|
1 |
|
|
יואב אתה מוכיח פעם נוספת שטובת המדינה לנגד עיניך |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עובר ושב |
|
|
|
|
|
אני צריך לרחם/לעזור להם ???????
הם,ששדדו אותי ???? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמצצו את דמי |
|
|
|
|
|
מישהו מכריח אותך לעשות איתם עסקים?אתה טיפש...הרצח מעבר לפינה ואתה עיור.אותי הטייקונים קורעים ואני לא חושב כמוך .יתכן ואתה אדם מלא שינאה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה.מ |
|
|
|
|
|
כפול ומשולש כל דבר שזז במדינה....
אה שכחתי . ילדים שלהם עושים מילואים??מספקני. ואם כן אז ( כנראה) בקריה.... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אותי לקנות במחיר |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הטייקונים הורגים אותנו
אנחנו לא הורגים טייקונים
ועכשיו שהם מפסידים
אנחנו נצטרך לשלם.
אז מי הורג פה את מי ??? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא הורגים טיקונים |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
חס ושלום, יהודי לא יעשה את שנאמר.....
בקשה אחת מכל הטיקונים, חתכו מחירים של מוצרים, הפסיקו את החזירות, תנו ליהודים כמוכם שלא זכו לעושר להתקיים בכבוד,
רוצים שתרוויחו, בגבול הסביר, אבל לא במצב היום שזה מחירי חזירות, מחירי מוצרים בארץ גבוהים פי 2 מחו"ל, לא הגיוני... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהודים רחמנים |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
טייקוני השלטון, טייקוני העיתון, טייקוני הדת, טייקוני התרבות ולא לשכוח וגם לא להגזים - טייקוני ההון. בלי האחרים, לטיקוני ההון לא הייתה זכות קיום!!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
4 |
|
|
ללא שוחד, לא היו מקבלים כסף לחברותיהם הקורסות.
פרס מסייע לגיוסי הכספים : אריסון, האוניברסיטה העברית, בנו, חמי פרס, בקרן הון סיכון, בטר פלייס וכיוצ"ב.
סא"ל (במיל') פעיל
שופט בכיר בדין משמעתי
משטרה צבאית
קצין מודיעין
דירקטור |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
את המוסדיים |
|
|
5 |
|
|
מקומך ידוע לך, הנזק היחיד שיכול להגרם מגימודם שדל הטייקונים הוא שלא יקנו שטח פרסום באתר שלך. עדיף לשתוק אם אין משהו חכם להגיד. אל תהיה כמו ספר פלוצקר הלקקן הטייקונים הם שורש הטומאה והשחיתות. ובינתיים מי שגרם להרס ואני לא רוצה להמשיך זה רק הטייקונים. לך תבדוק למשל בסלקום כמה משפחות הגיעו לפת לחם בגלל שהעובדים מסורים פוטרו עובדים שנתנו את הנשמה וזרקו אותם לכלבים בגלל שטייקון היה צריך למשוך דבידנד למה להשקעה מפוקפקת. בא תבדו כמה מקומות עבודה הם יצרו אם בכלל בא תבדוק איזה פרימיטיביות הם משליטים בכל החברות שלהם. אל תלקק יואב. עשית את העבודה שלך כשערערת את מעמדו של אולמרט. אבל אתה בעצמך בטינוי הפחדה לא רלוונטים מתחיל לעבוד את עגל הזהב הפרטי שלך. לא צריך לפרסם את התגובה שלי מספיק שתקרא אותה. ותפנים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ניסימיקו |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
יותר מידי הון מתרכז במעט ידים.
האינטרס של אותם מעטים הוא להעלות מחירים,
להחזיק מעט עובדים על תנאי העסקה גרועים,
לייבא עובדים זרים זולים על חשבון ישראלים.
המחאה היא נסיון ציני לנצל בעיה אמיתית כדי להחליף
את ביבי.
מאחר שהאיזון הראוי בין קפיטליזם לסוציאליזם
הופר לכיוון של הקפיטליזם, המצב החברתי כלכלי
יהיה מסוכן לכולם ( בעיקר לעניים, אבל גם לעשירים) |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלון פלג |
|
|
7 |
|
|
מי שמסמן את "הטייקונים" ככאלה שאשמים במצב הכלכלי חברתי בו נמצאת המדינה, טועה בעצמו ומטעה רבים אחרים.
מה להם ולמצב ? לא הם שחטאו באי העשייה ובקבלת ההחלטות השגויות בדבר סדרי העדיפויות שהביאו אותנו למצב הנוכחי כי אם ממשלות ישראל, והם גם אלה שיש ביכולתם לפעול ולתקן את המעוות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אילן נשרי |
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
האם בעלי מערכות העתונים קיבלו מימון כדי להחליף העורכים לעורכים אנשי שמאל?
עפי אתר הארץ, ארה"ב משקיעה 7 מיליון דולר כדי לשנות את דעת הקהל בארץ מימין לשמאל.
האם ארה"ב באופן ישיר או עקיף מממנת בעלי מערכות העתונים וכתוצאה מכך הוחלפו העורכים? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
-לעורכים מהשמאל |
|
|
10 |
|
|
חברות מרויחות או מפסידות כמו תשובה לדוגמא,דלק נדלן וחב' הגז השוות הרבה כסף.גב' אריסון סיפקה ערבות בנקאית לדחיית תשלום חובות.הטייקון אינו יכול להכניס כסף לכיסו או למקורבים מחברה מפסידה ולהתחבא אחרי גבה של חברה עם עודף כספים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לשחק בין אג"ח של |
|
|
11 |
|
|
תראה הטייקונים במקום שיתעשתו ויתחילו להוריד מחירים
מה הם עושים? הם מעלים מחירים
אוי לנו לרטייקוני עאלק שהכסף שלהם מקופות הגמל והפנסיה שלנו ,וממונפים מג"ח שגייסו גם כן מהפנסיה והקרנות שלנו הטייקונים נוצרו ממקורבים שוחד והון ושלטון ולא צריך לרחם עליהם ואוי לנו אם נגיע למעשי פשע כמוהם |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טייקון |
|
|
12 |
|
|
אנו המדינה עם הריכוזיות הגדולה במערב! ישנם 10 משפחות במדינה אשר עושות כל העולה על רוחם ב60 שנה האחרונות, אם זה לקנות רכוש המדינה (מחצבים, חברות וכו') בנזיד עדשים, לוקחים הלוואות מהפנסיה של כולנו במינוף מטורף ולא אחראי של 90-100% !!
הם הביאו זאת על עצמם.
