X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בסופו של דבר תמצאו את עצמכם על סף כיליון, כשכל העולם - כולל מוסלמים ויהודים ועמי עולם חפצי חיים - מתנער מכם ומתפתח לקראת עידן חדש בהיסטוריה ובו אדם לאדם אוהב. תהיה כאן חברת אחריות עולמית החותרת לביעור הבערות והעוני והסבל האנושי וקידוש החיים והאמונה הטהורה
▪  ▪  ▪
הקוראן. מחפשים בו רק את מה שנותן הצדקה לאלימות וליצר ההרס [צילום: פלאש 90]
כל מקום שהגיע אליו הכובש האיסלאמיסטי - הפך להיות עמק הבכא. פעם היה במזרח הקדום הסהר הפורה - הכיבוש האיסלאמיסטי הפך אותו לשממה

זה עתה סיימתי לקרוא את הקוראן בתרגום עברי. עכשיו סוף סוף הבנתי איך אתם המוסלמים המזוייפים קוראים את הקוראן ומחפשים בו רק את מה שנותן הצדקה לאלימות וליצר הזה שבכם להרוס, להשתלט, לרצוח ולרשת את כל אשר לא שייך לכם. אבל בוא ואומר לכם משהו על עם ישראל ועל ארץ ישראל.
ארץ ישראל לא הייתה שייכת מעולם בהיסטוריה לעם ערבי או לריבון ערבי. כובשים רבים כבשוה - יוונים, ערבים, פרסים, רומים, טורקים, אנגלים - כולם היו כובשים אך לא בעלים. תמיד, תחת כל כיבוש היא נשארה ארץ ישראל. ואם תקראו בקוראן שוב תופתעו לגלות שגם הנביא מוחמד - חשב שארץ ישראל שייכת לעם ישראל.
בסופו של דבר חזר אליה עם ישראל החי חיי נצח ואשר רק לו יש נס תחייה לאומית כזו החתומה בחותם העל-טבעי האלוקי ורק לו הייתה כאן ריבונות היסטורית וחוקית על-פי החוק האלוקי והחוק הבינלאומי.
כל מקום שהגיע אליו הכובש האיסלאמיסטי - הפך להיות עמק הבכא. פעם היה במזרח הקדום הסהר הפורה - הכיבוש האיסלאמיסטי הפך אותו לשממה כפי שהופך עד היום כל גן עדן לגיהנום. ארץ ישראל עמדה בשיממונה מאות בשנים, כשתמיד היה כאן ישוב יהודי קטן ופזורה ערבית קטנה עוד יותר.
הטורקים הוציאו כרוז בכל ארצות ערב שהם מחפשים ידיים עובדות. באו עובדים ערביים לעבוד את הטורקי. חלקם נשארו. בריטים נפשעים לעומת זאת, נתנו לעשרות אלפים נוודים ערבים, לבוא לארץ ישראל ללא אישורי הגירה, לחיות כאן ולעבוד אותם. הם עשו זאת בניגוד למנדט הבינלאומי שניתן לבריטניה לשם הקמת בית לאומי לעם היהודי בארץ ישראל והתאכזרו לפליטי ולשרידי חרב השואה עד שסולקו מכאן בלחץ דעת הקהל שלהם.
הציונים התחילו לשקם את המקום השומם הזה בסוף המאה ה-19. יש עדויות רבות של סיירים שסיירו בישראל ותיעדו את העזובה, הכיעור, הביצות, המחלות והשממה שהייתה כאן, קראו נא את ספרו של טריסטראם או ספרו של מרק טווין. גם זו הייתה עדות לברית בין העם היהודי לארצו.
העם היהודי שב לארצו והיא השיבה לו אהבה ופרחה ולבלבה. האיסלאמיסטים, כפי שעשו במשך דורות (וכפי שמיליונים עושים עתה באירופה), באים לחיות על יד מי שבונה ומספק עבודה. וכפי שאירופה מעולם לא הייתה שייכת לכם, גם ארץ ישראל מעולם ולעולם לא תהיה שייכת לכם.
ניסינו ב-100 שנה האחרונות לחיות איתכם ולצידכם. אפילו הצענו לכם להתחלק בחלקה הקטנה שהותירו לנו מארצנו. זה לא הולך. את ידינו המושטות לשלום השבתם ריקם שוב ושוב וניסיתם לגדוע ולהשמיד.
אמנם יש כאן מיעוט שמאלני קטן ורעשני שמתחפש לחסיד אומות העולם ולו כסות ומסיכה של שמירה על זכויות ופלורליזם, אך הוא בעצם סולד מכם בשל היותכם עדות חיה לכך שעל-פי מסורת אבותיו המייסדים הוא עצמו מנצל אתכם כלכלית ובז לתרבותכם כפי שבז ומנצל את יהודי המזרח והדתיים. הוא סולד מכם לפחות כמו שהוא סולד מהמתנחלים ומהיהודים הגאים ביהדותם כי אלה הם מזכרת מתמדת לפשעיו הלאומיים והכלכליים ולתרבות החטאים המנוונת שהקים כתחליף כושל ליהדות המפוארת בת אלפי השנים.
