X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המנהיגות האנכרוניסטית אינה מבינה את הג'יהאד האיסלאמי, כיוון שהיא נרתעות אינסטינקטיבית מן הרעיון של מלחמת דת. היא מאמינה שבדומה לצבא הרפובליקני האירי, גם את האיסלאמיסטים אפשר יהיה לפתות בסופו של דבר, בעזרת חבילת הוויתורים המתאימה, לסיים את "המאבק המזוין" שלהם. חשוב לומר - זאת אמונת הבל
▪  ▪  ▪
נרתעים מהריון של מלחמת דת [צילום: AP]

בכירי ממשל עדיין מסרבים לקבל את העובדה שניצבת מולם אידיאולוגיה איסלאמית רצחנית ובעלת שאיפות התפשטות, או שבלב ארצם צומחת "חמאסטן". ישראל היא עדיין אומה בהכחשה - לגבי האיסלאם, הטרור, ומעל הכל לגבי עצמה.
המנהיגות האנכרוניסטית אינה מבינה את הג'יהאד האיסלאמי, כיוון שהיא נרתעות אינסטינקטיבית מן הרעיון של מלחמת דת. היא מאמינה שבדומה לצבא הרפובליקני האירי, גם את האיסלאמיסטים אפשר יהיה לפתות בסופו של דבר, בעזרת חבילת הוויתורים המתאימה, לסיים את "המאבק המזוין" שלהם. זאת אמונת הבל: אי-אפשר לסגור עסקה עם מי שמבקשים להפוך את ישראל לרפובליקה איסלאמית ואת העולם כולו לאימפריה איסלאמית.
כיצד הגיעה מדינת ישראל למצב הזה בגישתה לקיצוניות האיסלאמית? האשָם, נעוץ בשילוב האידיאולוגי בין רב-תרבותיוּת, יחסיוּת מוסרית ואפיסטמולוגית, ותפישה מעוותת של זכויות אדם - שיחדיו "רוקנו מתוכֶן" את התרבות הישראלית. ישראל עודדה את המוסלמים לראות בעצמם קורבנות ולא הצליחה להחדיר בהם כבוד לתרבות הרוב, וכך העלימה עין מהיווצרותו של מיעוט שתגובתו האינסטינקטיבית לטרור הינה היפוך סדרי המוסר. וכך, במקום ליטול אחריות על הג'יהאדיסטים היוצאים מקרבם, תובעים המוסלמים של ישראל מן הממשלה לטפל בתלונותיהם, אם בנוגע למוסלמים ביש"ע ואם בנוגע למעמדם של המוסלמים הישראלים ושל חוק השריעה.
מדאיגה עוד יותר היא נכונותם של אישים פוליטיים מרכזיים ואף אנשי ביטחון לשעבר, לשתף פעולה עם הפשיסטים האיסלאמיים. "הג'יהאד האיסלאמי הפך לזרוע הצבאית של השמאל". "השותפות האדומה-שחורה", מאוחדת במיוחד בשנאתה ליהדות ולמדינה היהודית. מתוך בוּרות היסטורית ותיאולוגית, קברניטי האקדמיה, התקשורת ואף רבנים כשלו (או סירבו) לתפוש את הקשר בין המתקפות על מדינת ישראל לאיום על עצם קיומו של העם היהודי.
במקום לראות בישראל קורבן של "המשטמה התיאולוגית" שרוחשים האיסלאמיסטים כלפי היהודים והמערב, הם מאשימים את ישראל (ואת בעלת-בריתה הגדולה, ארצות הברית) בכך שהביאה על עצמה את מתקפות הטרור, ומעלימים עין משכיחותה של אנטישמיות בוטה בקרב "חבריהם" המוסלמים.
חייבים לפעול מיידית ליישומה של תוכנית שאפתנית שתהפוך את כיוונו של התהליך אשר הותיר את ישראל פגיעה ביותר לאויביה ומסוכנת ביותר לבעלות-בריתה. ביטול חקיקה שגויה בתחום זכויות האדם, בקרה הדוקה יותר על ההגירה, שפיטה של קיצונים איסלמיסטיים בבתי דין מיוחדים, החרמה של ארגונים ואנשי דת שמעודדים קיצוניים, פיקוח הדוק על מסגדים ועל ארגוני צדקה ובתי ספר מוסלמיים - כל אלה ועוד יוכלו לעשות רבות להסרת האִיום המיידי.
לא פחות נחוצה, היא מערכת חינוך המחנכת לזקיפות קומה לאומית ותרבותית והדגשת איכותה, המיוחדת במינה, שאין כמותה, של התרבות היהודית ושל ערכים יהודיים. קשה לדמיין הישג גדול יותר מהפיכתה של ישראל לחמאסטן. וקשה לדמיין פרס גדול יותר לאיסלאמיסטים מהסתננות למדינה שהולידה את החירות. כל מי שישראל יקרה לליבו, או למעשה כל מי שיקרה לליבו הישרדותה של התרבות היהודית חייב להתעורר.
קיימות ארבע תופעות נפרדות כביכול: מסע האמוק להפסקת התחממות כדור הארץ (על-אף שכלל לא ברור שכדור הארץ מתחמם ואף פחות ברור אם יש לאנושות השפעה על האקלים או שמא הוא תוצאה של פעילות השמש בלבד); המאבק האימתני של אנשי "מדע" נגד כל טענה שלכוח עליון הייתה יד ביצירת העולם; השנאה היוקדת והבלתי רציונאלית לישראל וההתנגדות חסרת המעצורים ונטולת ההיגיון למלחמה בעירק.
בשורש כולן עומדת הפסילה של היסודות היהודיים של העולם. זו בעצם מלחמה בקדוש ברוך הוא. אין ספק כי מכונות המוות המשומנות ביותר ב-250 שנים האחרונות היו אלה שתודלקו על-ידי בנזין נטול אלוהים. מהטרור של המהפכה הצרפתית דרך סטלין והיטלר, פול פוט, מאו וקסטרו, הרוצחים הגדולים ביותר שמו את האדם במרכז ולא את האל.
כיום, התנועות הלא איסלמיות שפוסלות את ישראל עושות ככל שעולה בידן למחוק את החיבור של עם ישראל לארץ ישראל. מהמצאת עם פלשתיני יש מאין, דרך הפיכת ישו היהודי לילד פלשתיני ערבי, ועד הפיכת ישראל עצמה לגרמניה הנאצית ולקולוניה אירופית, אין אמת היסטורית שלא מוכחשת כיום על-ידי שונאי ישראל ובעיקר מוכחשת היא תורת ישראל.
כמו-כן, התמיכה האיתנה ביותר שיש לישראל כיום מגיעה מנוצרים מאמינים שרואים ביהדות את השורש והיסוד של האמונה הנוצרית שלהם. יהודים פוסט-יהודים בישראל, בארצות הברית ובכלל התפוצות שונאים את הציונים הדתיים דווקא כי קיומם מזכיר כי ישראל היא לא סתם מפלט ליהודים מסכנים אלא נחלת אבות.
מה שמשותף לקומוניסטים, הומוסקסואלים, ירוקים, אתאיסטים וג'יהאדיסטים הפועלים יחד, הוא פסילתם של עקרונות היסוד של העולם החופשי. לא מדובר רק בפסילת תורת ישראל. מדובר גם בפסילת שיקול הדעת של הפרט - שיקול דעת שמאפשר לאדם, בין השאר, להחליט במה להאמין ולקבל החלטות עצמאיות כיצד לארגן את חייו. כל התנועות האנטי מערביות הללו - כולל הג'יהאד -- פוסלות את הרעיון של שיקול דעת של הפרט ומצדדות בתפיסות עולם טוטאליטריות. אלה דורשות אמונה קולקטיבית המוכתבת להמון על-ידי "אצולה נאורה". קיצה של זו, קרוב מאוד מאוד.
כל זאת, ועוד, למדתי ממלאני פיליפס - הלביאה האמיצה. לו ירבו כמותה לעת גאולה אחרונה זו.