אני ממש לא אומר להרוג חס וחלילה, אבל הידיעה זה הצעד הראשון בדרך לפתרון, ופה בארצנו שלנו הבעיה הקשה ביותר(!!) היא הריכוזיות והטייקונים.
ועוד נתון לסיום:
מכל מדינות המערביות, מעמד הביניים הנו מעל ל60%-65 ממנוע הצמיחה של המשק.
בארץ אנו עומדים על 54%. זה נתון חמור ביותר, המצביע על המחסור הקשה מאוד במקומות עבודה איכותיים, והיעדר תחרות כל שהיא.
מדינה לא יכולה להסתמך על 10 משפחות (ועוד חזיריות..). |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גכדגכלךדגלךכ |
|
|
13 |
|
|
משום מה לא ראיתי ביקורת שלכם על פאנאט דתי שאיני זוכר את שמו שכתב ממש באתר זה על כך שיש לעשות מלחמת אחים עם הציבור החילוני/שמאלני. הוא לא היחיד. אז אולי כדאי שתנוחו ותפסיקו להפחיד בפונטים גדולים וצבעים דרמטיים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רוי |
|
|
14 |
|
|
בוקר טוב אליהו.הרצח מעבר לפינה.אף על פי שאני נפגע קשה מהטייקונים אני רואה את ההיתלהמות בעיתונים ובמיוחד בידיעות אחרונות ובה לי לזעוק אבל מי ישמע.רבותי יש מזל שראש הממשלה עם שמירה גדולה ושוב ידיעות אחרונות.אני כל כך מתבייש בעיתון הזה.ואני בכוחי הדל מאוד מפציר במי שקורא ושומע חדלו חדלו.אנחנו לקראת רצח של טייקון או של אישיות פוליטית ואחר כך לא תוכלו לומר ידנו לא שפכו את הדפ הזה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מ.משה |
|
|
15 |
|
|
מסכים אני לחלוטין עם תגובתו של "עובר ושב" שהמאמר חשוב. הרשוני להוסיף שבטוב טעם ושום שכל יואב יצחק היטיב לכתוב באופן מוזן כשהוא מנתח בהגיון רב את "היתרונות" כמו גם את "החסרונות" בייחסינו אל "הטייקונים". הקביעה ש"אין להרוג אותם" מוצדקת על אף העובדה המצערת שהם עשו את המליונים והמיליארדים על גבי האזרח הפשוט [נו, במילה טייקון יש את שורש המילה take, כלומר: לקחת].
ברם, מכאן עד כינויים "מוצצי דם" ו/או "שודדים" (לאור היום) ועוד כהנה וכהנה כינויים מבחילים, המרחק הוא רב. ההסתה נגדם בצורה פרועה יכולה להוביל לאסון ולשואה [סליחה על המילה הקשה]. לפחות על אחד מהם, מר מוטי זיסר, יכול אנכי להעיד קבל עם ועולם, ולא רק מפני שהנני מתגורר בשכונתו, שהוא ורעייתו הנאצלת, ד"ר ברכה זיסר, עושים למען הזולת מעל ומעבר, ואין זה המקום והזמן להרחיב על נדיבותם ופעולות הפילנתרפיה... שבאה מעומק מצוות החסד והצדקה. טייקונים שכאלה, יבורכו בכל מילי דמיטב. הלוואי עלינו הרבה אמידים ועשירים מן הזן המיוחד הזה.
|
|
כתובת IP: |
109.186.119.206 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ד"ר מוטי גולן |
|
|
|
|
|
לא חוכמה לעשוק את הציבור, ואז לתרום למוסדות כדי להאדיר את שמם כנדיבים ונאצלים. בעד התרומות הם דואגים לקרוא על שמם אגפים בבתי חולים אוניברסיטאות מוזיאונים וכו'. התרומה הראשונה לציבור צריכה להיות בהנגשת המוצר לצרכן או השירות במחירים השווים לכל נפש. בלי כל תועלת מוספת לעצמם מעבר לתשלום שהצרכן משלם מכספו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כאן המבחן שלהם |
|
|
16 |
|
|
מספיק ודי עם מסע ההסתה נגד בעלי ההון.
בעלי ההון נותנים עבודה ופרנסה לעשרות אלפי עובדים.
רובם תורמים כספים רבים למוסדות ולעמותות חברתיות.
בכל חברה ובכל מדינה תמיד היו ותמיד יהיו אנשים עשירים.
חלק מהמבקרים את בעלי ההון חיים בחלום נאיבי על גבול
המרקסיסטי,בסיסמה "עולם ישן נחריבה"(קפיטליזם)
"עולם חדש נקימה" (סוציאליזם)
רובם של בעלי ההון זכו בו ביושר,בכשרון,ביוזמות ובסיכונים
והכל בהתאם לחוק.חלק מבעלי ההון ראוים לביקורת בגלל הפגנת
מצגות של התנהלות אישית פסולה כמו החתונה לבנו של תשובה.
ישנן דוגמאות מקוממות נוספות.ואולם ישנם טיקונים שהם
דוגמה ומופת בהתנהלות האישית,האזרחית,המוסרית והעיסקית.
המבחן של חלקם בשעה זו הוא עמידה בהתחיבויות של האגחים.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מתי דוד מתתיהו |
|
|
17 |
|
|
למקבץ נדבות קוראים שנורר ולמי שאינו משלם את חובותו בזמן קוראים טיקון |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אני תוהה |
|
|
18 |
|
|
גם משום חומרתה ועוד יותר משום שדנקנר בניגוד לטיקונים אחרים תורם מיליונים לנצרכים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נחום שחף |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
סך הכל הנפילות בבורסה יותר מפחידות את הטייקונים מעם ישראל.
רוצה לדעת מה הבעיה? הבעיה היא שאתה ודומיך, בעיקר מהימין, אבל לא רק, לא קלטתם עד עכשיו שהמחאה הגיעה ממקום אמתי.
אתם הוכחתם שאתם מנותקים, או בוחרים להיות מנותקים מהעם.
אז זהו, נגמרה המסיבה של הטייקונים (ימין כלכלי קיצוני)והימין הפוליטי הקיצוני בארץ וכדאי שירדו לעם ממרומי האולימפוס שלהם ויבינו שאנחנו בני אדם בדיוק כמוהם, שאיכפת לנו מהמדינה, שאנחנו אוהבים את המדינה לא פחות ואולי יותר מהם - אז אולי יהיה סיכוי לשיתוף פעולה.
כל עוד ממשיכה הסתה נגד המחאה - ומאמר זה עושה בדיוק את זה (מאשים את המפגינים ברצון ללינץ') - אין סיכוי לשת"פ.
