X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מה יהיה מחיר שחרורו של החייל החטוף גלעד שליט? [צילום: AP]
עסקת שליט - המחיר המלא
ישראל יכולה לעמוד במצב של שחרור רוצחים המוני, היא יכולה גם לשרוד מלחמות קשות, אבל האם בטוח שזה בדיוק מה שהיא צריכה להזמין עכשיו?
חטיפות חיילים כמו פופקורן יהפכו לשעשוע פלשתיני שגרתי. שהרי חייל חטוף שווה יותר מזהב ויהלומים במקום שיהיה כגחלים לוחשות בידיהם

העסקה לשחרור גלעד שליט תגרום לכך שהערכים העליונים של מדינת ישראל יהיו:
דם יהודי הוא הפקר!
הם ירצחו - אנחנו נשחרר!

מאחר ששוב (בפעם המי יודע כמה) עסקת שליט על סף חתימה, לפני שממהרים לחתום על העסקה ההזויה ביותר בהיסטוריה האנושית, כדאי לרענן את מחירה. שמענו הרבה על המחיר, אבל יש מחירים ששכחו לספר לנו. נסקור אותם בקצרה:
1. יריקה בפרצופי המשפחות השכולות - אפשר למשל להזמין את שרידי משפחת פוגל לטקס השחרור, אלף רוצחים יעמדו בשורה, לחיצות ידיים, חלוקת פרסי ישראל, מחיאות כפיים סוערות, תעודת הוקרה לכל רוצח, ולסיום ראש הממשלה יאמר להם: אל תקחו את זה קשה, הוריכם ואחיכם כבר מתו, גלעד עדיין חי.
ראשי שב"כ לשעבר מוכנים להתמודד עם מחיר רציחתם של ישראלים נוספים, זה אצילי מאוד מצידם, אבל אני מציע שאף אחד לא יהיה גיבור לשלם מחיר של אחרים. אם ירצחו את יקיריהם, אז גדולי האומה יורשו לשחרר את הרוצח. לכל אחד יש זכות מוסרית לשחרר רק את רוצחי יקיריו.
2. יריקה בפרצופו של שלטון החוק - מעתה בכל פעם ששופט צבאי יגזור מאסר עולם על רוצח, נצפה לשמוע התפרצות צחוק אדירה מספסל הנאשמים. הרוצח יתנצל בפני כבוד השופט על ההפרעה, אבל הוא פשוט לא יוכל להתאפק. לשופט יש את התוכניות שלו, אבל לרוצח תוכניות אחרות: לאחר שיסיים את ריצוי שדרוג חייו מכפר עני לבית הבראה, ולאחר שיסיים תואר דוקטורט, הוא מתכנן כמובן להשתחרר בעסקה.
בנוסף, נוכל לפטר את פרס ואת ביניש, מי צריך את שלטון החוק אם במו ידינו נמנה את הוד מעלתו ירום הודו המלך משעל הראשון? חאלד משעל ימונה באופן רשמי למלך היהודים, והוא יהיה זה שיחליט איזה רוצח יקבל פרס, ואיזה תעודת הוקרה.
3. לאחר שגלעד ישוחרר מרוסק כולו נפשית ופיזית, הוא עוד עלול לשמוע חדשות לבקרים משפחות שכולות חדשות, שיקיריהן נרצחו על-ידי רוצחים ששוחררו בעסקה שלו, אשר חוזרות ושואלות ללא הרף: מדוע דמו יקר יותר מדמם של בניהם? אם יהיו רבים כאלו ואם זה יימשך זמן רב, לא מן הנמנע שגלעד לא יוכל לעמוד בכך ויטול את נפשו בכפו. אם התרחיש הזה אכן יתממש, אנחנו נצא העם העלוב והמושפל ביותר בהיסטוריה.
4. מעתה כאשר ישחטו משפחה בישראל, לא יוכלו יותר גדולי האומה לומר מילים נאצלות כגון: מדינת ישראל לא תנוח ולא תשקוט עד שהרוצחים הנתעבים יבואו על עונשם, לחלופין הם יוכלו לומר: אנחנו נתפוס את הרוצחים, נשכן אותם בתנאי בית הבראה, ולאחר שיסיימו תואר ראשון, שני או דוקטורט נשחרר אותם בעסקה הקרובה.
5. כמובן שחטיפות חיילים כמו פופקורן יהפכו לשעשוע פלשתיני שגרתי. שהרי חייל חטוף שווה יותר מזהב ויהלומים במקום שיהיה כגחלים לוחשות בידיהם. כדאי לזכור שארה"ב אינה מנהלת מו"מ עם הטליבאן על חיילים חטופים ואינה מבצעת עימם עסקות הזויות.
6. אב שכול שבנו נהרג בפעולה למעצר מחבל, שאל: בשביל מה סיכנו את בנו? עבור מה הוא שילם מחיר כה יקר? כדי שהמחבל שנעצר ישוחרר לאחר כמה שנים של חיים משוגעים באוניברסיטת הטרור של הכלא הישראלי, ובאוניברסיטה הפתוחה? בשביל זה שלחנו את בננו למות? מישהו רוצה לענות לו?
7. יש כמובן לעסקה ההזויה ביותר בהיסטוריה עוד מחירים רבים, אבל לא נאריך, נגיע לחשובה מכולן: העסקה הזו תגרום לכך שהערך העליון של מדינת ישראל יהיה: דם יהודי הוא הפקר! הם ירצחו - אנחנו נשחרר. דם יהודי הוא הפקר - לא בטוח שבשביל זה קמנו מהשואה. דם יהודי הוא הפקר - לא בטוח שבשביל זה הקמנו מדינה.
זו המשמעות האמיתית של שחרור סיטוני של רוצחי יהודים. דם יהודי יהפוך למוצר זול, חיי יהודים יהפכו להיות בדיחה פלשתינית מפוצצת מצחוק (ולא רק), רצח ישראלים וחטיפת חיילים יהפכו להיות עסק כלכלי משתלם לכל דבר ועניין.

