X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
זה לא מוסרי ליהנות מפירות של ניצחון פוליטי שהושג בקומבינה אסורה. התקשורת הייתה חייבת להכריז על מנהיג שניצח בקומבינה כבלתי לגיטימי. זה לא קרה מפני שהזוכים, בדרך כלל, הם חביבי התקשורת...
▪  ▪  ▪
עמיר פרץ [צילום: AP]

כשמרואיין מהימין מאשים במשהו את התקשורת, המראיין השמאלני שואל בבוז: עוד פעם התקשורת אשמה? תשובתי העקרונית: כן, התקשורת אשמה!!! לא בכל נושא ולא בכל מחדל, אבל באותם המחדלים שהיא ראתה ועצמה עין, היא אשמה. בדיוק כמו משטרה שיודעת על פשעים ולא מגיבה.
מפקד ארגזים במפלגת העבודה הוא ריטואל קבוע. זה לא היה בא לעולם אילו התקשורת הייתה עושה את מלאכתה בקשיחות הראויה. הסיבה שפוליטיקאי לא נרתע מנקיטת טריקים מלוכלכים פשוטה: הקומבינה - כל קומבינה! - משפרת משמעותית את הסיכוי להיבחר. מתמודד שהולך בדרך הישר - סיכוייו נחותים. כדי לעודד פוליטיקה נקייה, התקשורת הייתה חייבת להכריז מלחמת עולם על הקומבינטורים. זכייה שהושגה בקומבינה אסורה - בלתי לגיטימית.
בעיה! רבים מאלה המוגדרים קומבינטורים הם חביבי התקשורת. נעמי בלומנטל היא היוצא מהכלל שמדגיש את הכלל. תמיד בנימין נתניהו ברקע. תזכורת!: בבחירות 99', התקשורת התמסרה לרעיון אחד - המלכת אהוד ברק. כדי לשכנע את הבוחרים להצביע בשבילו, עשו לנתניהו "רצח-אופי" ובמקביל סיפרו לנו שברק גאון. כל ידיעה שהייתה פוגעת בסיכוי של אהוד ברק לנצח - הוצנעה או הושלכה לפח. אפילו המידע על פרשת העמותות. רק לאחר שנבחר, התבשר עם ישראל שברק ניצח בזכות "רמיסת החוק ברגל גסה".
גם אריאל שרון הגיע לשלטון בדרך שאיננה מוסרית. אחרי ששילם קנס בסך 4.7 מיליון שקל (מכיסו הפרטי), הוא זכה לרהביליטציה על תנאי. הוא עמד בתנאי כמו גדול - תשאלו את אמנון אברמוביץ'.
גם אהוד אולמרט הגיע לשלטון בזכות קשר שתיקה של העדר. יואב יצחק לבדו לא הספיק. נסראללה ובכירי העדר רצו את אולמרט. עם הגיבוי התקשורתי, הוא לא התקשה לנצח. אזרחי ישראל שילמו ועדיין משלמים את מחיר כהונתו של הנאשם בפלילים הכי חצוף בעולם. אולמרט, למי שלא סופר - הוא המושחת השלישי ברציפות שהתקשורת המליכה.
הרביעית היא ציפי לבני. כשנקיית הכפיים התמודדה מול שאול מופז, גם כאן התקשורת לקחה צד. לא בגלל שהיא לבנה והוא שחור, ממש לא! אלא משום שהיא חלשה, כנועה וקלה להפעלה. כדי שלא תחוש רגשי נחיתות מול כוכבי הקומבינה הידועים ברק, שרון ואולמרט, התקשורת התעלמה מהקומבינה שבזכותה ניצחה את מופז בפוטו-פיניש.
שורה תחתונה: התקשורת חייבת להכריז מלחמת עולם נגד הקומבינטורים - ללא הבדל פוליטי או אידיאולוגי. הכרזת מלחמה כזאת חשובה יותר פי מיליון למדינה, לעם ולדמוקרטיה, מהקמפיין החולני למען כניעה לחוטפי גלעד שליט.

