X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הנבזות, הרֶשע, מלאכת הרמייה ומעשי הנבלה שפשטו, רבו והתעצמו במדינת ישראל כבר זוהו כמגיפות וכעת יש להדבירם האבחנה המדויקת היא הצעד הראשון וההכרחי בטיפול הארוך שעוד מצפה לנו...
▪  ▪  ▪

משב רוח אופטימי החל לנשב. מערכות החיסון החברתי שלנו התעוררו מרבצן לאחר תרדמה ארוכה וחסרת אחריות. נוגדני הרעלים בדמוקרטיה החבוטה שלנו שנלחצו אל הדפנות החלו להגיב, לדכא, לדחות, להרחיק ולהשמיד את הנגיפים. הגרורות נבלמו, הנמק בּוּדָד והתאים הבריאים מתחילים להתרבות. אנחנו רחוקים מהחלמה שלאחריה תבוא תקופה ארוכה של שיקום עד להבראה המלאה, אבל את קרב הבלימה צלחנו. אין מה לקושש עלי דפנה ולקלוע זֵרים, אסור להתהלל כמפתחים, אדרבה, עיקר המאבק עוד לפנינו והוא יהיה ארוך וקשה. יש לגייס את כל תעצומות הנפש לעלילות שעוד נתכנו לנו. בל נהיה שאננים.
הציבור הישראלי שטומטם במשך שנים רבות החל להתנער כי נקעה נפשו. נמאס לנו שקומץ עלוב ורשע מכתיב לנו סדרי ימים המבשרים חורבן ודאי. שכחנו שמגיע לנו את המובן מאליו מתקשורת שאנחנו בעליה. מקבלי המשכורות הנדיבות מצרורנו הנקוב מועלים בתפקידיהם בריש-גלי, לועגים לנו, סונטים ונוזפים בנו, מקללים אותנו, קובעים בשבילנו מה לשמוע ומה לראות ושותלים רעיונות הרסניים במוחותינו. ההגינות והיושר גורשו בבושת פנים ואת מקומותיהם תפסו הנבזות, הרֶשע ומלאכת הרמייה, והדרך הזאת לתהום הייתה רצופה מעשי נבלה. די! לא רוצים יותר! בוודאי לא על חשבוננו!
הסתובבו לנו בין הרגליים יותר מדי נבלות ברשות זכויות האדם בתנאי שהאדם הזה אינו יהודי. במקום לעבוד ולייצר לתועלת כלשהי מצאו להם פרנסה בשפע במימון זר כשכל מלאכתם פיזור רעלים בכל פינה בריאה. הלומי ההזיה הזאת ראו כי כל-כך רע לכל ולהם כל-כך טוב שהם התרבו ונעצמו במאוד מאוד. מיליונים זורמים, "מרכזי שלום" מנקרי עיניים עולים מן הארץ ובתוכם מנכ"לים וסמנכ"לים ונהגים וגננים, טיסות, טיולים, ארוחות דשנות וכסף... המון כסף. הם מוכרים הכל! את עצמם, את אימא שלהם, את האמונה, את היושר, את הבושה, את הצדק ואת האמת. זהו, המסיבה הזאת נגמרה. לא עוד! כל הארגונים הללו נמאסו והציבור לא קונה יותר את הרעל שלהם. עוד רחוקה הדרך להדברה המוחלטת אבל ההתחלה הזאת מבטיחה לנו ימים טובים יותר בעתיד.
הרקב זוהה והתגלה כסימפונות של עכירות בִּיוּבִית. ייקח זמן לבודד את הרעה הזאת ולנקות את המעברים, אבל יש להתברך באבחנת המגיפה. האבחנה המדויקת היא הצעד הראשון וההכרחי בטיפול הארוך שעוד מצפה לנו... נאחל לעצמנו עמידה עקשנית בפרץ הזה והצלחה במלאכת הדברת המזיקים.

