X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מדיניות החוץ של מדינת ישראל כיום, לא מעט בזכותו של שר החוץ אביגדור ליברמן שממאן בצדק להתנצל בפני אויבים המשלחים אוניות טרור אלינו במטרה לזרוע כאן טרור, היא מדיניות ראויה, וצריך ללכת בדרכו ולהימנע מכל פגיעה בו כדי שימשיך לפעול רק כך נוכל להיות חופשיים מהטרור או לחלופין חופשיים לפגוע בו בכל מקום שבו ירים ראשו
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

לעתים פעולות הגנתיות כנתינת הלחי השניה, התחמקות מעימות, שמירה על פרופיל נמוך והסתרת ההישגים - מביאות לידי תוצאה הפוכה מכוונת מי שנוקט בפעולות אלו. ולגופו של עניין, ידובר על הזמנת תופעות של אנטישמיות על-ידי יהודי ארה"ב המנסים לברוח מהאנטישמיות, ועידוד טרור במדינת ישראל באמצעות ניסיונות להימנע מהטרור ולרצות את הכנופיות.
הזמנת אנטישמיות
נשיא ארגון אמריקני הכולל כאלף בתי כנסת בארצות הברית, ד"ר שמחה כ"ץ [כהן צדק], קורא לתושבי ארה"ב היהודים, לעשירים שביניהם, להסתיר את עושרם ולנהוג בצניעות כדי שלא למשוך אש ולהימנע בדרך זו מעידוד האנטישמיות. לאמור, ד"ר כ"ץ מעוניין להתנהג כעני, להחביא במסתורים את רכושו, להתחזות לאחר - לאחר כזה שמי שאינו יהודי לא יקנא בו חלילה, ובשום אופן לא להרגיש את הסביבה ולא להפריע לסדר, אותו סדר בו היהודי נחות וצנוע, נסתר או מוסתר, ובשום אופן שלא יבלוט בעושרו באמצעות מכוניות פאר ובתים מנקרי עיניים.
ראשית ייאמר כי הצניעות היא תכונה חיובית ומומלצת, אך אין לקיימה כתנאי לבטיחות האישית.
ד"ר כ"ץ לא מבטיח שקט וביטחון למי שיסתיר את עושרו ויסלף את המציאות על-ידי הצגת עצמו כעני - ובכל זאת יתגלה בסופו של יום כעשיר שהונה את הסביבה, ואולי גם את מס הכנסה...
ד"ר כ"ץ לא מסביר עד מתי ייאלצו היהודים בארה"ב להתנהג בהסתרת דברים ובפחד ובחשש מהאנטישמיות לבל תתעורר.
ד"ר כ"ץ נמנע מלתת ביטחון כלשהו ליהודים הנפחדים ולא מבהיר מה יקרה למי שלא יכול לנהוג בצניעות כהצעתו אלא דווקא מעוניין להציג בגלוי את כישוריו, שאיפותיו שהתגשמו, מכוניות הפאר שלו שעליהן גאוותו, והישגיו בתחום הפיננסי עליהם תפארתו במיוחד לאחר שהגיע להישגים אלו לאחר מאבק עסקי לא קל ולא פשוט כלל.
מדובר בתפישת חיים שאם תתממש, מגרום לאנטישמיות מתפרצת ככל שיתגלה עושרו של היהודי - והאנטישמיות הזו היא הכרח המציאות בדיוק כמו שהכרח המציאות גילוי האמת בשלב כלשהו.
מדובר בהדרכת הציבור היהודי לחשוש ולפחוד, להסתיר ולהירתע, לברוח ולהיות תמיד אשמים בעושרם, ולא לומר אמת.
מדובר בהארכת האנטישמיות ללא הגבלת זמן, עד להתפרצותה.
מדובר בעידוד האנטישמיות הרוחשת מתחת לפני השטח וממתינה להזדמנויות להוכיח את קיומה ואת פעילותה, ולהמחיש את יעילותה באמתלה כי היהודים לא רק עשירים אלא גם שקרנים.
הייתי מציע כיוון אחר: לא להתייחס כלל לגורם האנטישמי, ולנהוג בטבעיות ובחופשיות. ככל שהגורם האנטישמי יתעורר, לא להתחמק ולהתגונן אלא לטפל ולתקוף אותו בגלוי ולאלתר.
עידוד הטרור
בשם בגולה גם כאן בארץ, אלא שכאן לא מדובר בעיקר באנטישמיות, כי אם בטרור. הרעיון של השמאל בישראל לרצות את הטרוריסטים במתנות וכך לגרום להם לסגת מעמדותיהם המסכנות את המשך קיומה של המדינה הוא רעיון שיישומו מעודד טרור.
ככל שנספק לכנופיות הטרור אמצעים - הן יתעצמו וירבו טרור, במידת התמיכה הכספית המסופקת להם בין מבחוץ ובין מבפנים.
בנוסף, פעילות כזו מתפרשת על-ידי כנופיות הטרור ככניעה ומסמנת להן ניצחון על מדינת ישראל, עוד בטרם דובר על מניין הנפגעים ועל עניין הנפגעים - האם מדינת ישראל צריכה לספוג נפגעים אזרחים ועד כמה, ומהו המענה לטרור שלא רוצים להסתירו מתחת לשטיח אלא להתעמת איתו עד להכרעה ברורה, ורק אז להציב חוקים ברורים לטיפול ממוקד בו.
בנוסף, הימנעות מעימות חזיתי ומכריע עם הכנופיות מאריך את חייהן ומספק להן חיות. ההימנעות מעימות חזיתי עלולה לספק לכנופיות גם לגיטימציה והכרה מצד מדינות באירופה.
דומה שמדיניות החוץ של מדינת ישראל כיום, לא מעט בזכותו של שר החוץ אביגדור ליברמן שממאן בצדק להתנצל בפני אויבים המשלחים אוניות טרור אלינו במטרה לזרוע כאן טרור, היא מדיניות ראויה וצריך ללכת בדרכו ולהימנע מכל פגיעה בו כדי שימשיך לפעול. רק כך נוכל להיות חופשיים מהטרור או לחלופין חופשיים לפגוע בו בכל מקום שבו ירים ראשו.