בוקר טוב ישראל

זה קצת עלוב ופתטי שהיהודים מפחדים מרוצחיהם גם לאחר שנתפסו. כדאי לזכור שכבוד לאומי הוא לא זבל עובר לסוחר

מותר להתעורר, לשטוף פנים, להקיץ מהסיוט השמאלני, אנחנו ממש לא מדינה כה עלובה וחסרת-אונים כפי שהצליחו להרגיל אותנו להאמין. יש לנו המון כוח, רק אנחנו מתביישים להשתמש בו. ביבי כבר למד שלא צריך לפחד. הוא אמר לא לגבולות 67', ובמקום לחטוף, פתאום אובמה החל להתנהג כמו חתלתול חייכני.
שנים סיפרו לנו שהסיבה לבית ההבראה היא אמנות שאנחנו חתומים עליהן. יום בהיר אחד ביבי מחליט לבטל את הלימודים, מה קרה? פתאום לא חתומים על אמנות?... מצפצפים עלינו, מאכילים אותנו לוקשים. זה קצת עלוב ופתטי שהיהודים מפחדים מרוצחיהם גם לאחר שנתפסו. כדאי לזכור שכבוד לאומי הוא לא זבל עובר לסוחר.
כל-כך אוהבים אמנות? בכיף, הנה אמנה מצוינת: תנאי אמנת ז'נבה לאסירים הביטחוניים! אנחנו לא מקבלים את הגירסה לפיה זהו מאבק של לוחמי חופש חביבים המתנגדים לכיבוש אכזר, אנחנו מאמינים לאמנת החמאס, לאמנה הפלשתינית, להצהרות ולמעשי המנהיגים הקיצוניים המובילים את המאבק, לפיהן זו מלחמה למען השמדתנו. לחם עבש, מים מעופשים, חצי שעה ביום סיבוב בחצר, פעם בשנה ביקור צלב אדום. אין מזגן, אין קנטינה, אין לימודים. לחלופין אפשר להוסיף לחוק עבודת פרך, כמאמר המשורר: מי יבנה בית בשטחים? אנחנו המחבלים.
על-פי ויקיפדיה לפחות יש עונש מוות בחוק הצבאי, לא ברור מדוע עושים צחוק מהחוק. לגזור עונשי מוות למחבלים רוצחים ולהתחיל לנקות את העולם מפסולת אנושית. הם מאמינים שהם יקבלו בתולות, אז בכלל נעשה להם טובה. לאטום את עזה, כישות אויב הגבול עם עזה צריך להיות בדיוק כמו הגבול עם סוריה. אנחנו לא אימא שלהם, לא אבא שלהם, לא סבתא וגם לא סופר נני שלהם. הם רוצים קשר עם העולם? בבקשה: יש את מצרים. נקבע מועד לניתוק תשתיות. אין העברות כספים, אין מסחר חקלאי, אין מקרים הומניטרים. לא מדובשם ולא מעוקצם. שיחטפו חיילים מצריים וידרשו ממצרים שתדאג לכל צרכיהם.
העולם כמובן יצווח ויצרח, אבל במה שנוגע לחוק הם לא יוכלו לעשות כלום. אם נגזור עונש מוות על-פי החוק זו זכותנו המלאה, אמנת ז'נבה - לגיטימית ביותר. בין כה וכה הם מתכוונים להטיל עלינו סנקציות, אז לפחות ננצל את ההזדמנות. כשנהיה חזקים יעריכו אותנו. בוודאי כשאנחנו עלובים ממשיכים להשפיל אותנו, לדרוך עלינו וללחוץ עלינו בלי סוף. צריך להיות גבול לנכונות להיות מושפל ונרמס, מצד שני יש מחיר לכבוד לאומי. נשלם את המחיר, ונתחיל להרים את הראש. בהצלחה.

