X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נתניהו הוא ראש הממשלה היחיד בתולדות מדינת היהודים שעצר באופן יזום בנייה בשטחים שתחת ריבונותה. מה ש"צבוע, מסוכן ומבקש מחאה" הוא ההתעלמות מהעובדה הזו מצד עיתונאי צמרת כאשר הוא עוסק בנושא ההתנחלויות, מפני שזו השמצה פוליטית תחת מסווה של מהוגנות עיתונאית
▪  ▪  ▪
נחום ברנע [צילום: פלאש 90]
   ספי סגל
חתן תחמן

   ספי סגל
חתן תחמן (2)

   ספי סגל
חתן תחמן עובר קו לבן

בתקופת ממשלת אולמרט פרסם הח"מ באתר זה סדרת מאמרים תחת הכותרת "חתן תחמן" שעסקו בעיתונאות מגויסת [ראה השלושה משמאל]. למה חתן? מפני שבחתן פרס אולמרט לעיתונאות מגויסת עסקינן. למה תחמן? האנטומיה של התחמון מפורטת בכל אחד מהמאמרים בסדרה הזו, שיש לה מכנה-משותף: תמיד המתוחמנים הם קוראי ידיעות אחרונות, עד לאחרונה "העיתון של המדינה". גם למגמת התחמון מכנה-משותף: המשך שלטון קדימה.
פרסם (11.7.11) אותו נחום ברנע בבלוג של מוזס מאמר נגד חוק החרם, וכך הוא כותב: "החרם שהטיל בארקר לא רושש את היהודים, אבל קבע את מקומו בתולדות הישוב כגדול האנטישמים. לא הייתי מציע לאמץ אותו כמודל. מצד שני, יש לנו ראש ממשלה שמכריז קבל-עולם על תמיכתו בפתרון שתי המדינות, אבל באותו הזמן מעודד בנייה מאסיבית של התנחלויות בשטחה של המדינה האחרת. זה צבוע, זה מסוכן, זה מבקש מחאה".
ראשית - הלוגיקה, או, בעברית עממית: מה עניין מחט ל...? באיזה אופן ומאיזו בחינה בניית ההתנחלויות ו/או הצביעות ו/או המסוכנות ו/או בקשת המחאה הן "צד שני" לאנטישמיות של בארקר? כמובן שהן אינן כאלו, לא על דרך ההשלמה ובוודאי לא על דרך הניגוד בין "צד אחד" ל"צד שני": כל עניינן במאמר זה הוא האג'נדה של ברנע את מוזס: השבתה לשלטון של המפלגה המושחתת ביותר בהיסטוריה של המדינה הזו באמצעות השמצת נתניהו.
שנית - העובדות.
עובדה ראשונה: נתניהו הוא ראש הממשלה היחיד בתולדות מדינת היהודים שעצר באופן יזום בנייה בשטחים שתחת ריבונותה. מה ש"צבוע, מסוכן ומבקש מחאה" הוא ההתעלמות מהעובדה הזו מצד עיתונאי צמרת כאשר הוא עוסק בנושא ההתנחלויות, מפני שזו השמצה פוליטית תחת מסווה של מהוגנות עיתונאית.
עובדה שנייה: המשפט הבינלאומי מכיר רק מסמך אחד המסדיר את המעמד המשפטי של מה שברנע מכנה באופן שקרי "שטחה של המדינה האחרת". ועידת סן רמו התכנסה בשנת 1922 והחלטותיה, כולל אימוץ הצהרת בלפור כלשונה, אומצו על-ידי חבר הלאומים ומאוחר יותר - על-ידי האו"ם. ההחלטות קובעות, ביחס לשטחי א"י שממערב לירדן (בניגוד לאלה שממזרחו) באופן דווקני, כי אסור למנדט הבריטי לעשות בו כל דיספוזיציה פרט להקמת מדינה יהודית. היא גם קובעת באופן דווקני את מה שמחובתו לעשות שם: להקים תשתיות פיזיות ומוסדיות להקמת המדינה המסוימת הזו.
עובדה שלישית: נוכח החלטות סן רמו, התקופה היחידה בה היה "שטחה של המדינה האחרת" כבוש הייתה כאשר נשלטה על-ידי ירדן עד 1967.
עובדה רביעית: מן הסתם למורת רוחם של ברנע ומוזס - אין בנמצא "מדינה אחרת" ואפילו לשיטתם של ברנע/אולמרט/לבני - לא בטוח שתהיה. מאחר שכך, נכון להיום אין ל"אין מדינה" הזו שטח, ולכן מה ש"צבוע, מסוכן ומבקש מחאה" היא ההימנעות מהקמת ישובים בשטח כלשהו שהוא גם בריבונות ישראל וגם בשטחי המנדט הבריטי לשעבר. היא כזו מפני שהיא סותרת את האתוס הציוני של המדינה היהודית.
עובדה חמישית: אם יש משהו "צבוע, מסוכן ומבקש מחאה" בהתנהלות נתניהו היא דווקא תמיכתו בפתרון שתי המדינות, מפני שהיא מושכת את העוגן המשפטי היחיד של המדינה היהודית דווקא בתקופה שבה צונמי אנטישמי מאיים לרסק את ספינת הציונות אל סלעי השקר. והסלעים הללו הם קודם כל ברנע ודומיו, המהרסים והמחריבים היוצאים מקרבנו.

תאריך:  11/07/2011   |   עודכן:  12/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חתן תחמן מכה שוב, או: זהירות! נחום ברנע
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
אחרי ויכוחים ומריבות של שנים, הגיעה העת שאגודת הסופרים ואיגוד הסופרים ישובו להתאגד לאגודה אחת, שב"מודוס ויוונדי" תיקרא "אגודת הסופרים הישראלים". זה רק יאדיר את כוחה וישיב את ימיה כקדם
אהרון שחר
ישראל יכולה לעמוד במצב של שחרור רוצחים המוני, היא יכולה גם לשרוד מלחמות קשות, אבל האם בטוח שזה בדיוק מה שהיא צריכה להזמין עכשיו?
איתי יהל
על-רקע המצב החברתי-כלכלי והפערים החברתיים הבלתי מתקבלים על הדעת, חשבון נפש חייב לעשות כל מי שרוצה בטובת המולדת השסועה ושרק תחזיק מעמד למרות הכל לטובת כולנו
עמוס דאי
השמעת המנון "התקווה" בוטלה באוניברסיטת חיפה בטענה כי ההמנון פוגע ברגשות הסטודנטים הערבים    איך בשישים ושתיים שנות מדינה אשר נבנתה בעמל, בדם, ביזע ובדמעות, קורה שמבטלים את ההמנון הלאומי שלנו כלאחר יד?
יהודה דרורי
הנבלות הללו שהגיעו הנה הינם הצד קשה והקיצוני של פעילי הטרור העולמי שהיו רומסים מייד את הפרחים וזורקים לזבל את חוברות ההסברה שלנו מבלי אפילו להציץ בתוכנן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il