X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תופעה חדשה בעולמנו - נוצרים הנאבקים להגן על ישראל, אך ישראלים ויהודים רבים עדיין חוששים מכך. יקח זמן לשני המחנות להתאגד ולשתף פעולה כי הם זקוקים אחד לשני עכשיו יותר מאי פעם
▪  ▪  ▪
הנוצרים מפצים על העבר העוין כלפי היהודים [צילום: פלאש 90]

ישנה תופעה חדשה בעולמנו, נוצרים הנאבקים להגן על ישראל. מאז שנוצרים ומוסלמים רדפו והרגו יהודים, במשך מאות שנים, יהודים רבים נזהרים מתופעה זו. לפני כמה שנים השתתפתי באירוע מצומצם שבו הכומר ג'ון הייגי היה הנואם האורח היחיד. לא היה לי מושג מי הוא ולא היה לי שום מושג מראש מה לצפות ממנו ומה יש לו לומר. והוא אמר הרבה. הוא סיפר רבות על דרכו להפוך נוצרי-ציוני. הכומר הייגי "מכר" לי שיש לו באמת אהבה אמיתית למדינת ישראל. יותר מכך, הוא ריגש אותי עד לדמעות. סוף כל סוף, אנחנו, היהודים, מקבלים עזרה אמיתית.
אני מאמינה בחזרה בתשובה. לדעתי, הכומר הייגי הקים ומוביל תנועת חזרה בתשובה נוצרית כדי לפצות על העבר העוין הנוצרי כלפי היהודים. ג'ון צ'ארלס הייגי הוא המייסד והכומר הבכיר בכנסייה קורנרסטון, בסן אנטוניו, טקסס, כנסייה לא גדולה מאוד עם כ-19,000 חברים פעילים. הכומר הייגי נשוי לדיאנה, מבית קסטרו, ויש להם שלושה ילדים, כריסטינה, מתיו, וסנדי.
בכנסייה קורנרסטון, כשפרוש השם הוא אבן הפינה, השם ישראל הוא פופולרי כמו השם ישו. חברי הכנסייה באים לביקורים בישראל, הרבה מהם מפטפטים קצת בעברית ובהתלהבות הם חוגגים ומכבדים את מדינת ישראל באירועים גרנדיוזיים בהם אלפים, מכל רחבי העולם, באים להשתתף. אירועים אלה מהפנטים. הכומר הייגי, מופיע כיותר ציוני מישראלים רבים, וקהילתו עזרה ועוזרת לישראל עם תרומות בשווי של מיליוני דולרים.
מאז אותו ערב, שבו נפגשתי לראשונה עם הכומר הייגי, הארגון שלו גדל והפך לארגון עם עוצמה. הוא עכשיו הראש המוליך של 'קופי'- נוצרים מאוחדים למען ישראל. 'קופי' הוא ארגון נוצרי-ציוני שהתאגד ב-7 בפברואר 2006. בארגון זה מיליוני נוצרים עושים בדיוק את זה, הם מאוחדים בתמיכתם בישראל. יותר מכך, הם מסנגרים על ישראל בוושינגטון וברחבי העולם.
חברי 'קופי' הם גם פעילים מאוד בקמפוסים שם הם נלחמים באנטישמיות המתפשטת ופעולות שלליליות כנגד ישראל כגון תנועת החרם, הימנעות מהשקעות וסנקציות כנגד המדינה היהודית.
מאז שהוקם, 'קופי' עורך אירוע שנתי בוושינגטון, שהפופולריות שלו הולכת וגדלה משנה לשנה. גלן בק, אישיות התקשורת השנויה במחלוקת, הצטרף ל'קופי'. בנאומו בכנס יולי השנה מר בק אמר: "סיפרו אותי כיהודי ובואו לקחת אותי ראשון."
ב-24 אוגוסט 2011, מר בק ירים, לראשונה אי פעם, אירוע בירושלים, שלו הוא קורא "שחזור אומץ."
הרבה יהודים וישראלים אינם משוכנעים לחלוטין שלתומכי ישראל נהדרים אילו אין אג'נדה מוסתרת. הם בהחלט מודעים להיסטוריה העוינת ועקובה מדם של נוצרים כלפי יהודים והם מלאי חששות. יהודים רבים מודעים למיסיונריות הנוצרית הנמרצת של העבר ותורת ההחלפת שלהם וזה גורם להם לאי נוחות מירבית אפילו להיות עצבנים. לפי תיאוריה זו, נוצרים רבים מאמינים כי אלוקים החליף את ילדיו, היהודים, בנוצרים, ולכן היהודים הם כבר לא ילדיו הנבחרים והוא לא מגן עליהם. לאורך ההיסטוריה, תיאוריה כזו גרמה לנוצרים להאמין שהם יכולים, לרדוף, לכפות המרה, לנהל מסעות אנטישמיות ואף להרוג יהודים.
זה ייקח זמן לכומר הייגי וגלן בק להוכיח לישראלים יהודים שליבם ושל חסידיהם נמצאים במקום הנכון וכוונותיהם טהורות. שהם פשוט עומדים עבור ועם ישראל והיהודים. ובשביל ישראלים ויהודים זה ייקח אותו זמן להפסיק לחשוד ולחשוש ולהצטרף, באחדות, לעם הנוצרי שהכומר הייגי וגלן בק מייצגים ומובילים.
אני מכנה תופעה זאת של נוצרים למען ישראל, התבהרות הזהות הנוצרית והאחדות של הנוצרים והיהודים. התבהרות האנושות. יחדיו, יש להם תרבות מערבית להגן ולשמר מפני הסגת הגבולות המסוכנת של האיסלאם. ביחד הם צריכים להגן ולשמר את מדינת ישראל. אחרי הכל, כמו שהכומר הייגי תמיד אומר בנאומיו, לנו, הנוצרים, יש הרבה על מה להודות להיהודים. כי אם לא היהודים, לא היה לנו את ישו, שנולד בארץ ישראל והיה יהודי, וגם לא הייתה לנו הנצרות. למעשה, היהודים, מעצם הגדרתו של אלוקים, הגדירו את הנוצרים.
בשנת 1967, ישראל החזירה לשליטתה את כל העיר ירושלים, ומאז היא מאפשרת לכל הדתות ליסגוד בחופשיות בעיר. ככל שירושלים היא קדושה ליהודים, היא גם קדושה לנוצרים, המאמינים שתחייתו של ישו התרחשה בתוך חומות העיר.
לכן, עבור שתי דתות אילו, ירושלים היא מרכז רוחני ודתי. ושתי דתות אילו לא מאמינות שירושלים צריכה להיות מחולקת בגדד ולפי נסיבות פוליטיות כל שהן.
במשך 2,000 שנה היהודים חיו בשולי חברות והיו רגילים להתנהגות רעה כלפיהם ולהיות השעיר לעזאזל. לבסוף, כנגד כל הסיכויים, וגם די בנס, מדינת ישראל המודרנית הוקמה והיהודים זכו בריבונות. עכשיו הם יכולים להגן על עצמם. ישראל גם מוגדרת על-ידי הברית של אלוקים, והבטחתו, ללא תנאי, לילדיו.
מדינת ישראל והישראלים החיים בה מגינים ושומרים על ארץ ישראל עבור כל היהודים, ועבור כל הנוצרים כדי שיבואו לבקר בה פעמים רבות ככל האפשר. וזו בדיוק הנקודה. הישראלים שומרים על ארץ, כל הארץ, משום שהיא שייכת ליהודים. ולנוצרים יש אינטרסים זהים בה כי היא מגדירה את נוצרים גם כן.
עלינו להכיר כי ליהודים ונוצרים יש בעיות הגדרת זהות של מי הוא יהודי ו / או מי הוא נוצרי. ובמובנים רבים זה יותר ויותר קשה להגדיר. אבל התמונה הזו הרבה יותר ברורה לאלה, כמו הכומר הייגי, גלן בק וחסידיהם, שליבם באמת עם ישראל, והם מודעים שהם לא רק חברים אופנתיים או עונתיים של ישראל, אלא הם מושרשים בזהותה של ישראל כמדינה יהודית.
תמיכה בישראל גורמת להתנגדות רבה, וזה בא עם השטח. אבל בכל יום זה מתבהר יותר ויותר שהתנועה הנוצרית לתמיכה בישראל וישראל והישראלים תלויים זה בזה.
במהלך העדר מולדת, תפילה אחת מעולם לא עזבה את שפתי היהודים: "לשנה הבאה בירושלים." תנו לירושלים להישאר בירתה של מדינת ישראל היהודית, המרכז הקדוש של כל היהודים עם שערים פתוחים לרווחה לכל הנוצרים לבוא לבקר וליסגוד בה וליהנות ממנה.