תאריך:  22/07/2011   |   עודכן:  22/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הזמנת אנטישמיות ועידוד טרור
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
ימני טיפוסי הרואה רק מה שרצוי
פועה  |  22/07/11 21:52
 
- כדאי שתתרגל לדבר ולכתוב
בגוף ראשון יחיד  |  23/07/11 12:18
 
- פועה,מתי תקבלי קצת שכל ישר?
השכל הישר  |  24/07/11 07:41
2
אברהם בן-עזרא צודק
יואל קורנבלום  |  24/07/11 09:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
יאיר לפיד ממלא את דפי ידיעות אחרונות ואת אולפן ערוץ 2 ודומני שהגיעה העת לעמת את יאיר שלנו עם העובדות (בהתייחס לגליון סוף השבוע של ידיעות, ההטפה השבועית של מרן יאיר לפיד)
ארנון אשרי
ממשלת ישראל והעומד בראשה צריכים להתחיל להבין שהם ממשלה ולא חברה עסקית    אנחנו בהחלט יכולים לצפות ממי שנבחר להנהיג את המדינה להתנהג כמו המבוגר האחראי
ישראל רוזן
האורגניזמוס הלאומי חזק גם כנגד נגע משפטי צפוי של ביטול "חוק החרם" ע"י בג"ץ
אברהם בן-עזרא
שר החוץ אביגדור ליברמן מבין היטב את המדיניות במזרח התיכון ורואה פני עתיד. לא כפוליטיקאי הדואג לעוד קדנציה, אלא כמדינאי הדואג לחוסנה של מדינת ישראל, אשר היא המדינה היחידה בתבל שמדינות חברות באו"ם מצהירות בגלוי על שאיפתן לחסלה, וסביבה ארגוני טרור המקבלים הכרה וגיבוי ממדינות אירופאיות, כאילו כנופיות הטרור עוסקות בעיקר בחקלאות ובתעשיה - ולא בטרור
צ'לו רוזנברג
הסיבות לכישלון המהפכות בישראל רבות אך אם אפשר להצביע על סיבה מרכזית, הרי שהיא היותה של ישראל חברה "מגויסת", עם או בלי מירכאות    הממסד יודע לנצל את מנטרת הביטחון כדי להעלים את הבעיות האחרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il