יש משבר אמון חריף בין העם למנהיגיו ובמקום לתקן את הקשר המנהיגים טומנים ראשם בחול. דרך אגב, משבר האמון קיים לכל אורכה ורוחבה של המפה הפוליטית ועל כל מנהיג לקחת זאת לתשומת לבו.
אם אתה רוצה להמשיך להיות מקור אמין עליך להבין שהמחאה לא תעלם לשום מקום ואם לא יהיה חשבון נפש עמוק ויעיל הקרע בין העם למנהיגיו ילך ויגדל. כן, יש כאן סכנה - אבל לא לחיי טייקון זה או אחר, יש כאן סכנה שיאבד כל האמון הבסיסי בין העם לנציגיו.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא? |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
הסתה של שנים העלימה את התבונה.
הרפתנים הם חמסנים לא פחות מאחרים ואף יותר.
והם לאורך שניים למרות החמס הגדול והגזל הגדול שלהם לא התביישו להיות חלק מאותה קבוצה שחומסת ומפנה את ההסתה אל האחרים.
הם זועקים היום שלא יפגעו בהם.
אז שלא תהיה כמו העיתונים האחרית דרוש מהם שקיפות והיום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אורי... . |
|
|
21 |
|
|
היד שמאכילה אותם. של מי התקשורת?מעריב של דנקנר.ערוץ 10 של מימן,ערוץ 2 של כמה מהטייקונים.ידיעות של הטייקון הגדול מכולם נוני מוזס.הם נתנו את התקשורת לידי אנרכיסיטים וקומוניסטים בתודעתם הפוליטית ואחר כך מתפלאים שהעם שנוא אותם יותר משהוא שונא את החמאס |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רון1 |
|
|
22 |
|
טיקונים |
|
אדם שנפגע חזק | 11/08/11 11:29 |
|
|
טייקון נהיה גנב עם רישיון
טייקון צריך להתנהג כמו כל האנשים הישרים כדי שיתיחסו אליו כך
יש לו הרבה כסף הוא לא זקוק לפרנסה והוא לא צריך לאכול ולגזול מהעם . בשביל כבוד צריך לעבוד. שישלם את החובות שלו ולא יגזול זאת ממני |
|
כתובת IP: |
109.160.136.218 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אדם שנפגע חזק |
|
|
23 |
|
|
אולי כדאי ש-News1 יפתח מילון מושגים (פנימי) באתר שלו. שיקרא: "מושגים בכתבות", ויסמן בקישור כל מונח/מושג עם הפנייה למאגר זה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
27154 |
|
|
24 |
|
|
ראה, כמי מתבונן מהצד, שרואה כותרת שכזאת שואל את עצמו מה קורה כאן, האם המאמר מתפשר או מרים הדגל של הקול השפוי.....
כמובן אחרי קריאת המאמר, עיקרי הדברים שלך כולם נכונים..אבל השאלה האם זאת התמונה הגדולה שאנחנו רואים וחשים.
תראה, לבוא ולומר אל תרצח...אומר את האמת אני לא חש שזה נדבק במקרה הזה,,כי זה ממש לא נמצא בחפיפה אמיתית ביחס למה שמתחולל.
לעניין המסר בעיקרי מי נפגע ומפסיד הם הציבור ...זה אמת ..וכפי שהבאתה את סיבותיה, מדובר בשיטה הכלכלית, אז מה לא העשה מאומה, נרוקן את המסר החברתי שכולם מתאמצים כול כך לאמץ ולהוכיח וחשוב מכול נקטו עמדה לשינויי.
אז מה האלטרנטיבה .נעזוב את הטייקונים לנפשם,,ניתן ללוביסטים שלהם לפעול בכול מוקדי הכוח הפוליטי , הכוח שלהם עובד כול השנה כמוכנה משומנת היטב ויש להם מה להתגאות בה כי היא מביאה להם תמורה,
אבל מה עם העם הוא אשם....ואם נאשים את נתניהו .אז הוא אשם
יש ניסיון לשנות ושינויי בה בצורה שבת מחאה, ואם יש צורך צריך לקום על הרגליים,
אל תשכח קול ההיגיון הוא בסדר ופועל באופן הדרגתי ונכון , כי הקול ההיגיון שמנגד אומר מתיי האדישות תחזור למחוזותינו...
לכן השאלה מה המסר בדברים....
אל תרצח
אל תגנוב
שניהם טובים בעיניי......והשיטה הנוכחית גונבת ...גונבת מהעם..
תחשוב על זה בצורה כזאת .....מרגע שהאדם המשכיל הבין שלגנוב פרוטת מרעהו תוביל אותו באזיקים, כי הוא כבול לנורמות חברתיות בעלי סנקציות חברתיות מתאימות שהוא האדם המשכיל ייצר להגן על עצמו מעצמו ומאחרים,,,,המציא את הבורסה..מקום שיוכל להמר בו בחסות החוק...
ואת השאר אני משאיר לדימיון האנשים עד לאן זה מגיע ... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ח. מאיר סלע |
|
|
25 |
|
|
כל החבורה שמצטופפת בשד. רוטשילד לא תרמה לכלכלת המדינה 1% ממה שתרם אחד "מהטייקונים". |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א.ל. רמת-גן |
|
|
26 |
|
|
אשמתם של הטייקונים בטייקנותם הדורסנית היא אשמה מופחתת; האשמה העיקרית והכבידה חלה על בכירי מוסדות השלטון שאיפשרו להם להפוך לטייקונים על-חשבון הציבור. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידן סובול |
|
|
|
|
|
הראשון שטיפח את הטייקונים היה פנחס ספיר שהיה שר
האוצר מטעם "מפלגה סוציאליסטית" |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יונני |
|
|
|
|
|
הראשון שטיפח טייקונים היה דוד המלך;
המפורסם השני היה אחאב;
ספיר היה הרבה יותר מאוחר.... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידן סובול |
|
|
27 |
|
תגובה |
|
צנחן | 11/08/11 11:49 |
|
|
יואב ידידי. כתבתי חזור ושנו מאז תחילתה של המחאה היזהרו בכבודם של אנשים ובעיקר בנפשם.
