X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שר החוץ אביגדור ליברמן מבין היטב את המדיניות במזרח התיכון ורואה פני עתיד. לא כפוליטיקאי הדואג לעוד קדנציה, אלא כמדינאי הדואג לחוסנה של מדינת ישראל, אשר היא המדינה היחידה בתבל שמדינות חברות באו"ם מצהירות בגלוי על שאיפתן לחסלה, וסביבה ארגוני טרור המקבלים הכרה וגיבוי ממדינות אירופאיות, כאילו כנופיות הטרור עוסקות בעיקר בחקלאות ובתעשיה - ולא בטרור
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

בימים עברו בדרך כלל השמאל במדינת ישראל, ורק הוא, העלה נושאים על סדר היום הציבורי. כך, למשל, עלו ענייני המתנחלים, חוקיות ישוביהם, מידת התנכלותם לשכניהם, השלום, בנימין נתניהו ונסיעותיו לחו"ל ואביגדור ליברמן - לדיונים פומביים, מדיניים, משפטיים, וכל זאת על-פי בחירתם הבלעדית של קיצוני השמאל והתקשורת, בטרם לידתו של "ישראל היום" והתעצמותו המסוימת של "מקור ראשון".
הדמוגרפיה לא תלויה בפוליטיקה, ועם ריבוי וגידול האוכלוסיה הדתית-חרדית, המאזן הופר ומרכז הכובד עבר ועובר בהדרגה אבל בעקשנות לטובת הגוש הימני במפה הפוליטית, השתנו גם כיווני המחשבה והמראה המדיני במדינה.
הימין עולה, שר החוץ אביגדור ליברמן יוזם מהלכים, והפוליטיקה הפנימית במדינת ישראל נראית קצת אחרת מבעבר.
אכן - רק קצת, אך זהו האור הקלוש והעמום שמבצבץ בקצה המנהרה, והאור הזה מגיע אלינו באיטיות אך בעקשנות, או שאנו צועדים אליו.
לכנסת ישראל הייתה הזדמנות לקדם חוק המאפשר לה לחקור את חורשי רעתה, אך הכנסת הצביעה ברוב נגד מיעוט של עשרות חברי כנסת נגד היוזמה של ישראל ביתנו; הכנסת רק רמזה, בינתיים, לארגוני השמאל הקיצוני החותרים תחת אושיות המדינה רמז ברור כי יש מצב שהם עוד ייחקרו.
ואביגדור ליברמן בצדק - אופטימי בעניין זה; אף אני אופטימי. גם בגלל הדמוגרפיה הפנימית, גם בגלל הגבול של החרפה ויצר ההישרדות, גם בגלל טפיחת המציאות עוד פעם ועוד פעם על הפנים, גם בגלל ההתעשתות של כמה הזויים שאינם חורשי רעתה של מדינת ישראל מתוך רשעות אלא רק מתוך טפשות.
שר החוץ אביגדור ליברמן מבין כל זאת, ורואה פני עתיד. לא כפוליטיקאי הדואג לעוד קדנציה, אלא כמדינאי הדואג לחוסנה של מדינת ישראל, אשר היא המדינה היחידה בתבל שמדינות חברות באו"ם מצהירות בגלוי על שאיפתן לחסלה, וסביבה ארגוני טרור המקבלים הכרה וגיבוי ממדינות אירופאיות כאילו כנופיות הטרור עוסקות בעיקר בחקלאות ובתעשיה - ולא בטרור.
אלא שגם בעניין זה אני חייב להיות אופטימי, כי אותן מדינות באירופה, על סמך אותה המדיניות, נאלצות אף הן להתמודד עם הטרור של כנופיות הטרור הנתמכות על ידיהן - בתוכן של המדינות האירופאיות, שנוכח הצהרות של שוויון ואחווה = חובקות בתוכן אלימות וטרור. וכתוצאה מכך, כבר נחקקים במדינות אלו חוקים [גזעניים?] נגד התופעה של השתלטות חבורות טרור עליהן, דבר שלא נתמך כאן.
אביגדור ליברמן מבין כל זאת והוא אופטימי. לא דיברתי איתו בעניין זה, אך מכל מה שקורה - ועל-פי כל מה שהוא עושה - ראוי שהאופטימיות תהיה הכוח המניע שלו.

תאריך:  22/07/2011   |   עודכן:  22/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אור בקצה המנהרה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
ימני טיפוסי הרואה רק מה שרצוי
פועה  |  22/07/11 19:51
2
האור שבקצה המנהרת זה הרכבת
שבאה לדרוס אותנו  |  24/07/11 05:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צ'לו רוזנברג
הסיבות לכישלון המהפכות בישראל רבות אך אם אפשר להצביע על סיבה מרכזית, הרי שהיא היותה של ישראל חברה "מגויסת", עם או בלי מירכאות    הממסד יודע לנצל את מנטרת הביטחון כדי להעלים את הבעיות האחרות
אפרים הלפרין
בת"א קוראים להם נוער היריעות, ביהודה ושומרון קוראים להם נוער הגבעות, נוער יהודי לוחם ומוחה על זכותו לגור היכן שהוא חפץ לגור
אברהם הללי
כל ישראל ערבין זה בזה, דברים אלה הם בשבח האחדות והאחריות ההדדית בני העם כחוליות בשרשרת    בהקרע החוט המאחד, נופלות הן זו אחר זו ובהפרדן זו מזו מתפזרות וחלקן יאבד    על כן גנה משה רצון בני גד ובני ראובן להפרד ואמר, זו תרבות אנשים חטאים
רן לוי
אני לא רוצה לנבא שחורות, אבל ימיה של הממשלה קצובים, ומהיום לדעתי, כל ארגוני הימין, ומפלגות הימין, ינסו להפיל את הממשלה
איתן קלינסקי
להפרטה יש מטרה אחת: המדינה זורקת לפחי האשפה את האחריות שלה לחברה. היא מעבירה אותה לחברה פרטית, שיש לה גם מניעי רווח    העובדים נדרשים לפרוע את שטרות ההפרטה בפגיעה אנושה בשכרם ובתנאים הסוציאליים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il