובהן נוצרו חוסרים של קרוב ל-100,000 דולר. הוא גם לא ידע כיצד כוסה הגרעון של מערכת הבחירות שלו. הוא גם לא ידע שאורי מסר קיבל, כנאמן שלו, מאות אלפי דולרים.
זהו קו ההגנה של ראש הממשלה לשעבר, שכן מול המסמכים המתעדים את העודפים והחוסרים וההעברות - הוא לא יכול להכחיש את עצם קיומם. ואני שואל את עצמי: מה יותר גרוע? שכאלו סכומים חומקים מעיניו של ראש ממשלת ישראל, או האפשרות שהוא כן ידע והעלים עין וכעת משקר? מבלי להתיימר לחרוץ משפט אומר רק זאת: החלופה הראשונה לא מסתדרת לי.

ארה"ב ופולארד

ככל שאני שובר את הראש, אני לא מצליח להבין את מעשיה של ארה"ב כנגד יונתן פולארד. נכון, הוא ריגל והורשע ונדון כדין. אבל מאז, הוא מקבל יחס שלמיטב ידיעתי ניתן בעבר רק לפושעים נאציים. אין חופשות, אין חנינה, אין קציבת עונש ואין אפילו היתר לדבר האנושי והמינימלי ביותר - להשתתף בהלווייתו של אביו.
קשה לי להאמין שיש עוד משהו נסתר בפרשה הזאת, שיסביר את היחס הברברי של ארה"ב כלפי פולארד. אחרי כל כך הרבה שנים וכל כך הרבה עיסוק תקשורתי וכל כך הרבה פעילות ציבורית, פשוט לא סביר שנותרו פרטים חסויים. כאשר אפילו מי שהיו מעורבים בתיק קוראים לשחרר את פולארד, אין שום הסבר הגיוני להתעקשות של כל נשיאי ארה"ב - כולל ידידים מובהקים של ישראל, לא כמו האסטרונאוט שיושב כיום בבית הלבן - לדחות שוב ושוב את כל הבקשות. מודה: אני פשוט לא מבין.

בעלים וכדורגל

מדוע וכיצד מגיעים דווקא לכדורגל הישראלי כל מיני טיפוסים שנויים במחלוקת, שלא לומר מפוקפקים? כיצד מגיע אדם המבוקש בצרפת ועומד לדין בישראל (ארקדי גיידמאק) להיות הבעלים של בית"ר ירושלים? וכיצד מגיע אדם המסובך בהליכים משפטיים וכנראה לא לגמרי יציב בנפשו (גומא אגייאר) לכמעט שליטה באותה קבוצה? וכיצד עובר אדם אחר מלהיות בעלים של קבוצה אחת להיות הבעלים של קבוצה אחרת (אלי טביב) בלי הצינון המתבקש? וכיצד מגיע מישהו עם פה גדול המפיק נאצות (דני לוי) להיות הבעלים של הפועל פ"ת?
נזכרתי בכל אלו עם חשיפת החשדות להטיית משחקים בליגת העל, וזה לא הסתדר לי, עד שנזכרתי שהתשובה נמצאת בגוף השאלה: אנו עוסקים בכדורגל הישראלי. וזה, כפי שנוהג לומר (כמדומני) הפרשן שגיא כהן, יצור בפני עצמו שרק דומה למה שקרוי כדורגל אמיתי. ויש עוד תשובה: אם עסקן תחמן, וכעת גם חשוד בפלילים, כמו אבי לוזון הוא יו"ר ההתאחדות, מה הפלא שאלו שהזכרנו - ואחרים - הם בעלי הקבוצות?

ברק והעמותות

אהוד אולמרט אינו ראש ממשלתנו הראשון המפגין בורות מוחלטת בכל מה שנוגע לענייניו הכספיים. אהוד ברק לא ידע על גיוס הכספים הבלתי-חוקי של העמותות עבורו ועל העסקת העובדת הזרה הבלתי חוקית בביתו.
מי שמאמין לטענות הללו, כנראה חי בעולם הרבה יותר נקי וטוב מאשר זה שרובנו חיים בו. אולי אשריו וטוב לו, אבל לי זה לא מסתדר. לי זה נראה במקרה הטוב כהינתקות מכוונת של מנהיגינו ממה שהם יודעים שעלול להוות בעיה, ובמקרה הגרוע - כבלוף שהמציאו בדיעבד כדי לכסות על מחדליהם, מעשיהם ועבירותיהם.