לכן, הוא מאפשר את השתלטותכם על אזורי המחיה בהם חיים המתנחלים ומקיף אותם חומה כי הוא סולד מכם ופוחד עוד יותר מהיהודים נאמני המסורת והמולדת. ייהוד יש"ע הגליל והנגב והתנחלותה של היהדות והציונות בלבבות, פירושם קץ עידן המתירנות וההפקרות והשחיתות של איש את רעהו חיים בלעו. לאמיתו של דבר, המוסלמי האמיתי ימצא שפה משותפת רבה מאוד עם היהודי האמיתי. תהליך דומה מאוד מתרחש גם באירופה.
יש 54 מדינות מוסלמיות בעולם (מתוכן 22 חברות בליגה הערבית) - אף לא אחת מהן, אף לא אחת, הצליחה עד כה לכונן משטר דמוקרטי. זה תהליך שיימשך עוד כמה דורות. לעומת זאת, איסלמיסטים בוחרים לחדור אל המשטרים הדמוקרטיים ולנצל את הבטן הרכה שלהם שהיא חופש הדיבור וזכויות הפרט וכך להשתלט עליהם.
וכמו שבאירופה, שנתנה לכם את כל האפשרות לבוא ולהיות אירופאים, מתחילה לחלחל ההבנה שאתם לא ידידים אלא כובשים, גם כאן התהליך הזה מתחיל לצבור תאוצה במהירות הבזק. יהודים לומדים מהר מאוד.
הצצה חטופה במפת העולם לא משאירה פקפוק בלב איש כי את מדינת החמאס - האיסלאמיסטית הטרוריסטית הפרו אירנית, פרו סורית, פרו חיזבאללה, פרו אל-קאעידה, מכחישת השואה, הרוקדת ושמחה לצלילי פיגועים ופיגוע התאומים, - ה- 23, אסור להקים בכלל, ובפרט על שטחה של המדינה היהודית שהיא הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון ומיגדלור של פרסי נובל ותרומה לא תסולא בפז למדע ולנאורות ולאנושות בכלל.
בסופו של דבר תמצאו את עצמכם על סף כיליון, כשכל העולם, כולל מוסלמים ויהודים ועמי עולם חפצי חיים מתנער מכם ומתפתח לקראת עידן חדש בהיסטוריה ובו אדם לאדם אוהב. תהיה כאן חברת אחריות עולמית החותרת לביעור הבערות והעוני והסבל האנושי וקידוש החיים והאמונה הטהורה.
עם ישראל נראה לעתים רך ומכיל, אבל כשהוא מריח הכחדה הוא מתעצם כמו אריה הקם מרבצו. ורוב העם כבר הבין שמטרתכם הינה השמדתו.

תאריך:  19/07/2011   |   עודכן:  20/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לאיסמעיל, מחמוד וחסן
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
תגובה
צנחן  |  19/07/11 18:29
2
לגזור ולשמור! פשוט מדויק. ל"ת
נאור קרית אונו  |  20/07/11 07:37
3
כל מילה מוצדקת ובמקומה
יפה כתבת  |  20/07/11 10:33
4
לא רק צודק
כל מילה   |  20/07/11 12:34
5
בינתיים, שיחיו במדינת ירדן,
הניה  |  20/07/11 18:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
כמו אש בשדה קוצים היא מתפשטת על פני הארץ כולה. בהבדל ממאבקי-מחאה קודמים שלא צלחו, יש לה הפעם סיכויים גדולים להצליח. שלא כמו בעבר, נראה שלא יהיה הפעם מי שיעז לפנות את ה"פולשים" מן השטחים הציבוריים בטרם יימצא להם פתרון של ממש
ציפי לידר
בשולי הכותרות: מה המשותף לח"כ זחאלקה, המתנגד לשירות לאומי של צעירים ערבים ולמחרימים את יש"ע? ניחשתם, ההסתה נגד המדינה    ומי מקדם את תוצרת יש"ע? כן, חוק החרם, מפתיע? כמה לא    תרגיל ביחסי ציבור    די למונופול של חברת החשמל    וגם: מהו מבחן פריאל?    הקאמבק של דרעי    ולקינוח, מה סוד החיים הארוכים של בטי פורד?    על כל אלה ועוד ברשימה שלפניכם
יובל לובנשטיין
כל קוטג' נוסף הוא נדבך נוסף בשלט החוצות הענקי המודרני, אשר אומר "די נמאסתם" או "אנו לא מאמינים בכם וביכולת שלכם לשנות"!
נפתלי רז
36 פרופסורים למשפטים קבעו שחוק החרם איננו חוקתי. בדרך מחכים חוקי ועדות החקירה הפרלמנטאריות, חוק שיעביר מינויי שופטים לבית המשפט העליון לידי הכנסת, ו-מה הלאה? הפעם אסור להסתפק בנביחות התנגדות - "השיירה עוברת"! הפעם חובה להתריס במרי אזרחי
בצלאל לביא
התופעה שהתפתחה אצלנו, לפיה גם מי שכשל טוען כי הוא צריך להישאר כדי לתקן את הליקויים, היא המצאה ישראלית לא חכמה ולענייננו בלתי מוסרית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il