הכתבות היו למשיסה יום יום ובוקר בוקר נחשפנו ל"רוע ליבם,חמדנותם,ואכזריותם",של הטייקונים ולא היא.יש בסך הכל להשיג איזון טוב יותר בין עסקיהם כדי שלא יישגו בקרטליזציה או בריכוזיות יתר.זה הכל.תרומתם לציבור ולחוסנה של המדינה היא עצומה.הם הם משלמי המיסים הגדולים ביותר.הם הם אנשי הארץ הזאת ומשקיעים בפיתוחה ושיגשוגה יותר מכל משקיע זר כי כאן ביתם וכאן גדלים נכדיהם .משקיעם זרים לא מחוייבים לכלום וראינו בעבר כיצד כל מתיחות גרמה להם למשוך השקעותיהם ולברוח מכאן.תמיד הם הותירו פצועים מאחור ומפעלים על סף סגירה.אני קורא לכל הקוראים לבחון שוב את הדברים בעיין רחבה ואוהבת.כפי שציינתי יש צורך לבצע התאמות מסויימות ועל כך יושבת ודנה הממשלה אך שנאה שכזאת היא דבר רע ומסוכן לכולנו.נהגו באחריות ולא בהתלהמות וקנאה.בבניין ירושלים ננוחם.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
28 |
|
|
אף אחד שמצביעים עליו כגנב אינו בסכנת חיים במדינת ישראל. הטייקונים צריכים להיות בסכנת מעצר ובסכנת הלאמת רכושם הגנוב. לא ברור לי מטרת המאמר הזה. יש לדעתי להעביר לחקירת המשטרה את הבדיקה הפרטנית של כל אחד ואחד מהם וחקירה פרטנית של כל הנוגעים האחרים בדבר,כמו פקידי ממשלה בכירים, מנהלי קופות גמל ופנסיה.
מערכת המשפט המסודרת חייבת לטפל בהם בהתאם לחוק וביד חזקה.
ולהשתדל להחזיר לציבור את הנכסים שנגזלו, לרדוף אחריהם לכל המקומות בעולם לשם הוברחו על ידם ולהשיבם לבעליהם החוקיים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ישראלי פגוע |
|
|
29 |
|
|
יוסי מימן לא טייקון? עומרי פדן לא טייקון? אלי הורביץ לא טייקון? חסרים עוד שמות?
אין גבול לפשיזם הצבוע של התקשורת והמפגינים ה"חברתיים". |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חגא |
|
|
|
|
|
והוא לא טייקון הטייקונים? (על אף הספר "איש ליד מחרטה" הדקורטיבי שלו, והמהלל את שמו). והבנים שלו היום לא טייקונים? מעניין שדוקא אותם אף פעם לא מזכירים... טייקוני מחמד של התקשורת השמאלנית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
במענקים מהמדינה? |
|
|
30 |
|
|
אף אחד שמצביעים עליו כגנב אינו בסכנת חיים במדינת ישראל. הטייקונים צריכים להיות בסכנת מעצר ובסכנת הלאמת רכושם הגנוב. לא ברור לי מטרת המאמר הזה. יש לדעתי להעביר לחקירת המשטרה את הבדיקה הפרטנית של כל אחד ואחד מהם וחקירה פרטנית של כל הנוגעים האחרים בדבר,כמו פקידי ממשלה בכירים, מנהלי קופות גמל ופנסיה.
מערכת המשפט המסודרת חייבת לטפל בהם בהתאם לחוק וביד חזקה.
ולהשתדל להחזיר לציבור את הנכסים שנגזלו, לרדוף אחריהם לכל המקומות בעולם לשם הוברחו על ידם ולהשיבם לבעליהם החוקיים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ישראלי פגוע |
|
|
31 |
|
|
|
|
32 |
|
|
מה שראינו עד היום זו עיתונות שהפכה למקצוע העתיק בעולם.
סוף סוף כתבה בוגרת ואחראית של עיתונאי.
ישר כוח ליואב יצחק - תודה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מיכאל01 |
|
|
33 |
|
|
איש לא יכנה את סטף וורטהימר טייקון, למרות עושרו, ולאיש אין מילה רעה עליו. להיפך, רק מחמאות.
טייקון הוא אדם שעשה את עושרו על חשבון הציבור, אם בדרך של קשרי הון-שילטון, בהפרטות במכירת סוף עונה, ובקבלת מימון מהציבור בחלוקה "הוגנת" - הרווחים לטייקון וההפסדים לציבור (תיספורת...)
אז אין כל סיבה לסימפטיה אליהם, אם כי החשש לרצח נראה לי מוגזם. אך זה אמרו גם לפני רצח רבין, אז שידאגו לאבטח את עצמם, ממילא זה על חשבוני...
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אחד העם |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
לחמוס מאיתנו את הזכות לקבל תקשורת מאוזנת ובעלת יושרה זה בסדר? האם רק על לחם עבודה מותר לנו לזעוק? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לתקשורת מותר? |
|
|
34 |
|
|
ברור שאם המחאה תתמסמס, היא תתפרץ בשלב מסויים בדרך אלימה. הדבר יתרחש גם אם כל אמצעי התקשורת יכתבו מבוקר עד ערב שהעשירים הם צדיקים. זו טבעה של מחאה חברתית, ראה את הבסטיליה בצרפת. מה כתבו העיתונים אז?...
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סתם_1 |
|
|
35 |
|
|
מדובר בקבוצה שהשתלטה באלימות רכה במשך שנים על נכסי כלל אזרחי מדינת ישראל. השיטה הקרוייה מזה שנים "הון שלטון" פותחה אצלנו בארץ הקודש הקטנה לכלל אומנות ומתחה את הפערים בין השכבות לבלתי נתפסים. מושחתי ההון הללו אשר פוארו ורוממו ע"י תקשורת מתרפסת במשך שנים אינם ראויים לכל הגנה על מעשיהם בעת הזו. באם יימצא כי אלה הביאו ברשלנותם להפסדים לאזרח הפשוט יש למצוא את הסעיפים המתאימים על מנת להעמידם לדין, לא פחות משהיו עושים לגנב קטן בחנות בגדים.
העלאת הטענה לסיכונם הפיסי היא מניפולטיבית וחסרת שחר. במדינה דמוקרטית אפשר ורצוי לצאת כנגד מי שראוי לכך מבלי שתרחף מעל המחאה אזהרת סכנה לנמענים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דרור5 |
|
|
36 |
|
|
|
|
37 |
|
|
כל ההסתות שלך כנגד מאות אנשי שילטון ואנשי הון בשנים האחרונות,אף הן יכולות להוביל לרצח?קשקשן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דנדול |
|
|
|
|
|
|
|
38 |
|
צודק |
|
צפנת | 11/08/11 13:23 |
|
|
הדוגלים ב"צדק חברתי" הם למעשה אנשים המאמינים בהשקפת רובין הוד. העשיר נתפס כחמסן. השקפה נוצרית זו מאמינה שמותר לגזול מן העשיר כדי להעניק לעני. חשוב להציג את הפן המכוער והבלתי מוסרי הזה של הסוציאליזם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צפנת |
|
|
39 |
|
|
הארץ שלנו מאז (ואף טרם) היווסדה "אוהבת" לעסוק בהסתות. פעם זה היה כנגד מנחם בגין - רוצח ההמונים בדיר יאסין (מה שלקח להוכיח למעלה מ-50 שנה שלא היו דברים מעולם). באלטלנה - רצון כביכול להשתלטות בכוח הנשק של האנייה על המדינה.