תאריך:  24/06/2011   |   עודכן:  24/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבא (אוברי) אבן (איבן)  אברהים צרצור  אברהם הירשזון  אברהם זילברברג  אהוד אולמרט / Ehud Olmert  אהוד ברק  אהוד רצאבי  אהרן אבוחצירא  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אורית זוארץ / Orit Zuaretz  אורית נוקד  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד א-ד`אהר  אטילה שומפלבי  אילן ליבוביץ'  אילן שלגי  איתן לבני (בנוזוביץ')  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליעזר אבטבי  אלכס מילר  אמנון אברמוביץ'  אסתרינה טרטמן  אפרים תבורי  אריאל שרון / Ariel Sharon  אתי לבני  בנימין אבניאל (גטשטיין)  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  ג'ון אדוארדס  גילה פינקלשטיין  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד מנע  דן  גרטלר  דן מרידור / Dan Meridor  דניאל הרשקוביץ  דניאל-יצחק לוי  דרור זייגרמן  הרצל שפיר  ויצמן שירי  חיים אמסלם  חמאד אבו-רביעה  חנא סוייד  טובה אילן  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יהודה-מאיר אברמוביץ'  יואב מני  יוליה שמאלוב-ברקוביץ'  יוסף שגל  יוסף שפרינצק  יורם מרציאנו  יחזקאל זכאי  יעקב כהן  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק בן - ישראל  יצחק ברמן  יצחק זיגר  יצחק זיו  ישראל ישעיהו-שרעבי  כרמל שאמה-הכהן  לביב חוסיין אבו-רוכן  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר זורע (זארודינסקי)  מאיר תלמי  מאיר-דוד לוונשטיין  מאשה לובלסקי  מוטי ששון  מחמוד א-נאשף  מיכאל פואה  מיכאל רצון  מיכל ליברמן-גילון  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלי פולישוק-בלוך  מנחם אליעזר מוזס  מרדכי זר  מרטין שלאף  משה זלמן פייגלין  משה מוץ מטלון  נדב פרי  נחום ניר-רפאלקס  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  נעמי בלומנטל  סופיה רון-מוריה  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עבאס זכור  עבאס זקור  עבדול-עזיז זועבי  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עינת וילף  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמירה דותן  עמרי שרון  ערי ז'בוטינסקי  פנחס לבון (לוביאנקר)  פניה (פאינה) קירשנבאום  פריג`א זוארץ  ציון פיניאן  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קדיש לוז (לוזינסקי)  ראובן ברקת (בורשטיין)  רוביק דנילוביץ'  רוחמה אברהם בלילא  רון בריימן  רוני בר-און  רחל אדטו  רן בנימיני  שאול מופז  שלום זיסמן  שלמה לביא (לבקוביץ')  שמואל תמיר כצנלסון  שרון שלום  תאופיק זיאד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מפקד הארגזים - התקשורת אשמה!
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
ביבי כשל בטיפולו בתקשורת
ביבי חלשלוש האופי  |  25/06/11 03:39
2
היהפוך השמאל עורו ונמר חברברות
קורןנאוה טבריה  |  25/06/11 03:44
3
בפעם הקומת
מואיז החכם  |  25/06/11 10:37
4
יומיים לפני הבחירות ב 2006
רונן גולדשטיין  |  25/06/11 11:26
5
הארגזים של החמולות
אלטער קרקר  |  25/06/11 12:26
6
only your Bibi is clean ל"ת
benny  |  25/06/11 12:35
7
יש רק פתרון אחד.
לאטמה  |  25/06/11 13:03
8
שר התקשורת כחלון עבד של השמאל
ליכודניק זועם  |  25/06/11 13:19
 
- אבל הצליח לו לכחלון,הוא מקבל..
דקל  |  25/06/11 13:30
 
- אז מה אם כחלון שיחד את ערוץ 10
זה מאוד כדאי לו !  |  25/06/11 15:21
9
לגנוב ולרמות ולשקר מותר רק
לרבין פרס שרון   |  25/06/11 17:14
10
עמיר פרץ-מלך הארגזים
29dudi  |  25/06/11 20:08
11
התקשורת עושה עבודתה נאמנה !
ישמעאל  |  25/06/11 20:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס שריג
מפלגת העבודה פקדה למעלה מ-85 אלף חברים, אבל זו איננה סיבה למסיבה בקרב כמה מראשיה מטעם עצמם. הללו סבורים כי מדובר בבלון שעוד יתפוצץ ושאחראי לו עמיר פרץ. מוזר, אבל בכל פעם שמועמד מרחי מנצח במפלגה הזו, השד העדתי יוצא מהבקבוק ומתחיל לנגח. למה? כי פרס הפולני איננו משתייך לעדה, אבל פרץ המרוקאי דווקא כן. מעניין למה?
אריה אגוזי
ממשלת ישראל מקבלת החלטות חשובות שלאיש אין נחישות לבצע    הפעם: המדינה נכנעה ללחצים וויתרה על מערכת שאמורה לזהות אם מטוס נחטף בדרכו לישראל    היכן עובר הגבול, אם בכלל, בין שיקולי ביטחון לשיקולים מסחריים ודיפלומטיים של מדינה?
דורית שמואלי
"שטראוס בודקת את עלויות הייצור אל מול המחיר לצרכן ואל מול רשתות השיווק"    עפרה, למה לומר "אולי טעינו?"    כשאת מכוונת על עצמך אצבע מאשימה, את נותנת לגיטימציה לאחרים לעשות זאת ביחד איתך
הלל ויס
העצה היעוצה כדי לשחרר את יונתן פולארד, גלעד שליט, עמי פופר, יגאל עמיר ועופר גמליאל וחבריהם היא: שחררו את כולם!    סכנת הטילים ופרוץ המלחמה גדולה כיום פי מיליון מסכנת רציחתם של אלף יהודים בתוך כמה שנים על-ידי מחבלים רוצחים
ענבל בר-און
מלמדים אותנו איך לקבל החלטות, אולם על גופים חזקים וגדולים המחליטים על חיינו (כן, רק נדמה לנו שזה אנחנו) לעצב מדיניות שתגרום לנו לא לחטוף חזק מדי, כואב מדי ועמוק מדי אם נקבל את ההחלטה ה"לא נכונה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il