מלחמה פסיכולוגית
צבא החברים של גלעד או חמאס? [פלאש 90]

זו לא תהיה העסקה האחרונה, בקצב המסחרר הזה של שידרוג רמת ההזיה של העסקות, בעסקה הבאה ידרשו כבר שחרור אלפי רוצחים

גלעד שליט האומלל הפך שלא מרצונו להיות סכנה אסטרטגית למדינת ישראל! הוא האדם היחידי בעולם המסוגל לשחרר מאות רוצחי יהודים. לו היה איזה מבחוח כזה המתכנן לפרוץ לבתי הכלא, המוסד כבר היה מטפל בו. הוא הגיע לכך בעזרתם האדיבה של אלו המכנים עצמם: "צבא החברים של גלעד", אבל צריך לומר ביושר, שבאותה מידה אפשר לכנותם: "צבא החברים של החמאס". איזה חברים טובים מהם יש לחמאס אצלנו? גל"צ?
הם ערכו פעם צעדה ענקית. לו היו משתתפות במצעד השוטים כנופיות שבאב שהיו צועקות: "אללה הוא אכבר, שחררו מאות רוצחי יהודים", הן היו משתלבות נהדר ואיש לא היה יכול לומר שהן נמצאות במקום הלא נכון. צריך להעריך את כנותה של כלת פרס נובל לריבוזומים שבעצם חשפה את כוונתם האמיתית: מצבו של גלעד לא מטריד אותם כמו תשוקתם הבלתי ניתנת לכיבוש לשחרר לוחמי חופש.
צריך להבהיר חד-משמעית נקודה חשובה מאוד נוספת: לכאורה הם מוכנים לעשות הכל כדי להציל חיי חייל אחד, האמת היא שחיי חיילינו לא מדאיגים אותם יותר מדי. אנשי השמאל הקיצוני, בסיוע אנשי המשפט הלאומי והבינלאומי עושים כל שביכולתם לאזוק את ידי צה"ל כדי שבמלחמות ייפגעו כמה שפחות אזרחי האויב. התוצאה: ייפגעו יותר חיילי צה"ל. כבר עתה ישנן משפחות שעדיין לא יודעות זאת, אך הן יצטרפו למשפחת השכול הודות למאמציהם הבלתי נלאים של גולדסטונים, שוברי שתיקה, פעילי זכויות אדם ושאר חובבי כניעה לטרור הערבי למיניהם.
כמובן שזו לא תהיה העסקה האחרונה, בקצב המסחרר הזה של שידרוג רמת ההזיה של העסקות, בעסקה הבאה ידרשו כבר שחרור אלפי רוצחים. מה נעשה אם הם לא יספיקו לרצוח מספיק יהודים? בעיה. אל דאגה, אפשר למצוא עסקה הזויה עוד יותר: נשחרר אלפיים רוצחים, ונעניק להם עוד אלף רציחות באשראי... קטעים, אין מה להגיד, אבל זה לא מדור סאטירי, זו הופכת להיות המציאות שלנו.
לרשימת ההזיות צריך כמובן להוסיף את ה"גירוש". רוצחים המגורשים לאירופה זוכים לדיור, תעסוקה, קיצבה, בקיצור - הבטחת הכנסה לכל החיים. לא נתפלא אם מחוסרי דיור יקנאו בהם, יתגייסו לחמאס, ירצחו יהודים וידרשו להיות מגורשים גם הם. למה להם לא מגיע?
פרשת שליט היא מלחמה פסיכולוגית מדהימה שתילמד ככל הנראה בכל בית ספר לטרור. המחבלים הצליחו להכניס לצינוק לא רק את גלעד, אלא גם את משפחתו, ובעצם את כל עם ישראל. חיילים אמורים למסור את נפשם למען המדינה. מדינה המוכנה להקריב עצמה למען חייליה, היא מדינה הזקוקה דחוף לאישפוז פסיכיאטרי.