אח"כ על "חרות" בכנסת - בלי "חרות ומק"י - זוכר כל אחד.
בעליית הליכוד לשלטון - הסיתו ללא הרף.
ואילו העיתונות שימשה החרב להשכיר של כל הנ"ל.
עד היום הטייקונים - "קבעו" מי חביב עליהם ויעשה את דברם ובהתאם דובררה העיתונות - ומי היה "חביב" עליהם - מי שעשה את רצונם ורק הוא קודם לעמדות שלטוניות.
כך הפסדנו אנשים רבים וטובים שראו מה קורה ולקחו כמה צעדים אחורה ובחרו שלא לשרת את עמם המוסת-והמסית.
המדינה מצדה לא דאגה לכך, שלא תהיה ריכוזיות בלתי סבירה במשק ובכך לצמצם את כוחם המשחית של הטייקונים.
כשנתניהו החל לטפל בנושא הפנסיות והסביר ל"עמך" שאורך החיים השתנה ולפיכך יש לדאוג למשאבים גדולים יותר למימוש הפנסיות - יצאו כנגדו המוסתים-מסיתים - אז תהרוג את כולנו - אם זה מה שאתה רוצה. ולא זכור לי שמישהו מקרב אנשי המקצוע בא לעזרתו לשם הסבר העניין.
ושאלה לי אליכם - מי חשבתם שיצעיד אתכם קדימה? - "קדימה"?! עם אולמרט בראש, שיכין תכנית יחד עם מנכ"ל ממ"י לשיווק רב יותר של קרקעות, ושיעמוד על כך שהקבלנים לא יחזיקו את הקרקעות אצלם בכיס זמן רב וכך יגרמו לעליית מחירים? הם היו עסוקים בדברים העומדים ברומו של עולם.
וכולנו יודעים איפה עומד אולמרט כיום ומנכ"ל ממ"י שמחרה מחזיק אחריו.
היום כבר החלו להסית את העם כנגד נתניהו והמתנחלים - באמרם המתנחלים הם רק 200 אלף ואילו אנחנו האחרים 8 מיליון. שטות אחת גדולה - אם לא היו בונים בהתנחלויות המחירים בתוך הקו הירוק היו מרקיעי שחקים.
עכשיו אסור להסית כנגד הטייקונים שבסה"כ רוצים את טובת עצמם אבל גם את טובת העם והמדינה - צריך רק לבלום את התיאבון הגדול שלהם ולא להסית נגדם, כי יש בידם כוח "להתנקם" אם יעשו בהם לינץ'.
כולם נדרשים היום למתינות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מיכל מירושלים |
|
|
40 |
|
|
אותם והרבה יותר גרוע מזה. פיתחו מכונה משומנת לרמות את הציבור עם חיובי סרק, שולחים אד ידם הארוכה וגונבים כסף מהחשבונות, כל זאת בחסות הממשלה הזדונית.
תראה לי חשבון סלולרי אחד תקין! יש לי אלפי דוגמאות להציג.
לא צריך לרחם עליהם, הם המיץ של הזבל!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דודו מהשרון |
|
|
41 |
|
|
כבר שנתיים לפחות שתסמיני התעוותות השיטה מגרדים ועושים "פריחות" בכל מקום אפשרי בגוף המדינה. אבל יואב יצחק, משרתם של האדונים, מתעלם! לא חש! לא רואה! לא רוצה לראות! כל עוד זוקרים לך "נתחים" אתה מרוצה. אני ואפסי עוד!
בשרותם ובשרות נתניהו אתה תוקף את אמצעי התקשורת השמאלנים, כולם חברו יחד עשו יד אחת נגד נתניהו נגד מה שהוא מייצג. אתה מציג את הכל כמלחמה לשלטון, שמאל נגד ימין. מברבר על התקשורת שנשלטת ע"י שמאלנים! מספר שהכל טוב! המשק בסדר יש רווחים! כל עוד יש מי שיזרוק לך נתחים הכל כנראה בסדר והכל צריך להמשך כמנהגו מתמול שלשום.
מסתבר מר יצחק, שלא רק הארץ או ידיעות מציגים מצגות כזב! גם אתה ואתה עושה זאת בלי בושה כמותם!
עכשיו נחרדת לפתע! ואתה אץ להגן בחום על משליחי הנתחים!
החמדנות בלבלה לך את שיקול הדעת? פחדת? לא העזת לפנות נגד הטייקונים ולהזהירם?
מה אתה מנסה לעשות? להנשים שיטה שסרחה? להרויח עוד שנתיים עד "שבלון הכלכלה יתפוצץ"? הפכתם את הכלכלה הישראלית את המשק שלנו לקזינו! הטייקונים מהמרים בו בכספינו ותאבונם רק גובר. הפוליטיקאים שזכו גם הם בנתחים מילאו פיהם מים! הממשלה שרק העשירה את קופתה באמצעות מגוון המיסים שהשיתה, סתמה את פיה. אתה עאלק "כלב שמירה", נבחת בכל כיוון ונגד כל מי שביקר את העיוות. למה להפריע לתרנגולות להטיל את ביצי זהב?...
עכשיו את רץ עם זנב בין הרגלים מיבב לכולנו שנגלה אחריות! שאנחנו הדפוקים, המנוצלים, השוטים, נגלה אחריות!...
מהם לא דרשת אחריות! לאחריות אנחנו טובים!
לפני שאתה פונה לפחות יהיה לך יושר מינימלי להתנצל בפנינו לבקש מאתנו מחילה על שהונאת אותנו... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פרעוש |
|
|
|
|
|
|
|
42 |
|
|
האמת,,אם בין ההישרדות הכלכלית שלי לבין ההישרדות הכללית של הטייקונים.
ההישרדות הכלכלית שלי קודמת להם ומצידי הם.......!!!!
הרי אם אפול כלכלית ולהם יש יד בזה בכל מצב הם לא ישימו עלי קצוץ ולא יראו אותי ממלימטר....
