X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שונאי ישראל, אנרכיסטים, שמאל רדיקלי ושאר מרעין בישין חותרים להשמדת מדינת ישראל על כל חלקותיה הטובות הפסוק הארכאי "הקם להורגך השכם להורגו" נשכח ורדיפת היהודים נמשכת את המנגינה הצורמת הזו חייבים להפסיק!
▪  ▪  ▪
גבי גזית. חבר החונטה [צילום: פלאש 90]

שטרנהל חופשי, גבי גזית חופשי, הגיס החמישי בכנסת חופשי, פרופסור גורדון חופשי, שונאי ישראל, אנרכיסטים, שמאל רדיקלי, מחסום ווטש, גוש שלום ושאר מרעין בישין חופשיים לעשות ביקורי תועבה אצל משפחות הרוצחים מערוותא.
לחופש נולדו
ואילו התזמורת האחראית על ההשמדה - חלילה - של ההתיישבות, הבנייה, מורשת ישראל, תורת ישראל ומדינת היהודים היחידה עלי אדמות - מנגנת במלוא כוחה.
היס"מ עסוק בציד נערות במאחזים, מג"ב טורח על כיתור יצהר, מיגרון, מצפה אביחי וחוות גלעד. צלפים מיומנים יורים קליעי צבע, גומי ומה לא על חלוצים זקופי-קומה הלנים בלילות הקרים על גבעות השומרון.
בביבר הזכוכית של השחיתות יושבים ברתק שוחרי הצדק. בשעה שאינם שוקדים על טיפוח הנפוטיזם וההון, רוב מרצם מוקדש לשימור כוחה של החונטה ולביצורה של זו. הכללים ברורים ולצדק מבית היוצר שלהם סולם-עדיפות וכללים ברורים. ערבי זכאי לאפליה מתקנת, אנרכיסט ראוי לכבוד והדר, שמאלן קיצוני החותר תחת אושיות המדינה היהודית נהנה מחסינות גורפת. בחברת-כנסת ערבייה השותפה לתקיפת לוחמי הקומנדו איש לא יגע ושייח'ים וסלאחים למיניהם יעשו כטוב בעיניהם.
מחבלים אסור לגרש, בזכויות רוצחים בבתי הכלא אסור לפגוע, בנייה בדואית לא חוקית יש להכשיר, והסתה ערבית איננה הסתה כי אם חופש ביטוי - נדבך יסודי בעגל הזהב של ימינו - הדמוקרטיה הישראלית.
התקשורת העוינת השלימה לפני שנים הרבה את ההשתלטות. ערוצי הטלוויזיה והרדיו כולם היו למעוז השמאל. בחוכמה ובמחשבה תחילה תוכנן כיצד להעלים את המוחות, לאיין את יכולת החשיבה הביקורתית של עמך ישראל. האח הגדול, פריצות, מצעדי תועבה ותרבות יוון משמשים כתחמושת במלחמה. כמעט שכחתי... גם פרסי כסף טבין ותקילין משולמים היטב. רק היהודים שנמלטו אל ההרים שורדים-הם מעט מדי.
אפילו את תחנת השידור הצבאית הם כבשו. טוב, זה היה קל, שהרי הצבא עסוק במקרה הטוב בפעילות צבאית לא מלחמתית, במקרה הפחות טוב ברדיפת יהודים ובמקרה הרע בהריסת ישובים, מסירת בתי כנסת לרוצחים הערבים ובניית תשתית למדינת מחבלים. כך היה בגוש קטיף, כך הווה בימינו, לאסוננו.
וכאשר רוח המפקד חולה במחלה ממארת, כאשר עסקינן בבניית גדרות, ביצורים וכיפות ברזל - מה תימה שנשכח הפסוק הארכאי - הקם להורגך השכם להורגו?
ורדיפת היהודים נמשכת. כאן כל האמצעים כשרים-כולם!!! נערה דקת-גו וגאה מושלכת מאחורי סורג ובריח. חטאה בכך שלא מכירה בסמכות החונטה לשופטה (דרך אגב - על לא כלום...) יהודי המגן על חייו נעצר למרות שמעשה ההגנה תועד לאור יום. מעצרי השווא כה נלוזים הם, עד כי אפילו השופטים מתקשים לספק את הסחורה. ההגונים שבהם שטרם התקרנפו סופית (אשר על כן ודאי שלא יזכו לקידום) אף נוזפים בנציגי החונטה - פרקליטים ושוטרים כאחד...