תאריך:  11/07/2011   |   עודכן:  11/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עסקת שליט - המחיר המלא
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
מעתה יוחתם כל מתגייס..ש..ידע.. ל"ת
בעד5שניםניצןמזרחי  |  11/07/11 09:39
 
- נתניהו הסמרטוט הלחיץ והכנוע
נתניהו הסמרטוט  |  11/07/11 15:06
2
בפעם המי יודע כמה
אברהם מערב השומרו  |  11/07/11 10:38
3
הלוואי שיש מי שישמע
ע. הנביא  |  11/07/11 11:24
4
"אפשר לעמוןד" = שקר
יוסי כהן  |  11/07/11 12:25
 
- ראשי השב"כ
נטע אורי  |  11/07/11 14:51
5
פול גז בניוטרל
איש עצוב  |  11/07/11 14:25
 
- אתה גם עצוב וגם חנ"ש
איש עצוב וחנ"ש  |  11/07/11 15:14
 
- תישן ילד תישן, זה מהכדורים ל"ת
איש עצוב  |  12/07/11 08:52
6
למס' 4 אפשר, אבל איום ונורא
המאמר חושף השקר  |  11/07/11 17:15
7
אסור לבצע עיסקאות הזיות כמו זו ל"ת
רואה צאן  |  11/07/11 17:18
8
256 המשפחות שבניהן נרצחו
חשדנית  |  12/07/11 08:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתי יהל
על-רקע המצב החברתי-כלכלי והפערים החברתיים הבלתי מתקבלים על הדעת, חשבון נפש חייב לעשות כל מי שרוצה בטובת המולדת השסועה ושרק תחזיק מעמד למרות הכל לטובת כולנו
עמוס דאי
השמעת המנון "התקווה" בוטלה באוניברסיטת חיפה בטענה כי ההמנון פוגע ברגשות הסטודנטים הערבים    איך בשישים ושתיים שנות מדינה אשר נבנתה בעמל, בדם, ביזע ובדמעות, קורה שמבטלים את ההמנון הלאומי שלנו כלאחר יד?
יהודה דרורי
הנבלות הללו שהגיעו הנה הינם הצד קשה והקיצוני של פעילי הטרור העולמי שהיו רומסים מייד את הפרחים וזורקים לזבל את חוברות ההסברה שלנו מבלי אפילו להציץ בתוכנן
רון דרור
בית המשפט המחוזי מרכז הפך מאז הקמתו לשם נרדף ליעילות. נוכח דבריה של העומדת בראשו, הנשיאה הילה גרסטל, נראה שמדובר בהישג מפתיע לאור נתוני הפתיחה. "לא ילמדו את זה בבית ספר לניהול", היא אומרת. בראיון מקיף מזהירה גרסטל מפני פגיעה באיכות השפיטה ("אסור שהיעילות תבוא
על חשבון מלאכת השפיטה"), מתנגדת לגישור חובה ("זה מצריך הסכמה") ציעה פתרון חלופי לביקורת על שופטים ("צריך לבנות מנגנון צוותי של לשכת עורכי הדין והנהלת בתי המשפט")
עמוס גבירץ
אולי הגיחוך שבטיפול במשט וב"מטס" יביא יותר ישראלים להבין שהממשלה "עובדת עליהם". יותר משהיא עמלה לקדם את ביטחונם, היא דואגת להמשך העמקת הכיבוש, כך שתימנע כל אפשרות לפשרה, לשלום ולביטחון בעתיד!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il