X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ראוי העיתון "יתד נאמן" לברכה על יציאתו נגד הספר והעטיפה המתלהמת, שנותנת לו מפלגת "האיחוד הלאומי" בגיבוי גמגומי שתיקה של מפלגת "הבית היהודי" ואמירות סתמיות לפרוטקול של ראש ממשלה . הוא ראוי לברכה על המשפטים הבאים נגד התומכים בספר "תורת המלך" - "הללו אימצו דרך כוחנית שלא נמנעו מפעולות גלויות ופרובקטיביות של התגרות באומות, בכל הזדמנות אפשרית, על-אף התוצאות החמורות"
▪  ▪  ▪
יתד נאמן. יצא נגד הספר והעטיפה המתלהמת

לאור התגובות המתלהמות, המבהילות והמבעיתות שקבלתי למאמרי המתייחס לספר "תורת המלך", אודה שנרגעת , כאשר שכני לבניין הביא לי אמש את העיתון החרדי "יתד נאמן". והפנה אותי למאמר שכלשונו - "איתן , זה צריך להרגיע אותך". את העיתון קבלתי בדיוק, כאשר על מרקע הטלוויזיה מופיע מנהיג האיחוד הלאומי, יעקב כץ, ומאיים "שעוד מעט, כאשר נגיע לשלטון, ואנחנו נגיע לשלטון", לדבריו, "בית המשפט יתנהל רק על-פי דין תורה - על-פי הדינים העבריים". וזאת תוך כדי התרסה נגד כל מה שנקרא משפט בישראל - שופטים, פרקליטות, משטרה ומעל הכל הכתובת היא שר המשפטים.
מופע האימים של יעקב כץ בסיוע צווחות מצמררות נגד בתי המשפט על-ידי חבר הכנסת בן ארי לפתע התגמדו, כאשר קראתי קול שפוי בעיתון החרדי "יתד נאמן" המביא את דבריו של הרב אלישיב - "יש פה אנשים שלא מבינים, שהעם היהודי לא חי רק בארץ ישראל, פסיקות כאלה יכולות להביא סכנת נפשות ליהודים בחו"ל משחקים פה באש ...מסכנים יהודים אחרים."
יש לזכור שבספר לא צוינה המילה ערבי או פלשתיני. בניגוד להיתר להרוג גויים, שקראתי בפרק ד' בספר - "כל מקום שבו נוכחות של גוי מסכנת חיי ישראל מותר להורגו", הרי מעודד אותי לקרוא את דבריו של הרב אלישיב, המוקיע התבטאויות אלו כלא יהודית שלדעתי, הן גם מקעקעות צלם אדם אצל כל מי שמבקש להיות שופר לאמירה כזו.
מצער אותי, שראש הממשלה נוקט בלשון רפה נגד המצדדים בספר האומר במפורש - "שלא צריך החלטה של אומה - גם יחידים יכולים לפגוע". אך אני מתנחם שלפחות הרב אלישיב יצא באמירה ברורה וחד-משמעית נגד כתב ההלכה הנקרא "תורת המלך" ונגד התרסתם בשלטון החוק של מצדדיו כמו הרב דב ליאור . מה שלא עשה ראש הממשלה עשה לפחות הרב אלישיב. ראש הממשלה הסתפק באמירה לקונית, הרב מאלישיב נטל על עצמו לומר אמירה ברורה.
ראוי העיתון "יתד נאמן" לברכה על יציאתו נגד הספר והעטיפה המתלהמת, שנותנת לו מפלגת "האיחוד הלאומי" בגיבוי גמגומי שתיקה של מפלגת "הבית היהודי" ואמירות סתמיות לפרוטקול של ראש ממשלה . הוא ראוי לברכה על המשפטים הבאים נגד התומכים בספר "תורת המלך" - "הללו אימצו דרך כוחנית שלא נמנעו מפעולות גלויות ופרובקטיביות של התגרות באומות, בכל הזדמנות אפשרית, על-אף התוצאות החמורות".
יש לנו יושב-ראש קואליציה, הסבור שהמשטרה מתערבת בענייני הלכה. כמוהו השר המופקד על ההסברה והקשר שלנו עם התפוצות. התעודדתי לקרוא ב"יתד נאמן" הלועג לטענה שהחקירה המשטרתית היא - "התערבות דורסנית בנושאי תורה והלכה". לדברי מאמר המערכת - "כל בר דעת הבין מלכתחילה, כי הפצת ספר המציג את הנושא לא רק מההיבט התורני הטהור, אלא מדגיש שזו סוגיה אקטואלית - עתיד להפוך לחומר נפץ ולהצית תבערה ...".
אני מסכים עם "יתד נאמן" המציין "שכותבי הספר הם מאחת ההתנחלויות, שמזוהות עם לאומנית קיצונית". ואני אוסיף מה שלא נכתב, שלאומנית קיצונית מזכירה לי מקומות אחרים שצבועים בשפה אחרת.