תאריך:  27/06/2011   |   עודכן:  27/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מגיפות שצריך להדביר
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
תגובה
צנחן  |  27/06/11 15:08
2
השמאל סרטן טפילי ממאיר ומסוכן
השמאל סרטן ממאיר  |  27/06/11 15:16
 
- קדאפי ומילושביץ פנויים.
אמציה האמיץ  |  28/06/11 01:04
3
אין שום הצלחה במלאכת ההדברה
אליהו חיים  |  27/06/11 17:40
4
רשימה מבית מדרשו של גבלס
פועה  |  27/06/11 18:36
 
- גברת פועה
רונן גולדשטיין  |  27/06/11 22:38
 
- אדון רונן, אם בזה אתה מתנחם?
פועה  |  28/06/11 08:35
 
- "מגיפה שיש להגביר" , זה גבלס
זבולון  |  28/06/11 13:47
5
כשהשמש שוקעת אנשים קטנים ...
Twentysix  |  27/06/11 22:11
6
מאמר של תסכול ויאוש
ייי  |  28/06/11 01:00
7
לפועה וגילה פ. חזק ואמץ ל"ת
אמציה האמיץ  |  28/06/11 01:21
8
חיים גורי בתגובה:"אני שייך לדו
קורןנאוה טבריה  |  28/06/11 06:38
9
מי "מטמטם" את הציבור , דודו ?
שירה לבטוב  |  28/06/11 13:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רחלי נטע
בעבר, אם הפרסומות שלך בעיתונות המודפסת היו קשורות לקמפיין שלך בדיוור ישיר - היה לך "שיווק משולב". כיום זה קצת יותר מורכב. כיום נדרשת התייחסות לנקודות מכירה, פעולות יחסי ציבור, עמודי פייסבוק, תכנים של האתר, פעולות קידום אתרים, ובמקרים מסוימים גם ליוטיוב, לטוויטר, ולפרופיל בלינקד-אין. כל זה מגדיל את מספר הערוצים שצריך לטפל בהם ולעקוב אחריהם. מישהו צריך לנהל את כל הבלגן הזה, ומה לעשות... זה אתה!
ניר שילה
את מחאת הקוטג' לא ארגנה רוחמה מקרית שמונה, גם לא ז'קלין משדרות ותאמינו לי, הן סובלות מעליית המחירים יותר ממארגני העצומה. את מחאת הדלק מובילים מי שיש להם רכבים, הם מעולם לא יתלוננו על השמש הקופחת בתחנות האוטובוס במרכזי הערים, על התדירות הנמוכה של האוטובוסים ועל היחס המזלזל של פקחי הרכבת. שלא תבינו לא נכון, אני לא נגד אנשים שמוחים ומארגנים עצומות, אלא שנדמה שאיבדנו פרופורציות לחלוטין
עמוס שריג
מצנע ניהל מו"מ להצבתו בראש רשימת השמאל הלאומי. משהמו"מ לא צלח, שב למפלגת האם, תוך הצהרה ש"בית לא עוזבים", אבל גם מביע משאלה, שפרץ ותומכיו, כבל, בן-סימון ומג'אדלה יעזבו את המפלגה. מבחינתו, הארבעה, בניגוד לברוורמן, יחימוביץ' והרצוג, הם נטל על המפלגה. ופואד? הוא אולי נטל על המפלגה, אך נכס למצנע    אז מה יש לנו כאן, גזענות או צירוף מקרים?
עו"ד שבתאי אברהם
פתרון אפשרי: שניהם צריכים לזכור. כל זרם או פרט בעם יפרש את הזיכרון החרות על ליבו כרצונו    יש משמעות חזקה יותר לזיכרון של מי שנטע את העץ וברא את האדם
עפר דרורי
איני יודע מה עדיף ואין זה כלל חשוב. האם חשוב יותר שאנחנו, עם ישראל, נזכור את חללינו, או שהאלוקים יזכור אותם, ואולי עדיף שכולנו נזכור? מה שחשוב בעיני ומפריע, זו ההתלהמות שאחזה בחלק מן הציבור והשימוש שהוא עושה בעצומה זו, שמן הסתם ראשיתה אותנטית וסופה - זורעת מחלוקת מיותרת בעם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il