ולרדיפה אין גבולות. לפני זמן הובל הרב הגאון יצחק שפירא כאחרון סוחרי הסמים או המחבלים הארורים, כשידיו ורגליו באזיקים. חטאו - כתיבת ספר הדן בדיני מלחמה (בעברית של הדיוטות - בעת מלחמה את האויב יש להרוג). בימים אלו נודע כי המשטרה השכילה לחטוף על אם הדרך את הרב דוב ליאור שליט"א - מנהיג של אמת שללא חת אוחז בתורת ישראל ואינו מרפה.
בל נטעה
את המנגינה הזו חייבים להפסיק. היא לא תחדל מעצמה משום שהמנעמים אותם מחלקת החונטה לחבריה טעימים וטובים הם עד מאוד. מדובר בהון, שררה, אוכל טוב, יין, מעמד וממון הממכרים כל האוחז בהם עד כי איננו מבחין בין טוב לרע.
אם מבחין הוא ועושה את הרע, כי אז הוא מקודם והכל חפצים ביקרו. אם חלילה הבחנתו מגעת לכדי בחירה "לא נכונה" - בטוב, כי אז הוא מסולק על אתר בדרכים לא דרכים.
אם כל אלה חבלי משיח - מה יעשה אדם כדי להינצל מהם? שנו רבותינו שגמילות חסדים ועיסוק בתורה הם הפתרון. קטונתי מאוד בכגון דא, אך מצאתי גם שיש להיאבק בחושך וברוע על-מנת להכחידם. כיצד בדיוק נעשה זאת, אינני יודע. הלוואי שידעתי...

תאריך:  29/06/2011   |   עודכן:  29/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החונטה בפעולה
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
גם צרצרי התשקורת האנטישמית סלק
קורןנאוה טבריה  |  29/06/11 11:46
2
עם אתה לא יודע איך להיעבק אז
זקן  |  29/06/11 12:59
3
רק מהפיכה מהירה בסגנון צרפתי
אולי תצליח  |  29/06/11 16:37
4
שינאה והסתה נטו - מאמר ותגובות ל"ת
מפוקח  |  29/06/11 16:37
5
גבי גזית
רונן גולדשטיין  |  29/06/11 23:18
6
איזה מתוק
ע.ג.  |  30/06/11 07:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יאיר דקל
האם השימוש בביטוי "אחרי הספירה" הוא נכון? מדוע טועות האימהות שמחכות לצמיחת שיני הבשר? מה הכוונה בביטוי "מופרעי מוזיקה" והאם הבנק יכול להיות נפקד?. על ביטויים והסלנג של ימנו
רלי פנחס
תשמע ילד שלי, לא מזמן הייתה לך בר-מצווה. אם אתה מספיק גדול לעלות לתורה, אתה גם מספיק בוגר כדי ללמוד כמה עובדות על החיים. ואלו העובדות:
מירב ארד
כאשר מחירו של מעדן יופלה חוצה את מחיר ה-4.5 שקלים לגביע, ניתן לומר שהכתובת לצעד הבא עליו הכריזו ראשי המאבק הייתה על הקיר. כבר היום נאלצות משפחות רבות להדיר ידיהן מרכישת מעדנים אלה ולרכוש מעדנים פשוטים וזולים יותר. לאור זאת, המשך ההימנעות מרכישת מוצרי חברות תנובה ושטראוס - היא משימה קלה לביצוע
איתן קלינסקי
אני מעיד על עצמי, שהייתי מעט מאוד פעמים בהפגנות אל מול גדר ההפרדה בבלעין ובנעלין. אבל כל פעם שהשתתפתי בהפגנות ליד גדר ההפרדה או בירושלים מימנתי בכספי את הנסיעה. כמוני עשו כל המשתתפים שעלו לרכב. אך המח"ט יודע שאני ורעייתי עבור כל נסיעה קיבלנו, כדבריו, "סכומי כסף, והרבה כסף"
אלי אסף
מי שאמורים היו להיות תנועת גלגלי השינוי הישראלי, מתפקדים תחת קיבעון מחתרתי כמנציחים האמיתיים של המצב המדיני והפוליטי בישראל    יותר משהתנועות הימניות מכבידות על רצונו של אובמה לקדם את 'תיקון העולם', הרי גניבתו הבלעדית של אובמה ומיצובו כשייך למחנה שמבקש כל הזמן להטיל אשמה, לרגון ולקטר, מסרסים ומחבלים במאמצי התיקון והסיוע של אובמה יותר מכל דבר אחר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il