תאריך:  24/07/2011   |   עודכן:  25/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נוצרים למען ישראל
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
נוצרים תומכי ישראל
יוסף דוריאל  |  24/07/11 12:16
 
- הכסילים שלנו ושלהם...
ירון זכאי 1  |  24/07/11 12:44
2
נוצרים בנוסח גלן בק הם שליחי ה
קורןנאוה טבריה  |  24/07/11 13:03
3
יישר כח על מאמרך ! ל"ת
עו"ד נבון קצב   |  25/07/11 08:37
 
- תודה
נורית ג.  |  27/07/11 09:12
4
כת יהודים משיחים
שי שי  |  12/04/12 00:43
5
פרצוף חדש למסיון כת משיחים מנ
יהודיה rle  |  12/04/12 23:21
6
כת סחר בחי אדם
שושוע  |  25/05/12 15:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמנואל נבון
מי הזוכה במדלית הזהב לצביעות? מחמוד עבאס, קתרין אשטון או זהבה גלאון?
משה בכר
בנסיבות הכלכליות הקיימות במשק כיום, ישנן עדיין רשויות מקומיות שאינן מסוגלות לממן באופן עצמאי הקמה או הפעלה של מערך להסדרת חניה במרחבן. לכן, אם ברצונן לממש את חוק העזר לחניה (העמדת רכב וחנייתו) ולאכוף את תקנות התעבורה האוסרות העמדת רכב בהפרעה הן ייאלצו להמשיך ולהישען על חברות פרטיות וקבלנים חיצוניים
אורי נטע
אם, כפרופסור, הוא יודע מדעית בוודאות, ש"חלק גדול מתושבי הממלכה ההיא הם היום ערבים על-פי בדיקות דנ"א" אז עליו להצטרף מיד לאילן פפה וחבריו הערבים ולקדם את האמת המדעית. אם הוא לא עם אילן פפה, אז יש כשל לוגי בחשיבתו ומומלץ לו לקחת חופש ככל שיידרש לגיבוש מחשבותיו
לוּ מרנו
"הידע הסודי" הוא הערכה מחדש מקיפה, פוליטית ואישית, של דמות ספרותית בכירה
ראובן לייב
כמו רבבות תיירים ישראלים, ימצאו גם תלמידי האוניברסיטאות והמכללות בחודש אוגוסט הקרוב זמן מתאים להתאוורר בחו"ל. את הטיול אל מעבר לים הם מתכוונים לממן מעיסוקים ספונטניים ומזדמנים שייקרו בדרכם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il