תאריך:  07/07/2011   |   עודכן:  07/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תודה לעיתון "יתד נאמן"
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
איתן אני מעריץ את התמדתך
ישראל בן ישראל  |  7/07/11 11:39
2
החיים עפ"י קלינסקי....
י.ש  |  7/07/11 15:22
 
- ל-י.ש
איתןקלינסקי  |  7/07/11 18:14
 
- נאום ה"אני מוקיע".....
י.ש  |  7/07/11 22:36
3
תודה לאתר ל"ת
תודה לאתר  |  8/07/11 11:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלכסנדר אטרמן
העלאת גיל הפנסיה לנשים היא מעשה בלתי כלכלי. נוסיף לכך את אפליית הנשים בשוק העבודה, ואת העובדה שאחוז גבוה מהן אינן עובדות    דחיית גיל הפנסיה לנשים בישראל היא התאכזרות לשמה, שלצדה - נזקים כלכליים וחברתיים
יעל ארצי
אם יהיה יותר יבוא של קוטג' ומוצרי חלב חיוניים אחרים, הרי שמדינת ישראל תסייע לסובסידיות של האיחוד האירופאי ותפגע קשות בחקלאים וביצרנים בארץ שאינם מסובסדים. בנוסף נאלץ לשלם גם למשגיחי הכשרות בחו"ל, כמובן על כלל תהליך יצור הקוטג', מהרפת ועד למדף בארץ, שיכלול גם את הטסתו, ולכן מחירו יהיה דומה למחיר קוטג' היקר שלנו ואלי אף גבוה יותר, וחבל ששר האוצר שלנו אינו מודע לכך
ד"ר מוטי גולן
מיהו אותו בלעם הקוסם המכונה בתורתנו "שתום העין" ואשר דווקא "תפילתו", "מה טובו אוהליך יעקב משכנותיך ישראל", זכתה להיכנס לפנתיאון ולמשכן הנצח של תפילות עם ישראל לדורותיו?
יניב שלום
נזכרתי שאבא אמר לי: "לא עוד! שערה ממחלפותינו לא תיפול. נעמוד על המשמר ונקדש את החיים בהגנה עליהם", אך האח ביקע בסכין את עורי והחדיר את שנאתו אלי    תגובה לדברי ההסתה של יונתן שם-אור שפורסמו באתר MySay
רעות יעקבסן
במהלך ימי השבעה על אמי הי"ד הגיעו אלינו מכתבים ומברקים רבים מכל גוני עם ישראל. מכתבי תנחומים חמים, עוטפים, וביניהם גם מעטפה בולטת מארה"ב. כשפתחנו את המעטפה נדהמנו לגלות בה מכתב מיהונתן פולארד. כמה התפעלנו מאותו מכתב שביטא אחוות אחים יהודית טהורה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il