אז מצידי הטייקונים יכולים להיום פאק-קונים..... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
האמת..... |
|
|
43 |
|
|
מסכימה עם כל מילה של יואב יצחק. רוצה להדגיש שתי נקודות. האחת היא שגם למוחים ישנה אחריות כלפי החברה. גם לאדם כועס יש מגבלות. כשהשנאה מדברת אדם מאבד את זכותו לתבוע צדק ובוודאי את זכותו לתבוע חמלה. כששומעים את ההשתלחות הציבורית כלפי מי שנתפס אשם, בין אם זו הממשלה ובין אם הטייקונים, בעיקר בשימוש בניסוחים פוגעניים, נהייה פשוט רע על הלב. גם עשירים הם בני אדם. יש להם ילדים שנאלצים לשמוע את גנותם של הוריהם ללא גבול, יש להם עצמם רגשות, והם ראויים לכל המשתמע מכבוד האדם.
השנייה, במישור המעשי: רבים מאישים אלו חשים שהם השקיעו הרבה כספים במדינה ותרמו הרבה למדינה. רבים אכן תרמו בפועל, לא רק בהשקעות כלכליות רווחיות אלא גם מתוך הזדהות שייכות ומחויבות. אל תשברו את זה! הפגיעה המרושעת במי שמוגדר "טייקונים" לא רק תפגע באנשים פשוטים המושקעים אצלם ותזרוק עוד אנשים למעגל הנפגעים והמובטלים, היא תביא את בעלי ההון להפניית השקעותיהם אל ארצות אחרות. מי ירוויח ומי יפסיד מכך? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בת חנה |
|
|
44 |
|
|
ידע טוב מאוד כיצד לרחוץ בנקיון כפיו אם ירצחו איזה שהוא טייקון שהתקשורת הסיתה נגדו,וכל נקיון הכפיים יתבצע בראש חוצות ע"י עזרה מהתקשורת,שהיא עצמה לקחה חלק נכבד בהסתה שמשתוללת פה כבר חודש ימים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רונן גולדשטיין |
|
|
45 |
|
|
אם את/ה היית אחד מהם (הטייקונים) גם היית חושב ככה?
קנאים רודפי בצע עצלנים שותי בירה ורוצים לחיות על חשבון אחרים זה כל הכותבים כאן
אני בשדרת נורדאו באוהל תביא בירה קרה עזוב את הטייקונים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שם טוב |
|
|
46 |
|
|
המאמר מתחיל בשקר - מי נרצח על איזה דם כאן רוקדים?
בינתיים נשפך דמו של הצרכן ודמם של המשקיעים.
דמם של הל ק ק נ י ם הוא כסוף.
כדאי לאדוני לראות על מה הוא כותב בחודשים האחרונים כדי להבין כמה אתה לא רלוונטח.
בעצם רלוונטי מאוד לביבי ושילטונו.
עבדות מרצון? או בכסף כך או כך - עלוב ביותר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מי בדיוק |
|
|
47 |
|
|
טייקון : Tycoon
א. עשיר גדול
ב. גורם דומיננטי בתחום מסוים כגון טייקון נפט.
מקור המילה ביפנית, כינוי לאיש האוליגרכיה של הלוחמים הגדולים בתקופות ההירואיות של יפן ההיסטורית.
אוֹלִיגַרְכְיָה
מיוונית: oligoi) ὀλίγοι) "מעטים" + arche) ἀρχή) "שלטון".
ודעתי שלי: להגן על האלפיון העליון, הם מקיימים כאן את כולם. מי שירצח אותם רוצח גם אותי ואז, יש לו חשבון גם איתי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
zoomarch |
|
|
48 |
|
|
|
|
49 |
|
|
הם עושים זאת בעזרת המדינה וקונים בכספם אנשים טובים
שמאפשרים להם לעשות דברים ששום אזרח לא קבל אישור להם
לדוגמא :מינהל מקרקעי ישראל לא העניק לכפר הנוער אישור על שימוש חורג בקרקע. בניית אתר החתונה נשעתה תוך "הרס הטבע, פעילות לא חוקית, ופגיעה במטיילים ובתושבים".
רשויות המדינה נוקטות בשנים האחרונות בהליכי אכיפה מחמירים כנגד אולמות וגני אירועים "רגילים" המשמשים את הציבור הרחב אך פועלים שלא כחוק בשטחים בחקלאיים. והנה ביער בן שמן, מוקמת לאור היום "עיר חתונה" לטובת אירוע המשרת משפחה אחת, בעוד שרשויות המדינה עומדות מן הצד.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דן ה |
|
|
50 |
|
טיקונים |
|
ברכה נודלר | 11/08/11 17:29 |
|
|
כמה טיקונים מסכנים שהממשלה דאגה לכיסוי חובותיהם אחרת רחמנא לצילן הם "ימוטטו את המדינה" חילקו כעבור כ 9 חדשים דוידנדים שמנים
באמת יש לרחם עליה
זה יכול לקרות רק במדינת היהודים שכל טיקון כזה מחזיק ב... כמה פוליטיקאים
ברכה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ברכה נודלר |
|
|
51 |
|
|
|
|
52 |
|
|
לעורך האתר.
הסיום של רשימתך להבנתי צודק ונכון.
אבל באשר לך השאלה הרבה מעבר לכך
אנא ציין ורשום מתי הקדשת וכתבת אתה כעורך על ואת הדרישות ל'צדק חברתי' ?
נודה לך מראש אם תציג רשימת כתבותיך בנושא זה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הכותרת נכונה אבל |
|
|
|
|
|
|
|
53 |
|
|
גיא רולניק במקום לנתח מנפח את המחאה של אילו שלא יודעים מה הם רוצים פרט לסוציאליזם שנכשל בכל העולם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אברהם מערב השומרו |
|
|
54 |
|
|
למעט אריסון ועופר, לכולם יש יחצנים וכינים לא כסף. |
|
כתובת IP: |
109.160.159.176 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסף הצולף |
|
|
55 |
|
|
עם כל הכבוד לך על כתיבתך הישרה וההגונה..נראה לי ששגית קשות הפעם,,אלה לא טייקונים אלא דוגמא של היהודי המכוער כפי שהשתקפה בדר שטימר בגרמניה בשנות השלושים,,יהודים שמריחים כסף ואז אין להם אלוהים יותר,,אל תרחם על משפחת עופר המסכנים שקנו בקומבינה את מפעלי ים המלח בשליש מהמחיר הריאלי,,ראויים לרחמים????מצדיקים את השנאה אליהם???אז אל תסחף עם ההגנות שלך,,,יש לנו מה ללמוד מהמהפכות במצרים סוריה ותוניסיה,אין בושה ,,אפשר גם ללמוד ממדינות ערב איך עושים מהפכה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דוידי |
|
|
|
|
|
|
|
56 |
|
|
|
|
57 |
|
|
אתה סתם יוצר פאניקה
שכחתה שכל הל"ו צדיקים רכשו את הפירמידות במינוף ציני ומרושע ,וזו מהות הבעיה , אני שנפלתי מקבל יום יום מכתבים הביתה מהוצאה לפועל
והם שקרנות הפנסיה רדפו אחריהם תוך שהם לא יוצרים קובננטס ערבויות ושעבודים יצרו פה מפלצת פונזי שבוודאי תתפוצץ
וול סטריט 3 זה ישראל ,גורדון גקו הוא צדיק לעומת הטייקונים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גורדון גקו |
|
|
58 |
|
|
|
|
59 |
|
|
כשמרוויחים כספים לוקחים דיווידנדים - כשמפסידים זה על
חשבון הציבור
בונים בתי פאר עושים אירועים יקרים ומנקרי עיניים
על חשבון הציבור
כן-שיפלו ככה בעית הטייקונים תפטר
ואגב, כל אותם מוסדיים שנתנו כספי הפנסיה ללא בטוחות
וערבויות לכלא(לדעתי שוחדו)
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהושע קוצינסקי |
|
|
60 |
|
תגובה |
|
צנחן | 12/08/11 06:28 |
|
|
מתחיל להיות מפחיד כאן נוכח התגובות..... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
61 |
|
|
אל תהרגו את הטייקונים האומנם?!