תאריך:  30/06/2011   |   עודכן:  30/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אומה בהכחשה
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
תגובה
צנחן  |  30/06/11 13:59
2
ביבי מבצע את חזון אורי אבנרי
מלאני פיליפס אגדה  |  30/06/11 14:48
3
לא יפה ,חסדאי !
לא יפה !  |  30/06/11 17:39
 
- שים לב לכתב האישום במאמרי
משה חסדאי  |  1/07/11 13:02
4
נא לציין את שמות הנבלות שלנו.
efis  |  9/07/11 07:38
 
- שמות מפורשים
משה חסדאי  |  10/07/11 17:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרצל חקק
איש הרוח והחוקר בן ציון יהושע זכה באות יקיר העיר ירושלים. זאת הזדמנות חגיגית לספר את סיפורו של הירושלמי האמיתי, ההוגה, היוצר, העורך, הסופר. מי שעקב אחר המסלול הספרותי של בן ציון יהושע מצא עצמו מיטלטל בין קובצי סיפורים לבין רומנים חושניים. בן ציון הוא יוצר רב תחומי וצבעוני מאד. הוא נסחף למחוזות שנעים בין קודש לחול, בשבילי הרפתקאות וסיפורים אנושיים מרתקים
בנצי יהושע
על המוטיב הירושלמי בשירתו של מנחם מ' פאלק. כירושלמי ותיק, אני רגיש לנושא זה ואנסה במאמר להתייחס לשירי ירושלים ואגב כך לרמוז על מוטיבים נוספים אותם רצוי היה לחקור
אלכס לוין
בקניות שעשיתי הפעם, השארתי את תנובה על המדף. העדפתי את כל היצרנים הקטנים, רק לא תנובה. כך עברתי למדף הביצים ולא נגעתי באריזות שסומנו על-ידי תנובה, כך עוד ועוד. בסוף הקניות כאשר הבאתי את המוצרים הביתה רווח לי. זאת הפעם הראשונה מזה למעלה מחמישים שנה שאני זוכר את עצמי, בביתי לא היה אף מוצר של תנובה
עמי דור-און
אפשר בהחלט להבין את רצונה של ציפי לבני לשנות את תדמיתה האנטי-חרדית ולהסביר למובילי דעת קהל חרדיים את תפישת עולמה המסורתית. מה שלא ברור הוא מדוע בחרה להתוודות דווקא באזני הרב פינטו
יהודה דרורי
זה שנים שאני תוהה מדוע מיליונרים יהודים מארה"ב, מאנגליה, מצרפת ומארצות דרום אמריקה מתקבלים בארץ בכבוד מלכים, ואילו מיליונרים יהודים מחבר העמים מכונים בשם הגנאי האנטישמי "אוליגרכים"    בסוף הבנתי: האליטה הפלצנית הפסבדו-שמאלנית אחראית לכך, היא לא יכולה לקבל ציונים טובים שלא מאמינים לערבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il