הפרקליטות והאחריות

עכשיו זה סופי: רות בלום-דוד ואריאלה אנטלר-סגל התרשלו בנושא האזנות הסתר בפרשת חיים רמון. קביעותיו של מבקר המדינה בעניינן קיבלו את אישור בג"ץ (ליתר דיוק: השופטים החליטו לא להתערב בהן), וזהו סוף פסוק.
מה שלא מסתדר לי, הוא איך יכולה אנטלר-סגל להמשיך ולשמש כעת כפרקליטת מחוז תל אביב. איזו דוגמה אישית היא נותנת לכפופים לה? דוגמה של רשלנות שעלולה הייתה לחבל בהליך פלילי? דוגמה של התחמקות מאחריות? דוגמה של זלזול במבקר המדינה? עצם המינוי שלה, ימים אחדים לאחר דוח המבקר, היה יריקה של הפרקליטות ומשרד המשפטים בפניו של מוסד המבקר ובעקרונות בסיסיים של מינהל תקין. המשך כהונתה כעת יהווה ביזיון.

הצרפתים והתחתית

אפיזודה קטנה מביקורי בפריז: קבוצת תלמידות בית ספר נכנסה לתחנה של הרכבת התחתית על גדת הסיינה. כמה מהתלמידות החליטו שלשלם זה לא בשבילן, והן עברו מתחת למחסום ונדחקו מתחת לדלת הנפתחת רק כאשר ניתן להזיז את המחסום. כל זה קרה לא רק פחות או יותר מתחת לאף של הקופאית, אלא מול עיניה של המורה, אשר לא הנידה עפעף ולא נקפה אצבע. ממש לא מסתדר עם הדימוי הרגיל של האירופים שומרי החוק והסדר. מסתבר שדימויים אינם מדעיים ויש יוצאים מן הכלל.

תאריך:  23/06/2011   |   עודכן:  24/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא מסתדר לי
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
פולארד
אורי פ  |  24/06/11 09:36
2
אולמרט לא יודע הרבה דברים...
א.ל. רמת-גן  |  24/06/11 11:54
 
- 35שנה מכירים עיתונאים ועסקנים
קומבינות אולמרט..  |  24/06/11 16:03
3
פולארד חשף ערוות אמם.הם נוקמים
חץ  |  24/06/11 12:08
4
אולמרט היה ראש ממשלה מצויין
aviku  |  24/06/11 13:07
 
- הוא מספר שהיה מצוין ועיתונים
כידיעות ומעריב...  |  24/06/11 16:21
5
אולמרט-גאידמק
מיכאל ק  |  24/06/11 15:21
6
ב2000במטהFBI בוושינגטון תמונות
פולרד בןלאדן יחד  |  24/06/11 18:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עפר דרורי
המצב הנוכחי בו הטיעון של "לא בכל מחיר" מתרץ אי-עשיית דבר, לא יכול להימשך. הדמיון רב מדי לסיפורו של הנווט רון ארד והטעויות... אותן טעויות
עו"ד אביגדור ליבוביץ
החלטת מועצת מקרקעי ישראל שמה קץ לסאגה ארוכה אשר פגעה בסופו של יום בזוגות הצעירים שביקשו לקבל זכויות במגרשים בהרחבות של קיבוצים ומושבים ומצאו עצמם מתבוססים בתוך ביורוקרטיה סבוכה. נקבע כי השומה בגין דמי היוון תומצא בפרק זמן שלא יעלה על חצי שנה
נורית גרינגר
עמדתי על מצב העניינים בעולם היא נוקשה. למעשה, החלטית. איסלאם, אנטישמיות ורשע משתלטים על העולם ומנהיגי העולם החופשי אובדי עצות ושוגים על כל שעל וצעד
יהודה דרורי
יקומו אצלנו בעלי הסירות והיאכטות הפרטיות ויצאו לקדם את המשט, לשבש דרכו, לזרוק רשתות על מדחפי כלי השיט שלהם ואף לנגח אותם. לא ניתן יהיה להאשים את ממשלת ישראל, ומשטים נוספים יחשבו בפעם הבאה פעמיים
יוסף קנדלקר
במקום להגדיל את כוח האדם לטובת לקוחות הבנק, מצאו בבנקים פתרון חלמאי: מסכי פלאזמה להעברת זמנו של הלקוח בנעימים    בנעימים?! לא ולא! נמאס לנו להמתין בתור שנמשך ונמשך ונמשך...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il