קראתי את המאמר שלך, בעקרון אתה צודק, אין להאבק בדרך של רשעות גם שהמאבק צודק. מאידך-גיסא, הטייקונים פעלו מתוך רשעות וחמדנות יתר, נכון שהם נצלו מצבים כדי להגדיל את העושר שלהם, לגטימי שבעלי עסקים יובילו את החברות שלהם להשגים רווחיים, זו מטרתו של כל בעל עסק זה או אחר.
הטייקונים ניצלו מצבים של הון ושלטון והשתלטו על נכסי המדינה וגרפו רווחים עצומים, בניגוד אליהם בעליהם העסקים וקטנים נאבקו תחת נטל של מיסים שלא ניתנה להם את האפשרות להגדיל ולו במעט את הרווחים שלהם, וזה תוצאה ישירה של רווחי הטייקונים.
מר יואב היקר, יש מחקרים שמוכיחים ככל שהטייקונים מרווחים יותר כך נשחק מעמד הביניים שבינהם בעלי העסקים הקטנים, נכון שהייטקונים לא יצרו את הקפיטליזם, אך הם גרפו רווחים עצומים בצורה מרושעת וחמדנית, על חשבון קודם כל העובדים שחלק ממקומות העבודה של הטייקונים, עובדים השתכרו בשכר מינימום, לדוגמא הגב' שרי אריסון, שקנתה את בנק הפועלים, פיטרה מיד 900 עובדים, לא כדי לצמצם את הפסדי הבנק אלא ההיפך להגדיל את הרווחים שלה, כדי שתוכל לקנות עוד בית ב-10 מיליון דולר, יאכטה במאה מיליון דולר ועוד.
לכן מר יואב ידידי, אני אוהב את המאבק שלך מזה המון שנים באי צדק שקיים, אתה חוויתה על בשרך את מעללי הטייקונים שבניהם בעלי העיתון שאתה עבדת, צדקת שלא צריך להרוג אותם אך כן ובטח צריך לפעול להשיב את נכסי המדינה לאזרחיה.
סימון אזולאי |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סימון אזולאי |
|
|
62 |
|
|
במדינה נורמלית מזמן היו מלאימים אותם ,הם מצידי יכולים ללכת לכל מקום אחר בעולם על אף עם אחר הם לא יכולים לעבוד בעיניים כמו שהם עובדים עלינו בסיוע של ביבי ,אני ממן להם את כרטיס הטיסה ביי ביי שלום ולא להתראות יהיה כאן בהרבה יותר טוב בלעדיהם |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מה לעשות עם |
|
|
63 |
|
|
הצלה. מוצצים את הדם של הציבור. אפילו בשיאו של המשבר הם עדיין לא מורידים מחירים ורוצים לגרוף רווחים מטורפים. אפשר לאמר שהסתיים לו עידן בישראל. מה שהיה כבר לא יהיה... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הנוקם |
|
|
|
|
|
|
|
64 |
|
|
המצב הבטחוני בכל גבולותיה של ישראל מחייב אותה להפריש נתח עצום מתקציבה לשמירה על גבולותיה ותושביה .לולא הוקצו הסכומים הנ"ך למטרה זאת ,ניתן היה להפנות נתח לא מבוטל לאפיק החברתי = דיור בר השגה.הטייקונים המדושנים ,הבנקים ,מנהליהם ,חברות מסחריות ומנהליהן , משכירי הדירות ועוד יטיבו לעשות אם יתרמו מדי תקופה שליש מרווחיהן לטובת מחוסרי הדיור ,לחילופין ייזמו בניית דירות לצורכי השכרה במחיר סמלי לזכאים עפי קריטריונים שייקבעו בהתאם,
אם לא יעשו כן מרצונם ,ייתכן, ובסבירות גבוהה ,לשלם מחיר דמים יקר מכל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חזק הנביא |
|
|
65 |
|
|
כאן אני חולק על י"י,
נקמה לגיטימית איננה רצח,
ואולי אף מוצדקת נבונה וחכמה מנקודת השקפה רחוקת טווח.
נקמה יוצרת מאזן אימה מול רודפי-בצע חסרי-עכבות חזיריים אלו.
כלומר והיה אם בעתיד יתלהב חזירון לגדול ולהיות חזיר-גדול כאשר יהיה גדול, או אז ידכר בגורלם של חזירים-2011 אשר שופדו לטובת שקט חברתי, ויעדיף להשאר חי מאשר משופד.
אני מבין את הצורך ואולי אף את החובה האזרחית שי"י חש לבטא,
שהרי חיצים מילוליים הם לחם חוקו, וכתיבה שנונה מטה לחמו,
אבל אנחנו כאן כדי לפתור בעיות יסוד...
מן היסוד! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ש"צים |
|
|
66 |
|
|
|
|
כתובת IP: |
109.160.143.155 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
hguy |
|
|
67 |
|
|
כל אלה שלא מחזירים חובות ומסתתרים אחרי פשיטת רגל של חברה, חייבים לדאוג לקחת את מניותיהם בחברות אחרות שהם מנהלים, כמו פרטנר של בן דב, או דלק של תשובה ולהשתמש בכסף להחזרת כל החובות לציבור.
