X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המזנון הסגור מעל חצי שנה [צילום: אלי אלון]
חייל, עמך הסליחה, המזנון סגור
מדוע מזה למעלה מחצי שנה סגור המזנון לחיילים של האגודה למען החייל ליד צומת ארלוזרוב בתל אביב? האם ומתי ייפתח?

במשך שנים רבות פעל בקצה הדרומי של חניון הרכבת, בסמוך לצומת ארלוזרוב בפינת הרחובות ארלוזרוב ודרך נמיר בתל אביב, מזנון של האגודה למען החייל. המזנון ממוקם באוטובוס שהוסב במיוחד לשם כך. חברת "תנובה" "אימצה" את המזנון ותרמה כספים ומזון להפעלתו.
ה"דודות" של האגודה למען החייל פינקו בו את חיילינו הרעבים בכריכים, בדברי מאפה, בשתייה חמה, בשתייה קרה ועוד, והכל נעשה ביחס חם.
משום מה, מזה למעלה מחצי שנה סגור המזנון. האגודה למען החייל תלתה בחזית המזנון (אם תרצו - האוטובוס) שלט גדול למדי (ראה צילום) ובו נאמר: "איתכם הסליחה על סגירת המזנון לרגל שיפוצים. אנו נשוב במהרה לשרת אתכם. בברכה, האגודה למען החייל".
תוכן השלט דורש בירור והסבר: למה הכוונה "לרגל שיפוצים"? אחרי הכל מדובר באוטובוס משופץ. כמה זמן דרוש לשיפוץ אוטובוס? האם יש כוונה להרחיב את המקום? נכון לכתיבת שורות אלה לא נראים בסביבת האוטובוס סימנים להתחלת עבודות כלשהן, ובינתיים מעלה האוטובוס אבק ומשמש מן הסתם חממה לעכברושים וזוחלים למיניהם.
בשלט נאמר, כאמור: "נשוב במהרה לשרת אתכם". רבותיי, השלט ממוקם כבר זמן רב, 7-6 חודשים זה לא בדיוק במהרה, מה גם שלא התחילו נכון להיום בעבודות שיפוצים כלשהן.
האם ייתכן שחברת "תנובה" חדלה מלממן את הפעלת המזנון עקב הפגיעה ה"מסוימת" ברווחיה כתוצאה מ"מחאת הקוטג'"? קשה להאמין ולא סביר לחלוטין, מדובר בחברה שמרוויחה יפה וכנראה תמשיך להרוויח.
אגב, על חזית האוטובוס לאורכו ובצורה בולטת ביותר מופיעות המילים "תנובה למען החייל" (ראה בצילום מעלה). כל חברה הייתה מתברכת בשלט פרסום כל-כך בולט ובמיקום מרכזי זה (צמוד לצומת ארלוזרוב בתל אביב).
דוברת האגודה למען החייל, אביטל קיסר-רגב, מוסרת בתגובה כי המזנון נסגר בשל מצבו הפיזי והתשתיתי הלקוי, וכי במקום יוקם בהקדם האפשרי מזנון חדיש ומודרני למען בטיחות החיילים והמתנדבים, ולצורך הקמתו יש צורך באישורים מטעם עיריית תל אביב ורשויות רלוונטיות נוספות.
לא נותר אלא לקוות שאכן כך יהיה. אנו נמשיך לעקוב.

ייפתח בקרוב לשירות החיילים שלנו? [צילום: אלי אלון]
תאריך:  01/08/2011   |   עודכן:  01/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חייל, עמך הסליחה, המזנון סגור
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
המאמר מומלץ אצלי במאמרים
מומלצי הבלוגוספיר  |  4/08/11 22:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ירון זכאי
קומץ אוהלי הגרושים בשדרות רוטשילד 80-90 מייצג אלפי גברים המגורשים מדי שנה בכמות העולה על גירוש גוש קטיף. מאות מהם מתאבדים מדי שנה כיוון שהגירוש מהילדים הבית והרכוש יחד עם הצורך להתמודד עם רשעות המשטרה הם עונש קשה שמדינת ישראל אינה גוזרת אפילו על מחבלים
מנחם רבוי
כל אשר תשמע מהמערכת הפוליטית, ממשלתית, מפלגתית ברמת ההצהרות זה שהמחאה צודקת ומובנת    יש שיוסיפו כי יש לקבלה בפרופורציה המתאימה    במקביל עוסקת אותה מערכת, ויש להניח כי במיוחד לשכת ראש הממשלה, בה קיים מנגנון "הסברה" מסועף, בהנמכת המחאה, משתתפיה ופעילים שהתבלטו בה    הם לא עוסקים ישירות בכך, יש להם שליחים ושליחי שליחים    הם יכחישו, ואם יתברר כי קרתה תקלה בפעילות הזו, הם ישבעו שלא ידעו דבר על כך
משה חסדאי
'אנונימוס' הינה מאמינה גדולה בכוחה של התקשורת ודעת הקהל כזרזים המביאים לשינוי. משאלתה היא כי כוחה האדיר של האומה הישראלית ובני בריתה במלחמה באיסלמיזם יונע גם כתוצאה מספרה 'ציידת הטרוריסטים'. העם בישראל והעולם חייבים לדעת שהאיום של האיסלאם הרדיקלי חמור, ומחמיר עוד ועוד, וכי על הממשלות לצאת למתקפה עליו, בדחיפות, ולשכלל את דרכי התמודדותן עם איום זה
איתן קלינסקי
בכיכרות א-תחריר ברחבי הארץ מתגבשת התובנה המוחה נגד מהלכים, שהתעצמו בעשורים האחרונים. מהלכים, שכל ממשלות ישראל היו שותפות ביישומם - צמצום מערכות שירותי הרווחה ומנגנוני ההגנה החברתית . המחאה היא במיוחד נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו , שבתקופתו הרקיעה התפיסה של גברת תאצר
ציפורה בראבי
לייבא חלב מחו"ל זה להעניש את המחלבות בטווח הקצר ואת המשק הכלכלי בטווח הארוך. אז למה לנו כל היבוא הזה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il