בנוסף צריך לדאוג שהם לא יתעשרו בקלות ע"ח הציבור ולהעלות מס החברות והמס על משכורות עתק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה ג. |
|
|
68 |
|
|
לנו לאן נעלם דודו אלהרר?הוא חסר לי ולחבריי מאוד מאוד!ואם דודו קורא את זה,אנא השמיע קול!!!ותודה למפרע!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
69 |
|
|
כל הנושא הזה , שמשפחות בודדות השתלטו על כלכלת ישראל הוא טעות טראגית אחת גדולה והיום , אפילו יואב יצחק יוצא להגנתם מחשש כי פגיעה אנושה בהם תביא לפגיעה אנושה בכלכלת ישראל . לא , לא צריך להרוג את הטייקונים אבל הגיע הזמן לעשות סדר בכלכלה ולשתף הרבה משפחות נוספות בהשקעה בכלכלה תוך תחרות אמיתית ולא מאפיה שלטת בתאום מחירים כמעט גלוי לעיין . הגיע הזמן ראשית כל לחייב טייקונים בהיפרדות מוחלטת מעסקים מוצלבים שהם מחזיקים . מי שעוסק בבנקאות שלא יעסוק בביטוח . מי שעוסק ברשתות שיווק שיתעסק רק בהם לא ייתכן שמשפחה אחת תחזיק בנקים , עסקי ענק , תקשורת מכל הסוגים , ביטוחים ורשתות שיווק . היום , למרות הנזק שהם גרמו לעמך ולשכבות הביניים , בתאום מחירים בכל תחומי החיים , העלאות רצחניות ללא רחמים בהוצאות המחייה , אסור להרוג את הטייקונים רק בגל סיבה אחת , עדיין כלכלת ישראל תלוייה ברצונותיהם . צריך כן לקצץ בכנפיהם ולהשיל אותם מעסקים צולבים . צריך לבדוק בציציות כל מחיר ואם יימצא שיש תאום מחירים , לא להתבייש ולהכניס כמה מהם לכלא . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ישמעאל |
|
|
|
|
|
אם המדינה רוצה, האם היא תוכל למצוא סעיפי אישום כדי להכניס אותם לכלא? להערכתי אי אפשר להיות בכיר ו-או עשיר בלי להיות פושע. אני צודק, או שאני ממש לא בעניינים?
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סתם_1 |
|
|
|
|
|
בתי קברות מלאים באנשים שלא היה להם תחליף..
אם טייקון אחד או יותר " יעלה השמימה" יעשה רק טוב כי אחרים ,פתאום, יתחילו לפחד על העור שלהם....ואז אולי יתגאו פחות בכך שהם משלמים שכר רעב( שכר מינימום)או שהם חיתנו את הבת/הבן " רק" בעלות החתונה של 7-10 מיליון.... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זה יעשה רק טוב! |
|
|
70 |
|
|
המנהיגים שדאגו רק לכותרות ולמדיניו ת אינסטינט ללא חשיבה לאומית וכמובן לכיסם הם האשמים ולא הטייקונים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
kc |
|
|
71 |
|
|
ויש לנהוג בהם בכל החומרה המותרת על פי חוק העונשין.
התקווה בעם שאכן יעשה כך ללא הפחד שקיים כעת במוסדות עקיפת החוק. כלומר המשטרה הפרקליטות ובתי המשפט יפשילו שרוולים ויחלו במלאכה לא קטנה של בעור רבי הגנבים במדינת ישראל |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ישראלי פגוע |
|
|
72 |
|
|
יואב יצחק, אף אחד לא מוסט נגד הטייקונים. אין ספק שהשיטה בה מוכרים את הנכסים בנזיד עדשים, הם ידעו היטב לקחת, כמו האוליגרכים ברוסיה. ניצלו את טיפשותם ועיוורונם של הפוליטיקאים. ומצאו עצמם שולטים במדינה. אי אפשר להתעלם מהם הם בכול מקום בחיינו.
כעת הבעיה היא בנבנה הפירמידה שהם יצרו בחוכמה. ומינוף אדיר של ניכסהם. מה קורה בשעת משבר. זאת התמונה. יואב יצחק מה אתה אומר על תיספורת . מה הפתרון שלך איש חכם? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבי ברקת |
|
|
73 |
|
|
הם אולי לא עוכרי ישראל אבל הם לבטח עושקי ישראל.
הם רחלקים זמן להרמת מסך - יתכבדו הספרים וישלמו ברכושם הפרטי שאותו (כמה מפליא) רכשו בכספי התמלוגים והדיבידנדים המופלגים שהעניקו לעצמם מתוך הכסף שלנו שנטלו כהלוואות והם אינם יכולים / רוצים להחזיר.
הרמת מסך איננה מילה גסה!!! יש לשנות את החוק!!!
מי שלקח כספי ציבור ואינו יכול להחזיר יתכבד וישלם ברכושו!!!
יש לשנות את החוק ולהעמיד לדין את מנהלי קופות הגמל, מנהלי ביטוחי הפנסיה וכל מי שנתן ידו להפקרת כספי זיקנתנו - כל זאת תוך נטילת משכורות עתק להם ולמקורביהם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ישראלי שכואב לו |
|
|
74 |
|
|
הוא הזדקן בטירוף.
זה לא נוחי שהערצתי במשך שנים רבות.
מה אין לו כסף או לטפח את עצמו?
למה אדם במעמדו לא משקיע בעצמו?
זה כל כך נורא לראות גבר כזה מוערך שלא משקיע בעצמו כלל.
ממש כואב להביט בו, הוא ניראה קשיש קשה יום! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דייב |
|
|
75 |
|
|
של יואב יצחק!
הלאומנות הימנית הקיצונית, הגזענות הנפשעת, הפאשיזם הנתעב והמדיניות הקפיטליסטית החזירית הנאלחת, הבאה לידי ביטוי במדיניות הקפיטליסטית החזירית של ממשלת הזדון והרשע האטומה הנוכחית - לא תעבור!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ניצן אביב |
|
|
76 |
|
|
זה לא עניין אישי של הציבור מול עשיר כזה או אחר. האינטרס הציבורי דורש את פירוק הפרמידות וגרעיני השליטה, הפרדה בין נכסים פיננסים לריאלים, פירוק הקרטלים בכל הענפים ורגולציה חזקה ותקיפה. נקודה חשובה לא פחות מכל אלה, לשמור על זכויות העובדים באמצעות עבודה מאורגנת ואיגודים יציגים.
זה טוב לכלכלה, זה חיוני לשמירת הדמוקרטיה וזה יביא לרווחה ופריחה כלכלית של הציבור העובד. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
wolfy |
|
|
77 |
|
|
הם מסוכנים לקיומה של המדינה
מסוכנים מחיזבאללה
מה צריך לעשות איתם ?
חוץ מכלא ?
כל אחד יחשוב לעצמו
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רמי רמי |
|